Miksi koulukiusaajat aina menestyy elämässään?
Kommentit (138)
Miksi käki on menestyvä lintu? Kiltteydelläkö?
Sulle ihan oikein. Katso peiliin ja sano mitä näet...
No ei menesty, ellei 48-vuotias karaoke-emäntä ole menestystarina.
Terkkuja Kata!
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja Kata!
On se enemmän kuon sinulla, luuseri.
Mun pääkiusaajani oli rikkaasta perheestä. Sai kotoa kaikki merkkivaatteet, mopon, auton ja vanhemmat maksoi opiskelut.
Ei ihme että oli aika helppo alkaa menestyä. Varsinkin kun oli tottunut koko kouluajan määräilemään muita mitä alaiset saa tehdä ja ei saa tehdä. Esimerkiksi määräsi ettei kukaan saa puhua minun kanssani tai muuten joutuu myös kiusatuksi. Johtaja-ainesta.
Sekin on yllättävää, että kiusaajat ovat sekä suosittuja että pidettyjä myös koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja Kata!
On se enemmän kuon sinulla, luuseri.
Ehkäpä niin, olen ainoastaan valtion virassa.
Ostarilla baarissa se istuu päivittäin työttömänä. Entinen urheilijanuori, nyt käyttää kävelykeppiä nelikymppisenä. Huumeet kuulemma vei ja ADHD diagnoosi. Kitukoot loppuelämänsä.
Oikeistolaiset yhteiskunnat toimii sillein. Oletko tehnyt kovasti töitä? Oikestolainen tulee ja varastaa sinun työnhedelmät.
Työpaikkakiusaajatkin menestyvät usein. Uhrit potevat traumojaan jossain nurkassa ja itkevät yksinäisyyttään. Kiusaajilla riittää kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Oikeistolaiset yhteiskunnat toimii sillein. Oletko tehnyt kovasti töitä? Oikestolainen tulee ja varastaa sinun työnhedelmät.
Lainaus Sirola-opiston oppikirjasta !
Niin nää kiusaajat saa aina kavereita
Ap
Heillä on usein hyvät sosiaaliset taidot ja ovat röyhkeitä. Manipuloimalla ja kyynärpäätaktiikalla pääsee pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Sekin on yllättävää, että kiusaajat ovat sekä suosittuja että pidettyjä myös koulussa.
Suosittuja kyllä, pidettyjä ei välttämättä. Harva uskaltaa sanoa, ettei pidä suositusta oppilaasta.
Mun kiusaajat eivät ole menestyneet. Ovat nistejä ja alkkiksia nykyään vaikka somessa muuta esittää.
Voin kyllä kertoa, että aika harva menestyy todellisuudessa. Näillä koulukiusaajilla on liikaa omia ongelmia, joita ne sitten projisoivat toisiin ihmisiin. Kyllä he elämänsä aikana saavat yleensä sen, mitä ovat tilanneetkin eli joukon erinäisiä psykologisia ongelmia puutteellisesta keskittymiskyvystä lähtien.
Ihmisellä on syntyjään mahdollisuus pahaan. Lähtökohtaisesti olemme saalistava ja killpaileva petolaji, joka tappaa omaa lajiaan, mitä läheskään kaikki pedotkaan eivät tee. Tikkareita ja jaxuhaleja jakamalla emme tätä pysty tätä muuttamaan. Vahvat voittaa ja heikot häviää, viidakonlaki.
Kiusattujen pitäisi liittyä yhteen ja alkaa saalistamaan näitä kiusaajia. Yksi kerrallaan. Hyvässä asemassa olevaa kiusaajaa on vaikea yksin saada poistettua mutta joukkovoima voisi toimia. Sääli ettei siihen taida olla kenestäkään.
Väite on perätön. Mun kiusaajat oli luuseripoikia. Eikä ne ikinä päässeet kotoaan peräkyliltä pois.
Heitä tuetaan ja heistä pidetään. Nurinkurista mutta tämä aika onkin ollut sitä kiusaajien aikaa.