Anoppi sai minut taas itkemään tunteja! En kestä enää!
Olemme menossa viikonlopuksi mitä rennoimpiin häihin tuttavaperheellemme. He ovat painottaneet, että he haluavat rennot, pienet häät puutarhassaan. Anoppi on tulossa mukaan.
Näytin äsken www.loru.fi-kaupasta ostamaani rentoa retroa essumekkoa, joka sopii mielestäni vallan mainiosti 2-vuotiaalle sottupeterillemme, koska on värikäs ja hauska. Pieni muta puutarhasta ei näy.
Mutta ei! Anoppi haukkui minut pihistelijäksi, mauttomaksi ja liian vaatimattomaksi. Kuulemma ei missään nimessä käy ja nyt lähdetään kaupungille ostamaan jotain pitsikeinokuituhörhöä.
Ilmoitin, että lapsi menee siinä mekossa minkä olen ostanut ja sillä sipuli. Nyt anoppi lähti kotiinsa, eikä tule häihin. Ukolle en kehtaa soittaakaan, koska se ei kestä meidän riitoja enää yhtään. Sillä kuulemma hajoaa pää ja miksemme voi sopia näitä keskenämme!
Anopin mielestä lasta ei voi viedä häihin vanhassa pöytäliinassa ja minä olen sitä mieltä, että minä puen lapseni vaikka auton pressuun, koska lapsi on minun!
Puuh ja piste.
Kommentit (87)
Kaupasta saa siistiä puuvillakangasta paljon halvemmalla, ihan ilman pitsejä ja kimalletta.
Noi ei ole mitään juhlakamaa, pöytäliinarättejä
Ei kuulu sille miten lapsesi puet.
Musta vaatteet on kyl aivan kamalia kuitenkin.
mutta sinä päätät, mitä lapsesi pitää päällään. Ja käy varmasti hyvin niihin häihin.
Mutta asiasta kolmanteen, onpa harvinaisen surkeat kotisivut firmalla!!!
Ei noi vaatteet ole juhlavaatteita. Arkivaatteiksi kyllä käy ihan hyvin.
Ihan kaikkiin häihin eivät varmaan sopisi, mutta ap tietänee, mikä on näiden häiden pukeutumiskoodi.
Harmi, vaan että mekot ovat liian pieniä mun tytöilleni.
raflaava otsikko, sopivasti keskustelua herättävä aloitus.
Ja kyllä mainonnan nykypäivää on se, että omaa tuotetta myös haukutaan. Näinhän saadaan näkyvyyttä ja huomiota tuotteelle.
Eipä kyllä anna yrityksestä kovin hyvää kuvaa tämä ketju.
mutta mikä noista loru-sivujen essumekoista on se essumekko minkä ap laittaa lapsensa päälle? Kyl ne on ihan ok, mutta niitä isokukkasia oransseja en laittas ikinä...
Taas harmittaa, ettei itsellä ole tyttölasta... Aivan ihania releitä! Mutta, tosin olen juuri sellainen ituhippitaiteilijahörhö, jotka stereotyyppisesti tuollaisia lapsillaan pitävät.
Anoppisi on idiootti ja väärässä. Ei kuulu hänelle tipan tippaa, mitä lapsellesi puet.
Pidä pääsi.
Ja tosiasia on, että saattaa olla ihan hyväkin juttu ettei anoppisi sinne häihin tule. Nythän hän yrittää kiristää sinua tällä tavalla. Älä anna periksi.
Sano anopille että menee miettimään oma makkarankuortaan minkä tunkee päällensä ja antaa toisten hoitaa omat asiansa. Huh että ärsyttää tuollaiset toisten vaatteiden ym kyttääjät ja arvostelijat. Itse en välitä retrovaatteista, mutta mun puolesta ihmiset saavat pukeutua miten itse haluavat.
Taas harmittaa, ettei itsellä ole tyttölasta... Aivan ihania releitä! Mutta, tosin olen juuri sellainen ituhippitaiteilijahörhö, jotka stereotyyppisesti tuollaisia lapsillaan pitävät. Anoppisi on idiootti ja väärässä. Ei kuulu hänelle tipan tippaa, mitä lapsellesi puet. Pidä pääsi. Ja tosiasia on, että saattaa olla ihan hyväkin juttu ettei anoppisi sinne häihin tule. Nythän hän yrittää kiristää sinua tällä tavalla. Älä anna periksi.
Jos minulla olisi häät, katselisin siellä mielelläni pikkutyttöjä noin suloisissa mekoissa. Eivät ole mekot liian arkisia vaan erikoisia ja siksi juhlaviakin.
Siis antavat laadukkaan, hyvän kuvan lapsesta joka on sellaiseen puettu. Sopii oikein hyvin puutarhahäihin! Ihana ja nätti, varmasti kerää katseita.
Anoppi joutukoot häpeämään häissä kun muut ihastelevat tyttösi mekkoa!
Anoppisi on oikeassa huonosta maustasi :(
Minusta nuo www.loru.fi -essut ovat todella kauniita ja laadukkaita! Siis antavat laadukkaan, hyvän kuvan lapsesta joka on sellaiseen puettu. Sopii oikein hyvin puutarhahäihin! Ihana ja nätti, varmasti kerää katseita.
Anoppi joutukoot häpeämään häissä kun muut ihastelevat tyttösi mekkoa!
Taidanpa viedä mummon vintiltä pöytäliinat ompelutaitoiselle kaverilleni :).
on ihan kamalia. oikein kasarimeininkiä. Onneksi ap.lla on jonkinlaista tyylitajua lapsensa pukeutumisen suhteen.
Kerroin miehelle asisasta. Se räjähti. Sen mielestä sen mutsi nyt vaan on hössöttäjä ja minä vedän hernettä nenään ihan turhasta. Itse laitan vanhojen painolastien ja hormoonipiikkien piikkiin omat itkupotkuraivarini. Sen mielestä on yks "paskan hailee" mitä lapsella on päällä, mutta jos se hänen äitiään niin kovin rassaa tuo mekko niin miksei lapsi voi pitää jotain niistä sadasta mekosta mitkä sillä on kaapissa. Se on ihan totta, että lapsella on hirveästi mekkoja, mutta olen ostanut niitä pikkukakkosta varten vähän varastoonkin.
Tämä ei ole mainos. Tuli paha mieli siitäkin, että jotain täysin tuntematonta rouvaa syytetään nyt asiasta johon se ei ole sotkeutunut. Anteeksi.
Nyt pännii kaikki asiat ja kohta lähdetään anopin ja ukon kanssa hyvien ystävien häihin ja tällä akalla on kyllä nyt naama norsunv*tulla.
Lapsi pistää päälleen vaaleansinistä h&m:ää ilman hörhelöitä, koska väsyttää ukon ja anopin kommentit, enkä jaksa polkea jalkaa yhden mekon takia. Toivottavasti ipanalla on kuuma ja se haluaa nakuilla juhlissa.
Tässä käy aina näin. Anoppi avautuu jostain, minä suutun, kerron ukolle, ukko suuttuu ja lopulta minä annan periksi. Samasta syystä lapsella on kolme etunimeä, joista kolmas on Charlotta. Muut nimet on uusivanhoja perussuomalaisia nimiä! Taistelin aikani, mutta anoppi ja ukko voitti.
Tässä liitossa meitä on kolme. Minä, ukko ja anoppi. Onneksi ei sentään tunkenut häämatkalle, kuten Sylvi Kekkonen. En kyllä olisi ihmetellyt yhtään jos se olisi hääyön aamuna pötkötellyt meidän välissä. Perkeleen akka.
Anoppi luulee, että ollaan sovittu, mutta ukon kommentit oli niin myrkyllisiä, että viha nousi uudestaan. Äh.
"Siis antavat laadukkaan, hyvän kuvan lapsesta joka on sellaiseen puettu.... "
Kuka nero tämän kirjoitti?
Voi, eih mun lapset eivät siis ole laadukkaita. Ehkä munkin pitäisi ostaa tollainen, koska lapseni muuten ovat b-luokkaa!
vähästä sulla itku tulee! Anna anopin olla ja passita mieskin anopille miettimään jos ei sinun vaatepäätöksiä ymmärrä.