Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveet kaatuu, miesystävä ei enää haluakaan samoja asioita.. :(

Vierailija
08.05.2010 |

Miesystäväni ei enää haluakaan samoja asioita kuin minä. Vielä suhteen alussa hän kertoi haluavansa lisää lapsia (hänellä on edellisestä suhteesta lapsi), mutta nyt hän ei enää haluakaan. Hänellä ei muutenkaan ole mitään erityisiä odotuksia suhteemme tulevaisuudesta. Hänen mielestään nyt on hyvä olla ja voisimme jatkaa näinkin.

Tämä oli aivan totaalinen isku vasten kasvoja. Olemme olleet yhdessä 3 vuotta ja minä jo suunnittelin yhteenmuuttoa (jota mieskin haluaa) ja lapsia ehkä vuoden tai parin päästä. Ja mahdollisesti oma talo lähivuosina, jos valmistuttuani menen töihin.

Minullakin on todella hyvä ollut olla tässä suhteessa, mutta nyt tuntuu ettei ole järkeä jatkaa. Kaikki haaveeni voin kai heittää roskiin.

Asiaa mutkistaa vielä se, että minulla on jossain vaiheessa tulossa leikkaus, jonka jälkeen en enää lapsia halua. Olen katkera miehelle, koska hän on vienyt minulta mahdollisuuden saada lapsi.

Tuntuu niin helvetin pahalta. Ajatukset on aivan sekaisin. En tiedä mitä teen. Rakastan miestä, mutta en kai voi jäädä tähän, mutta en myöskään tiedä voinko/ehdinkö ennen leikkausta löytämään toista ihmistä, jonka kanssa haluaisin toteuttaa haaveitani.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävi luonani ja menin aivan lukkoon, enkä saanut sanottua ajatuksiani. Olo on kurja ja haluaisin puhua, mutta en pysty. En todellakaan tiedä mitä tässä pitäisi tehdä! ap

Vierailija
42/50 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus vie imetyskyvyn, eikä sekään niin haittaa, mutta ne raskauden tekemät "vahingot". Voivat pian olla pahemmassa kunnossa kuin mitä ovat nyt ja saan niiden korjaukset maksaa omasta pussista. ap

lapsi aiheuttaa monenlaisia menoeriä, jos mietit rintojen korjausleikkausta raskauden jälkeen liian kalliina niin on ehkä parempi, ettet lapsia saa.

Täydelliset rinnat vs lapsi vaakakupissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen uudelleenkorjaus voi maksaa jopa 10 000 euroa. Tiedän sen, koska meinasin tämänkin korjauksen maksaa itse, kunnes kuulin, että se tehdään julkisellakin.

Ja kiitos kommentista, mutta tiedän mitä se elämä lapsen kanssa on, sillä olen tässä jonkinlaista perhe-elämää viettänyt kolme vuotta miesystäväni (, joka on YKSINHUOLTAJA) ja hänen lapsensa kanssa. ap

Vierailija
44/50 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen kärsinyt näistä rinnoista niin kauan kun ne ovat minulla olleet (eli lähemmäs 10 vuotta) ja nyt kun vihdoinkin olen päättänyt mennä leikkaukseen, niin en todellakaan halua ottaa "riskiä", että ne menevät uudestaan pilalle. Enkä ehdoin tahdoin halua montaa kertaa niitä leikkauttaa, kun tätä ensimmäistäkin leikkausta harkitsin kauan (kolme vuotta).

Olen tehnyt päätökseni, että lapset haluan ennen leikkausta. Arvioitu leikkausaika olisi elokuussa, mutta mielelläni lykkään sitä parilla vuodella myöhemmäksi, jos minun on mahdollista saada lapsi.

Muistutuksena vielä, että pointtihan tässä keskustelussa oli se, että miehen mieli on muuttunut ja nyt pelkään, että jään ilman omaa lasta.

Vierailija
45/50 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menikin pointti hyvin perille... Missäköhän kohtaa täällä ap haikailee "täydellisiä" rintoja? Ihme saivartelua. Ap:lla on varmasti ollut tuskaiset vuodet vaivaavien rintojensa kanssa, vaikka onkin edelleen valmis lykkäämään operaatiota lapsen vuoksi.

Mutta se pointti tässä keskustelussa taisi kuitenkin olla se ap:n mies. Ap, olin aika samanlaisessa tilanteessa jonkun aikaa sitten. Mies suhteen alussa kertoi haluavansa samoja asioita kuin minäkin, mutta kyllästyin odotteluun ja jätin miehen viiden vuoden jälkeen. Ja kyllä kannatti. Nyt on asiat mallillaan ja aikuinen mies kainalossa, joka ihan oikeasti halusi mitä sanoi.

Täydelliset rinnat vs lapsi vaakakupissa.

Vierailija
46/50 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluaisin vielä toisen niin tokihan leikkausta siirtäisin vielä lisää. Mutta saisi nyt edes sen yhden ensin.. ap

Vierailija
47/50 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät tarkoita isoja, kiinteitä ja ryhdikkäitä rintoja. Mitkä tahansa muut rinnat kuin nämä olisivat minusta täydelliset. :(

Ja todella nämä vuodet ovat olleet minulle tuskallisia. Uskon, että leikkauksen myötä elämänlaatuni paranee huomattavasti ja voin todella alkaa elämään ilman jatkuvaa häpeää, epävarmuutta ja peittelyä. ap

Vierailija
48/50 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä sulla nyt vaan ole muita vaihtoehtoja kuin jättää nykyinen mies, jos lapsia haluat. Vaikkei olisikaan ketään yhtä ihanaa, niin nykyisen kanssa et lapsia saa. Voit tietysti jäädä omalla vastuullasi odottelemaan, että miehen mieli muuttuu, mutta sitten et saa syyttää viiden vuoden päästä ketään muuta kuin itseäsi, kun mies ei edelleenkään halua lasta, et voikaan olla nuori äiti, ja etkä vieläkään ole saanut rintojasi leikkautettua.

Vierailija
49/50 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä sulla nyt vaan ole muita vaihtoehtoja kuin jättää nykyinen mies, jos lapsia haluat. Vaikkei olisikaan ketään yhtä ihanaa, niin nykyisen kanssa et lapsia saa. Voit tietysti jäädä omalla vastuullasi odottelemaan, että miehen mieli muuttuu, mutta sitten et saa syyttää viiden vuoden päästä ketään muuta kuin itseäsi, kun mies ei edelleenkään halua lasta, et voikaan olla nuori äiti, ja etkä vieläkään ole saanut rintojasi leikkautettua.

Rupes ihan itseänikin naurattaan oma ruikutukseni.. :D Noinhan se on! ap

Vierailija
50/50 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuuhan kertomaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi