Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vieläkin exään rakastunut

Vierailija
04.05.2010 |

Mä olen naimisissa ja yhden lapsen äiti. Ex-poikaystäväni 5 vuoden takaa on ruvennut taas tekemään itseään tykö... Kyseessä on mies, jota olen rakastanut ehkä eniten ikinä (miinus toki lapseni).

Vaihdoin hänet mieheeni lennosta, koska meillä oli silloin vaikeaa exän kanssa. Muutenkin seurustelu takkusi, en omasta mielestä saanut tarpeeksi avointa tunteenilmaisua.

Ex on sellainen vähän ylimielinen ja kyyninen, näyttää huonosti tunteitaan. Mutta kuitenkin herkkä. Fyysisempi tosi puoleensavetävä. Mieheni on maanläheisempi, tavallisempi mies. Meillä eksän kanssa oli keskenmeno ja emme osanneet sitä käsitellä. Puoli vuotta siitä ja vaihdoin miestä, kun mieheni itse aktiivisesti yritti. Takerruin siihen ja pakenin.

Mieheni taas oli korviaan myöten muhun rakastunut heti ja näytti sen, edelleen on. Ajattelin että on helpompaa olla niin rakastettu kuin hiukan tuskassa aina.

Ex suuttui tuosta silloin tolkuttomasti. Mä ajattelin että unohdan, ja olen onnellinen miehen kanssa. Menin naimisiin, sain lapsen.

Mutta en vaan oo unohtanut. Ja nyt olen taas koukussa, käydään kahvilla ja pelkkä hänen kätensä kosketus omaan käteeni saa mut ihan sairaaksi ikävästä.

Tiedän, ei oo järkeä... mutta vaikeaa antaa olla kun tunteet on niin voimakkaat.

Kommentit (420)

Vierailija
381/420 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkäisi jos ruvetaan hakkaamaan. Tuskin mies riemastuu, jos tää joskus selviää, mutta jos rupeaa vetämään turpiin, ei sekään oo mikään ratkaisu.

Ei tää mikään nyrkkitappelu että se joka jää pystyyn on sitten mun kanssa.

ap

kaukana perheestä. Niin minä tekisin, antaisin vähän mietittävää. Miehen tulee puolustaa perhettä erilaisilta exiltä. Exille on näytettävä exitiä.

Vierailija
382/420 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elämä on nyt tässä nyksän kanssa. Mutta ei se tajua. Kirjoittaa vaan ja toimii pillun viemänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/420 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän muka sitä joskus elänyt?

Vierailija
384/420 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedättää sinua 6-0. Nykyinen miehesi on kunnollinen ja tällä menolla rikot perheesi.

Vierailija
385/420 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keskity nykyiseen mieheesi ja lapsesi hyvinvointiisi. Typerää pelleilyä, sanon minä.

Vierailija
386/420 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelit että on helpompaa olla niin rakastettu kuin hiukan tuskassa aina, mutta nyt olet itse taas heittämässä elämäsi sekaiseksi. No, jokaisen pitää opetella tuota jos ei kerralla opi.

Vierailija
387/420 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit miettinyt ennenkuin petät miestäsi. Kyllä minä aviomiehenä ja lapsen isänä olisin pettynyt sinuun.

Etenkin jos exä olisi vieraillut kotona.

Sinuna päättäisin heti kumman kanssa jatkat. Teet väärin miestäsi kohtaan. Kyllä tuosta moni mies koulisi exäsi naamataulun uuteen kuntoon.

Vierailija
388/420 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS olisin hänen seurassa, mutta tiedän että arki olisi semmoista sirkusta mitä en halua ja en kestä NIIN en ole tekemisissä.

Vierailija
389/420 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus munkin kanssa kun lapsi oli pienempi ja kuulemma noin 4,5 v ihan säännöllisesti yhteishuoltajuudessa eli lapsi on puolet viikosta hänellä. Ja hän hoitaa lapsen siis yksin, ilman vaimoa tms. Muutti jopa lapsensa äidin lähelle asumaan (samaan koulupiiriin) tämän takia. Ja tän oon kuullut yhteisiltä kavereilta.

Lapsensa äidin kaa oli yhdessä vain vähän aikaa.

ap

Onko hän muka sitä joskus elänyt?

Vierailija
390/420 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkäisi jos ruvetaan hakkaamaan. Tuskin mies riemastuu, jos tää joskus selviää, mutta jos rupeaa vetämään turpiin, ei sekään oo mikään ratkaisu.

ap

kaukana perheestä. Niin minä tekisin, antaisin vähän mietittävää. Miehen tulee puolustaa perhettä erilaisilta exiltä. Exille on näytettävä exitiä.

Hän tekee sen raivosta. Exäsi tunkeutui hänen perheensä alueelle. Perheen johon sisältyy sinä ja lapsi.

Kun hän kuulee sinun pidelleen exääsi kädestä ja suudelleen häntä. Hän on jo henkisesti jättänyt sinut.

Enää on vain se turpaan veto. Ainoa asia joka on hoidettava. Sinua tuskin huolii tuon jälkeen.

Vierailija
391/420 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. on aikuisempi, avoimempi. Ottaa vastuuta lapsestaan.Ja ymmärtää miksi en ollut silloin niin onnellinen.

ap

Ajattelit että on helpompaa olla niin rakastettu kuin hiukan tuskassa aina, mutta nyt olet itse taas heittämässä elämäsi sekaiseksi. No, jokaisen pitää opetella tuota jos ei kerralla opi.

Vierailija
392/420 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ymmärtää ja on myötäelävä, mutta sinä et ole aikuistunut vaikka sinulla lapsi ja mies ja olet naimisissa.

Vierailija
393/420 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

exäni olisi pitänyt hakata mieheni sairaalakuntoon kun tuli vokottamaan mua aikoinaan... Olin kuitenkin exän avovaimo silloin ja mies tiesi sen.

ap

Olisit miettinyt ennenkuin petät miestäsi. Kyllä minä aviomiehenä ja lapsen isänä olisin pettynyt sinuun.

Sinuna päättäisin heti kumman kanssa jatkat. Teet väärin miestäsi kohtaan. Kyllä tuosta moni mies koulisi exäsi naamataulun uuteen kuntoon.

Vierailija
394/420 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepäs tytsy mitä huvittaa.

Vierailija
395/420 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä usko että mun mies jättäisi mua kädestä pitelyn ja suutelun takia. Vähästä menisi. Seksisuhteen takia - en tiedä. En oo ikinä pettänyt häntä.

ap

ap

Hän tekee sen raivosta. Exäsi tunkeutui hänen perheensä alueelle. Perheen johon sisältyy sinä ja lapsi.

Kun hän kuulee sinun pidelleen exääsi kädestä ja suudelleen häntä. Hän on jo henkisesti jättänyt sinut.

Enää on vain se turpaan veto. Ainoa asia joka on hoidettava. Sinua tuskin huolii tuon jälkeen.

Vierailija
396/420 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälläsi ei ole luonnetta. Kuminaama on aina kuminaama. Olet tainnut tehdä jo valintasi. Sovitte hyvin yhteen kumipään kanssa. Tee vielä yksi lapsi sen kumipääexäsi kanssa, niin hyvä tulee. Pistä nykyinen maksamaan koko touhu.

exäni olisi pitänyt hakata mieheni sairaalakuntoon kun tuli vokottamaan mua aikoinaan... Olin kuitenkin exän avovaimo silloin ja mies tiesi sen.

ap

Vierailija
397/420 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n ex kostaa. Haluaa saada eron aikaiseksi. Näitä on nähty wt piireissä paljon. :D

Vierailija
398/420 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tänä vuonna 29 v).

ap

Ja ymmärtää ja on myötäelävä, mutta sinä et ole aikuistunut vaikka sinulla lapsi ja mies ja olet naimisissa.

Vierailija
399/420 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen ihan tyytyväinen etten ole tuntenut vetoa kovin väkivaltaisiin miehiin kuten sinä. Onneksi sekä ex että mieheni ovat sivistyneempiä miehiä kuin sinä, selvästi katkeroitunut.

ap

Exälläsi ei ole luonnetta. Kuminaama on aina kuminaama. Olet tainnut tehdä jo valintasi. Sovitte hyvin yhteen kumipään kanssa. Tee vielä yksi lapsi sen kumipääexäsi kanssa, niin hyvä tulee. Pistä nykyinen maksamaan koko touhu.

ap

Vierailija
400/420 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilumpaa kaikille. Sen jälkeen voit viilettää minne pimppi vie. Ymmärtääkseni jos eksäsi ei haluaisi seksiä et haluaisi häntä.