Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++++++NELIAPILOIDEN HUHTIKUU+++++++

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikkainen: Voi ei, ei ollut tarkoitus aiheuttaa pahaa mieltä. Minä en ole perillä noista termeistä ja ne on nyt mennyt sekaisin. Kyllähän minä tiedän teidän tilanteen, mutta termini oli aivan hukassa.

Mutta siis todella toivon teille sitä plussaa mahdollisimman pian tavalla tai toisella. =)

Adalat: Se on juu kumma miten kuumeillessa sitä on ihan vauhkona testejen yms yms kanssa. Itse kans en meinais koskaan malttaa odottaa tarpeeks kauan testin teon kanssa ja sitten aina harmittaa.

Lyydia: Mikäs tilanne? Onko yhtään parempi mieli tullut hienojen ilmojen myötä?

ON: Itse piristyin taas kummasti kun on ollut hienot ilmat. Ja vauva ajatukset jääneet aina hetkittäin mielestä kun on siivoillut parveketta ja kun vaihdoin auton renkaat. Puuhaa keksimällä saa ajatukset aisoihin ainakin hetkeksi. =)

"Oireitsa" tänään oli hieman oikea rinta kipeä, mutta se meni ohi ja taas hieman jotakin lima vuotoa. Mutta mitä lie nuokin ja kun niistä kun ei voi mitään päätelmiäkään tehdä. Oviksesta nyt noin 2-3 vuorokautta.

Sirppana kp 17/29

Vierailija
42/119 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jo hieman jännittää.=)

Saammekohan tänään vihdoin kuulla Nanin ultra kuulumisia? Jännittää kuin olisin itse menossa ultraan. Heh.

Täytyy koko ajan käydä kurkkimassa, koska saahaan uutisia.

Sirppana 18/29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kurkkimaan josko NANIn ultrakuulumisia jo olisi tullut.

Jännittää niin että on ihan perhosia vatsassa. Näin sitä vaan näiden vuosien aikana alkaa myötäelämään toisten kanssa. :-)

äitix3 kp15/24-27

Vierailija
44/119 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla käynyt niin, ettei omia tunnuksia löydykään enää? Jouduin siis luomaan uuden nikin Pikkuemäntä2, kun vanhaa ei enää löytynyt!

Naninko ultrakuulumisia täällä jännättiin? Ärsyynnyin niin tuosta nikkijutusta, että kaikki jututkin hävis mielestä... Jokatapauksessa, tule äkkiä kertomaan ja toivottavasti kaikki on kunnossa!

Hee, hee.. Miten tää ehkäisyn poisjättö ei kuitenkaan ole vaan pikku juttu? Väkisinkin sitä ajatukset vauvassa pyörii =) En kyllä silti ole kuin kerran vähän laskenut kiertopäivää, nytkään ei ole hajua. Alaselkä ja pää särkee ja hieman on etonut, mutta mieheltä löyty samat oireet eli siine ne!

Pikkuemäntä ja kp vajaat 30 ehkä/31-97, silleen

45/119 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kauhiasti ku olen pitäny teitä jännityksessä näin kauan! Ei ollu tarkoitus, en vaan ehtiny aiemmin...Kiitos ku muistitte!

Eli tänään aamulla siis kurvattiin alkuraskauden ultraan ja siellä meitä ootteliki lekurimme mairea hymy kasvoillaan ku tais arvata miks ollaan tultu ku meitä oli muitaki ku mää (ukkokulta ja kuopus). Noh, hyvältä kuulemmma näytti jo ennen ultraa mutta oikein hyvältä sen jälkeen. Masussani köllii pienen pieni ihmisen alku jolla sydän pompotti oikein villisti ja erittäin vahvasti, saatiinpa kuullakin kuinka pikkuisen sydän löi ;) Siellä kaverina oli vielä ruskuaispussi ja pikkuisten käsien ja jalkojen alut näkyivät vartalossa jo..Ultran mukaan ikää hällä on jo 8+0 eli LA oiski 22.11. Mutta en tiiä mennäänkö neuvolassa kuiteski tuon aiemman mukaan..Noh, mukaan saatiin äitiyskortin lisäksi kuva Murustamme sekä 2d että 3d versiona =D jokohan sitä jo uskaltais nauttia tästä raskaudesta?

Mutta en nyt ehi enempää, pitää mennä tenttaamaan esikkoa kokeeseen...koitan tulla huomenna kommmentoimaan teidän juttuja eli anteeksi kovasti omanapaisuuteni!

Plussaisia kevättuulia teille kaikille!

nani rv 8+0

Vierailija
46/119 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihania uutisia!

Ja raskauskin jo noin pitkällä. Kyllä se yritys lopulta palkitaan. Sen olet meille todistanut.

Nyt vain toivotaan, että kaikki menee yhtä hyvin loppuun saakka. Ja kyllä minä olen sitä mieltä, että yritä nauttia nyt tästä täysin rinnoin. =)

Ja kohtahan päästään sitten jännäämään sun np-ultra kuulumisia. =)

Sirps

Vierailija
47/119 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olisi voinut parempia uutisia ultrasta tulla! Nyt sitten todellakin heität murheet ja epäuskot romukoppaan ja nautit olostasi aina kun pahoinvoinnilta pystyt. Ihan täpinöissä olen täällä puolestasi, IHANAA!

Pörri, kiva oli kuulla teidänkin kuulumisia pitkästä aikaa! Ja kuulosti niin kovin tutulta :-) Meillä on matka varattuna marraskuulle, mutta mua ei kyllä haittais vaikka raskaana olisin silloin... Mutta tosiaan, mielipiteet ailahtelee täälläkin edelleen.

Lyydialle pahoittelut tädistä. Jospa sit ens kierrossa jo tärppäis... Mene ihmeessä käymään gynellä jos asiat mietityttää, eipä siitä käynnistä haittaakaan voi olla.

Mansikkaiselle jaksamista hoitojen kanssa! Toivottavasti nyt pääsette jo seuraavassa kierrossa yrittämään ja tulos olisi sitten se toivottu :-)

Monilla onkin ollut ovisaika tässä lähipäivinä, jokohan parin viikon sisällä sitten oikein kunnon plussapuhuri pyyhkäisee täältä suurimman osan odotuspuolelle, toivotaan niin!

Meillä ei homma etene mihinkään suuntaan. Sairaalasta odotan aikaa tälle viikolle, ja jos ei kuulu niin viimeistään torstaina saavat kyllä jo aika kiukkuisen puhelun! Vuodot ei helpota, se mitä luulin normaaleiksi menkoiksi viime viikolla, jatkuu nyt 9:ttä päivää... Norm. menkat mulla on 3-4 päivää... Eli tilanne ei täällä muutu miksikään. Nyt toivon enää että kesäks tää vuoto loppuisi ja pääsisi uimaan! Ja tietty sitäkin ettei mistään vakavammasta ole kyse. Kilpirauhasen vajaatoiminnan mahdollisuutta olen miettinyt, sitä on meillä suvussakin paljon. Ja se voisi selittää niin keskenmenot, vuotohäiriöt, väsymyksen (jota mulla on ollut viime syksystä lähtien) ja mielellään painonnousunkin... Kun sinne sairaalaan joskus pääsen niin meinaan kyllä pyytää lähetteen verinäytteeseen että selviäis onko sitä.

Mutta nyt unten maille, kerrankin ajoissa!

Ihania kevätpäiviä!

Paritonsukka

Vierailija
48/119 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tulinkin vakoilemaan......

Niin, muuten olit oikeassa siinä, mitä sanoit koiranpennusta minulle. Nimittäin, plussasin eilen ja ihan epäuskoinen olo on vieläkin.

Vierailija
49/119 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki menee varmasti hienosti loppuun asti!! Noin meilläkin alkoi tämä viimeinen, oli muka vanhempi, vaikka tiesin ettei ollut mahdollista, mutta syntyikin sitten vielä vähän etuajassa, toisin kuin muut meillä. Kun sinä saat synnytyksen hoidettua ja nyytin syliin, niin minultakin vihdoin katkeaa viimeinen napanuora tänne ja pääsen eroon vauvapalstasta ;-) Kolmosella on meillä nyt apuna tukiviittomat, niin pystyy paremmin sanomaan asiansa eikä turhaudu. Hitaasti mennään puheessa eteenpäin.

Katjalahille samoin paljon onnea ja enkeleitä matkaan!! Olet aika sissi kun vielä jaksat lisää ipanoita!

Miksu

Vierailija
50/119 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt innolla marraskuuta kohden.

äitix3 kp16/24-27

Vierailija
51/119 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanille onnittelut hienoista ultrakuulumisista, vaikka emme sen paremmin tunnekaan. :)

Toivottavasti Paritonsukka saa pian ajan sinne lekurille. Ilmanmuuta kannattaa kilpirauhasarvot tutkituttaa; se on kuitenkin vain yksi verikoe, mutta voi selittää paljon.

En sitten tilannut niitä testejä. Järkevä minäni voitti, malttamaton minäni pisti kyllä kovasti hanttiin, mutta hävisi. Nyt sitten odottelen ensi maanantaita. Silloin pitäisi taas kuukautisten alkaa. Jos eivät ala niin sitten testailen. Olossa ei ole mitään erikoista. Kovasti väsyttää, mutta varmaan vaan jotain kevätväsymystä tai töistä johtuvaa.

adalat 23/28.

Vierailija
52/119 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kaikille kuuluu? Kevättä rinnassa? =)

Adalat: Varmaan ihan hyvä, että pystyit olla tilaamatta testejä. Muuten ne kummittelis kaapissa aivan liian aikaisin. =) Tai ainakin niin minulla tekee. Meinasin jo kerran käskea miehen piilottamaan mun testi varaston, mutta sitten arvelin, että pistäisin kämpän sekaisin kun niitä testaus himoissani metsästäisin. =)

Välillä on vaan niin vaikeaa jaksaa odottaa kun tietenkin haluisi saada tietää mahdollisimman pian onko raskaana vai ei.

Odottajan aika on pitkä.

Mutta sulla nyt ei ole enään kuin noin nelisen päivää kun menkkojen pitäs alkaa niin eiköhän se mene aika nopsaan ja kaippa niitä testejä saa melko nopeastikin tarvittaessa hommattua. =)

Lyydia: Mikäs on sinun tilanne? Täti häipännyt jo? Mitäs päätit sen gyne hommelin suhteen? Ja onko jo yhtään intoa tähän viidenteen kiertoon?

Toivottavasti olosi ja mielesi jo parempi. =)

Noora: Sinun kuulumisia edelleen kovasti odottelen. =)

Paritonsukka: Toivottavasti nyt pian pääset lääkäriin ja saat asioihin selvyyttä. Tuuppas kertoilemaan miten asiat etenee. =)

On: Nää päivät menee niin hitaasti. Miten ihmeessä mä jaksan odottaa ensi viikon perjantaihin saakka miten tässä käy. Alan olla aika malttamaton ja kyttään itseäni koko ajan. Vaikka mitä ihmettä mä kroppani tuntemuksia kyttään kun kyllähän se nyt on monta kertaa nähty, että vaikka olis kummosia "oireita" niin ei ne mitään sano. Ei se vaan silti tunnu menevän jakeluun. Jos plussan saisin niin olisin ikionnellinen. Mutta saas nähdä.

Tytöllekin olisi jo monta nimi vaihtoehtoa valmiina. Pojalle yksi. Iltaisin sitä haaveilee vauvasta niin, että keksii nimet, kummit, ristiäiset yms yms jutut jo valmiiksi. Järki tässä touhussa kohta menee. =)

Mutta edelleen kuitenkin onneksi melko positiivisella mielellä jaksan tätä kuumeilua. Että ei nyt vielä kuitenkaan ihan järkeänsä ole kokonaan menettänyt vaikka välillä siltä tuntuu (varsinkin kun täti tulee ja murskaa haaveet).

Kauniita keväisiä päiviä ja keväisiä plussa puhalluksia toivottaen ja odottaen:

Sirppana kp 19/29

Vierailija
53/119 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan aurinkoinen aamu:) Meillä tosin sairastellaan, joten se vähän harmittaa. Ei päästä ulos ja sit viikonloppuna kun toivottavasti taudit on nujerrettu niin on jo luvattu taas inhottavan kylmää. No, onneks kevät on alkanut ja varmasti niitä aurinkoisia päiviä on luvassa.

Sirppana: Mä oon ihan samanlainen..taas ;-) Eli nimet on mietittynä ja kummeja pohdittuna. Vaunuja katselen..että mimmoiset sitten haluaisin.

Adalat: Mä oon tässä todennut, että on parempi kun mitään testejä ei ole kaapissa. Silloin niitä tosiaan tulee tehtyä ihan liian aikaisin ja rahat menevät hukkaan.

Nanille onnittelut hienoista ultrakuulumisista:)

mansikkainen: Toivottavasti ne menkat sulla nyt alkais niin pääsisitte eteenpäin! Mulla tosiaan ultrattiin silloin kun kierukka poistettiin eli olis kai pco näkynyt silloin?!? Vai voisko olla, että se ei olis näkynyt kun on ollut kierukka? Muuttuukohan munasarjat jotenkin hormonikierukan kanssa?

Pikkuemäntä2: Onkos mitään uusia oireita? ;-)

Paritonsukka: Voi itku tota sunkin tilannetta:( Toivon kovasti, että saisit pian selvyyden noihin vuotoihin.

Oma napa: Täti pakkailee kamojaan...pitkään se taas viihtyikin meillä :/ En ole gyne aikaa varannut...ja niinkun tossa mansikkaisellekin kirjoitin niin muthan ultrattiin silloin joulukuussa kun kierukka poistettiin ja silloin piti kaiken olla ok. Mietin sitten vaan, että onko tilanne voinut muuttua jos kohtu ja munasarjat jotenkin "uinuivat" hormonikierukan jäljiltä. No, katsellaan nyt tämä kierto ja jos nyt ei tärppää niin sitten varmaan on lääkärin paikka! Vitamiinit aloitin taas kun lopetin ne aiemmin kun musta tuntu, että niistä tuli vatsa kipeäksi. Yritän nyt uudestaan. Mehua en ole aloittanut kun se oli niin kamalan pahaa :/ Eli näillä mennään. Vielä en ole kovin innostunut aloittamaan uutta yritystä ja olo on todella pessimistinen...fiilis vaan väkisin on se, että ei meille taida enää vauvaa tulla... :´( Mutta eiköhän täältä suosta taas rämmitä...kun ei muutakaan voi!

Lyydia 6/25 yk5

Vierailija
54/119 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kotosalla viettelen laatuaikaa yksikseni ennen iltavuoroon lähtemistä. :)

sirppana; juu, minullakin ne testit huutelee kaapissa jos niitä on, joten parempi kun ei ole. Yritän tässä nyt suurempia kimpoilematta odotella alkuviikkoa, mutta aika tuntuu kieltämättä pitkältä. Kun tosiaan sitä haluis tietää nyt ja heti. Itse yritän olla pahemmin kyttäilemättä itsäni ja erilaisia tuntemuksia, mutta myönnän, että se on kyllä TOSI hankalaa. Lähinnä siksi yritän rajoittaa "oireiden" kyttäämistä, ettei pettymys olisi sitten niin suuri jos/kun kuukautiset alkavat. Pyhästä kyttäämättömyyspäätöksestäni huolimatta olen huomannut, että väsyttää, palelee, rintoja vihloo ajoittain, alavatsaa turvottaa, röyhtäisyttää koko ajan ja on aivan järkyttävät ilmavaivat. Noloa. Tuota jälkimmäistä ei mieskään ole voinut olla huomaamatta. :/ Tosin yritän itselleni tolkuttaa, että näihin kaikkiin on varmasti aivan järjelliset selitykset eivätkä johdu raskaudesta. Varmasti paras olisi jos pystyisi kokonaan olemaan ajattelematta raskauden mahdollisuutta, mutta kuitenkin se tykyttää takaraivossa koko ajan. Tiedätte varmaan mitä tarkoitan. Onneksi täällä palstalla saa hörhöillä ihan niin paljon kun ikinä jaksaa. :)

Mä muuten nyt vasta älysin, että kummiehdokkaita olisi neloselle aika vähän. Kaikki parhaat ja läheisimmät kun on jo otettu näille kolmelle lapselle. No kunhan nyt sen nelosen saisi alulle niin ehtiihän niitä kummiasioita pohtia. :)

adalat kp 24/28

Vierailija
55/119 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokkula palannut ja minä pääsen taas nettii jippii !! Mutta niinhän siinä sitten kävi etten ollut raskaana, en kyllä edes elätellyt toiveita. Täti tuli 4.4. jo kaksi päivää aiemmin. Kierto on nyt lyhentynyt 30pv. HYVÄ !!

Nani: Ihanaa että masussa on elämää :) Eipä me tosin muuta luultukaan. On se helpottavaa sulle kuitenkin nähdä ja kuulla vauva konkreettisesti siellä masussa. Keskenmenon jälkeen sellainen pieni epäilys varmasti aina on. Iloista odotusta!

Motherpower: Kurja homma! Voimia! Mutta odottelemme jos vaikka palaisit vielä, kuten Sirppanakin sanoi...

Paritonsukka, Lyydia, Sirppana Adalat nja ketä muita teitä olikaan vielä.... NYT LEIDIT ON SELLAINEN HOMMA ETTÄ ENNEN KESÄÄ VIELÄ NIITÄ PLUSSIA OLIS TULTAVA. EI KAI ME PERIKSI ANNETA?! EI !!! Nyt mielettömästi peittojen heiluttelua kun kevätkin on ja +++ keijusia pyörimään huusholleihin.

Noora kp 11/30 yk5 !!!!

Vierailija
56/119 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule Noora näin on! Nyt tarttee niitä plussia alkaa tulemaan!! Ei me anneta periks :D Huomasin muuten, että mehän mennään nyt tosi samoilla kiertopäivillä ja yk:tkin ihan samat...5. JO!! Pahoittelut sulle tädistä ja plussatuulia tähän kiertoon:)

Lyydia

Vierailija
57/119 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoh hoijaa tämä tästä vielä puuttui että kaikki muut paitti mä ja Julius on oksennustaudissa muuttohässäkän keskellä..mä oon koko päivän pessy,vaihtanu vaatteita yms ja sama jatkuu taas saas nähä saako ite nukuttuu yöllä olleskaan..

asunto on silti aivan ihana :)

Vierailija
58/119 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora: Kiva kun olet saanut mokkulan takaisin. Ja olipas harmi, että ei ollut niitä plussa uutisia. Mutta kyllä nyt tosiaan kevään kunniaksi monta plussaa on saatava neliapiloihin.

Adalat: Ei meilläkään niitä kummi ehdokkaita oikeastaan ole enään. Kaikki jo käytetty. =) Joten sitten kun se on joskus ajankohtaista niin onpahan miettimistä niissä enemmänkin. =)

Lyydia: Kiva, että olet jo hieman paremmalla fiiliksella. Toivotaan, että nyt olisi sitten vihdoin ja viimein tärppi kierto.

Jonna: Voimia taudin ja muuton keskelle. Toivottavasti paranette pian. Ja se onkin ihan järjetön määrä pyykkiä isossa perheessä kun on oksu tauti päällä. Viime keväänä meidän perheessä oli 5 kertaa oksennus tauti ja olin niin korviani myöten täynnä sitä hommaa, vaikka itse säästyinkin taudeilta hyvän käsihygienan ansiosta.

On: Minun on tosi vaikeaa nyt odottaa tämän kierron tulosta. Jotenkin on niin suuret toiveet ja tuntuu loputtoman pitkältä tämä aika. Juuri äsken katselin lasten kuvia kun ovat vasta syntyneitä ja tuli niin kova kaiho saada kokea se kaikki uudelleen. Ja väkisinkin miettii, että minkähän näköinen suloinen kaveri sieltä tällä kertaa siunaantuis. Voih, ei jaksa odottaa.

Sirppana kp 20/29

Vierailija
59/119 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyydia: En osaa kyllä vastata sun kysymykseen tosta et olisko pco näkyny siinä ultrassa kun kierukka poistettiin. Mulla myös sillon ultrattiin kun kierukka poistettiin ja toivotettiin vaan onnea vauvan tilaukseen, silloin ei siis sanottu siitä mitään. En sitten tiedä katsoiko se lääkäri silloin edes munasarjoja vaiko vaan kohtua. Mutta tuskin tosiaan sulla samaa ongelmaa on kun ovuloit testejen mukaan ja kierto toimii.

Nanille onnittelut hienoista ultrakuulumisista :)

ON: Tänään käyty ultrattavana ja lääkäri totesi, että ei sieltä mitään kuukautisia ole tulossakaan kun limakalvot on ihan onnettoman ohuet. :( Sain sitten yasmin pillerit kuukaudeksi jotta vuoto saadaan jollain keinolla aikaseksi. Mukavaa tämä kun on pco. :( Miehellekin totesin että on se hyvä kun sain ihan pillerit ettei vaan pääse vahingossakaan raskautumaan. ;) Ja siis nyt pillereiden aikana aloitan nenäsumutteen jolla oma hormonitoiminta (jota ei muutenkaan taida kovin kummosesti tällähetkellä olla) sammutetaan uudestaan ja pakastealkion siirto tehdään sitten hormoneilla limakalvot kasvattamalla. Siirto olisi tarkoitus tehdä toukokuun lopussa, mikäli sinneasti kaikki menee suunnitelmien mukaan ja sitten alkaakin klinikan kesätauko, eli jos ei nytkään onnistu niin seuraava yritys menee sitten syksyyn.

Sirppanalle piti vielä kommentoida että mulla kans yrityksen alussa oli toi että uskalsin miettiä minkälainenkohan ihana vauveli sieltä tulisi ja neuloin kaikkea pikkuisia sukkia ja tumppuja ym valmiiksi vauvalle, mutta nyt en enää uskalla kun on jotenkin alkanut pelottamaan että tuleeko meille sitä yhteistä lasta ollenkaan kun tämä tuntuu olevan niin vaikeaa.

Mansikkainen

60/119 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille onnitteluista, taas :)! Nyt tosiaan uskaltaa jo vähän paremmalla mielellä olla ku on toisen nähnyt!

Täällähän aletaan jännäilemaan ainaki Adalat:n ja Sippanan piinapäiviä, toivottavasti niitä plussia alkais enempiki tulemaan!!

Harmi Noora ku se täti löysi sinnekin, tärppionnea uuteen kiertoon!

Lyydia: en määkään usko että sulla ois PCO ku sun kierto on tosiaan noin säännöllinen ja oviski tulee..Mutta kannattaahan se kuitenki käydä lekurissa ihan oman mielenrauhansa vuoksi vaikka vaan otattamassa papan. Kyllä mää uskon että se plussa teillekin tulee, jos se tuli meillekin, jaksamista ja hermoja se kyllä vaatii varsinki ku meilläki tuohon plussaan meni yli 2v!

Mutta toivotaan tosiaan ettei täällä tartte kenenkään noin kauan olla ku meikäläisen eli nyt sitte kyllä ois äitix3 sun vuoro se plussa kans saada!

Jonn@n porukalle kovasti jaksamista! Johan tuo muutto on kova homma..

Mansikkainen: voi surku sentään ku pitäs ihan pilsuja syödä! Ei sitte terot ois ollu noita parempi? Nyt kyllä pietään kaikki sormet ja varpaat ristissä että se PAS onnistuis sitte toukokuulla ettei tartte enää syksyyn ootella!

Pikkuemäntä: Voihan sitä noita oireita olla miehelläkin :) aattelitko testailla millon? bd bd

Paritonsukka: no voi kurjuus ku ei tuohon sun olotilaan muutosta tuu :( saitko tänään ketään lekurista kiinni? Täytyyhän sieltä jotain löytyä ku ei nuo kyllä normaaleilta oireilta kuulosta..jaksuja sulle!

Katjalahille onnea myös tätäki kautta!

Miksuliinu: meillä taas on ihan mahdollista että tää on muutaman päivän vanhempi sillä mun ovis oli noitten clomien ansiosta aikaisemmin. Eli ite mielummin etenen nyt tän uuden LA:n mukaan.

Hieno homma että ootte saanut apua elokuisenne kommunikointiin! Meillä lähete lähti vasta maanantaina puheterapia puolelle mutta aikaa mun tarttis ite soitella tässä piakoin. Muutama sana meillä on tullu ihan vasta, mutta ei mitää lauseita tai vastaavaa...Napanuora hih!

Nyt pitää mennä, kuopus tekee tuolla jotain tosi järkevää...

nani rv8+3