Sperman nieleminen
Mikä naisilla oikein on sperman kanssa. Miksi sitä ei vaan voi niellä?
Miltä teistä tuntuisi jos mies aina sylkisi teitä nuollessaan? Kävisikö ehkä mielessä että nuolemisesi ei ole miellyttävää?
Minusta on tosi kurjaa että juuri kun nautin aivan valtavasti niin joudun miettimään että rouvan mielestä on inhottavaa että minä saan orgasmin.
Mikä ihme siinä siis on niin inhottavaa? Maku? Koostumus? Mielikuva?
Olen maistanut omaani ja aika mautonta se on, koostumus... no helposti nieltävää ; )
Kommentit (161)
...ainakin niellään aina. Ei ole koskaan ollut mikään ongelma.
sperma nyt vain sattuu maistumaan ällöttävältä ja oksettavalta. Joillakin taas on namia. Parasta oli 19v pojan sperma, kuin eliksiiriä.
sperma on todella ällöttävää jo hajultaan ja koostumukseltaan, en todellakaan sitä suuhuni laittaisi. itsenäinen nainen ei spermaa suuhunsa ota alistajamiehiltä
Tämä ei tietenkään riitä, vaan pitää myöskin nuolla kalu puhtaaksi :)
Siitä limasta sinäkin olet saanut alkusi mutta ei onnistu vatsalaukussa.
Tämä ei tietenkään riitä, vaan pitää myöskin nuolla kalu puhtaaksi :)
Mies joka ei ottaisi naista joka ei osaa ottaa suihin, tulet elämään hyvin yksinäistä elämää. enpä tiedä yhtään ystävätärtä joka ottaisi vapaaehtoisesti peniksen suuhunsa.
kyllä naiset ottavat mielellään kalun suuhun. Mun mielestä se on jo naisen velvollisuus, miellyttää miestä suukseksilläkin :)
kyllä naiset ottavat mielellään kalun suuhun. Mun mielestä se on jo naisen velvollisuus, miellyttää miestä suukseksilläkin :)
ja mun mielestä miesten velvollisuus on palvella naista, oli kyseessä asia mikä tahansa....
Minä en ota edes kalua suuhuni.
Koska mieheni ei halua antaa minulle suuseksiä, en minäkään anna sitä.
Lopetin,koska en itse saanut koskaan edes pientä nuolaisua. Minulla ei ole mitään velvollisuutta ottaa kalua/spermaa suuhuni,koska mieheni ei vastavuoroisesti nuole minua. Ei kiinnosta.
Olen mies ja ymmärrän naisia jotka ei ota suihin jos tilanne tosiaan on se että mies ei suostu vastavuoroisesti nuolemaan.
Minun mielestä naisen tulee palvella miestä ja jos mies oraaliseksistä tykkää niin nainen ottaa häneltä suihin. Mutta sama pätee mielestäni
myös toisin päin. Jos nainen toivoo että häntä nuollaan niin kyllä miehen kuuluu se tehdä.
Jos ei moiset puuhat miellytä edes vähän oman parin kanssa niin on luultavasti väärän kanssa sängyssä!
Eikö seksissä pitäisi toimia samalla lailla kuin arjessakin. Tehdään yhdessä asioita tasapuolisesti niin että yhdessä on hyvä.
Toivottavasti kenestäkään suihinotto ei kuitenkaan ole yhtä tylsää ja inhottavaa kuin vessan pesu ; )
Minä olen siitä onnellinen että olen "seksihullu" ja jos vaimo jotain haluaa niin tod. näk. teen sen enemmän kuin mielelläni.
Nuolen vaikka päästä varpaisiin jos hän pyytää ja välillä pyytämättäkin ; )
Paljon kyllä vaikuttaa ihan vaan maku.. tupakki ja jotku ruuat niin sperma vaan maistuu sillon niin pahalle että ei sitä nielemään pysty, vaikka yleensä nautinkin kun saan rakkaalta suihin ottaa. ;)
Kyllä sperman nielemisessä on vaaransa. Eli jos otat suihin vauva tulee suusta. Lisäksi sperma voi aiheuttaa kasvaimia vatsaan.
Olen nainen ja tykkään ottaa suihin - jos mieskin tekee vastaavan minulle. Tasapuolista sen olla pitää! Nykyisen mieheni kanssa tilanne on se, että molemmat nautimme, kun osaamme kiihottaa toisen hekumasta hulluksi. Suuseksi on ihana osa sekstailuamme. Juu, nielen myös oikein mielelläni, koska hän näkyy pitävän siitä. Noin hyvälle miehelle olen mieliksi miten vain osaan :) Eihän se muutenkaan maistu kuin raa'alta kananmunalta jossa on pikku ripaus suolaa. Jos taas miehestä itsestään en pitäisi, maistuisi varmaan pahalta sekin.
Toisin sanoen, sitä saa mitä antaa. Jos suhteessa toinen odottaa enemmän kuin on itse valmis antamaan, homma ei toimi.
kun mieheni laukeaa suuhuni.Olen ihan hulluna kiimasta,kun spermat tulee suuhuni.Se on vaan niin,että meitä on niin moneksi.Mieheni rakastaa nuolla mulle orkut ja olisi järkkyä jos lopettais just kun olen saamassa...haluan miehelleni saman nautinnon.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2010 klo 17:19"]
kun se tulee paineella takanieluun, tahmeaa, kuumaa, iljettävän makuista. en voi niellä tai oksennan. hyi helvetti. ei sitä ole tarkoitettu suuhun vaan vaginaan!!!!
[/quote]
Yhtähyvin voisi sanoa että pahanmakuiset pillumehusi kuuluvat liukastaa penistä eikä maistua miehen kielellä. Oletko miettinyt näin asiaa ?
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 14:04"]
Ei kukaan täysjärkinen mies painosta rakastaan nielemään spermaa.
Penis pois suusta, kun siemensyöksy tulee. Nainen voi silloin vielä hyväillä penistä käsillään ja nautintoa varmasti riittää näin.
Kohtele naistasi rakkaudella ja kunnioituksella, niin intohimoista seksiä riittää vielä vuosienkin jälkeen!
T. Onnellisesti naimisissa oleva mies
[/quote]
Suhteessa ei voi lainkaan harrastaa suuseksiä missään kiinnostavassa paikassa jos nainen ei niele. Miten kaupassa vaikka sovituskopissa valutat mällit lattialle ? Ei se ole kuin nielaista eikä makua ehdi edes maistaa kun heti nielee. Poikaystäväni sperma maistuu aika hyvälle vaikka tupakoi vaikka en juuri jää maistelemaan. Mielestäni on todella hyvä tunnelmantappaja lähteä vessaan sylkemään ja kammoksua spermaa. Kuvitelkaa nyt omalle kohdalle miltä se tuntuisi jos mies suhtautuisi samoin ?
Minä ainakin. Eikä ees tee pahaa kun ei turhia jää makustelemaan ja osaksi myös siksi että kiihotun itsekkin siitä ja tiedän miehen nauttivan todella paljon. Miks en vois mieheni spermaa niellä. Ajattele, jos sun ukkos oksentais tai juoksis pesee hampaita aina ku antaa suuseksiä sulle???
suuseksissä..hrrr..naisena pidän just siitä kun mies tulee suuhun..ah..