Sperman nieleminen
Mikä naisilla oikein on sperman kanssa. Miksi sitä ei vaan voi niellä?
Miltä teistä tuntuisi jos mies aina sylkisi teitä nuollessaan? Kävisikö ehkä mielessä että nuolemisesi ei ole miellyttävää?
Minusta on tosi kurjaa että juuri kun nautin aivan valtavasti niin joudun miettimään että rouvan mielestä on inhottavaa että minä saan orgasmin.
Mikä ihme siinä siis on niin inhottavaa? Maku? Koostumus? Mielikuva?
Olen maistanut omaani ja aika mautonta se on, koostumus... no helposti nieltävää ; )
Kommentit (161)
Tää on jännä näin miehen näkökulmasta, että jotkut naiset vetoavat erityisesti sillä tavalla, että heidän suuhun tekee mieli laueta kunnolla. Toisten kanssa sillä taas ei ole niin väliä. Mitä konkreettisempi, sivistyneempi ja luonnollisempi nainen on, sitä enemmän se haluttaa. Konkretialla en tarkoita insinööriä tai rekkakuskia, vaan että osaa ja tykkää naisille luontevista asioista. Eikä onneksi ole naisia haitannut isotkaan lastit...
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin ihan kokeilemassa homobaarin darkroomissa, että mikä siinä munan imemisessä ja sperman nielemisessä on niin vaikeaa. Vastaus: ei mikään. Ei ollut paha kokemus, ja olen siis täysin hetero.
Olet hetero, olet. Oikea heterojen hetero.
vierailija kirjoitti:
En niele, enkä sylje. Mieluiten en ota ollenkaan poskeen ja miehen ei tarvitse minua millään muotoa lipitellä. Muitakin tapoja on tuottaa toiselle hyvää, kuin imutella pissavehkeitä.
Itse en ainakaan halua saada HPV:n aiheuttamia syömiä suuhun/kurkkuun tai muualle pään alueelle.[/quote
Onnea vaan kumppanin etsintään mikäli sellaisen löydät joka jaksaa yhtä tylsää seksiä kuin sinun kanssasi on :D]
Vierailija kirjoitti:
Ei itellä ainakaan tee pahaa niellä.. itse asiassa omalta mieheltäni tulee melko paljon ja joudun hänen lauetessa nielemään ainakin kolme kertaa, että mahtuu loputkin suuhun 😄 lopuksi vielä yleensä nuoleskelen peniksen ja kassit. Tämä saa miehen aina iloisesti hymyilemään ja uskon, ehtä hänestä on kiva huomata, että nautin ihan loppuun asti. Tuntuuhan se hetken siltä, että kurkku oisi täynnä ns.limaa, mutta kaiken tuon korvaa mieheni katse ja nautinto 😄 muutenki tuntuu ihanalta ja kiihottavalta, kun mies katselee kun otan suihin.
Oon kuullu monilta naisilta kuinka heistä on jo kauheaa, kun mies tulee suutelemaan kun on ensin antanut suuseksiä. Minusta on vain kiihottavaa, kun mieheni parta/huulet on omassa mehussani ja saan kiihkeän suudelman. Eikait se mieskään siellä haarovälissä minkään talouspaperin kanssa ole 😂
Tällaisia naisia juuri lisää ja hyvinkin monesti syy niihin täällä ja muualla palstoilla itkeviin naisiin ettei saa suuseksiä koskaan on juurikin siinä ettei nää valittajat itse anna sitä suuseksiä koskaan saati edes vahingossa ota spermaa suuhun. Ei pidä valittaa ettei saa jos ei itse anna ja itse nautin suuseksin antamisesta naiselle mutta vaadin siksi sitä myös itse ja enää en ala naisen kanssa yhteen joka ei ota suihin. Suuseksi on kuitenkin niin iso osa seksielämää. Lapsellista jos ei koskaan voi spermaa niellä edes silloin tällöin tai sellainen voi miettiä miltä se näyttää kun mies nuolee sinua ja juoksee sitten pesemään hampaita :))
Entä miehet, jotka nuolevat spermaamansa pillun puhtaaksi - onko teitä?
Itsellä seksikumppani, fwb, joka tykkää mm. siitä, että istun hänen kasvoilleen sen jälkeen, kun hän on roiskinut ison spermalastinsa syvälle pilluuni.
Voin lähteä puhtain pilluin...melkein...sillä valuuhan spermaa uumenista vielä monta tuntia...jatkamaan aina päivääni!
Vierailija kirjoitti:
Itsellä seksikumppani, fwb, joka tykkää mm. siitä, että istun hänen kasvoilleen sen jälkeen, kun hän on roiskinut ison spermalastinsa syvälle pilluuni.
Voin lähteä puhtain pilluin...melkein...sillä valuuhan spermaa uumenista vielä monta tuntia...jatkamaan aina päivääni!
Mielenkiintoista👍
Tätä pitää kokeilla.
Minä haluaisin niellä mutta kun spermaa alkaa tulla tulee välitön oksennusrefleksi,siksi ehdotin kortsua,jolloin nautin tuottaa suulla orgasmi miehelleni,tähän aion panostaa jatkossa jotta pystyn myös nielemään
90% ihjmisistä elää kuin pompeijin ja rooman ylimystö, lännen julkkiksetko tämän ohjeen antoi levitykseen että karvat ajellaan ja suuseksi on tärkeetä kumppaneita pitää olla kymmeniä. sairasta. olisittepa syyriassa niin ois muutaki tärkeempää ajateltavaa
Vierailija kirjoitti:
Onko miehiä, jotka tekevät näin?
No kun nainen laukee, sieltä ei tule suihkulla suuhun lämmintä mönjää joka maistuu kammottavalle. Toki on ejakulointi erikseen, mutta sitä ei tarvii ottaa vastaan suu auki ja niellä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei tietenkään riitä, vaan pitää myöskin nuolla kalu puhtaaksi :)
Mies joka ei ottaisi naista joka ei osaa ottaa suihin, tulet elämään hyvin yksinäistä elämää. enpä tiedä yhtään ystävätärtä joka ottaisi vapaaehtoisesti peniksen suuhunsa.
Mutta pakotettuja tunnet?
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa sperman nielemisessä mikään, päin vastoin. Tykkään niellä ja tykkään myös leikkiä sperman kanssa; välillä saan snapsilasista satsin tai suklaakeksin päällä tms.
Hyi vittu ootte sairaita kaikki spermalla leikkijät. Miten helvetissä voitte oikein JUODA tai laittaa KEKSIN päälle jotain limaista, tahmeaa, epämääräiseltä haisevaa liisteriä? Mikä vittu siinä sperman nielemisessä muuten on niin ihanaa? Sekö, kun on niin tabu juttu? Uuh ahh, siitä sitten repimään kiksejä... Säälittävää.
Olen nainen, ja olen joskus niellyt, mutta en niele enää ikinä. En ole koskaan nauttinut (siis mitä vittua niinku) ihmiskehon eritteiden syömisestä, toisin kuin ilmeisestikin suurin osa teistä cumdumpstereista täällä, se on vaan parhaimmillaankin mennyt siinä sivussa joten kuten, kun olen halunnut MIELLYTTÄÄ miestäni ja tarjota hänelle mahdollisimman helpon ja mukavan orgasmin.
Nykyään jokin on muuttunut, en vain saata niellä spermoja ollenkaan, koska laatta meinaa lentää. Ja mies on muuten ihan se sama ja rakas eikä mällin koostumus ole muuttunut. Ehkäpä sitä on vain näin aikuistuneena alkanut ajatella ihan omasta puolestaan ja tajunnut kuinka kuvottavaa sperma oikeasti on. Se on paksua klimppistä ja ällön makuista limaa, eikä sitä ole tarkoitettukaan syötäväksi! Kun se tulee paineella ylänieluun ja jää sinne roikkumaan ja hytkymään ja maistumaan jopa tuntikausiksi on siitä hauskuus aika kaukana.
Meillä ei onneksi ole mitään pakotusta puolin eikä toisin, vaan rakkauselämä etenee molempien ehdoilla. Mies ei ole sitä sorttia, joka odottaisi yhtään mitään, edes suikkaria, enkä minä odota mitään piirakkani nuolemista saati mehujeni juomista. Btw, imuttelen kyllä mielelläni ja ihan omasta aloitteesta, mutta mällejä EN ota mielelläni edes suuhun. Miestäni ei kylläkään haittaa se piparimehujen litkiminen, vaan taitaa jopa pitää siitä. Itseäni asia vähän ällöttäisi, mutta ihan sama jos mies tykkää. Sitä paitsi sperma on pahempaa mitä pillumehut, jälkimmäiset ovat sentään täysin nestemäisiä eivätkä mitään hytkyvää liisteriä, joka takertuu kurkkuun koko päiväksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa sperman nielemisessä mikään, päin vastoin. Tykkään niellä ja tykkään myös leikkiä sperman kanssa; välillä saan snapsilasista satsin tai suklaakeksin päällä tms.
Hyi vittu ootte sairaita kaikki spermalla leikkijät. Miten helvetissä voitte oikein JUODA tai laittaa KEKSIN päälle jotain limaista, tahmeaa, epämääräiseltä haisevaa liisteriä? Mikä vittu siinä sperman nielemisessä muuten on niin ihanaa? Sekö, kun on niin tabu juttu? Uuh ahh, siitä sitten repimään kiksejä... Säälittävää.
Olen nainen, ja olen joskus niellyt, mutta en niele enää ikinä. En ole koskaan nauttinut (siis mitä vittua niinku) ihmiskehon eritteiden syömisestä, toisin kuin ilmeisestikin suurin osa teistä cumdumpstereista täällä, se on vaan parhaimmillaankin mennyt siinä sivussa joten kuten, kun olen halunnut MIELLYTTÄÄ miestäni ja tarjota hänelle mahdollisimman helpon ja mukavan orgasmin.
Nykyään jokin on muuttunut, en vain saata niellä spermoja ollenkaan, koska laatta meinaa lentää. Ja mies on muuten ihan se sama ja rakas eikä mällin koostumus ole muuttunut. Ehkäpä sitä on vain näin aikuistuneena alkanut ajatella ihan omasta puolestaan ja tajunnut kuinka kuvottavaa sperma oikeasti on. Se on paksua klimppistä ja ällön makuista limaa, eikä sitä ole tarkoitettukaan syötäväksi! Kun se tulee paineella ylänieluun ja jää sinne roikkumaan ja hytkymään ja maistumaan jopa tuntikausiksi on siitä hauskuus aika kaukana.
Meillä ei onneksi ole mitään pakotusta puolin eikä toisin, vaan rakkauselämä etenee molempien ehdoilla. Mies ei ole sitä sorttia, joka odottaisi yhtään mitään, edes suikkaria, enkä minä odota mitään piirakkani nuolemista saati mehujeni juomista. Btw, imuttelen kyllä mielelläni ja ihan omasta aloitteesta, mutta mällejä EN ota mielelläni edes suuhun. Miestäni ei kylläkään haittaa se piparimehujen litkiminen, vaan taitaa jopa pitää siitä. Itseäni asia vähän ällöttäisi, mutta ihan sama jos mies tykkää. Sitä paitsi sperma on pahempaa mitä pillumehut, jälkimmäiset ovat sentään täysin nestemäisiä eivätkä mitään hytkyvää liisteriä, joka takertuu kurkkuun koko päiväksi!
Sinun kannattaisi kokeilla sperman nielemistä niin että annat miehen laueta peräaukkoon, sitten pieret mällilastin esim. lasipöydälle ja nuolet siitä. Tämä käsittääkseni parantaa sperman makua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaisi kokeilla sperman nielemistä niin että annat miehen laueta peräaukkoon, sitten pieret mällilastin esim. lasipöydälle ja nuolet siitä. Tämä käsittääkseni parantaa sperman makua.
Kiihoittava viesti
Noin 20 naisen kokemuksella (olen 58v) noin puolet ottaa suihin ja niistä puolet (noin 5) todellakin haluaa sitä. Vaimoni rakastaa sitä, osaa ottaa juurta myöten ja nielee kaiken. Nieleminen on minulle ihan sama, mutta hän sanoo pitävänsä todella paljon siitä tunteesta kun mies "saa". Se on kuulemma paras hetki toiselle antamisessa ja suussa ja nielussa sen tuntee parhaiten. Maku ei kuulemma haittaa, se on rakkauden maku ja sillä siisti. Sama toisin päin. Tietenkin(!) annan hänelle suuseksiä minäkin. Koko sen ajan, ei vain lopuksi puolet naamastani on suolaisen töhnän peitossa. En siitä erityisesti nauti, mutta kuuluu osana asiaan. Ja kuten hänelle niin minullekin paras hetki on se kun naisen vartalo värisee orgasmista. Me tehdään tätä muuten todella paljon, samassa sessiossa peräkkäin ja sitten ihan vaan toiselle kun se on niin kivaa.
Täytyy olla todella rajoittunut elämä jos tätä ajattelee alistamiseksi kumman osalta tahansa.
vitu idiootti :D ihanniiku muijat haluis imee kenenkää melaa ja se pelkästää saa oksettamaan ku äijä työntää kyrpäsä muijan kurkkuun, hyiperkele! sit mietit miks ei halluu niellä sun mälliä? no eikö se riitä et muija ottaa sult suihi? et kehtaa vielä ottaa sen karvakyrvän suuhunsa.. ja seki viel ku kivahan se on naisen saada sukupuolitaudin !! idiootti. ime omat mällis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehiä, jotka tekevät näin?
Meillä ainakin tehdään näin. Naisen toiveesta. Pimppa nuollaan puhtaaksi spermasta. Samoin peppu, jos spermalasti peppureiässä. Ja pitkä spermainen kielisuudelma suihinoton jälkeen. En näe mitään pahaa tällaisissa "spermaleikeissä" kun molemmat tykkäävät niistä kovasti.
No sperma maistuu jokaisella miehellä vähän erilaiselle - suurimmalla osalla maistuu pahalle. Joillain helmillä maistuu ihan hullun hyvälle, että ihan mieluusti nielen ihan kaiken. Valittajan sperma ei taida maistua kovin hyvältä. Tasan ei mene onnen lahjat.
Ei kaiken tarvi aina olla erityisen herkullista. Tottakai nielen.
Ei maistu erityisen pahalta josko ei hyvältäkään ja useimmiten nielen. Siistimpääkin. Joskus laukeaminen tulee niin, että tulee kakomisrefleksi ja silloin on kyllä pakko sylkeä. En muuten yhtään tykkää, että lauetaan naamalle tai muualle iholle.