Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi sai minut taas itkemään tunteja! En kestä enää!

Vierailija
21.05.2010 |

Olemme menossa viikonlopuksi mitä rennoimpiin häihin tuttavaperheellemme. He ovat painottaneet, että he haluavat rennot, pienet häät puutarhassaan. Anoppi on tulossa mukaan.

Näytin äsken www.loru.fi-kaupasta ostamaani rentoa retroa essumekkoa, joka sopii mielestäni vallan mainiosti 2-vuotiaalle sottupeterillemme, koska on värikäs ja hauska. Pieni muta puutarhasta ei näy.

Mutta ei! Anoppi haukkui minut pihistelijäksi, mauttomaksi ja liian vaatimattomaksi. Kuulemma ei missään nimessä käy ja nyt lähdetään kaupungille ostamaan jotain pitsikeinokuituhörhöä.

Ilmoitin, että lapsi menee siinä mekossa minkä olen ostanut ja sillä sipuli. Nyt anoppi lähti kotiinsa, eikä tule häihin. Ukolle en kehtaa soittaakaan, koska se ei kestä meidän riitoja enää yhtään. Sillä kuulemma hajoaa pää ja miksemme voi sopia näitä keskenämme!

Anopin mielestä lasta ei voi viedä häihin vanhassa pöytäliinassa ja minä olen sitä mieltä, että minä puen lapseni vaikka auton pressuun, koska lapsi on minun!

Puuh ja piste.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän tuolla ei ole väliä, sanokoot miehen äiti mitä tahtoo.

Vierailija
82/87 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienissä puutarhajuhlissakin voi olla kauniisti puettu. Nuo pussilakanavaatelapset on säälittäviä!

Pesee mennen tullen kaikki kamalat pitsihorhot.

t.ulkosuomalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli jo neljäs viesti kahden päivän aikana jossa noita sivuja mainostettiin.

Vierailija
84/87 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjua ja nyt jo nauran vedet silmissä! AV toimii, ensin puretaan surut, tullaan kivitetyksi ja lopulta joku irvileuka saa nauramaan vedet silmissä. Soitin anopille ja sovimme jo riidan. Tiettyä vihamielisyyttä on yhä ilmassa, mutta päällisin puolin on jo kaikki hyvin. Kerroin, että essumekko se on ja sillä sipuli. Anoppi pyysi lupaa ostaa edes yhden nätin kesämekon, sanoin että ollos hyvä vaan. (taitaa pimu olla tänä kesänä hiekkalaatikon hienoin mimmi keinokuitupitseissään ja ruseteissaan!!!!)

Aika kummallista...

Vierailija
85/87 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huora tuo anoppisi.

Vierailija
86/87 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän tuolla ei ole väliä, sanokoot miehen äiti mitä tahtoo.

niin isovanhempien tehtävä ei ole päättää näistä asioista.

Vierailija
87/87 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset retrovaatteethan on muodissa nyt. Just ihania. Ja jos häät ovat muutenkin rennot, ei lapsella tarvii olla mitään juhlavaa pitsiunelmaa. Anoppisi haluaa vaan määräillä, ihan hänen oma vika jos yrittää puuttua liikaa teidän elämään ja pahoittaa mielensä jos ei saa tahtoaan läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi