Onkohan yksi tuttavani lesbo? Mistä tunnistaa?
Tämä tuttava on kyllä hyvin kaunis ja naisellinen sekä fiksu ja hyvinkoulutettu, mutta ei ole löytänyt itselleen miestä. Ikää on kuitenkin jo 30 v. ellei vähän ylikin. Ikinä en ole nähnyt hänellä ketään vakituista miesystävää, treffeillä miehen kanssa olen kyllä KUULLUT hänen joskus käyneen, mutta mielestäni ei ole seurustellut koskaan, ei siis ainakaan mitään sellaista joka olisi tullut tuttujen tai sukulaistensa tietoon.
Nyt sitten viimeksi kuulin hänestä, että asuu "solukämpässä" jonkun naisen kanssa. Solukämppä sulkeissa siksi, että en tiedä varmaksi, onko joku opiskelija- tai kimppakämppä...
Matkustelevat yhdessä ja viettävät muutenkin paljon aikaa keskenään.
Mistä sen tietää, ovatko pari vai eivät?
Kommentit (5)
on vihreitä luomia vasemmassa kainalossa. Siitä tunnistaa. Ei muuta kuin vähän vinkkua ja yhdessä saunaan tutkailemaan.
on vihreitä luomia vasemmassa kainalossa. Siitä tunnistaa. Ei muuta kuin vähän vinkkua ja yhdessä saunaan tutkailemaan.
saunassa selviä ilman vihreän luomen katseluaki
saunassa selviä ilman vihreän luomen katseluaki
Kaikki muu kuvauksessa pätee myös minuun, paitsi että asun yksin. Käyn tosin usein yökylässä hyvän ystäväni luona ja hän minun luonani.
Täytyisikö minun matkustaa yksin? Viettää aikaani yksin? Viettää kaikki iltani yksin? Ystäni on samassa tilanteessa kuin minäkin, joten hänen kanssaan on helppo suunnitella matkat tai sopia lyhyelläkin varoitusajalla menemisiä ja illanviettoja. Perheelliset tekee niitä perheensä kanssa.
Kysymällä se selviää.