Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sperman nieleminen

Vierailija
19.08.2010 |

Mikä naisilla oikein on sperman kanssa. Miksi sitä ei vaan voi niellä?

Miltä teistä tuntuisi jos mies aina sylkisi teitä nuollessaan? Kävisikö ehkä mielessä että nuolemisesi ei ole miellyttävää?

Minusta on tosi kurjaa että juuri kun nautin aivan valtavasti niin joudun miettimään että rouvan mielestä on inhottavaa että minä saan orgasmin.

Mikä ihme siinä siis on niin inhottavaa? Maku? Koostumus? Mielikuva?

Olen maistanut omaani ja aika mautonta se on, koostumus... no helposti nieltävää ; )

Kommentit (161)

Vierailija
61/161 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilkaa imasta spermat nenän kautta. On kyllä nannaa!

Vierailija
62/161 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä pelkoa ja kammoa sperman nielemistä kohtaan. Minä pidän ja suorastaan janoan mieheni lastia suuhuni. Ehkä olen jonkun mielestä outo mutta kiihotun aivan huippuun kun saan imeä ja nuolla täydellä antaumuksella mieheni ihanaa kalua välillä rajummin ja välillä hitaammin. Koskettelen kalun vartta, palleja, hänen reisiään, vatsaa, peppua ja tuntea kuinka hän suorastaan murahtelee kiihotuksesta. Otan hänen kivikovan kalunsa kurkkuni perälle saakka ja näen kuinka hän tästä kaikesta nauttii. Loppua kohti hänen kalunsa turpoaa huippuunsa ja sykkii suussani tirkauttaen lämpimän lastin nautittavakseni. Tämän jälkeen yleensä hyväilen mieheni kalua vielä pitkään pyörittämällä sitä suussani ja suukottelemalla ja hyväilemällä sitä. Miksi nautin niin paljon antaa suuseksiä? Koska rakastan miestäni suunnattomasti, hänellä on kaunis penis ja saan suurimman nautinnon kun saan tyydyttää hänet näin :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/161 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ottaa kakun suuhun mutta spermaa en ota. Lastin lähestyessä otan terskan käteen ja annan tavaran purskahdella sormien välistä. Siitä on kiva levittää se kalun varteen

Vierailija
64/161 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty nielmään spermaa. Mieheni ei edes halua, että tekisin siksi näin.

Ihan mitä haluat itsellesi uskotella :D

Vierailija
65/161 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielen aina kun mieheni haluaa laueta suuhuni. En koe sitä muuta kuin

Kiihottavana. Mies nuolee kiihkoissaan

Minuakin ja myös ejakulaationesteeni. Molemmin puolin nautimme toistemme kiihkosta. Estottomasti.

Vierailija
66/161 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielen, mutta se on oksettavaa. On vähän eriasia ap maistaa sitä eritettä, kuin tosiaan niellä se koko satsi samalla kun se kalu on vielä suussa ja ruikkii lisää. 

Ei ole myöskään verrannollista se, että mies nuollessaan sylkisi, koska naisen kostuminen on vähän kuin miehen touhutipat. Syljetäänkö me naiset niitä touhutippoja? 

Jos johonkin haluat verrata, niin naisen ejakulaatioon. Nielisitkö itse kovin miellelläsi naisen sqruittailut?

Ottaisin useammin mieheltäni suihin, jos tietäisin hänen haluavan laueta mieluummin esimerkiksi rinnoilleni tai muualle.

Vierailija
67/161 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos johonkin haluat verrata, niin naisen ejakulaatioon. Nielisitkö itse kovin miellelläsi naisen sqruittailut?

Jep.

Naisen nuoleminen oli vastenmielistä ensimmäiset kerrat, mutta pakotin itseni tekemään sitä, ja opin pikku hiljaa nauttimaan siitä, koska naiseni nautti siitä. Tämä on valinta, ei kiveen kirjoitettu sääntö jolle ei mahda mitään.

Syväkurkkukin on opittu taito, vaikka toki luonnonlahjakkuuksiakin on. Silloin ei kuulemma ehdi edes maistaa siemennestettä, menee suoraan alas. "Suosittelen" hän sanoi.

-Eri

Vierailija
68/161 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmosia te muut naiset oikein olette, jotka ette niele?! Eihän se koostumus nut kovin ihanaa ole niellä, mutta kyllä minä nielen mielelläni, ihan vaan miehenkin iloksi. Kumma kun ei voi muka yhtään joustaa vaikka tietää että se on miehille tosi kivaa..

Vierailija
69/161 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nielen, jos loppuun asti otan suihin. Ihan ok se menee alas, mutta ei se ikinä mitään 'herkkua' ole, ei sitä ihan just for fun söisi. Suurin syy nielemiseen on toisen miellyttäminen ja siitä johtuva oma kiihotus, ja myös siivoamisen välttäminen. Ymmärrän hyvin, jos joku nainen ei ikinä tule siitä pitämään, edes sietämään. Se on totta, että siitä voi 'oppia' tykkäämään, mitä joku sanoi. Olen huomannut, että enemmän alkaa oksettamaan, jos yrittämällä yrittää saada kaikki spermat suoraan kurkkuun, ettei sitä maistaisi. Tuntuu, että tukehdun niin. Varsinkin jos tulee iso määrä. Mieluummin suht rauhassa ottaisi kaiken suuhun ja sitten kerralla nielee.

Minusta pillun nuoleminen ja sen nesteet ei TODELLAKAAN ole sama kuin sperma. Joku squirttausneste ja sperma ennemminkin (mutta eivät nekään), mutta harvempi nainen squirttaa nuoltuna. Jos joku väittää, että ne ovat sama asia, ei taida olla kokemusta toisesta, tai kummastakaan.

Vierailija
70/161 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Naisen nuoleminen oli vastenmielistä ensimmäiset kerrat, mutta pakotin itseni tekemään sitä, ja opin pikku hiljaa nauttimaan siitä, koska naiseni nautti siitä. Tämä on valinta, ei kiveen kirjoitettu sääntö jolle ei mahda mitään.

Syväkurkkukin on opittu taito, vaikka toki luonnonlahjakkuuksiakin on. Silloin ei kuulemma ehdi edes maistaa siemennestettä, menee suoraan alas. "Suosittelen" hän sanoi.

-Eri

Mielenkiintoista olisi tietää, miksi se oli niin vastenmielistä ensimmäiset kerrat?

Vierailija
71/161 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset! Ei se teidänkään pillumehunne ole mitään Jumalten Nektaria!

Vierailija
72/161 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ällötys.Ei sitä ole suuhun suunniteltu.Vastenmielistä

Vierailija
73/161 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset! Ei se teidänkään pillumehunne ole mitään Jumalten Nektaria!

Myönnän, mutta kyllä se silti omaan suuhun miellyttävälle maistuu. Samoin muiden naisten mehut, jota olen maistanut. PALJON paremmalta kuin tähän astiset spermat.

Vierailija
74/161 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

-Eri

Mielenkiintoista olisi tietää, miksi se oli niin vastenmielistä ensimmäiset kerrat?

Samasta syystä kuin monet aikuisetkin naiset ja miehet eivät halua suuseksiä harrastaa, kutstuvat sitä toisen "kusivärkin" nuolemiseksi, tuntuu ällöltä ja luonnottomalta. Tässä ketjussa lukuisia esimerkkejä. Me kutsumme sitä estoiksi. Minä hankkiuduin eroon omista estoistani, tämän asian suhteen, jo teininä. Kyllä kannatti ja suosittelen muillekin, itse nauttinut kyseisestä toimminnasta reilu parikymmentä vuotta jo.

.

Maku ja koostumus-syyt eivät oikeasti ole niin tärkeitä, vaikka maulle voi jopa tehdä jotain, syödä ananasta, hedelmiä, välttää punaista lihaa ja tupakkaa. Opittuja makuja, kahvi, olut, pilde, muna. Joka haluaa niistä nauttia, oppii niistä nauttimaan tai ainakin jonkun work aroundin, kuten esim maitoa ja sokeria kuppi täyteen, ettei kahvin maku paljon pistäisi siitä läpi.

Vierailija
75/161 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itellä ainakaan tee pahaa niellä.. itse asiassa omalta mieheltäni tulee melko paljon ja joudun hänen lauetessa nielemään ainakin kolme kertaa, että mahtuu loputkin suuhun 😄 lopuksi vielä yleensä nuoleskelen peniksen ja kassit. Tämä saa miehen aina iloisesti hymyilemään ja uskon, ehtä hänestä on kiva huomata, että nautin ihan loppuun asti. Tuntuuhan se hetken siltä, että kurkku oisi täynnä ns.limaa, mutta kaiken tuon korvaa mieheni katse ja nautinto 😄 muutenki tuntuu ihanalta ja kiihottavalta, kun mies katselee kun otan suihin.

Oon kuullu monilta naisilta kuinka heistä on jo kauheaa, kun mies tulee suutelemaan kun on ensin antanut suuseksiä. Minusta on vain kiihottavaa, kun mieheni parta/huulet on omassa mehussani ja saan kiihkeän suudelman. Eikait se mieskään siellä haarovälissä minkään talouspaperin kanssa ole 😂

Vierailija
76/161 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itellä ainakaan tee pahaa niellä.. itse asiassa omalta mieheltäni tulee melko paljon ja joudun hänen lauetessa nielemään ainakin kolme kertaa, että mahtuu loputkin suuhun 😄 lopuksi vielä yleensä nuoleskelen peniksen ja kassit. Tämä saa miehen aina iloisesti hymyilemään ja uskon, ehtä hänestä on kiva huomata, että nautin ihan loppuun asti. Tuntuuhan se hetken siltä, että kurkku oisi täynnä ns.limaa, mutta kaiken tuon korvaa mieheni katse ja nautinto 😄 muutenki tuntuu ihanalta ja kiihottavalta, kun mies katselee kun otan suihin.

Oon kuullu monilta naisilta kuinka heistä on jo kauheaa, kun mies tulee suutelemaan kun on ensin antanut suuseksiä. Minusta on vain kiihottavaa, kun mieheni parta/huulet on omassa mehussani ja saan kiihkeän suudelman. Eikait se mieskään siellä haarovälissä minkään talouspaperin kanssa ole 😂

Vierailija
77/161 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo ottaa joka kerran kerran par kuussa antaa juhlavan nielennän lopuks mutta yleensä syökee vessassa pois kuitenknaan ei päästä valumaan ja tahrimaan koskaan. pisteet hälle.

Vierailija
78/161 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Mulla ei ollut ongelmia nielemisen kanssa. Niinku ajatuksena. Mut sit ekan kerran sen tein, ja sit menikin maha sekaisin. En jaksa koko keskustelua selata, mut eikö kellään muulla ole tätä? 

Voisin ihan hyvin niellä nykyisinkin, jos maha ei oikeesti menis ihan vesiripulille. Ja mulla yleensä on teräsvatsa :D

Vierailija
79/161 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään ottaa kakun suuhun mutta spermaa en ota. Lastin lähestyessä otan terskan käteen ja annan tavaran purskahdella sormien välistä. Siitä on kiva levittää se kalun varteen

Ai kauhea kun en heti tajunnut kakun tarkoittavan kalua. Luulin hetken sontakakkua, joillakin kun on myös pissi/kakkaleikkejä.

Vierailija
80/161 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh. Mulla ei ollut ongelmia nielemisen kanssa. Niinku ajatuksena. Mut sit ekan kerran sen tein, ja sit menikin maha sekaisin. En jaksa koko keskustelua selata, mut eikö kellään muulla ole tätä? 

Voisin ihan hyvin niellä nykyisinkin, jos maha ei oikeesti menis ihan vesiripulille. Ja mulla yleensä on teräsvatsa :D

Se oli varmaan psykologinen juttu. Jännäsit hommaa niin paljon, että paksusuoli alkoi temppuilla.

Spermassa kun ei ole mitään, mikä voisi oikein sekoittaa vatsan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi