Alapääpyyhe... voi helvata!!!
Mieheni isoäiti ja mieheni äiti harrastavat alapääpyyhkeensä pitämistä WC:ssään sellaisella paikalla, että on suuri mahdollisuus, että lapsemme kuivattavat näihin alapääpyyhkeisiin kätensä.
Kommentit (100)
kaapissa, otan sitten mukaani ,kun menen pesulle.Se Ikeasta ostettu pitkänokkainen kukkien kastelukannu on hyvä alapesun kannu .Helppo kaataa vettä pestessä.
Mutta nyt kun kerran aloitettiin
Mulla on alapääpyyhe, koska ihoni herkkä ja kuiva. En voi käydä suihkussa joka päivä, mutta alapää on silti pidettävä puhtaana. En myöskään viruta lapsiani suihkussa päivittäin.
että alapää on pidettävä puhtaana, vaikkei suihkussa joka päivä lotraisikaan. Mutta kuten esimerkiksi minä sanoin, niin en ymmärrä erillisen pyyhkeen funktiota. Kuivaan wc-paperiin, koska minusta ajatus peräpään kuivaamiseen uudestaan ja uudestaan tarkoitetusta pyyhkeestä on vastenmielinen. En tahdo perseen bakteereja pimpin suuntaan, koska ne eivät sinne kuulu. Esimerkiksi virtsatietulehdukset johtuvat useimmiten suolen bakteereista, eivät mistään kylmällä kivellä istumisesta. Ja kai te sillä peräpyyhkeellä joudutte myös vähän sieltä kankkujen välistä kuivaamaan?
Mutta hei, kukin tyylillään!
Mutta nyt kun kerran aloitettiin Mulla on alapääpyyhe, koska ihoni herkkä ja kuiva. En voi käydä suihkussa joka päivä, mutta alapää on silti pidettävä puhtaana. En myöskään viruta lapsiani suihkussa päivittäin.
että alapää on pidettävä puhtaana, vaikkei suihkussa joka päivä lotraisikaan. Mutta kuten esimerkiksi minä sanoin, niin en ymmärrä erillisen pyyhkeen funktiota. Kuivaan wc-paperiin, koska minusta ajatus peräpään kuivaamiseen uudestaan ja uudestaan tarkoitetusta pyyhkeestä on vastenmielinen. En tahdo perseen bakteereja pimpin suuntaan, koska ne eivät sinne kuulu. Esimerkiksi virtsatietulehdukset johtuvat useimmiten suolen bakteereista, eivät mistään kylmällä kivellä istumisesta. Ja kai te sillä peräpyyhkeellä joudutte myös vähän sieltä kankkujen välistä kuivaamaan? Mutta hei, kukin tyylillään!
harrastetaan seksiä eli hinkataan yhteen miehen vastakappaleen kanssa. Kyllä on ihmisen keksijällä mennyt jotain pieleen.
Sillä taputtelen paikkani kuivaksi. Ei mulla sentään mitään hehtoperää ole, johon tarvittaisiin oikein isompaa liinaa.
mun miehellä on pehmeä pyyhe, jolla se kuivaa tipat kusella käynnin jälkeen munansa päästä.
en oo ajelleu posliiniksi ja alakarvoituksein kuivaaminen on melkein kuin tukkaansa kuivaisi. joten vessapaperilla moinen ei onnistu.
Mutta nyt kun kerran aloitettiin Mulla on alapääpyyhe, koska ihoni herkkä ja kuiva. En voi käydä suihkussa joka päivä, mutta alapää on silti pidettävä puhtaana. En myöskään viruta lapsiani suihkussa päivittäin.
että alapää on pidettävä puhtaana, vaikkei suihkussa joka päivä lotraisikaan. Mutta kuten esimerkiksi minä sanoin, niin en ymmärrä erillisen pyyhkeen funktiota. Kuivaan wc-paperiin, koska minusta ajatus peräpään kuivaamiseen uudestaan ja uudestaan tarkoitetusta pyyhkeestä on vastenmielinen. En tahdo perseen bakteereja pimpin suuntaan, koska ne eivät sinne kuulu. Esimerkiksi virtsatietulehdukset johtuvat useimmiten suolen bakteereista, eivät mistään kylmällä kivellä istumisesta. Ja kai te sillä peräpyyhkeellä joudutte myös vähän sieltä kankkujen välistä kuivaamaan? Mutta hei, kukin tyylillään!
harrastetaan seksiä eli hinkataan yhteen miehen vastakappaleen kanssa. Kyllä on ihmisen keksijällä mennyt jotain pieleen.
pimppiäsi miehen peräreikään? Minä en. Se ero meissä sitten vissiin on.
ja myös pesen sitä säännöllisesti. Ei siinä valtavia kasvustoja mitään bakteereita ole. Vessapaperia kuluisi tuhottomat määrät jos vaikka menkkojen aikaan jokaisella wc-käynnillä kuivaisin pesun jälkeen paperiin. Ja kyllä, pidän alapäätäni puhtaana, vaikka kuivaankin perseiseen pyyhkeeseen :D
Mutta nyt kun kerran aloitettiin
Mulla on alapääpyyhe, koska ihoni herkkä ja kuiva. En voi käydä suihkussa joka päivä, mutta alapää on silti pidettävä puhtaana. En myöskään viruta lapsiani suihkussa päivittäin.
että alapää on pidettävä puhtaana, vaikkei suihkussa joka päivä lotraisikaan. Mutta kuten esimerkiksi minä sanoin, niin en ymmärrä erillisen pyyhkeen funktiota. Kuivaan wc-paperiin, koska minusta ajatus peräpään kuivaamiseen uudestaan ja uudestaan tarkoitetusta pyyhkeestä on vastenmielinen. En tahdo perseen bakteereja pimpin suuntaan, koska ne eivät sinne kuulu. Esimerkiksi virtsatietulehdukset johtuvat useimmiten suolen bakteereista, eivät mistään kylmällä kivellä istumisesta. Ja kai te sillä peräpyyhkeellä joudutte myös vähän sieltä kankkujen välistä kuivaamaan?
Mutta hei, kukin tyylillään!
Mulla ei ole virtsatietulehduksia joten en osaa sellaisia pelätä. Paperilla en haluaisi taputella ettei tule "nöyhtää". Ja myöskin sen persauksen pesen samalla ja oletan ettei sieltä tulee sen suurempia löydöksiä mukana.
Hinkkaatkö sä sitten pimppiäsi miehen peräreikään? Minä en. Se ero meissä sitten vissiin on.
Meillä on kiinnostusta monenlaiseen touhuamiseen. Se ero meissä sitten vissiin on.
Hyi vit*tu ei herkille persepyyheketju
Mutta kerrompa että minun miehelläni on oma pyyhe omalle vehkeelleen. Pyyhkii siihen aina seksin jälkeen kun on pessyt kalunsa ensin. Vessapaperia ei tykkää käyttää koska se tosiaan nukkaa. Ja se pyyhe tosiaan on vessassa semmosessa paikassa jonka vain me tiedämme.
Eikö se kelpaisi jos ei halua paperilla kuivata? Vai kuivaatteko suihkunkin jälkeen erilliseen alapääpyyhkeeseen...???
Eikö se kelpaisi jos ei halua paperilla kuivata? Vai kuivaatteko suihkunkin jälkeen erilliseen alapääpyyhkeeseen...???
Joo olen kuullut kylpypyyhkeestä. Oletko itse kuullut pienestä vessasta missä on bideesuihku. Sinne mahtuu paljon näppärämmin pieni pyyhe. Kylpypyyhe on kylpyhuoneessa.
enpä ole koskaan törmännyt moiseen, enkä ymmärrä mihin sitä tarvitaan? Voisko joku valaista.
Kyllä aina suihkutan alapääni ison hädän jälkeen. Pyyhe on alempana ja erillään muista pyyhkeistä, toki joku voisi siihen vahingossa k'tensä pyyhkiä
Onko kukaan teistä kuullut kylpypyyhkeestä? Eikö se kelpaisi jos ei halua paperilla kuivata?
Onko sinusta se kylpypyyhe jotenkin hygieenisempi kuin pienempi pyyhe? Tai muuten kätevämpi vessassa?
Lapsuudenkodissani oli yhteinen (!) peppupyyhe siinä hieman alempana roikkumassa. Nykyisinkin sellainen heiltä löytyy, nyt tosin hieman nurkemmasta, joten siihen ei kukaan vahingossa käsiään pyyhi.
Itse käytän harvemmin bidee-suihkua, mutta jos käytän, niin kuivaan joko wc-paperilla (jota menee silloin paljon) tai juoksen hakemassa kylpypyyhkeeni. Kumpikaan näistä tavoista ei ole erityisen kätevä.
Joo olen kuullut kylpypyyhkeestä. Oletko itse kuullut pienestä vessasta missä on bideesuihku. Sinne mahtuu paljon näppärämmin pieni pyyhe. Kylpypyyhe on kylpyhuoneessa.
kuitenkin useimmiten ole myös se vessanpönttö, että voi sitten mennä sinne jos on tarvetta pestä takamustaan...?
.....Lapsuudenkodissani oli yhteinen (!) peppupyyhe......
Mutta eikös siellä kylpyhuoneessakin kuitenkin useimmiten ole myös se vessanpönttö, että voi sitten mennä sinne jos on tarvetta pestä takamustaan...?
Mutta ei bideesuihkua. Toki kannustahan sitä vettä voisi kaataa. Kylppärin ovessa ei myöskään ole lukkoa, joten puoli perhettä saattaa pamahtaa katselemaan sitä pimpinpesua. Eikä siellä kylppärissä ole meillä minkäänlaisia kaappejakaan, joissa voisi säilyttää siteitä (tms.), joten jos menkkojen aikaan haluaa sitä värkkiään pestä pitää ottaa tarvikkeet mukaan toisesta vessasta. Ei niin kovin kätevää.
t.37
Hyi vit*tu ei herkille persepyyheketju