Alapääpyyhe... voi helvata!!!
Mieheni isoäiti ja mieheni äiti harrastavat alapääpyyhkeensä pitämistä WC:ssään sellaisella paikalla, että on suuri mahdollisuus, että lapsemme kuivattavat näihin alapääpyyhkeisiin kätensä.
Kommentit (100)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2010 klo 06:56"]
Mieheni isoäiti ja mieheni äiti harrastavat alapääpyyhkeensä pitämistä WC:ssään sellaisella paikalla, että on suuri mahdollisuus, että lapsemme kuivattavat näihin alapääpyyhkeisiin kätensä.
[/quote]
Haaa! Löysin aloittamani ketjun "Av:n legendaariset ketjut" -keskustelusta.
Tämä vanha ketju on helmi :D Kiitos nostosta, pelastit iltani!
Ja oma mielipiteeni pyyhekeskusteluun: Kaikkein ahdistavinta mielestäni kylässä käydessä on rivi samanlaisia käsipyyhkeitä naulassa, ilman mitään infoa käyttötarkoituksesta ('kädet', 'vieras', jne). Käsienpesun jälkeen onkin sitten eräänlainen venäläinen ruletti siitä, mihin pyyhkeeseen kuivaa kätensä. Voi olla, että tulee hyvällä tuurilla kuivanneeksi käsipyyhkeeseen, tai sitten osuukin siihen appiukon persepyyhkeeseen.. you never know.
Eli minun puolestani ihmisillä saa olla pyyhettä vaikka mihin tarkoitukseen, ja ne saavat olla esillä. Ei haittaa. Mutta, hei kiltit, merkatkaa edes se käsi- tai vieraspyyhe!!!
Hyi olkoon, en ole ikinä ennen tätä kuullutkaan alapääpyyhkeistä! Nyt alkoi hirvittää mihin sitä onkaan tullut vuosien varrella kyläreissuilla käsiä kuivailtua... :D
siinä lukee päällä pylly pyyhe :)
onko ihan oikeita pyyhkeitä?
Näytät vaan lapsille, mihin pyyhkeisiin siellä saa kuivata ja mitkä ovat mummojen omia.
mun peräpyyhkeeseen :-) hauskaa :-)
siinä lukee päällä pylly pyyhe :)
enpä ole koskaan törmännyt moiseen, enkä ymmärrä mihin sitä tarvitaan? Voisko joku valaista.
En ole koskaan kuullutkaan mistään pyllypyyhkeistä. Ap:lla varmaan hauskaa!!! :-D
mutta täällä olevien äideillä ja isoäideillä jo selvästi enemmän.
Menkkojen aikaan ja esim. nyt raskauden aikana huuhtelen alapäätä muutenkin kuin suihkussa käydessäni ja daa-a, en tosiaan käsipyyhkeeseen kuivaile.
Toki mua ei ihmetytä ollenkaan, ettei av-mammat pese peräänsä muuta kuin silloin kerran tai kaksi viikossa kun on muutenkin saunapäivä.
että joskus vanhempana teininä ihmettelin kakkosvessassamme pöntön vieressä melko alhaalla roikkuvaa pikku pyyhettä.
äitini ei pese alapäätään kovin usein, itse pesen jokaisella wc-käynnillä, mutta kuivaan vessapaperiin, tyttäreni pesee aamuisin ja iltaisi alapäänsä ja kuivaa pyllypyyhkeeseen, kun pitää vessapaperiin kuivaamista hankalana.
Menkkojen aikaan ja esim. nyt raskauden aikana huuhtelen alapäätä muutenkin kuin suihkussa käydessäni ja daa-a, en tosiaan käsipyyhkeeseen kuivaile. Toki mua ei ihmetytä ollenkaan, ettei av-mammat pese peräänsä muuta kuin silloin kerran tai kaksi viikossa kun on muutenkin saunapäivä.
käydessäni mutta en silti käsitä mihin sitä erillistä pyyhettä tarvitaan ja jos käytän joskus ns. alapääsuihkua wc:ssä niin osaan kyllä pyyhkiä paperillakin.
En mä ainakaan halua mihinkään paperiin pyyhkiä.
Menkkojen aikaan ja esim. nyt raskauden aikana huuhtelen alapäätä muutenkin kuin suihkussa käydessäni ja daa-a, en tosiaan käsipyyhkeeseen kuivaile. Toki mua ei ihmetytä ollenkaan, ettei av-mammat pese peräänsä muuta kuin silloin kerran tai kaksi viikossa kun on muutenkin saunapäivä.
käydessäni mutta en silti käsitä mihin sitä erillistä pyyhettä tarvitaan ja jos käytän joskus ns. alapääsuihkua wc:ssä niin osaan kyllä pyyhkiä paperillakin.
Mä en taas mihinkään perseiseen pyyhkeeseen pimppiäni pyyhi, vaan wc-paperiin, jota vedetään edestä taaksepäin ja pyyhinnän jälkeen se heitetään pönttöön. Onpa kiva hinkata sitä lootaa samalla pyykeellä, johon on peräaukko kuivattu. Yyh.
Mä en taas mihinkään perseiseen pyyhkeeseen pimppiäni pyyhi, vaan wc-paperiin, jota vedetään edestä taaksepäin ja pyyhinnän jälkeen se heitetään pönttöön. Onpa kiva hinkata sitä lootaa samalla pyykeellä, johon on peräaukko kuivattu. Yyh.
Mutta nyt kun kerran aloitettiin
Mulla on alapääpyyhe, koska ihoni herkkä ja kuiva. En voi käydä suihkussa joka päivä, mutta alapää on silti pidettävä puhtaana. En myöskään viruta lapsiani suihkussa päivittäin.
vaan silloin kun on menkat ja siinä saattaapi olla myös verta. Mutta otan sen pois,jos tulee vieraita. Pojalla on myös pyllypyyhe, mutta se on vessan nurkassa alempana, tuskin siihen kukaan kuivaa käsiään, koska meillä on myös vieraspyyhe, joka vaihdetaan usein.