Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies toivoo ja ehdottaa saavansa suuseksiä,

Vierailija
19.02.2015 |

mutta itse tekee sitä hyvin harvoin. Lopetanko itsekin antamasta sitä? Puhtaus on kunnossa, joten siitä ei tässä tapauksessa kyse ole.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostun joskus ottaan suihin(siis loppuun asti) vaikka en siitä pidäkkään. Mies kyllä nuolisi minua vaikka koko ajan jos antaisin.

Vierailija
2/9 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntäisin sulle alapeukun perseeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ämmä ei ole ottanut ikinä suihin, eikä ota. Eikä kyllä tee sillä saralla yhtään mitään muutakaan. Minä olen tehnyt 18 vuotta seksissä meillä kaiken. Kielettänyt, sormettanut, tehnyt aloitteet, antanut 2-3 orgasimia per sessio jne. Enkä mä valita, "lopetanko antamasta ku sekin niin harvoin".

Joskus 10 vuotta sitten ämmäni taisi jopa runkata kulliani joskus, ei enää. Vaikka siis teen itse kaiken, ei ämmääni kovin usein tuohon touhuun saa innostumaan. Miettikää nyt vähän, mistä te olette aina purnaamassa.

Paljon autuaampaa on antaa, kuin ottaa.

T. M49

Vierailija
4/9 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 03:28"]

Mun ämmä ei ole ottanut ikinä suihin, eikä ota. Eikä kyllä tee sillä saralla yhtään mitään muutakaan. Minä olen tehnyt 18 vuotta seksissä meillä kaiken. Kielettänyt, sormettanut, tehnyt aloitteet, antanut 2-3 orgasimia per sessio jne. Enkä mä valita, "lopetanko antamasta ku sekin niin harvoin".

Joskus 10 vuotta sitten ämmäni taisi jopa runkata kulliani joskus, ei enää. Vaikka siis teen itse kaiken, ei ämmääni kovin usein tuohon touhuun saa innostumaan. Miettikää nyt vähän, mistä te olette aina purnaamassa.

Paljon autuaampaa on antaa, kuin ottaa.

T. M49

[/quote]

No mikä sinä olet sanomaan muille että ongelma on vähäpätöinen. Hienoa että sinulle on ihan sama tekeekö "ämmäsi" mitään. Olette oikein perfect match. Minulle tuollainen asenne "ämmällä" olisi jo punainen vaate....

Vierailija
5/9 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No mikä sinä olet sanomaan muille että ongelma on vähäpätöinen". 

Mikäkö minä olen sanomaan. Minä olen Mies. Siinä aitaa kaatuu ja tanner tömisee kun minä otan naisen.

Vierailija
6/9 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se viestii, että seksihalut ovat hiipumassa, ellei tahdo antaa puolisolleen monipuolista seksiä. Jos aiemmin on nuoltu puolin ja toisin (edellyttäen, että se on molemmille ok), on kummallista, ellei enää kiinnosta.

Vierailija
7/9 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua sitä, koska mies tulee muutenkin liian nopeasti ja sitten en saa kunnon seksiä. Muuten kyllä mielellään, mut liian nopeaan mieheen ei paljoa uskalla edes koskea. Ei se sama ole sitten, että hän jatkaa käsin tms. Aina saa koittaa olla yhtä nopea, fiilikset menee.

Vierailija
8/9 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:16"]

mutta itse tekee sitä hyvin harvoin. Lopetanko itsekin antamasta sitä? Puhtaus on kunnossa, joten siitä ei tässä tapauksessa kyse ole.

[/quote]

Sanot sille, että vuoroin vieraissa.

-Niksu

Vierailija
9/9 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko keskustelleet asiasta? Tottakai tässä asiassa pitää olla vastavuoroisuutta, jos kumpikin haluaa saada suuseksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme