Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se johtuu etten löydä kokopäivätöihin nuorta tyttöä?

Vierailija
29.04.2010 |

Olen yrittänyt hakea kotiimme hoitajaa kolmelle lapsillemme 1300e kk palkalla (lisäksi tarjoaisimme bussikortin ja ateriat). Työtä olisi 25-45h/viikko riippuen työajoista.

Vaatimuksena olisi vastuullisuus, kokemus lapsista ja halu olla lasten kanssa sekä ajokortti (kerhokuljetusten vuoksi).

Kun mietin niin itse olisin 10v aikaisemmin parikymppisenä sinkkuna ollessani ottanut paikan heti vastaan.

Mielestäni olosuhteet olisivat hyvinkin kohtuulliset.

Nyt en itse löydä mistään ketään joka olisi valmis tulemaan töihin.. :(

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on yksi vanha kääkkä ;) jolla on 1-vuotias lapsi. Toinen lapsi on jo iso koululainen.

Täytyy sanoa, että minä tarttuisin tällaiseen työtilaisuuteen todella mielelläni, jos saisin ottaa oman lapseni mukaan.

En kyllä asu siellä päin :(

Vierailija
62/104 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

64. voi harmi! :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta 1300 eurosta maksatte vajaa 300 e kaikkiaan työnantajamaksuja, ja jos varahoitopaikkakin on olemassa, ei ongelmia. Halpa ja stressitön vaihtoehto äidille ja lapsille edellyttäen että hoitjaan voi luottaa ja hoitaa hommansa. Ei ole rumbaa kotona ja ainakin meillä lämmin ruoka odottaa kun töistä saapuu.

t. samassa tilanteessa oleva 3 pienen äiti

Vierailija
64/104 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne tulee töihin pienemmälläkin palkalla ja osaavat lastenhoidon.

Vierailija
65/104 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

67. niin aivan varmasti tulisikin mutta en halua huijata. mulla on työntekijän kriteerinä myös sujuva suomenkieli koska vanhimmalla lapsellani on lievä dysfasia.

Vierailija
66/104 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeasti harmittaa, koska tällainen työmahdollisuus olisi tarjonnut mulle hyvän mahdollisuuden jäädä vielä pois omasta virallisesta työstäni, jonne ei tosiaankaan ole vielä kiire ;) Tämän ohella rakastan lapsia, vaikken omaa "varsinaista" uraani siltä saralta tullutkaan hankkineeksi.

Oma duunini on toisella tapaa stressaavaa henkilöstövastuineen ja tavallaan tällainen työ olisi ihan oikeasti tavallaan sapattiaikaa omasta työstäni (vaikka vaativaa tietysti) ja bonuksena olisi tietysti se, ettei tarvitsisi laittaa omaa lastaan vielä päivähoitoon.

Toivottavasti löydätte hoitajan. On nimittäin varmasti meitäkin, jotka pitäisivät moista työtarjousta tosiaankin houkuttelevana ;)

T: se kääkkä 37 v

Vierailija
67/104 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että et ollut vielä silloin menossa töihin kun mä vielä olin T:n kanssa kotona, muuten olisin voinut tulla teille töihin!

Vierailija
68/104 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

69. niin, tämä on todella harmillista! mutta uskon todella että varmasti löytyy vielä hyvä hoitaja; täytyy vaan sinnikkäästi etsiä.

kiitos rohkaisusta. :)

Vierailija
69/104 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka toisi oman lapsen mukanaan. Meillä on ollut useita hoitajia, joista viimeinen tällainen. On mennyt erinomaisesti.

Vierailija
70/104 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

70. T:n kanssa? Oletko itsekin T? ;)

Vierailija
71/104 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

72. en tiedä vielä. katsotaan nyt mistä löytyy ehdokas.

Vierailija
72/104 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se tosiaan vaadi kuin sen, että yksi sopiva kandidaatti löytää teidät :)

Onnea matkaan!

T: Kääkkä

Vierailija
73/104 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes harkitset kokopäivätyötä kun alallasi voi tehdä myös keikkaa? Pari viikonloppua kuukaudessa + kotihoidontuki tekee jo jonkun verran.

Saisit hoitaa itse omat lapsesi eikä talouskaan todennäköisesti kärsisi.

Vierailija
74/104 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

75. Kiitos! :)

76. siksi että jos olen viikonloput työssä niin yhteinen vapaa-aika miehen kanssa vähenee enemmän.

Vierailija
75/104 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuoren tytön on tultava teille ? miksi ei nuori mies tai vanhempi mies tai nainen?

minusta lastenhoito on 100 kertaa rankempa ja vastuullisempaa kuin mikään työ. aika huono palkka. kyselin eilen siivoustyön palkkaa ja ammattilaiset vastasivat noin 1500-1700.

minä ainakin aion yrittää pitää huolen, että tyttäreni keksivät muuta työtä kuin piikomista tai hoitotyötä, jota kukaan ei arvosta eikä siitä saa palkkaa, vaikka helvetin raskasta onl.

joku putkimies tekee monta kertaa suuremmalla palkalla helppoa duunia tai metallimies.

Olen yrittänyt hakea kotiimme hoitajaa kolmelle lapsillemme 1300e kk palkalla (lisäksi tarjoaisimme bussikortin ja ateriat). Työtä olisi 25-45h/viikko riippuen työajoista. Vaatimuksena olisi vastuullisuus, kokemus lapsista ja halu olla lasten kanssa sekä ajokortti (kerhokuljetusten vuoksi). Kun mietin niin itse olisin 10v aikaisemmin parikymppisenä sinkkuna ollessani ottanut paikan heti vastaan. Mielestäni olosuhteet olisivat hyvinkin kohtuulliset. Nyt en itse löydä mistään ketään joka olisi valmis tulemaan töihin.. :(

Vierailija
76/104 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuollaista vastuullista perustärkeää työtä, että jaksaa sitten myös omaa elämäänsä lastensa kanssa tulevaisuudessa, eikä masennu saman tien kun joutuu olemaan kotona 24/7 eikä saa joka päivä syödä suklaata lihomatta.

Vierailija
77/104 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei metallimiehen työ ole helpompaa kuin lastenhoito rasitukseltaan. Ei todellakaan. Kaikenlaista sinä väität. Metallimiehen työ on todella raskasta ja kuluttavaa.

T: insinööri

Vierailija
78/104 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuollaista vastuullista perustärkeää työtä, että jaksaa sitten myös omaa elämäänsä lastensa kanssa tulevaisuudessa, eikä masennu saman tien kun joutuu olemaan kotona 24/7 eikä saa joka päivä syödä suklaata lihomatta.

Minä taas aion kysyä vävyltä heti, aikooko jäädä kotiin hoitamaan lapsensa. ja viihtyykö kotona neljän seinän sisällä.

ja valitan varmaan niin paljon kotitöistä, että meilllä kyllä oppivat että kannattaa jättää lapset tekemättä tai tehdä vaan yksi.

Itse voisin harkita lastenhoitotyötä jos palkka olisi 5000.

Vierailija
79/104 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei metallimiehen työ ole helpompaa kuin lastenhoito rasitukseltaan. Ei todellakaan. Kaikenlaista sinä väität. Metallimiehen työ on todella raskasta ja kuluttavaa. T: insinööri

arvaa onko perhepäivähotiajilla paikat rikki nostelemisesta? ja metalllimiehen palkalla ei tarvitsisi 70-vuotiaana tehdä työtä kun palkka on monta kertaa suurempi kuin pph:n joten sen työnteon voi viisas ja säästäväinen loopettaa nuorempana.

Vierailija
80/104 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

41. jää huomaamatta. nyt saan 360e käteen kuussa. töissä saisin 1100e/kk josta maksaisin hoitomaksua tukien päälle n. 300e/kk. laske siitä.

siis saako kotiin hoitajan halvemmalla kuin viemällä esim. kaksi lasta päiväkkotiin?

kahden lapsen päiväkotiin tai perhepäivähoitajalle vieminen maksaa oin 450 euroa.

joten ap maksaisi kolmesta lapsesta vaan 300 ja lisäksi saisi vaan lähteä töihin kuin sinkku ilman raskaita roudaamisia eli aikaa säästyisi ja voimia... lapsilta ja vanhemmilta.

tuohan on lähes ilmaista. Miksi kaikki eivät tee noin? vai pitääkö olla just se 3 lasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi