Olen vieläkin exään rakastunut
Mä olen naimisissa ja yhden lapsen äiti. Ex-poikaystäväni 5 vuoden takaa on ruvennut taas tekemään itseään tykö... Kyseessä on mies, jota olen rakastanut ehkä eniten ikinä (miinus toki lapseni).
Vaihdoin hänet mieheeni lennosta, koska meillä oli silloin vaikeaa exän kanssa. Muutenkin seurustelu takkusi, en omasta mielestä saanut tarpeeksi avointa tunteenilmaisua.
Ex on sellainen vähän ylimielinen ja kyyninen, näyttää huonosti tunteitaan. Mutta kuitenkin herkkä. Fyysisempi tosi puoleensavetävä. Mieheni on maanläheisempi, tavallisempi mies. Meillä eksän kanssa oli keskenmeno ja emme osanneet sitä käsitellä. Puoli vuotta siitä ja vaihdoin miestä, kun mieheni itse aktiivisesti yritti. Takerruin siihen ja pakenin.
Mieheni taas oli korviaan myöten muhun rakastunut heti ja näytti sen, edelleen on. Ajattelin että on helpompaa olla niin rakastettu kuin hiukan tuskassa aina.
Ex suuttui tuosta silloin tolkuttomasti. Mä ajattelin että unohdan, ja olen onnellinen miehen kanssa. Menin naimisiin, sain lapsen.
Mutta en vaan oo unohtanut. Ja nyt olen taas koukussa, käydään kahvilla ja pelkkä hänen kätensä kosketus omaan käteeni saa mut ihan sairaaksi ikävästä.
Tiedän, ei oo järkeä... mutta vaikeaa antaa olla kun tunteet on niin voimakkaat.
Kommentit (420)
Että oppisi pysymään omalla puolellaan. Miehesi on yllättävän nössö. Eihän siitä tiedä mitä hän suunnittelee. Ei miehet kerro naisilleen tappeluistaan.
Luonnollisesti mies lähtisi nyt puolustamaan perhettään ja tekisi selväksi exällesi pelin säännöt.
Jännä juttu todellakin. Aivan kuin eläisitte sarjassa Tunteita ja tuoksuja.
mies siis haukkui exää, sanoi mm. että tietää että se helvetin tunnevammainen renttu yrittää mua sänkyyn.
ap
Että oppisi pysymään omalla puolellaan. Miehesi on yllättävän nössö. Eihän siitä tiedä mitä hän suunnittelee. Ei miehet kerro naisilleen tappeluistaan.
Luonnollisesti mies lähtisi nyt puolustamaan perhettään ja tekisi selväksi exällesi pelin säännöt.
Normaali, oikea mies antaisi vaimonsa mennä tai itse lopettaisi suhteen.
En usko, että mieheni kävisi hakkaamasta tuota toista miestä, mutta luulen, että eroaisi minusta.
mutta noin siistiä se ei siis ollut. Mua ei haukkunut, mutta ex sai kyllä aika paljon nimityksiä ja kiroili. Oli suuttunut tietenkin. Mutta toisaalta vaikutti jo tietävän.
ap
mies siis haukkui exää, sanoi mm. että tietää että se helvetin tunnevammainen renttu yrittää mua sänkyyn.
ap
enkä toivo että menee nyt hakkaamaan eksää. Ex kyllä tietää, koska soitti mulle aamulla ja sanoin että mitä kerroin miehelle.
Mitä tuo joku muu kirjoitti aiemmin kuinka kiero olen, kun olenpuhunut yhteenmuuttamisesta. Mä en oo puhunut, ex on sanonut että haluaisi että muuttaisin hänen luokseen takaisin. Itse sanoin siihen että juuri nyt haluan vaan jutella enkä hätiköidä.
Mitä tulee siihen että osaanko olla ilman miestä. Olen ollut, mutta siitä on aikaa. Olin ennen exää noin 1,5 v sinkku ja sitä aiemmat seurustellut jostain 14-15-vuotiaasta ja suhteet on kestäneet vaihtelevasti noin vuodesta pariin vuoteen.
ap
että teillä voisi exän kanssa onnistuakin. Kunhan hoidat nyt asiat järkevästi, etkä hätäile. Nykyinen miehesi on joka tapauksessa menneen talven lumia, se on selvä.
että sanoi että hän kyllä tietää missä mulla ne tunteet on, ja että haluan vaan panna sen paskan kanssa, turha sitä on kaunistella.
Siinä vaihessa sanoin tuon että hänen olisi itse pitänyt ajatella-jutun ja sanoin että rupean nukkumaan.
ap
mutta noin siistiä se ei siis ollut. Mua ei haukkunut, mutta ex sai kyllä aika paljon nimityksiä ja kiroili. Oli suuttunut tietenkin. Mutta toisaalta vaikutti jo tietävän.
ap
ap
Tuli kotiin sillä aikaa kun olin hakemassa lasta, on nukkumassa.
En oo herätellyt. Lapsi kävi siellä, puhui jotain lapselle.
ap
nyxä on tehnyt itsarin?
kanssa, miehesi oli oikeassa. Eihän siinä mitään. Koska haluat sitä niin paljon, sekä asia mennyt näin pitkälle, niin seuraava askel on käytännön toteutus!
Hän tuhlasi elämästään aikaa sinuun ja joutuu nyt aloittamaan alusta.
kanssa, miehesi oli oikeassa. Eihän siinä mitään. Koska haluat sitä niin paljon, sekä asia mennyt näin pitkälle, niin seuraava askel on käytännön toteutus!
Orgasmin jälkeinen krapula. Oliko tämä nyt kaiken väärti? Ei se niin suuri ollutkaan kuin muistin. Hitto! Aika paska pano. Antaakohan nykyinen ex anteeksi?
Mutta eiköhän tänä viikonloppuna jotain jutella ja oo joku käännekohta tässä suhteessa.
Tuo nukkuminen viittaa että ei oo nukkunut viime yönä kovinkaan paljoa. Onko sitten vaan ryypännyt vai myös ollut jossain naisissa.
ap
Onko tänään totuuden hetki?
M31
Ei tunteilleen ja oikeille haluilleen mitään voi!
Tuo nukkuminen viittaa että ei oo nukkunut viime yönä kovinkaan paljoa. Onko sitten vaan ryypännyt vai myös ollut jossain naisissa.ap
kai sillä ole väliä vaikka olisi pannut viittä miss suomea kun eroatte kuitenkin. Tulee varmaan aika riitainen ero sekä lapsen huoltajuuskiistat, mies on epäilemättä todella vittuuntunut.
Oletteko niin kateellisia kun haukutte ap:ta Ei tunteilleen ja oikeille haluilleen mitään voi!
Järjellähän ei voi tunteitaan estellä mitenkään.
Tämän takia naiset hunnutetaan lähi idässä, kun eivät voi himoilleen mitään. Siksi heitä on parempi pitää kotonaan suljettuna.
Oletteko niin kateellisia kun haukutte ap:ta Ei tunteilleen ja oikeille haluilleen mitään voi!
Järjellähän ei voi tunteitaan estellä mitenkään.Tämän takia naiset hunnutetaan lähi idässä, kun eivät voi himoilleen mitään. Siksi heitä on parempi pitää kotonaan suljettuna.
Huhhuh, tälläistä ei voi verrata pedofiliaan. Pitäisi helvetti ap:n mietti loppuikänsä "miksei" ja kaihoilla exää?
Ehkä teidän täydellisessä vitun maailmassanne vitun perfecton ja AINA OIKEIN TEKEVÄT mammat!
Järjellähän ei voi tunteitaan estellä mitenkään.Tämän takia naiset hunnutetaan lähi idässä, kun eivät voi himoilleen mitään. Siksi heitä on parempi pitää kotonaan suljettuna.
Huhhuh, tälläistä ei voi verrata pedofiliaan. Pitäisi helvetti ap:n mietti loppuikänsä "miksei" ja kaihoilla exää?
Ehkä teidän täydellisessä vitun maailmassanne vitun perfecton ja AINA OIKEIN TEKEVÄT mammat!
Voimme verrata tätä pedofiliaan tai varasteluun, narkomaniaan, alkoholismiin tai kaikkeen mihin liittyy oma halu ja nautinnon toteutus.
On itsekästä toteuttaa nautinto, kun sijaiskärsijänä on ap:n lapsi ja hänen miehensä.
Voimme verrata tätä pedofiliaan tai varasteluun, narkomaniaan, alkoholismiin tai kaikkeen mihin liittyy oma halu ja nautinnon toteutus.
On itsekästä toteuttaa nautinto, kun sijaiskärsijänä on ap:n lapsi ja hänen miehensä.
Eli varastelun halun ja viinan himon voi siis sammuttaa järjellä? Miten tämä liittyy ap:n exän himoon?
että en mä miestänikään vihaa tai ole välinpitämätön häntä kohtaan. Kai jopa rakastan, mutta eri lailla. Se ei ole suurta intohimoa, mutta kumppanuutta. Jollain tavalla koen että olemme hyviä ystäviä, mutta meillä on myös seksisuhde. Minä pidän hänestä kovasti. Mutta en ikinä ole ollut niin sekaisin hänen vuokseen.
Viime yönä hän kyseli multa, mikä mua vaivaa. Sanoin että mietin joskus sitä keskenmenoa, lasta jonka menetin. Ja että se on vaikeaa, kun siitä en oikeastaan voisi puhua kuin exän kanssa, koska hän on ainut joka sen on elänyt myös ja voi surra samaa asiaa. Mies kysyi että siksikö haluan tavata exää uudestaan ja että hän kuvaa, ja puhummeko siitä. Sanoin että ollaan puhuttu kyllä siitä ja olen vähän itkenyt sitä ja että ex on itkenyt myös.
Mies kysyi suoraan, onko siinä kaikki mitä meidän välillä on, onko meillä suhde ja yrittääkö ex mua takaisin. Sanoin että mulla on tunteita exää kohtaan edelleen ja hänellä on mua kohtaan, mutta mun on pakko saada jutella nämä asiat loppuun hänen kanssa. Mies sanoi, että arvasi että jotakin on ja kysyi uudestaan onko meillä suhde. Sanoin että ei ole, ollaan vaan puhuttu.
Mies sanoi ettei ole varma uskooko. Mä sanoin että hänellä on 2 mahdollisuutta, uskoa tai olla uskomatta, mutta ei kuitenkaan ole mitään muuta. Sanoin myös että hän voi olla uskomatta jos huvittaa ja tehdä siitä sitten omat johtopäätökset ja ottaa ero jos siltä tuntuu. Mies sanoi ettei aio ottaa eroa vaikka jäisin pettämisestä exän kaa suoraan kiinni, mutta ei se hänestä hyvältä tunnu että tietää koko ajan että ex vaanii vaan koska pääsee väliin. Mä sanoin että se vaatii kuitenkin sen, että suostun.
Mies kysyi mitä aion tehdä. Sanoin että aion jatkaa juttelua ja tavata exää ja mun on saatava jutella nämä asiat pois päästäni. Mies sanoi että toivoo etten tapaisi exää ollenkaan. Mä sanoin että on pakko. Sanoin myös että ehkä hänen olisi pitänyt ajatella mitä tekee silloin kun itse jahtasi mua vaikka olin exän kanssa. Ja että hän ei ole siinä mielessä yhtään sen parempi kuin exkään, kumpikin toimii yhtä itsekkäästi. Sitten sanoin että meinaan nukkua nyt ja koetin nukahtaa ja nukahdinkin.
Joten nyt en enää ole sitten selän takana tapaamassa.
ap