Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++++++NELIAPILOIDEN HUHTIKUU+++++++

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt pukkaa kyllä semmoista pms-oiretta, että taitaa olla toivo mennyttä :(( Miten tää meni taas näin :`(

Lyydia 24/25-28

Vierailija
22/119 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyydia: Voi ei, ei taas. Tän piti olla meidän plussa kierto. Toivotaan, että vuoto ei alakaan.

On: Ovisplussa hymynaama tuli nyt sitten. Eilen illalla oikealta nippaili ja olin melko varma, että ovis on lähellä ja sanoin ukolle, että teeppäs kuule miehen työ ja niin on nyt sitten peittoja heilutettu eilen erittäin hyvään aikaan ja tänään otetaan uusinta kierros. Sitten on parhaamme tehty ja toivotaan, että olisi tuuria.

Voip tosin käydä niin, että täti tulee taas ja pettymys on sitten sitäkin isompi.

Minä nyt vielä hehkutan tähän kaikille jotka joskus ovat kiinnostuneita käyttämään ovistestejä.

Olen aikaisemmin käyttänyt one step liuska ovulaatio testejä ja on ollut yhtää arvailua viivojen kanssa.

One step testien ohjeissa lukee, että viivan on oltava yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolli viiva. En ole ikinä niin tummaa viivaa saanut ja nyt tein samasta pissistä kuin sain hymynaaman niin ei. Selkeä viiva, mutta ei todellakaan tumma.

Clearblue on aika kallis, mutta niin selvä ja helppo lukea vastaus, että ei jää mitään arvailun varaan. Ja kalliskin on suhteellinen käsitys.

Tilasin clearblue digitaalisen ovistestin jossa on seitsemän testiä ja kaupanpäälle 1kpl clearblue digitaalinen raskaustesti. Hinta 33e.

Ja minulla meni kaksi testiä tässä kierrossa. Joten seuraaville mahdollisille kierroille jää vielä 5kpl testejä.

Laitanpa vielä kuvan tuosta hymynaamasta. =)

Sirppana kp 13/29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivää tässä viettelen ja "yllättäen" löysin itseni pikaisesti täältä ;) Kaksi pienintä leikkii omiaan ja esikoisen saattelimme eskariin.

Sirppanalla onkin nyt sitten oivat puuhailupäivät käsillä. :) Itse en ole ovistesteihin tutustunut, koska raskautuminen on ollut jokaisella kolmella aikaisemmalla kerralla suoraan sanoen älyttömän helppoa. Välillä olen jopa vähän huonoa omaatuntoa siitä kantanut, että vauva on ilmoittanut itsestään niin helposti kun kaveripiirissä on pari joilla homma ei todellakaan ole ollut kovin helppoa. Mutta toisaalta; minkä minä sille voin. Silloin olemme kyllä puuhailleet ihan tositarkoituksella ja nyt kun tämä on vähän tälläistä "silloin tällöin meininkiä" niin saapa nähdä.

Yrityksestä tai edes haaveilusta en ole kertonut kenellekään. Oikeastaan vähän päin vastoin. Minäkin suureen ääneen julistin, että kyllä kolme riittää, joten yllätyksenä kyllä tulee monelle mikäli se nelonen itsestään jossain vaiheessa ilmoittelee. Nyttemmin on kyllä tullut pidettyä suu supussa kun on tullut puhetta lapsiluvusta. Minussa on lisäksi vähän sitä vikaa, että en tykkää asioista etukäteen hirveästi kertoilla vaan vasta sitten kun asia on varma ja on oikeasti jotain kerrottavaa.

Että tälläisiä tarinoita tänään.

adalat

Vierailija
24/119 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul ei tosiaan vielä mitään vuotoa ole, mut leuka täynnä finnejä ja pää kipeä. Näiden takia epäilen tädin tekevän tuloa :'(

Vierailija
25/119 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja juttuja, uusia tuttuja, tervetuloa mukaan minunkin puolesta!

Motherpower: Sinulla ei niin hyviä uutisia, ja jotenkin tosi hankalan kuuloinen tilanne. Meillä kanssa mies välillä tosi onnessaan, välillä ikäänkuin "pyörtää" puheitaan. Meilläkin osa innostusta on tuo auto, koska tietää että uusi ja isompi on pakko hankkia. Mutta meillä taitaa auto vaihtua samaan tai jopa vanhempaan vuosimalliin. Toivotaan teille kuitenkin onnellisesti päättyvää tilannetta!!

Joku kyseli tuosta muiden suhtautumisesta, meillä jotkut kaverit tietää että "mietitään" 4. Toiset ovat avoimen järkkyneitä, toiset kannustaa. Meidän vanhemmat, ei hypi todennäköisesti ilosta kun kuulevat. Vaikka äitini yllättäen puhelimessa vihjaili että kannattaako 2. vaatteet varmasti heittää pois?

Pian koittaa lomalle lähtö, olen ihan stressissä, tän pakkaamisen kanssa... Mut nyt auttaa esikoista läksyissä

Ofelia

Vierailija
26/119 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin yritetään pidetä ihan salassa tämä raskautumisyritys niin pitkään kuin suinkin mahdollista, ainakin anopilta. Miehen pikkusisko 16v on juuri löytänyt poikaystävän ja tuossa viikonloppuna vähän vitsailtiin ehkäisyasioista, että pidetäänhän ne mielessä ja anoppikin sanoi, että "niin juuri, eiköhän ne lapsenlapset nyt tältä erää saa riittää". Siinäpä molempien, miehen ja minun mielessä pyörähti, että "tietäisitpä vain":) Ei, mutta todellakaan en usko, että anoppi aavistaa mitään ja olisihan tuo hienoa, jos kerrankin pystyisi asian pysymään salassa vaikka niinkin pitkään, kunnes alkaa päälle päin näkymään ja saisivat itse päätellä näkemästään. Mutta parille hyvälle työkaverille on kuitenkin jo pitänyt mainita asiasta, vähän kyllä kaduttaa jo kun menin sanomaan, mutta pakko vaan jollekin saada purkautua...

Ovistestit ovat aikaisemmista raskauksista minulle tuttuja. Tilasin silloin Acon-ovistestejä netistä. Ajattelin, että odotan nyt nuo ensimmäiset kuukautiset ja tilaan testit sitten.

Kovasti ollaan kyllä nyt tämän viikon ajan yritetty puuhailla, ja yritetään käyttää hyväksi tämä pillereiden "unohdus"aika. Minipillerithän ei estä munasolun irtoamista, mutta sen kiinnittyminen ja siittiöiden perille pääsy hankaloituu. Joten saas nähdä kuinka käy. Edellisistä tuhrumenkoista laskien mulla on menossa n. kp 18, kierronpituudesta ei hajuakaan.

T:vikli80 kp 18?/??

Vierailija
27/119 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa mukaan kaikki uudet, mukaan mahtuu.

Ja sitten... Nyt en enää muista kenelle kaikille piti vastata ja kommentoida, mutta menkööt.

Oliko se sirppana kenellä oli ovis plussa..? Hyvällä mallilla olis asiat, nyt vaan peittoa heilumaan ja koivet kohti kattoa :-)

ON: Mä en yhtään tiedä enää missä mennään vai mennäänkö ollenkaan. Mies on nyt sitä mieltä että nämä kolme saisi jo riittää. Minä taas kaipaisin niin kovasti sitä neljättä. NYT HETI tai edes lupauksen verran että sitten opiskelujen jälkeen, jos nyt edes saan sitä opiskelupaikkaa.

Ehkäisyä meillä ei kuitenkaan ole käytössä joten minä ainakin pistän makuuhuoneeseen vipinää ;-) saa nähdä miten käy, mutta kait se on myös tämä biologinen kello kun alkaa tikittää ja itsekin sen jo tietää. Eikä minun endometrioosini paranna asiaa ollenkaan.

Reilut kaksi vuotta olenkin jo täällä pelossa pyörinyt joten nyt alkaisi olemaan jo aika poistua paikalta. Joko O-puolelle tai sitten pelkästään av-palstalle.

Kevättä rintaan tytöt!

äitix3 kp10/24-27

Vierailija
28/119 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyydia: Mikä sinun tilanne on? Toivottavasti tädin ryökäle ei ole saapunut sinne.

Vikli: Eihän sitä tiedä vaikka tärppäis heti ja niitä "oikeita" menkkoja ei tuliskaan. Pidetään peukkuja, että niin kävisi. Olisihan se mukavaa kun heti tärppäis.

Adalat: Toivottavasti teilläkin raskautuminen käy helposti nyt neljännenkin suhteen.

Ettei tarvitse kauaa venata. Itse ainakin olen valitettavasti erittäin malttamaton. =)

Ofelia: Toivottavasti teille tulee oikein mukava ulkomaan matka ja saatte rentoutua ja intoa alkavaan vauvan tekoon. =)

Äitix3: Oi, sullakin taitaa olla ovis hetket menossa. Toivottavasti nyt tärppäis. Peiton heilutukseen kovasti nyt sinäkin. =) Voidaan sitten yhdessä piinailla parin viikon päästä. =)

Noora: Sinun uutisia täällä jännityksellä odotellaan. Nyt on varmasti jo selvinnyt kuinka teidän kierron kävi. Toivottavasti saat pian mokkulan huollosta ja pääset kertomaan meille tilannetta.

Nani: Tuus kertoo meille kuulumisia. Maanantainahan sulla on se varhais ultra. Jännittää jo puolestas. Toivottavasti siellä masussa kaikki hyvin. =) Pidän peukkuja.

On: Toissa iltana jomotteli ja vihloi oikealle puolelle alamasua ja eilen illalla jomotteli ja vihloi vasemmalle puolelle ja tänään on koko alamaha ihan turta. Ennen en ole tuntenut mitään ovis kipu juttuja, mutta nyt taidan tietää miltä ne tuntuu.

Minä olen kyllä ollut sellaisessa käsityksessä, että olisi niitä kipuja vain toisella puolella josta munasolu irtoaa. Toivottavasti mussa ei ole mitään häikkää.

Tänään vielä jos jaksaisi peittoja heilutella, vaikka kyllä ne onkin nyt heiluneet aika reippaasti.

Ja sitten vaan toivotaan parasta ja yritetään pysyä järjissä loppu kierron ajan. Ja sehän onkin tosi helppoo. =(

Sirppana kp 14/29

29/119 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan reissun päällä joten en voi kaikkia juttuja kommentoida vaikka haluaisin...Eli anteeksi jo näin etukäteen jos jonku teistä unohan!

Uusille tervetuloa mukaan! Toivotaan että vierailustanne tänne tulee mahdollisimman pikainen!

Motherpowerille kunnon rutistukset! Tosi kurjaa ku miehes noin teki ;( Toivottavasti tuo ois ohimenevää eikä ois ihan viimenen sana..Jaksuja sulle kovasti!

Lyydialla taitaa olla piinapäivät meneillään, peukutuksia!

Sirppana: Voi sitä juilia molemmista jos molemmista munasarjoista munis lähtee...mullahan teki tässä tärppikierrossa samalla lailla...ihan järkyttävän kipeä olin sinä iltana ku ne irtos, kipu oli molemminpuolista ja lopulta tulessa oli koko masu..Eli voipi olla että sulta on irronnu sieltä kaks munaskua :) ja vois olla nyt sitte kaksinkertainen mahdollisuus tärppiin! :)

Äitix3: Voi että kuulostaa niin tutulta tuo teidän juttu, meillä ukkokullan mieli muuttui koko ajan..Jaksuja sullekin ja toivotaan ettei mieli muutu ihan kokonaan ku sulla kuiteski on kova kuume!

Paritonsukka: onnea menkoista, kait! Kumpa siellä ei nyt kystaa olis! Ja sun kierto palais normaaliksi menkkojen myötä...

Ofelialle oikein ihanaa lomamatkaa! Nautihan siitä 100% =D

Mukava kuulla Pörrin kuulumisia...äkkiä se elokuu tulee ja menee :)

ON: yöks mikä olo koko ajan...mitähän tää ois ilman noita rannekkeita...sais jo loppua tää ällötys...p...ka maistuu koko ajan suussa ja siks pitäs syödä koko ajan ettei vielä tuu paha olo senki takia ja toisekseen mitään ei tee mieli tai mikään ei maistu..

Kovasti kyllä jännittää tuo maanantain ultra...ja kyllä tuun sitte illemmalla kertomaan miten kävi..

Hurjan rajua plussapuhuria tänne toivon, toivotaan että se plussa tulis teille kaikille!

Nyt pitää mennä täällä alko haisemaan...tuli tuommonen kaks vuotias tuohon viereen...

nani rv 7+0-2

Vierailija
30/119 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivä takana ja nyt sitten sitä ruoanlaittoa sun muuta...Ihanaa kun tänään näkyi edes pieni hetki auringonpaistetta:)

Nani: Kiva kuulla susta! Täällä jännitetään maanantaita. Mä niin toivon, että saisin kirjoitella pahoinvoinnista...mut varmaan se olis sitten taas aika kamalaa:/

Sirppana: Mulla kyllä kans oviksen aikaan saattaa juilia ihan molemmilta puolilta. En osaa tunnistaa, että kummalta puolelta munis irtoaa kun tasaisesti jomottelee molemmilta puolilta :0

Oma napa: Ei ole tätiä vielä näkynyt, mutta en mä sitä ihan vielä odottelekaan....no, oikeasti en odota ollenkaan, mutta siis jos se pirulainen olis tulossa niin en usko, että ihan vielä. Ovis oli varmaan kp 13-14 paikkeilla oireista päätellen, joten täti saapuis sitten vasta viikonlopulla...mut tietty täällä toivotaan ihan hulluna, ettei se tule!!!

Lyydia 25/25-28

Vierailija
31/119 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nani: Kiva kun kävit kertomassa kuulumisia. Toivottavasti se äklö olo helpottuu pian. Ja niitä ultra kuulumisia jännityksellä odotellaan.

Lyydia: Vai ei täti ole vielä tullut, hienoa! Voi kunpa se vaan pysyisi poissa. Olisko mitään mahdollisia oireita jo bongattuna?

On: Kiva kun kerroitte kokemuksia. Ehkäpä siis mussa ei ole mitään vikaa. Jomotuksetkin alkaa olla pikku hiljaa loppumassa.

Nyt alkaa sitten se hitsin pitkä odotus aika kierron loppuun. Ja tällä kertaa on kyllä entistä suuremmat toiveet. Saa nähä kuinka muijan käy.

Sirppana kp 15/29

Vierailija
32/119 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä osais olla välillä positiivinen...?Tuntuu, että aina vaan märisee, mutta eipä sitä paljon hurraamista ole jos ei toivottua tulosta tule. Eli kun kyselit Sirppana oireita niin todellakaan ei ole mitään oireita :( Kaikki vaan tuntuu viittaavan tätiin...taas :(

Mulla alkaa oikeasti pää hajoileen tän asian kanssa. Mä tiedän niin hyvin, että monet yrittää paljon kauemmin jne, mutta kun meidän historiassa on vaan näitä heti tärpänneitä raskauksia. Musta vaan tuntuu, etten oikeasti enää jaksa lähteä uuteen kiertoon. Mä vihaan menkkoja ja alan jo kaivata kierukkaa takaisin...silloin ei tulis menkkoja. Vauvan toki haluan enkä nyt mitään ehkäisyä aloittais, mutta menkkoja inhoan...ne muistuttaa koko ajan epäonnistumisesta :/

Anteeks tämä vuodatus...piti vaan sylkäistä ulos :/

Lyydia 26/25-28

*toivoo olevansa joskus vielä positiivisempi* ;-)

Vierailija
33/119 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä saa voimia jatkaa taas eteen päin? Mistä löytää uskoa siihen, että tärppi voi vielä tulla? Mä en ihan oikeasti jaksa enää uskoa :´(((

Lyydia yk5 alkamassa...*itkee*

Vierailija
34/119 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kyllä edes oikein tiedä mitä sanoa kun nyt juuri varmaan ei lohduta mikään lohdutus.

Sitä positiivista asennetta ja uskoa voi olla vaikea saada jos siltä ei tunnu.

Itsekin aina masennun hetkeksi tädin tultua, mutta minä vain jotenkin tsemppaan itseni positiiviselle mielelle. Unohdan menneen kierron ja epäonnistumisen ja suunnittelen seuraavaa kiertoa ja miten saisi tärpin tulemaan.

Mutta eihän se nyt kaikilla onnistu.

Oletko miettinyt mahdollisuutta, että jos taas seuraavassa kierrossa yrittäisit käyttää niitä ovis testejä? Ja säästäisitte touhuilut ovis plussan ajankohdalle niin olisi paljon siima häntiä varmasti oikeana ajankohtana liikkeellä.?

Sulla on tuo kiertokin aika lyhykäiseks menny niin oviskin on varmaan melko aikaisessa vaiheessa kiertoa.

Olipas kurjat uutiset. Ja voin vain kuvitella miten rankalta tuntuu. Luultavasti itsekin saan tuon kokea jos täti tulee ja alkaa JO yk 5.

Eihän meidän pitänyt täällä näin kauaa roikkua. =(

Sirps

Vierailija
35/119 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillain mäkin olen tähän asti mennyt, että pari päivää oon rypenyt ja sitten taas uudella innolla uuteen kiertoon. Nyt vaan kun alkaa tosiaan JO yk 5 niin tuntuu, että miten sitä jaksaa?? Jotenkin on väkisin semmoinen olo, että turha sitä on yrittää kun ei tulosta kuitenkaan tule. On vaan niin vaikea nyt käsittää, että missä mättää?? Pitäiskö mun mennä käymään gynellä? Miks mun kierrot on nyt noin lyhyitä? Onks sekään normaalia!??!

Ovistikut otan varmaan taas käyttöön, mutta toisaalta en usko, että ne tähän kauheasti auttaa. Käytinhän niitä sen kaks kiertoa eikä silti tärpännyt. Tässsä kierrossa touhuttiin joka toinen päivä koko kierto!!! Eikös sen pitäis riitää. Ja aloitettiin peiton heilutus heti menkkojen jälkeen. En siis enää tiedä mitä voisin tehdä toisin?!? Tuntuu siltä, ettei tää ole itestä kiinni...pelkään oikeasti, että jotain on nyt vialla.

Lyydia 1/25 yk5 *ottaa taas käyttöön ovistestit, greippimehut ja vitamiinit...mitä tässä muutakaan voi*

Vierailija
36/119 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä gynellä käynnistä haittaakaan vois olla. Pystyis ainakin pois sulkemaan mahdolliset tukkeutuneet munasarjat tms mitkä voi vaikeuttaa raskautumista.

Voihan olla kuitenkin, että sussa tai miehessä tai edes ajankohdassa ei ole mitään vikaa.

Sehän raskautuminen on niin pienestä kiinni.

Hedelmöittyykö munasolu tai tarttuuko se sinne kohdun seinään. Niihin me tuskin voidaan vaikuttaa. =(

Itse ajattelin viime kierron jälkeen esimerkiks sitä, että kun paljon sekstaillaan, että siemenneste on sitten laimeaa joten nyt jätettiin tarkoituksella sekstailut oviksen kieppeille, että olis mahdollisimman paljon siittiöitä mukana. Ja sitten olen myös pohtinut sitä kun joskus luin sellaisen jutun (en muista mistä), että liian hyvä alapesu heti seksin jälkeen voi hidastaa hommaa.

En sitten tiedä, että onko noissa mitään perää, mutta tässä kierrossa meillä oli seksiä enemmän oikeastaan vain oviksen kieppeillä ja vältin liian hyvää alapesua heti hommeleitten jälkeen.

Tiedä sitten oliko mitään hyötyä, mutta yritetty on. =)

Ja mulla on ruvennut tympii koko seksi hommelit tän 4kk yrityksen aikana. Ei vaan kohta enään ollenkaan kiinnosta seksi. Joten nostan hattua kun ootte jaksanut joka toinen päivä koko kierron ajan. Se on melkoinen saavutus. =)

Sirps

Vierailija
37/119 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se onkin, että mulla kans toi seksi alkaa jo tökkiä :/ Vaikka kuinka yrittää ajatella, että se on muutakin kuin vauvan yrittämistä niin... kyllä se semmoista suorittamista vaan on. Mies kyllä tuntuu tykkäävän joka toinen pvä tahdista ;-) Mähän oon tehnyt sitäkin, että jään hommien jälkeen makaamaan tyyny pyllyn alla puoleks tunniks...joo, kaikkea sitä on valmis tekemään. Joten pitäis tavaran pysyä tarpeeks kauan sisällä :D

Mä tossa jo kurkin Ava-klinikan sivuja... :-0 Että mitäs jos kävis ihan perustutkimuksissa? En kyllä tiedä suostuisko mies vielä tässä vaiheessa... Itellä vaan semmoinen olo, että olis kiva selvittää, että onko jossain jotain ihan perustason vikaa. Ettei menis turhaan aikaa hukkaan jos jotain vois auttaa ihan pienellä jutulla. Jonkun mielestä kuulostaa varmaan ihan älyttömältä tässä vaiheessa, mutta mä alan olla jo vähän epätoivoinen :/

Vierailija
38/119 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Lyydialle ettei tärpännyt. Ei ehkä gyne käynnistä olisi haittaakaan. Itselläni on eräs ystävä, jolla todettiin PCO kolmatta lasta yrittäessä. Heillä kaksi aikaisempaa tärppäsi nopeasti ja ihmettelivät kun kolmannessa kestää. Todennäköisesti PCO hänellä oli jo kahden ekan yritysaikana, mutta nyt kolmannen kohdalla se vasta alkoi häiritä raskautumista. Ja jos mies ei ole vielä halukas lähtemään minhinkään tutkimuksiin niin voithan varmasti käydä itse tarkistuttamassa oman tilanteesi.

Itselläni on ihan kamalan omituinen olo. Taitaa lapsilla ollut flussa olla tarttumassa; lihakset tuntuvat "veteliltä" ja viluttaa. Inhottavaa kun pitkästä aikaa vapaa viikonloppu menee puolikuntoisena.

adalat kp 20/28

Vierailija
39/119 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on ihana ilma, mutta minä vaan täällä sisällä kökin siivoamassa ja leipomassa vieraita varten. Hetkeksi tulin koneen ääreen huilaamaan ja niin vain sitä itsensä löytää täältä kuumepalstalta.

Mikähän siinä on, että täysin järkevä aikuinen ihminen, jollaiseksi itsenikin luen, voi näin hurahtaa tähän kuumeiluun? Nytkin kamppailen tässä itseni kanssa, että tilaisinko netistä testejä vaiko en. Toisaalta tunnen itseni niin hyvin, että jos minulla on testejä varastossa en todellakaan jaksa odottaa kuukautisiin asti vaan testailen etukäteen ja sitten tunnen itseni täysin typeräksi kun negaa näyttää ja kuukautiset tulevat ajallaan. En todellakaan jaksa uskoa, että olisi nyt tärpännyt heti, joten miksi ihmeessä edes vatvon tässä näitä? On tämä vaan melkoista. No työviikko kun alkaa taas niin ei paljon ehdi pohtia. Nyt vaan kai on liikaa vapaa-aikaa tai jotain. ;) Mitään oireita ei ole puoleen eikä toiseen. Edes mielikuvitusta käyttämällä en saa itselleni mitään raskaus- tai menkkaoireita kuviteltua.

adalat 21/28

Vierailija
40/119 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirppana ja Lyydia onkin jo kysellyt mitä tänne meille kuuluu. Sirppana: Tuli oikein haikea olo kun kirjotit toivovasi plussaa meille seuraavasta inssistä. Voikun olisikin insseilla mahdollista onnistua, meillä kuitenkin miehessä niin paljon vikaa, että meidän hoidot alkoi suoraan koeputkihedelmöityshoidoista ja vielä niin että munasoluille tehdään ICSI eli siis valitaan siittiöt jotka suoraan viedään munasolujen sisään, koska siittiöiden määrä ja laatu on niin huonoja että muulla tavoin hedelmöittyminen eli siis pelkkä IVF hoito ei onnistuisi.

Uusille tervetuloa mukaan kuumeilemaan. :)

Moterpower olipa ikävä temppu mieheltäsi, toivottavasti miehesi vielä tulisi toisiin ajatuksiin nelosen suhteen ja pääsisit taas jatkamaan kuumeilua.

Äitix3 pitkään olet sinäkin jo täällä palstalla kuumeillut, ja varmaan olisi vaikeaa luopua toivosta saada vielä sitä pikkuista. Eihän ne opiskelutkaan kuumeilua ja yritystä estä, eikö sieltä koulustakin sitten ole mahdollista olla vaikka vuosi pois jos teille vauva ilmoittelisi tulostaan. Toivonmukaan tästä kierrosta nyt vihdoin onnistaisi. :)

Lyydia: Itsekin sitä monta kertaa viikossa miettii miten tätä kaikkea jaksaa, teillä ei vielä kuitenkaan ole kovin montaa yrityskiertoa takana, voitte hyvin onnistua vaikka tästä kierrosta. Itse olen tosiaan exän kanssa onnistunut saamaan kolme raskautta todella helposti alulle, heti kun on jätetty ehkäisy pois, mutta nyt ei sitten edes kierrot enää toimi ja mulla diagnosoitiin pco. Tosin luulen että tää pco on mulla aina ollutkin kun aina on ollut iho-ongelmia ja kiertojen kanssa jonkinmoista ongelmaa, moneen kertaan on saanut käydä gynellä kun on ollut menkat kadoksissa ja niitä on sitten tässä vuosin mittaan käynnistelty kerran jos toisenkin. Sulla kun kierrot kuitenkin on säännölliset ja toimii niin luulen että ei sulla varmaan pco:ta ainakaan ole. Ja ovisplussankin oot testiin saanut että siis ovuloitkin. Tää odotuksen odotus ottaa kyllä koville, itsekin tässä kun jo yli vuoden kuumeilleena tiedän, mutta tässä kun ei ole muuta mahdollisuutta kun yrittää jaksaa ja kerätä jostain aina niitä voimia. Jaksamista.

ON: Mieli maassa ja tuntuu että pakastetun alkion siirtoon ei päästä täällä sitten koskaan. Nyt on sitten menkat kadoksissa, söin teroluteja kp 15-24, ja aina on vuoto alkanut siitä viimeistä tabletista muutaman päivän sisään, nyt menossa kp 35 ja ei mitään menkkaoireita edes. Minulle oli annettu ohjeeksi että kun vuoto alkaa pitäisi varata ultra kp 10-11 ja mikäli näyttää siltä että ovulaatio olisi tulossa voitaisiin siirto tehdä jo samassa kierrossa, muttakun sitä ovulaatiota ei kuitenkaan ole tulossa (kun sitä ei ole muutenkaan tullut) niin taas siirto venyy ihan turhaan kuukautta pidemmälle, kun vasta sitten siitä seuraavaan kiertoon sitten aloitetaan lääkkeet joiden avulla voidaan siirto tehdä vaikka en ovuloisikaan. Tuntuu että pää tosiaan hajoaa tän ainaisen odottamisen kanssa. Nyt onneksi sain ultra-ajan ensiviikon keskiviikolle missä katsotaan mikä on tilanne kun menkkoja ei nyt ole kuulunut, toivonmukaan lääkäri sitten tajuaisi että se ovulaation metsästäminen on ihan turhaa ja määräisi jo nyt suoraan lääkkeet seuraavaan kiertoon ja jotkut tehokkaammat lääkkeet millä se vuoto nyt edes alkaisi.

Tulipas pitkä selostus.

Mansikkainen