Listatkaa miehenne omituisia tapoja:
Meillä on miesystävän kanssa erilliset kämpät. Omassa kämpässään hän haluaa nostaa WC-pöntön kannet ylös, "jotta näkee, kun rottia tulee" ;-).
Mies ei tiskaa ikinä. Hän aina huuhtelee käyttämänsä astiat valuvan vesihanan alla. Tupsuttelee tiskiharjaa pesuainepullon suulla.
Miehellä on noin kymmenkunta erilaista paperipinoa olohuoneessaan siellä sun täällä. Jokaisessa pinossa on tiettyyn asiaan kuuluvat paperit.
Vesihanaa ei saa jättää kuumalle, se pitää vääntää aina käytön jälkeen kylmälle.
Mies käyttää olohuoneen pientä roskista "sylkykuppina".
... ja vaikka mitä ...
Kommentit (5)
Mun miehellä ei taida olla noin omituisia tapoja...
Ainoastaan mua ihmetyttää sen tarve säilyttää ihan kaikki tavara, erityisesti elektroniikka.
- miehellä on olkkarin pöydällä lasikuksina johon hän varastoi kuivia räkäpalleroita
- hänellä on tapana ylpeillä omalla kakallaan ja jättää raidat harjaamatta pöntöstä
- hän jemmailee satoja muovirasioita (jos niitä vielä joskus tarvitaan)
- bylsimisen jälkeen muumioi vehkeensä
- hänen mielestään lohkolämmitin on turha vehje (asennutti omaan autoonsa, minun autooni ei)
- noituu pieniä tilojamme, mutta ei tee asialle mitään vaikka olisi mahdollisuus
- hänen mielestään kaikki pyykki on tummaa
- keittää teetä kahvinkeittimessä niin että teepussi on suodatinpussissa...
- jättää kaikki ovet auki kaapeista (myös ulko-oven talvipakkasilla)
- hieroo varpaanvälejään katsellesaan telkkaria ja sitten haistelee sormiaan
- tyhjentää taskujensa sisällön keittiön työpöydälle töistä tullessaan (avaimet, kännykät, kuitit...) missä ne sitten ovat tiellä, kun alan ruoanlaittoon
- laittaa sanomalehdet lehtiroskiin ennenkuin ehdin lukea niitä ("ei niissä ollut mitään mielenkiintoista...")
- riisuu työkamppeensa olohuoneen nurkkaan lattialle ja jättää siihen olettaen, että ovat siinä edelleen, kun niitä seuraavan kerran tarvitsee
- hamstraa tavaraa kellari- ja ullakkokomerot täyteen, samoin sukulaisten varastot. Tuskin edes itse muistaa mitä omistaa
Aika symppiksiä otuksia nämä meidän miehet ;)
hamstraa ihme tavaraa ja sitten ihmettelee/hermoilee kun on sotkua :)
säilyttää vaatteitaan olkkarin nojatuolissa
rikkinäisiä kuluneita t-paitoja ei saa hävittää vaan pitää niitä aina vaan
:D
Oman miehen omituiset tavat ei ole laisinkaan outoja ton jälkeen:
- ei osaa laittaa tiskejä tiskikoneeseen, vaan aina pinoaa ne huolella huuhdeltuina siihen tiskipöydälle, smaalla järjestelyvaivalla olis jo laittanut koneeseen.
- sylkee tiskialtaaseen, jonka pitäisi olla aina vapaa jotta hän voisi syljeskellä sinne, vaikka se on ehdottomasti kielletty meillä, ja joka kerta kun näen, pistän miehen kloriten kanssa desinfioimaan tiskialtaan.
- Muita omituisia tapoja ei taida olla tai ne on koulutettu pois :D