Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras peniksen pituus ja paksuus?

Vierailija
16.11.2010 |

Eli minkä pituinen ja paksuinen peniksen pitäisi olla mielestänne?

1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus?

2. Mikä on minimipituus tai paksuus jonka hyväksytte (esim. vakikuppanille)?

3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa?

4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa?

5. Mikä olisi unelmapeniksen pituus ja paksuus?

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siittimen saisi olla pituudeltaan alle 15-senttinen eikä halkaisialtaan alle 4-senttinen. Mitä pienempi siitin sitä taitavampi pitää miehen olla.  Unelmapenikseni olisi noin 16-18-senttinen ja halkaisijaltaan 5-senttinen. Sellaisia on vain niin kovin harvalla. Mielestäni yli 18-senttinen on jo pitkä ja halkaisialtaan yli 5-senttinen paksu.

Vierailija
22/130 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä saanut orgasmia yhdynnässä. Olen kokenut nainen ja saanut siten myös monen kokoista penistä. Iso penis on vain visuaalisesti kiihottava. Mulle pitää orgasmi saada muilla keinoilla. Toki tykkään yhdynnästäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet täällä vastailee itselleen

Vierailija
24/130 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 16/6. nainen pitää kovasti.

hän on normikokoinen minun mittapuuni mukaan.

Vierailija
25/130 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeaoppinen mittaus pituudesta tehdään perseenreiästä ja paksuus kaksi sormea mittanauhan välissä.

Tällä tavalla saadaan vertailukelpoista tietoa.

Vierailija
26/130 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vertailukelpoista mittaus dataa: pituus 38sm ympäryysmitta 21 sm.

Vierailija
27/130 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen koolla ei ole merkitystä vaan emättimen koolla. Kaikki tähänmennessä liian kireitä. Koittakaa nyt naiset herranjumala venytellä sitä jollain. esim. appelsiineillä

Vierailija
28/130 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon mukaan peniksen keskimääräinen koko on vähän alle 14cm. Sanoisin, että tuon kokoinen kyllä riittää. Mutta paljon pienempi ei kyllä saisi olla.

Vierailija
29/130 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pennikseni on 15 cm ja olen 14 v ja olen kohta 15 v eikä mene wc-hylsyn läpi onko se pieni vqi iso kasvaako vielä ??

Vierailija
30/130 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko 20cm penis sopivan pitkä?

Vierailija
31/130 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole mikään eläkeläisten ajanvietepalsta,

Voi poikapolo, et taida tietää, että eläkeikä on korkeampi kuin 45 v, ja vieläpä meinaavat nostaa entisestään eläkeikää.

Mutta älä sure pientä pippeliäsi, kyllä se siitä vielä kasvaa, sitten kun karvasikin alkavat kasvamaan.

Menepä nyt ottamaan se koulukirja käteesi,kun et tainnut viitatakaan tarpeeksi tunneilla.

Vierailija
32/130 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet edelleen 20-vuotiaan tasolla henkisesti, siltä ainakin kirjoituksiesi perusteella tuntuu. Harrastat nyrkkinaintia ja muuta mukavaa sekä kuvittelet olevasi joku täysinoppinut seksiguru joka neuvoo muita. Tiedoksi sinulle, että jotkut löytävät seksuaalisuutensa alle 4-kymppisenä.

Käsittääkseni olet kuitenkin jonkinlaisella eläkkeellä vaikka et vanhuuseläkkeellä.

Ps. Kaluni on keskimääräistä isompi

Ei tämä ole mikään eläkeläisten ajanvietepalsta,

Voi poikapolo, et taida tietää, että eläkeikä on korkeampi kuin 45 v, ja vieläpä meinaavat nostaa entisestään eläkeikää.

Mutta älä sure pientä pippeliäsi, kyllä se siitä vielä kasvaa, sitten kun karvasikin alkavat kasvamaan.

Menepä nyt ottamaan se koulukirja käteesi,kun et tainnut viitatakaan tarpeeksi tunneilla.

Vierailija
33/130 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on aivan sama, minkä kokoinen penis miehellä on. Hyvät ja pitkät esileikit saavat naisen ottavaksi ja taitavalla yhteistyöllä päästään erittäin nautinnolliseen loppuhuipentumaan kalun mitoista huolimatta.

Nainen

Vierailija
34/130 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minustakin pituus on aika yhdentekevä mitta, kunhan yltää sisään eri asennoista. Siis yli 10 cm. Liian pitkää ei ole tullut vastaan, mutta näppituntumalla yli 20-senttisiin en ole törmännytkään.

Paksuus on plussaa penetraation tuntuman kannalta, mutta ei välttämätöntä hyvälle seksille. Paksu on mallia oma ranne, mitä se sitten on sentteinä.

Se tietysti on totta, että keskimäärin pitempi on paksumpikin. Lyhyt tanakka tatti on jees, mutta näyttää hassulta. Pitkä ohut luikero taas on minusta vähän ruma, mutta ei todellakaan ole kynnyskysymys, kun ei se omakaan rukkanen mikään varsinainen kukkanen ole :D

Vierailija
35/130 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on aivan sama, minkä kokoinen penis miehellä on. Hyvät ja pitkät esileikit saavat naisen ottavaksi ja taitavalla yhteistyöllä päästään erittäin nautinnolliseen loppuhuipentumaan kalun mitoista huolimatta.

Nainen

ei ole väliä minkälainen on, kunhan on hyvin huollettu ja pidetty...ja pääsee sinne haluttuun paikkaan, ei merkillä ole väliä...taidan jättää lopun kommentoimatta. :)

Vierailija
36/130 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei nainen ole akrobaatti ja erittäin takapilluinen. Oma 15 cm ei ainakaan riitä, ulos lipsuu...

minustakin pituus on aika yhdentekevä mitta, kunhan yltää sisään eri asennoista. Siis yli 10 cm.

Vierailija
37/130 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoititko, että o aivan sama onko keskikokoinen, iso tai julmettu kanki?

Mielestäni on aivan sama, minkä kokoinen penis miehellä on. Hyvät ja pitkät esileikit saavat naisen ottavaksi ja taitavalla yhteistyöllä päästään erittäin nautinnolliseen loppuhuipentumaan kalun mitoista huolimatta. Nainen

Vierailija
38/130 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tällänen levossa 6cm, ja kovana 10cm, ohut söpö kikkeli. parasta siin on ettei kohoudu farkuissa ja boksereissa.

Vierailija
39/130 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 cm levossa on ihan ok. Seisokissa pituus nelinkertaistuu. Naisen vaginahan on syvimmillään noin kaksi ja puolimetrinen, joten hyvin mahtuu ja isompikin voisi toki olla. Mutta olen ihan tyytyväinen kokonaisuuteen eli av-mamman keskivertomieheen. Mies tienaa 400 000 kuussa ja vaihdamme auto ajoka toinen viikko (aina kalliimpaan). Ihana miehinen mies, juo muumilimpparia saunan jälkeen ja honottaa dippainssikaveriansa kanssa jotain hinttarijuttuja. Mutta pois en vaihtaisi, vaikka kalu hieman nromikalua puutteellisempi onkin! Joskus tekis mieli isoakin!!!!

Vierailija
40/130 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus?

25cm 7 cm

2. Mikä on minimipituus tai paksuus jonka hyväksytte (esim. vakikuppanille)?

edella

3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa?

25cm 7cm

4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa?

50cm 15 cm

5. Mikä olisi unelmapeniksen pituus ja paksuus?

35cm 10cm

olen tiukka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän