Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sperman nieleminen

Vierailija
19.08.2010 |

Mikä naisilla oikein on sperman kanssa. Miksi sitä ei vaan voi niellä?

Miltä teistä tuntuisi jos mies aina sylkisi teitä nuollessaan? Kävisikö ehkä mielessä että nuolemisesi ei ole miellyttävää?

Minusta on tosi kurjaa että juuri kun nautin aivan valtavasti niin joudun miettimään että rouvan mielestä on inhottavaa että minä saan orgasmin.

Mikä ihme siinä siis on niin inhottavaa? Maku? Koostumus? Mielikuva?

Olen maistanut omaani ja aika mautonta se on, koostumus... no helposti nieltävää ; )

Kommentit (161)

Vierailija
21/161 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2010 klo 23:29"]

Olen nainen ja tykkään ottaa suihin - jos mieskin tekee vastaavan minulle. Tasapuolista sen olla pitää! 
Toisin sanoen, sitä saa mitä antaa. 

[/quote]

Meillä kirjataan aina käytetty aika ylös ja kuun lopussa vähemmän ahkeroinut joutuu rästihommiin .  

Joskus olemme laskeneet metrimitalla kuinka pitkiä siivuja imeskellään ja lipitellään . Remonttipäivien aikana miehelle tulee aika paljon velkaa ja sitten loppukuusta onkin nuoltavaa esim. 170metriä  , mutta mikäs siinä kun voi samaan aikaan lukea hyvää kirjaa kun makaa selällään .

Vierailija
22/161 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2010 klo 17:43"]

Kukaan terve nainen ei sellaista limaa niele.

Ja oletteko ajatelleet, lapsi voi alkaa kasvaa vatsalaukussa!

[/quote]

This is why Aliens won't talk to us. 

Itken verta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/161 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tulee ihanan irstas olo kun mies tulee suuhun. Osan nielen ja osan mies haluaa omaan suuhunsa

Vierailija
24/161 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"se oikea" yleensä myös maistuu hyvältä. ;)

Nykyistä ennen en niellyt.

Vierailija
25/161 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kaiken,  mitä herrani ja valtiaani käskee.

Vierailija
26/161 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koostumus on epämiellyttävä.

Kokkareista, tahmaista..

Vierailija
27/161 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nielen yleensä,, tuntuis vähän tyhmältä alkaa sylkeen sitä mihinkään? Teillä, jotka syljette, onko teillä joku lasi yöpöydällä valmiina?

Vierailija
28/161 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävältä tulee spermat  kauhealla paineella ja sitä tulee tavallisesti paljon. En millään ehdi nielemään tai sit kullista lentää spermat paineella kurkkuun, jolloin tulee tukehtumisen tunne. Olen käskenyt huutaa hep, kun mällit on lentämässä, jolloin ehdin vetää muna suusta ennen  laukeamsta.

Vierailija
29/161 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies toivois että vaimo ottais edes suihin. Vaikka vaan kerta vuodessa kun kuitenkin lähes viikottain nuolen (usein karvaista ja pesemätöntä) pillua koska vaimo tykkää. ja itsekin kyllä jos ois ees pesty..

Vierailija
30/161 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielen minäkin jos sattuu olemaan sellainen tilanne ettei muuta voi. Autossa tms. hankalassa paikassa ;)

Kotona otan kyllä suihin mutta en niele. Sorry. Mieheni sperma ei periaatteessa maistu millekään mutta miksi nielisin kun voi sylkeäkin. Nautin suihinotosta ja voisin tehdä sitä vaikka kuinka pitkään. Mieheni tuppaa laukeamaan melko helposti.

Vierailija
31/161 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2012 klo 23:10"]

ei se sen kummempaa oo kuin tomaatinsiementen nielaisu, tai jokin tahmee yskänlääke.

Jotkut maistuu väkevälle, mut tarviiko sitä jäädä makusteleen, slurp vaan alas.

Aloittajalle vaan että oletko koskaan nuollut naista jolla tulee kanssa, siis muutakin kuin tavallinen kostuminen, nainen joka squrtlaa? Mieti jos joku nainen tulis sun suuhun paineella.

Noniin tai näin, niellään tai ollaan nielemättä.

Mun exä kyllä valutti kaiken ulos suustaan, sänky oli aina ihan litimärkä kun sylki suustaan ulos, mun kosteudet

[/quote]

Eikö se tuntunut susta pahalle tai siis saanut sinua tuntemaan itseäsi likaiseksi / ei haluttavaksi, kun toinen sylkee?

Vierailija
32/161 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se tulee paineella takanieluun, tahmeaa, kuumaa, iljettävän makuista. en voi niellä tai oksennan. hyi helvetti. ei sitä ole tarkoitettu suuhun vaan vaginaan!!!!

Vierailija
33/161 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan terve nainen ei sellaista limaa niele.

Ja oletteko ajatelleet, lapsi voi alkaa kasvaa vatsalaukussa!

Vierailija
34/161 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä nielen. ei mua haittaa jos spermaa tulee se normaali määrä. Mutta kerran oli yks jätkä jolla tuli sitä ihan mielettömät määrät, oksentamaan oli mentävä. En liiottele jos sano että desi varmaan.

Vierailija
35/161 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheltä tulee varmaan puoli desiä joka kerta eikä sellaista määrää voi niellä kerralla vaikka kuinka yrittäis... aiemmilta miehiltä tullut vain teelusikallinen max ja se on ollut ihan ok... nykyiseen meinaa tukehtua ... ei pahalla... joiltakin tulee vaan muutama tippa ja se on ihan ok... ei se nyt niin hyvänmakuista ole...

Vierailija
36/161 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskekää miehiänne ajattelemaan Teitä ja muuttamaan elämäntapojaan sellaisiksi, että sperman makukin paranee. Itse esim. en tupakoi ja olen jo useamman vuoden tykännyt juoda ananas-appelsiinimehua päivittäin. Sen vuoksi naiseni on tykännyt niellä spermaani ja suorastaan ylistää sitä parhaimman makuiseksi spermaksi, jota on maistanut. Minä nautin siitä suunnattomasti. Ja itsekin välillä nuolen romut torvesta, eikä se hassumpaa ole.

Vierailija
37/161 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on neidit herkkiä.Ei teille varmaan osteritkaan kelpaa ; ) Ei se sperma tosiaan karkilta maistu mutta ei maistu naisenkaan eritteet mansikalta.Tähän täytyy todeta että minulla ei ole kokemusta kuin miltä minä maistun ja minun maku ei ole vahva ja yleensä määräkin on kohtuullisen pieni, ei ainakaa desiluokkaa. Mutta asiaan, kun näen että naiseni kiihottuu ja kostuu niin mitä enemmän hänen makuaan tulee suuhuni niin sen tyytyväisempi olen koska tiedän että hän nauttii. Enkä halua että hän hetkeekään ajattelee että minusta hän maistuu pahalta. No, minulla on helppoa koska minusta hän maistuu seksikkäältä raukkaudelta ja se on hyvä maku se, vaikka onkin limaisessa muodossa : ) T. AP

Vierailija
38/161 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite nielen melkein aina.. joskus raskausaikana on tehny sen verran pahaa, etten oo pystyny niellä.. mutta monesti oon nuollu roiskeetkin pois.

Edellisessä suhteessa mies kyllä mielellään laukes suuhun ja oletti, että nielen, mutta ei suostunu nuolemaan edes heti pesun jälkeen, kun maistuu "suolaiselle". En siis saanu suuseksiä, vaikka annoin..

Nykyinen mies nuolee kyllä ja nuolee sormiaankin, kun on käyttäny niitä pimpissä... :)

Vierailija
39/161 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mukava lukea että kaikki naiset ei ole niin jyrkkiä tuon sperman nielemisen kanssa. Tätä on tosi vaikea selittää mutta jostain kumman

syystä vaikka sillä ei pitäisi olla mitään väliä mihin se sperma orgasmin jälkeen joutuu niin sillä kuitenkin on väliä.

Jos naiseni nauttii samalla kun minä nautin eikä rupea siinä vaiheessa miettimään minne voisi sylkeä kuvottavan orgasmin sivutuotteen niin se on vaan

jotenkin on paljon nautinnollisempaa, varsinkin seuraavalla kerralla. Vaikea selittää....tuntea että nainen haluaa minua ja orgasmini ei ole "likainen".

En tiedä kuinka tätä voisi perustella, mutta ainakaan minulle sillä ei ole mitään tekemistä naisen alistamisen kanssa vaan

enemmänkin että naiseni hyväksyy minut. En tiedä mitä Freud moisesta sanoisi, jokin kehitysvaihe vauvana mennyt varmaan pieleen ja olen epävarma jne...

Naiset, eikö teistäkin varmaan ole rentouttavaa suuseksin aikana tietää että miehennä nuolee teitä ja nauttii siitä. Ja jos kostutte paljon niin se ei haittaa yhtään

vaan miehenne haluaa että nautitte juuri niin limaisina ja mehukkaina kuin vain voitte olla juuri ennen orgasmia ja sen jälkeen.

Vierailija
40/161 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niellään aina. Onneksi näin niinkuin miehen näkökulmasta. :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi