Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alapääpyyhe... voi helvata!!!

Vierailija
21.04.2010 |

Mieheni isoäiti ja mieheni äiti harrastavat alapääpyyhkeensä pitämistä WC:ssään sellaisella paikalla, että on suuri mahdollisuus, että lapsemme kuivattavat näihin alapääpyyhkeisiin kätensä.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se kelpaisi jos ei halua paperilla kuivata? Vai kuivaatteko suihkunkin jälkeen erilliseen alapääpyyhkeeseen...???

Joo olen kuullut kylpypyyhkeestä. Oletko itse kuullut pienestä vessasta missä on bideesuihku. Sinne mahtuu paljon näppärämmin pieni pyyhe. Kylpypyyhe on kylpyhuoneessa.

kuitenkin useimmiten ole myös se vessanpönttö, että voi sitten mennä sinne jos on tarvetta pestä takamustaan...?

Läheskään kaikissa kylppäreissä ei ole pönttöä! Ja itse tykkään jättikokoisista kylpypyyhkeistä ja sellainen ei nyt vaan mein vessan mahdu!

Kaikkea sitä joutuukin puolustelemaan.

Vierailija
42/100 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oki pyllypyyhkeet, mutta omassa kodissani en ole kokenut tähän tarvetta. Kuivaan kylpypyyhkeeseen jos käytän bideetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin hauskaa mulla ei olekaan ollut moneen päivään, tämä on ehdottomasti hauskin ketju, mitä täältä palstalta löytyy. Tämä näköjään on aihe, johon riittää erilaisia käytäntöjä! Itse pyyhin alapääni pesun jälkeen wc-paperiin ja suihkun jälkeen ihan samaan kylpupyyhkeeseen, kun muutenkin itseni, mutta en nyt mitenkään alapäätä siihen hankaa. Tästäpä tuli mieleeni uuden ketjun aloitus, pikku hetki..

Vierailija
44/100 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piilossa, ettei kukaan vahingossakaan siihen pyyhi, kun minä alapäätäni =D

Vierailija
45/100 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin se on käytössä vain vaippaikäisen pyllyn kuivaamiseen.

Tiesittekö, että jaloillekin olis hyvä olla jokaisella oma pyyhkeensä, eikä kuivata siihen kylpypyyhkeeseen?!

Vierailija
46/100 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisessa asennossa, että alapää tuli aina suunnilleen kuivattua samaan kohtaan eikä vahingossa kasvot osuneet alapään kuivaamiseen tarkoitettuun osaan.

Mä en ainakaan koskaan ole käännellyt ja väännellyt kylpypyyhettä, aivan sama mihin kohtaan se pärstä ja perse pyyhitään, kun ne on pestyt.

Vierailija
47/100 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mulla on sellainen ilman muuta, mutta ei erillistä pyllypyyhettä.

Vierailija
48/100 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllypyykeistä on todettu, että ovat muutoinkin hyvin epähygieenisiä.

Vierailija
49/100 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllypyykeistä on todettu, että ovat muutoinkin hyvin epähygieenisiä.

ne eroavat hygieniatasoltaan esim. kylpypyyhkeistä, joihin kuivataan täsmälleen samat ruumiinosat ja vielä enemmänkin?

Vierailija
50/100 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta pyyhettä, persettä, jalkoja ja muita osia varten?

Vierailija
51/100 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullutkaan mistään pyllypyyhkeistä. Ap:lla varmaan hauskaa!!! :-D

Vierailija
52/100 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta pyyhettä, persettä, jalkoja ja muita osia varten?

meillä onkin auton penkin alla auto-mänkkipyyhe.

Vierailija
53/100 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainoa joka pitää alapääpyyhettä vessassa. Heillä on se ihan siinä samassa rivissä käsipyyhkeen kanssa ja lähinpänä lavuaaria, joten vaikka siinä päällä lukee "alapää" vahingossa tapaan joka kerta siellä käydessä ensin kuivata käteni väärään, en ikinä tahdo muistaa kun harvoin käydään...

Vierailija
54/100 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten vessoissa NÄKYVILLÄ olevat persepyyhkeet. Itselläni kyseinen asia (JOSKUS on tarvetta!) on kaapissa laskostettuna, PIILOSSA. en halua vieraiden näkevän tuollaista kapinetta, vaikka se täysin puhdas onkin. Se AJATUS voi olla vieraan mielestä inhottava.

Pitäkää pyyhkeenne, mutta piilottakaa ne nyt hyvät ihmiset muiden katseilta!

Vierailija
55/100 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkojen aikaan ja esim. nyt raskauden aikana huuhtelen alapäätä muutenkin kuin suihkussa käydessäni ja daa-a, en tosiaan käsipyyhkeeseen kuivaile.

Toki mua ei ihmetytä ollenkaan, ettei av-mammat pese peräänsä muuta kuin silloin kerran tai kaksi viikossa kun on muutenkin saunapäivä.

mutta kuivaan vessapaperiin.

Kuukautisten aikana tollainen pyyhe on sitten ihan sörsseleissä.

Vierailija
56/100 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se kelpaisi jos ei halua paperilla kuivata? Vai kuivaatteko suihkunkin jälkeen erilliseen alapääpyyhkeeseen...???

Joo olen kuullut kylpypyyhkeestä. Oletko itse kuullut pienestä vessasta missä on bideesuihku. Sinne mahtuu paljon näppärämmin pieni pyyhe. Kylpypyyhe on kylpyhuoneessa.

kuitenkin useimmiten ole myös se vessanpönttö, että voi sitten mennä sinne jos on tarvetta pestä takamustaan...?

Kaikilla ei todellakaan ole kylpyhuoneessa wc-pyttyä.... :O

Vierailija
57/100 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt omassa kodissaan saa pyyhkiä itseänsä miten ikinä haluaa?!

Käsipyyhe on yleensä kyläpaikoissa erikseen nimetty ja pylly- ja kylpypyyhkeet on joka tapauksessa sivummalla. Näin olen nähnyt monilla.

Ei saisi kehitellä itselleen hei neurooseja ihan kaikesta!

Vierailija
58/100 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vappuna kyläpaikassa illalla jouduin toljottamaan silmien edessä pyllypyyhettä jossa vauhtiraita.

Todella miellytttävää katsella toisten paskoja.

En voi sille mitään että tämän pyyhkeen käyttäjä ei ollut pessyt itseään kunnolla, mutta piilottakaa ne pliis. eli samaa mieltä aikaisemman kanssa, itselläkin käytössä mutta koukku kaapin oven SISÄLLÄ sitä varten. ei tulis mieleenkään muu!

Vierailija
59/100 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vappuna kyläpaikassa illalla jouduin toljottamaan silmien edessä pyllypyyhettä jossa vauhtiraita.

Todella miellytttävää katsella toisten paskoja.

En voi sille mitään että tämän pyyhkeen käyttäjä ei ollut pessyt itseään kunnolla, mutta piilottakaa ne pliis. eli samaa mieltä aikaisemman kanssa, itselläkin käytössä mutta koukku kaapin oven SISÄLLÄ sitä varten. ei tulis mieleenkään muu!

Vierailija
60/100 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hygieenisin ja ekologisin vaihtoehto. Ei karkaile bakteerit ja IIK ällöttävät ihoeritteet sinne, minne ne eivät kuulu!