Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huolestunut työpaikastani ja asunnostani

Vierailija
12.06.2022 |

Tässä taannoin tein eräälle anonyymille palstalle aloituksen jossa purin kiukkuani työpaikkaani, pomoani ja hänen toimintaansa alaisiaan kohtaan. No vaikka anonyyminä esiinnyin enkä kenenkään nimeä maininnut paitsi yrityksen vahingossa niin olen varma, että pomoni ymmärtää aloituksen nähdessään (toivottavasti ei näe) että sen takana on joku hänen alaisistaan. Hän on oikeesti sellainen mies ettei kestä edes pientä kritiikkiä missään muodossa ja pelkään, että jos hän saa "syyllisen" selville niin lennän pihalle kuin leppäkeihäs. Pahinta on, että asun työpaikkani lähellä asunnossa joka on pomoni omistama (oltiin siis joskus ihan hyvää pataa) ja pelkään lentäväni sieltäkin, te ette varmaan osaa ees kuvitella millaisesta ihmisestä tässä on kyse!

Tietenkin asiat on hyvin niin kauan kun hän ei tiedä viestin kirjoittajaa, mutta mietin voiko hän jollain verukkeella saada esim kyseisen keskustelupalstan ylläpidolta tietoja, koska keskustelusivustothan pystyy ymmärtääkseni selvittämään mm IP osoitteen jos on syytä epäillä rikosta jonka takia se pitää selvittää.

Voiko hän esmeks soittaa/ottaa yhteyttä keskustelupalstan ylläpitoon ja vedota vaikkapa kunnianloukkaukseen hänen firmaansa kohtaan ja näin vaatia aloittajan (eli mun) jäljittämistä? Hän siis on sellainen ihminen, että hyvin voi tehdä näin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuski antavat kenenkään kirjoittajan henkilötietoja kenellekän ilman tuomioistuimen päätöstä.

Vierailija
2/10 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin sen olen ajatellut ja toivonut enkä koe syyllistyneeni mihinkään väärään sillä pomoani ei suoraan voi tunnistaa kirjoituksesta ellei sit firman kautta ja kaikki kertomani oli täyttä totta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee palvelus . Muuta pois ja irtisanoudu töistä mene muualle

Vierailija
4/10 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ehkä ensin käyttää hieman järkeään ennenkuin alkaa sahata sitä oksaa millä istuu.

Vierailija
5/10 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kertonut alaa tai firman nimeä miten ihmeessä pomosi voisi saada selville että kirjoitit juuri hänen firmastaan? Kaikissa firmoissa joissa itse olen ollut töissä on aina olleet saman tyyppiset ihmiset eli Raivo-Riitta, Limanuljaska-Lasse, Puurtaja-Pate jne. ihmiset vaihtuu mutta tilanteet toistuu.

Vierailija
6/10 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi ehkä ensin käyttää hieman järkeään ennenkuin alkaa sahata sitä oksaa millä istuu.

Empä sano, että juuri syytä huoleen on. Potkuille samoin kuin asunnon vuokrasopimuksen irtisanomiselle on oltava JÄRKEVÄT perusteet joihin omien mielipiteiden tai tosiasioiden kertominen keskustelupalstalla anonyymisti ei riitä. Itsekin olen vuokralla kerrostalossa jonka omistaa muutama henkilö ja paikan pito ihan hunningolla ja mitään ei tehdä ja olen varmaan yli puolelle kaupungin asukkaista tätä päivitellyt ja vieläpä omalla nimellä Facebookissa kertoen ohimennen talon osoitteenkin, mutta totuus on ettei tosiasioiden kertominen oo peruste noin radikaaleille toimenpiteille vaan ennemmin pitää katsoa peiliin ja miettiä onko tällaiselle alaisen valittamiselle syy.

Vierailija
7/10 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisit itsellesi palveluksen, että et kirjoittelisi henkilökohtaisia juttujasi tänne. Nytkin kirjoitit sillein, että ehkä sinut voidaan tunnistaa.

Kannattaisi purkaa tuntemuksiasi lähemmäisillesi, sillä he ehkä voivat auttaa sinua näinä vaikeina hetkinä.

Vierailija
8/10 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ylläpitoa poistamaan kirjoittamasi ketju mis yrityksen nimi on.

Vierailija
9/10 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et kertonut alaa tai firman nimeä miten ihmeessä pomosi voisi saada selville että kirjoitit juuri hänen firmastaan? Kaikissa firmoissa joissa itse olen ollut töissä on aina olleet saman tyyppiset ihmiset eli Raivo-Riitta, Limanuljaska-Lasse, Puurtaja-Pate jne. ihmiset vaihtuu mutta tilanteet toistuu.

Ap mainitsi, että hän vahingossa kertoi firman nimen.

Ja tarinahan on tietenkin tosi.

Vierailija
10/10 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö ja huomenna lissää..