Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveet kaatuu, miesystävä ei enää haluakaan samoja asioita.. :(

Vierailija
08.05.2010 |

Miesystäväni ei enää haluakaan samoja asioita kuin minä. Vielä suhteen alussa hän kertoi haluavansa lisää lapsia (hänellä on edellisestä suhteesta lapsi), mutta nyt hän ei enää haluakaan. Hänellä ei muutenkaan ole mitään erityisiä odotuksia suhteemme tulevaisuudesta. Hänen mielestään nyt on hyvä olla ja voisimme jatkaa näinkin.

Tämä oli aivan totaalinen isku vasten kasvoja. Olemme olleet yhdessä 3 vuotta ja minä jo suunnittelin yhteenmuuttoa (jota mieskin haluaa) ja lapsia ehkä vuoden tai parin päästä. Ja mahdollisesti oma talo lähivuosina, jos valmistuttuani menen töihin.

Minullakin on todella hyvä ollut olla tässä suhteessa, mutta nyt tuntuu ettei ole järkeä jatkaa. Kaikki haaveeni voin kai heittää roskiin.

Asiaa mutkistaa vielä se, että minulla on jossain vaiheessa tulossa leikkaus, jonka jälkeen en enää lapsia halua. Olen katkera miehelle, koska hän on vienyt minulta mahdollisuuden saada lapsi.

Tuntuu niin helvetin pahalta. Ajatukset on aivan sekaisin. En tiedä mitä teen. Rakastan miestä, mutta en kai voi jäädä tähän, mutta en myöskään tiedä voinko/ehdinkö ennen leikkausta löytämään toista ihmistä, jonka kanssa haluaisin toteuttaa haaveitani.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus vie imetyskyvyn, eikä sekään niin haittaa, mutta ne raskauden tekemät "vahingot". Voivat pian olla pahemmassa kunnossa kuin mitä ovat nyt ja saan niiden korjaukset maksaa omasta pussista. ap

huomaa, että olet vielä kypsymätön äidiksi

lapsi aiheuttaa monenlaisia menoeriä, jos mietit rintojen korjausleikkausta raskauden jälkeen liian kalliina niin on ehkä parempi, ettet lapsia saa.

Täydelliset rinnat vs lapsi vaakakupissa.

KUKAAN ei ole valmis äidiksi ennenkuin saa oman lapsen.

Vierailija
22/50 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka emme virallisesti yhdessä asukaan, niin paljon aikaa yhdessä vietämme. Ei se juuri mitään muuttaisi, jos virallisestikin yhdessä asuisimme.

Ja lasta ei tarvitse juuri tällä sekunnilla saada, vaan voin ihan hyvin lykätä leikkausta (max. kolmella vuodella). ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin miehelle ja ilmoitin, että kun tulen kotiin, niin me juttelemme. Enää en voi vaieta..

Olen aivan sekaisin. Tärisen ja ahdistaa niin, etten meinaa henkeä saada. Tiedän, että tämä suhde on tullut tiensä päähän ja nyt vain laitan sille pisteen.

Enää voin vain suunnitella omaa tulevaisuuttani, jossa ei juuri nyt tunnu olevan enää mitään järkeä tai yhtään mitään mitä odottaa. ap

Vierailija
24/50 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin niissä rinnoissa on jotain ihan vissisti "vialla" jos korjausleikkaus julkisella puolella kustannettaisiin, eli ihan pienestä ap tuskin valittaa.

Kuulostaa ikävästi siltä että ero on edessä, kun väkisin et voi miestä pakottaa kanssasi lasta hankkimaan. Surullista mutta näin on.

Vierailija
25/50 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat ovat todella siinä kunnossa, että ne korjataan julkisellakin. Lääkäri katsoi että aiheuttavat sekä fyysistä haittaa että henkistäkin, joten parempi leikata. Arvioitu leikkausaika on parin kuukauden sisällä.

Ero tässä on kait tulossa, jos mies ei ole yhtäkkiä tullut toisiin ajatuksiin lapsen suhteen. ap

Vierailija
26/50 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi, että ei hän ajatusta yhteisestä lapsesta pidä ihan mahdottomana, mutta hänellä on nyt niin hyvä ja hän ei välttämättä jaksa enää vauva-arkea. Ja hänen mielestään ei vielä pariin vuoteen olisi yhteisen lapsen aika. Sovimme, että kumpikin mietimme vielä asioita siihen asti, kun mun leikkausaika tulee. ap

Vierailija
27/50 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken tiedä lukeeko enää kukaan tätä, mutta omaa oloa helpottaa, kun saan kirjotella ajatuksiani.

Mies sitten ehdotti taas kerran "virallista" yhteenmuuttoa. Sanoin niinkuin ajattelen: Ei kannata mitään suurempia suunnitelmia tehdä, kun meillä on kerta erilaiset suunnitelmat; minä haluan lapsen, hän ei. Mies alkoi sönkkään, ettei semmosia nyt vielä kannata miettiä ja just nyt tuntuu siltä, että hän ei halua lasta, mutta EHKÄ joskus vuosien päästä hän voi halutakin.

Mulla on sellainen olo, että miehellä ei ole enää aikomustakaan saada lapsia, mutta ei hän viitti sitä suoraankaan sanoo, koska se tietää sitten aika varmaa eroa.

Jokohan sitä pitäis lopettaa tämä jahkailu ja hakee tavarat miehen luota? :(

Vierailija
28/50 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken tiedä lukeeko enää kukaan tätä, mutta omaa oloa helpottaa, kun saan kirjotella ajatuksiani.

Mies sitten ehdotti taas kerran "virallista" yhteenmuuttoa. Sanoin niinkuin ajattelen: Ei kannata mitään suurempia suunnitelmia tehdä, kun meillä on kerta erilaiset suunnitelmat; minä haluan lapsen, hän ei. Mies alkoi sönkkään, ettei semmosia nyt vielä kannata miettiä ja just nyt tuntuu siltä, että hän ei halua lasta, mutta EHKÄ joskus vuosien päästä hän voi halutakin.

Mulla on sellainen olo, että miehellä ei ole enää aikomustakaan saada lapsia, mutta ei hän viitti sitä suoraankaan sanoo, koska se tietää sitten aika varmaa eroa.

Jokohan sitä pitäis lopettaa tämä jahkailu ja hakee tavarat miehen luota? :(

En osaa yhtään neuvoa.Voihan olla että mies tarkoittaa mitä sanoo ,että saattaa joskus halutakin lasta. Mitä itse tunnet? Ehkä sinun kannattaa hakea ne kamat, ehkä mies "seuraa" sinua jos haluaa sinut oikeasti pitää. Kova kovaa vasten!

Vierailija
29/50 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti löydä yhtä ihanaa miestä muualta.

On hyvin yleinen harha tämä, että uutta yhtä hyvää ei löytyisi. Juuri tämähän meitä pitää roikkumassa onnettomissa suhteissa. Tilanteen ollessa päällä ei pysty uskomaan siihen, että uusi ja nimenomaan parempi kumppani kyllä löytyy, vaikka siltä ei juuri nyt tuntuisi. Varsinkin kun on noin nuori kuin sinä, elämänkokemuskaan ei vielä taida kertoa sinulle tätä asiaa.

Vierailija
30/50 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se haluaa rikkoa sun haaveesi ja unelmasi siksi, että elämä on nyt niin mukavaa tällä hetkellä.

Vierailija
31/50 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies ei halua sun kanssa samoja asoita, joten hän ei ole Elämäsi mies. Hyvä kun selvis jo näin aikaisessa vaiheessa. 3 vuotta on pitkä aika, jos olet marsu... ;-) Mutta ihmisen iässä, se on usein sellainen aika, jonka jälkeen mietitään, että onko näin hyvä. Ja teillä ei ole, joten mies vaihtoon vaan. Ei helppoa tietenkään, koska rakastat miestä mutta usko pois! PALJOn paremmin sulle sopiviakin on!

Vierailija
32/50 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kirjoittaa taas. Olen pari tuntia vain itkenyt ja miettinyt.

Nyt vain pistää ihan vihaksi. On kusetettu olo! Muutin perheen ja ystävien luota tänne hevon helvettiin miehen ja hänen lapsensa takia, koska silloin vielä luulin, että meillä olisi samanlaiset suunnitelmat. Mitäs nyt sitten, mies ei enää haluakan ja kaikki voi vetää vessasta alas!

Tekisi mieli lähteä samantien hakeen tavaroita miehen luota ja päättää tämä suhde, mutta en ole vielä valmis tekemään sitäkään. ap

Vierailija
33/50 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi pakottaa miestä lasten hankintaan. Ei hän välttämättä ole sinua mitenkään huijannut tai valehdellut, mutta on vain muuttanut mielensä ainakin toistaiseksi. Ja ruinaamalla, valittamalla, raivoamalla ja kiristämällä hän tuskin muuttaa mieltänsä ja innostuu lapsen hankkimisesta taas.

Keskustelkaa vakavasti. Jos annat hänelle aikaa niin hänen mielensä voi muuttua. Varsinkin kun olette ilmeisesti molemmat (?) nuoria. Lapsen hankkiminen on miehellesi suurempi kynnys, koska hänellä on jo lapsi. Ehkä hän haluaa olla varma siitä, että teidän suhde on tarpeeksi tukevalla pohjalla ennen lapsen hankkimista.. Koska edellinen suhde ei kai sitä ollut, (?) ei varmaan halua tehdä samaa virhettä uudestaan.

Vierailija
34/50 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen nyt heti siksi, että haluat kovasti lapsen, vai siksi, että pääset leikkauttamaan rintasi mahdollisimman pian? Koska jälkimmäisen syyn takia et voi lasta tehdä.

Vierailija
35/50 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olenkin AINA halunnut lapsia. En olisi voinut olla parisuhteessa miehen kanssa joka ei koskaan haluaisi lapsia. Joten ainoa vaihtoehto olisi erota.

Sanoppa se miehellesi, että sinulle ei jää muita vaihtoehtoja. Haluat oman lapsen.

Vierailija
36/50 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se raskaus ne rinnat, vai imetys? Pakkohan ei ole imettää.

Vierailija
37/50 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pakota tai edes ruinaa enkä edes kiristä. Eilen keskusteltiin ensimmäistä kertaa vakavasti asiasta ja mies ilmoitti, ettei enää halua lapsia. Ei vissiin halua edes harkita, vaikka kerroin voivani siirtää leikkausta parilla vuodella.

Minä olen sen reilu kakskymmentä, mies 10 vuotta vanhempi.

Vierailija
38/50 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen nyt heti siksi, että haluat kovasti lapsen, vai siksi, että pääset leikkauttamaan rintasi mahdollisimman pian? Koska jälkimmäisen syyn takia et voi lasta tehdä.

Ehkä viesteistäni on saanut kuvan, että haluan lapsen nyt, että pääsisin nopeesti leikkaukseen. Asia ei kuitenkaan aivan niin ole. Olen elänyt näiden rintojen kanssa jo niin monta vuotta, että voin sinnitellä vielä pari vuotta lisää. Ei minulla ole mikään hirmuinen kiire leikkaukseen, mutten suoraan sanottuna rupea enää kituuttamaan montaa vuotta.

Ja toiseksi, olen aina halunnut olla nuori äiti. Vuoden päästä olisi vain kaikinpuolin ollut sopiva aika lapselle ja mielestäni suhteemme on niin hyvällä pohjalla, että tähän olisi lapsi jo tervetullut. ap

Vierailija
39/50 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olenkin AINA halunnut lapsia. En olisi voinut olla parisuhteessa miehen kanssa joka ei koskaan haluaisi lapsia. Joten ainoa vaihtoehto olisi erota.

Sanoppa se miehellesi, että sinulle ei jää muita vaihtoehtoja. Haluat oman lapsen.

Jos olisin tiennyt, että mies ei haluakaan enempää lapsia, en varmasti olisi alkanut suhteeseen enkä varsinkaan muuttanut hänen perässään kauas omasta perheestäni ja ystävistäni.

Olin juuri lähdössä mieheni luokse juttelemaan, mutta hän ilmoittikin, että kaverinsa on tulossa kylään. :( Ehkä sitten huomenna saadaan juteltua..

En toisaalta halua erota. En varmasti löydä yhtä ihanaa miestä muualta. Enkä haluakaan. Vaikka järkikin sen sanoo, että jos lapsen haluan, niin nyt on aika pistää pillit pussiin ja lähtee uusille apajille. ap

Vierailija
40/50 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus vie imetyskyvyn, eikä sekään niin haittaa, mutta ne raskauden tekemät "vahingot". Voivat pian olla pahemmassa kunnossa kuin mitä ovat nyt ja saan niiden korjaukset maksaa omasta pussista. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän