Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiranomistajat käyttäytyvät kuin maailmanomistajat:

Vierailija
11.05.2010 |

Lähikauppaani on 2,5 km:n matka.

Matkan varrella on 5 istumapenkkiä.

Olisin halunnut levätä jollakin penkillä, koska nilkkani murtuman ja hoidon (kipsi, ruuveja, titaanilevy) jälkeen en jaksa kävellä koko matkaa edestaas lepäämättä.

Joka ikinen penkki oli täynnä kuraisia koirantassuja. Mikä ihmeen väläys on nostaa penkille kurainen koira? Eikös ne penkit ole ohikulkijoiden IHMISTEN istuttaviksi tarkoitettu?

Kolmen penkin ympärillä näkyi pilvin pimein koirankarvoja, tupsuja. Siis trimmaako ne koiranomistajat koiransa nykyään näillä penkeillä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti, olet itse asiassa oikeassa.

Penkeille pitäisi voida istua. Ilman, että kantaa mukanaan suihkepulloa ja isoa pyyhettä.

Olen koiranomistaja itsekin. Harmittaa vaan, että kaikkien koiranomistajien maine kärsii näistä tumpeloista.

Vierailija
2/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENkä muista yleensäkään koiria nähneenikään - lukuunottamatta opaskoiria silloin tällöin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENkä muista yleensäkään koiria nähneenikään - lukuunottamatta opaskoiria silloin tällöin.

Vierailija
4/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap sinulla muuta elämää?

Vierailija
5/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon ap:n kuvailema teksti jälleen kerran osoitti sen. Mitä tyhmempi ihminen, sitä todennäköisemmin hän ottaa koiran lemmikikseen ja usein vieläpä ison sellaisen.

Vierailija
6/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en nilkkani vuoksi pysty kävelemään tuota kauppamatkaa lepäämättä välillä. Menikö viesti perille?

Vierailija
7/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tehdä siitä aloituksen tänne?

-se kertoo jo paljon.

Vierailija
8/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppatavarat kotiin.

Eikö sinulla ole ystäviä jotka toisivat tullessaan tarvitsemasi tavarat tai naapureita?

Outoa könkätä tuossa kunnossa.

Vierailija
9/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tehdä siitä aloituksen tänne?

-se kertoo jo paljon.

Vierailija
10/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleistäkö! Kaikki koiranomistajat eivät ole idiootteja.

Vierailija
11/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on käveltävä vaikka ihan pakosta ja kivuista huolimatta nilkan kuntouttamisen vuoksi.

Ei se parane ja liikeradat surkastuu, jos sitä nilkkaa ei käytä.

Vierailija
12/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole edes mitään penkkejä tien poskessa... :p

Tai kävelykadulla on, mutta teinit notkuvat niillä istuen selkänojan päällä ja ne kuraiset tassut penkillä.

Vierailija
13/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole edes mitään penkkejä tien poskessa... :p Tai kävelykadulla on, mutta teinit notkuvat niillä istuen selkänojan päällä ja ne kuraiset tassut penkillä.

istuvat salaa röökillä ja räkivät ympäriinäs ja juovat kaljaa pe-iltaisin

Vierailija
14/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sanonut bussissa vaikka kuinka monta kertaa jollekin "maailmanomistaja"-teinille, että laskee kenkänsä pois vastapuoleiselta penkiltä.

Siis nämä teinit nostavat kuraiset/likaiset kenkänsä vastakkain olevalle istuinpenkille!! Ajattelematta pätkääkään, että siihen hyvinkin pian voi istua joku siisteissä vaatteissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi