Mihin ihminen päätyy kuoleman jälkeen?
Minua pelottaa, että joudun johonkin pahaan paikkaan kuoleman jälkeen.
Kommentit (77)
Ilman Jeesusta joudut kadotukseen.
Vierailija kirjoitti:
Hautaustoimistoon.
Itseasiassa ensin ruumishuonelle. Ja sieltä sitten joko hautaan tai krematorioon.
Aloittajalle kysymys: miksi pelottaa?
Menen metsään kuolemaan kun aika tulee. Menen eläinten suihin.
Vierailija kirjoitti:
Ilman Jeesusta joudut kadotukseen.
Ei se pelkästään riitä. Ilmestyskirjassa sanotaan myös näin:
"Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan."
Mä en ole edes kristitty, mutta jos tuo kohta Uudessa Testamentissa pitää paikkans,a mä menen heittämällä taivaaseen. Tosin en edes halua sinne, jos siellä on kaikki viimeisinä elinpäivinään Jeesusta huutaneet sarjamurhaajatkin.
Minä menen ainakin sinne kuumaan paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Krematorioon?
6 metriä mulla alle. Matojen ruuaksi.
Jeesuksen omat menevät Taivaaseen.
Jokaisella on mahdollisuus saada syntinsä anteeksi ja päästä Taivaaseen ottamalla vastaan syntien sovitus ja antamalla elämänsä Jeesukselle.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä enää ole kuuma. Ollut pitkään aikaan. Ainahan sanottiin, että ennemmin Helvetti jäätyy kuin Suomi voittaa Euroviisut. Lordi voitti Euroviisut jo 2006. Joten naparetkeilijän varusteissa sitten arkkuun :D
Kuusiaidan taakse siunattuun maahan, se on loppusijoituspaikka
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksen omat menevät Taivaaseen.
Jokaisella on mahdollisuus saada syntinsä anteeksi ja päästä Taivaaseen ottamalla vastaan syntien sovitus ja antamalla elämänsä Jeesukselle.
Tähän just esim kaikki meksikolaiset huumejengiläiset luottaa. Käyvät kerran viikossa ripittäytymässä ja sitten voi taas elää miten lystää.
Lähes 99 prosentin varmuudella päätyy toijalaan.
Hautaustoimistoon.