Koiranomistajat käyttäytyvät kuin maailmanomistajat:
Lähikauppaani on 2,5 km:n matka.
Matkan varrella on 5 istumapenkkiä.
Olisin halunnut levätä jollakin penkillä, koska nilkkani murtuman ja hoidon (kipsi, ruuveja, titaanilevy) jälkeen en jaksa kävellä koko matkaa edestaas lepäämättä.
Joka ikinen penkki oli täynnä kuraisia koirantassuja. Mikä ihmeen väläys on nostaa penkille kurainen koira? Eikös ne penkit ole ohikulkijoiden IHMISTEN istuttaviksi tarkoitettu?
Kolmen penkin ympärillä näkyi pilvin pimein koirankarvoja, tupsuja. Siis trimmaako ne koiranomistajat koiransa nykyään näillä penkeillä?
Kommentit (14)
ENkä muista yleensäkään koiria nähneenikään - lukuunottamatta opaskoiria silloin tällöin.
ENkä muista yleensäkään koiria nähneenikään - lukuunottamatta opaskoiria silloin tällöin.
Juuri tuon ap:n kuvailema teksti jälleen kerran osoitti sen. Mitä tyhmempi ihminen, sitä todennäköisemmin hän ottaa koiran lemmikikseen ja usein vieläpä ison sellaisen.
mutta en nilkkani vuoksi pysty kävelemään tuota kauppamatkaa lepäämättä välillä. Menikö viesti perille?
ja tehdä siitä aloituksen tänne?
-se kertoo jo paljon.
kauppatavarat kotiin.
Eikö sinulla ole ystäviä jotka toisivat tullessaan tarvitsemasi tavarat tai naapureita?
Outoa könkätä tuossa kunnossa.
ja tehdä siitä aloituksen tänne?
-se kertoo jo paljon.
yleistäkö! Kaikki koiranomistajat eivät ole idiootteja.
Mun on käveltävä vaikka ihan pakosta ja kivuista huolimatta nilkan kuntouttamisen vuoksi.
Ei se parane ja liikeradat surkastuu, jos sitä nilkkaa ei käytä.
ei ole edes mitään penkkejä tien poskessa... :p
Tai kävelykadulla on, mutta teinit notkuvat niillä istuen selkänojan päällä ja ne kuraiset tassut penkillä.
ei ole edes mitään penkkejä tien poskessa... :p Tai kävelykadulla on, mutta teinit notkuvat niillä istuen selkänojan päällä ja ne kuraiset tassut penkillä.
istuvat salaa röökillä ja räkivät ympäriinäs ja juovat kaljaa pe-iltaisin
Mä olen sanonut bussissa vaikka kuinka monta kertaa jollekin "maailmanomistaja"-teinille, että laskee kenkänsä pois vastapuoleiselta penkiltä.
Siis nämä teinit nostavat kuraiset/likaiset kenkänsä vastakkain olevalle istuinpenkille!! Ajattelematta pätkääkään, että siihen hyvinkin pian voi istua joku siisteissä vaatteissaan.
Mutta silti, olet itse asiassa oikeassa.
Penkeille pitäisi voida istua. Ilman, että kantaa mukanaan suihkepulloa ja isoa pyyhettä.
Olen koiranomistaja itsekin. Harmittaa vaan, että kaikkien koiranomistajien maine kärsii näistä tumpeloista.