Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++++++NELIAPILOIDEN HUHTIKUU+++++++

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanistako ei vieläkään kuulu? Voi ei :(

sirppana, adalat ja äitix3: Pahoittelut tädistä teille jokaiselle. Saattupa huono tuuri kaikille :( Miten oottekin noin samoissa kiertopåäivissä, hassua... :)

Lyydialle tsempit, nyt kun ovulaatiokin on löytynyt :)Eiks mekin menty aika samoissa? Nyt jännätään loppua kohden... ;)

Meillä on nyt kyllä yritetty ihan tosissaan. Piti olla ovis silloin alkuviikolla ja touhuttiinkin. Mutta eilen aamulla tuli sellainen iso klimppi limaa ja olin että mitähäh? Voisko se ovis ollakin myöhässä? Pakko oli sitten eilen illalla varmistaa tapaus :) Eli nyt on lähetetty kavereita rintamalle oikein urakalla. Toivottavasti jotain nyt tapahtuis.

Salkkareita katsomaan taidan lähtee. Nanin kuulumisia odotellaan.

Noora kp 20/30-32 yk5

Vierailija
102/119 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, aurinkoinen päivä pitkästä aikaa. Tosin menee ilta töissä, mutta pääsee edes mies ja lapset pihalle.

äitix3; joko on vuoto rauhoittunut? Minullakin on syystä tai kolmannesta ollut TOSI runsasta vuotoa nyt. Ihan normaalia minulle on käydä vaihtamassa tampoonia (juurikin sitä isointa kokoa) 2(-3) h välein, mutta nyt on ollut tunti ja läpi.

Ja täytyy sanoa, että melkoinen tuuliviiri tuo minun mies-armaani on; nyt ihan jatkuvasti höpöttää siitä, että kun vuoto loppuu niin aletaan taas toimiin. Rimakammoa taitaa olla hällä. Ja kyllä minä ymmärrän oikein hyvin; edelleen kun itsekin välillä vatvon asiaa. Ihan juuri pari kk sitten vaihdoimme tila-auton (sellaisen, jossa on vakiona vain 5 paikkaa, mutta takakonttiin saa 2 lisäpaikkaa) tavalliseen farmariin siksi, että MINÄ kyllästyin bensarosvoon. Että järki oli taas mikä tässäkin ratkaisussa?? Lisäksi meillä on uudehko okt ja suurehko laina ja tietysti kaikki muut maksut, joten kyllähän se taloudellinen puoli mietityttää. Kuin myös se, että nyt kun nämä olemassa olevat lapset ovat jo näinkin isoja, heidän kanssaan on helppo liikkua ja tehdä asioita ja satunnaisesti saamme jopa lapsenvahteja ja pääsemme kahdenkin jonnekin. Ja sitten minun työt; tykkään työstäni ja nautin siitä ja aikuisseurasta. Mutta sitten taas...pieni nyytti siintää toiveissa. Siitä en pääsen mihinkään. Olisi niin ihanaa olla vielä kerran raskaana, synnyttää ja hoitaa sitä kääröä, katsoa kuinka lapsi kasvaa ja oppii kaikkea uutta. Työt eivät karkaa ja uskon, että hoitovapaallakin selvittäisiin taloudellisesti. Varmasti joutuisi vähän taas tarkemmin katsomaan mihin rahat työntää, mutta...Alkaa itseäkin oikeasti tympiä tämä vatvominen. BLAH minulle!

adalat kp 4/28-31 vai oliko se 32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava ilma ulkona:) Pitäisi kyllä olla siellä eikä tässä koneella ;-) No, jospa menisin tämän kirjoitettuani.

Sirppana: Mitkäs fiilikset tänään? Ymmärrän hyvin sn fiilikset! Näitä tuntemuksia tässä on mietitty jo monta kuukautta...Ei vaan meinaa pää kestää kun on tottunut siihen, että raskaus alkaa heti kun sitä toivoo...Mutta pistetääs nyt TAAS toivo tähän kiertoon ja napataan VIHDOIN ne plussat-jookos:)

Nanista mä oon huolissani :´( Mitä sulle kuuluu? Tuu kertoon edes muutamalla sanalla kuulumisia!

Adalat:Mulla on ihan samoja fiiliksiä...että elämä on nyt jo aika helppoa kun lapset jo suht isoja...mutta silti se vauvan kaipuu on mieletön. Raskaus, vauvan potkut,synnytys,vauvan tuoksu ja tuhina...oi, miten sitä haluaakaan.

äitix3: Pahoittelut sullekin tädistä:(( Onko vuoto tosiaan jo helpottanut?

Noora: Aika samoissa mennään joo...tosin sä olet mua vähän edellä ;-) Kohta saadaan jo jännätä sua:D

Oma napa: Ovis tosiaan oli ja se yritettiin hyödyntää...tosin vähän nyt mietityttää kun eilen ei pystytty peittoja heiluttaan...eli ovisplussa tuli torstaina ja peittoja heiluteltiin ke,to ja pe...periaatteessa pitäis kai riitää...?? Vai mitä luulette?

Perjantaina kuulin, että ystävä odottaa vauvaa. Laskettu aika on täysin sama kun mulla olis ollut jos viime kierrossa olis tärpännyt...pikkusen kyllä kirpas :( Toki olen iloinen heidän puolestaan, mutta tuli väkisin se olo, että olis ollut niiiin ihana sanoa, että "hei, meillä onkin sitten sama la" Sitten vaan onnittelin...he eivät tiedä, että meilläkin yritetään.

Lyydia 17/25-28 yk5

Vierailija
104/119 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyydia: Meillä viime kuussa peitot heilu kp 12 ovisplussa tuli kp 13 ja silloinkin heilu peitot ja kp 14 heilui myöskin ja minun mielestäni sen olisi pitänyt riittää, mutta ei riittänyt. Mutta täähän on niin arpa peliä koko touhu ja raskauden mahdollisuus hyvälläkin ajoituksella on vissiin sen 20-25%. Mutta minun mielestäni on erittäin hyvä ajoitus ja pitää vaan toivoa parasta.

Pidetään peukut pystyssä. =)

Adalat: Mulla kans on tuo kaipuu ihan järjetön. Vaikka elämä muuttuis taas hankalaks ja auto pieneks yms yms niin silti minä vaan niin kovasti tahdon sen yhden lapsukaisen lisää. Jos se vaan meille joskus suodaan.

On: Kuten huomaatte niin mun positiivisuus on edelleen kaukana. Jotenkin on niin luovuttanut olo, että ei mitään rajaa. En edes meinaa enään jaksaa uskoa, että meillä koskaan enään tärppää. Jotenkin olen niin kyllästynyt ja pettynyt, että kuusta toiseen annan itseni haaveilla ja uskoa ja sitten pettymys tulee kuitenkin. Aluksi olin niin että hei me halutaan vauva ja nyt tehdään meidän perheeseen neljäs lapsi ja nyt sitten ajatus on että neljäs olis kiva jos sellaisen vaan joskus saisi aluille. Mun mielenterveys ei taida kestää tallaista odotuksen odotusta.

Mutta onneksi lähetään toukokuussa vähän reissuun ja sitten onkin kohta jo kesä ja voi kehitellä vaikka mitä ohjelmaa. Jos se vähän helpottas tätä kyllästymistä.

Sirppana kp 4/27-29

105/119 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla pikaseen käymään ku huomasin että ootte olleet huolissanne! Ihana lukea ku joku välittää! Kiitos siitä teille!

Mutta tosiaan on ollu niin kova meno päällä töitten, raksan, huushollin ja perheen kans etten ole ehtiny ees käymään täällä saati sitte paremmin nytkään perehtyä teidän juttuihinne, anteeksi! Nyttenki pitäs oikeesti olla menossa jo tilitoimistoon ku veroilmo pitäs olla jo menossa ja tilitarkastuski on vielä tekemättä...huoh

Sen verran kuitenki että täti tais olla aika kiireinen tässä kuussa, surkeaa! Eli pahoitteluni kaikille sen yllättämille...Ihan älytöntä ku noita plussia ei tänne tuu sitte tekemälläkään!

ON: Torstaina pääsin vihdoin ultraan neuvolan kautta ja siellä täti otti ensin näytön vähän sivuun mutta sanoi pian että käännänpä tämän heti sunki nähtäville eli siellä se meidän marrasmurunen liikkui ja sydän pompotteli iloisesti! Viikossa hälle oli kasvanu pikkiriikkiset kädet ja jalat joita pikkuinen kovasti jo heilutteli! Itkuhan siinä tuli ku olin ihan varma että pikkuinen on menehtyny noissa vuodoissa, joita tulee edelleen...Eli peittojen heiluttelut on meillä ukkokullan harmiksi kiellossa niin kauan ku tuhruttelee jota voi kestää kauanki näin lekuri kertoi. Mitään syytä ei vuodoille löytyny mutta kertoi että aika usein jostain syystä ku istukka alkaa muodostumaan niin vuotaa...

Nyt sitte kaikki on siis hyvin mutta pelottaa kovasti tietenki koko ajan ku vuotaa, eli koko ajan sitä kyttää että missä vaiheessa vuoto muuttuu taas veriseksi/hyytymäiseksi eikä ole enää tuollaista vanhaa verta..

Mutta yritän tulla paremmalla ajalla jutustelemaan enempi..

Hurjia plussatuulia teille kaikille, kyllähän niitä plussia PITÄÄ jo alkaa tulemaan!

nani poksuu tänään rv10+0! (tosin neuvolahan laskee vielä menkkojen mukaan eli nyt oiski vasta 9+4, pööh...minä lasken tuon ultran mukaan =D)

Vierailija
106/119 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa nani että kaikki on kunnossa, täällä ollaan tosiaan oltu huolissamme :)

Tarkoitin Lyydia että sillain samoissa että saadaan tietää nyt tässä kuussa samoihin aikoihin tuleeko plussaa vai tätiä :) Jänskätään yhdessä ;)

ON: Mulla on koko viikonlopun ajan repinyt mahaa oudosti. Toiveajattelua että siellä tapahtuisi jotain. On niin varma olo nyt, on saatava plussa !!

Noora kp 23/30 yk5

Olen itekin nyt vähän pihalla tosta kierron pituudesta, että onko se nyt 30 vai 32. Pitkään oli 32 mutta tais lyhentyä viimeksi siihen 30pv. Mutta oletetusta oviksesta kun laskee sen 14pv eteenpäin niin tulis taas 32. Ota nyt sitten selvää :/

Vierailija
107/119 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä ihme, tämähän on ihan mahtavaa! Kaikki siis kunnossa! Onnea vielä kerran ja nyt vielä supertarrasukkia että mitään ei enää tapahdu!

RuusuRouva

Vierailija
108/119 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nani: Voi miten mahtavia uutisia:)) Ei sitten ollut sitä mahdollisuutta, että siellä oliskin ollut kaks...että toinen olis vuotanut pois? Mutta oli miten oli, ihana, että teidän muru siellä jumppaa:))

Noora: Ymmärsin joo mitä tarkoitit:) Kohta on sitten jännäilyt taas...edessä. Mä tosin oon aikalailla jalat maassa. En halua edes toivoa...etten sitten taas pettyis...mutta silti se pieni toivo siellä koko ajan kytee...

Sirppana: Ymmärrän niin hyvin sun fiiliksiä! Mustakin tuntuu toisinaan, että mun pää ei kestä tätä odotuksen odottamista. Oon kyllä onneks pystynyt nyt vähän rauhoittumaan...sillain rauhassa toivomaan... Mutta tänään viimeks tuli ihan mieletön toive raskaudesta...miten ihanaa se olis...meinaa ihan sydän pakahtua kun tulee se pelko, että jos se ei olekaan enää mahdollista :(( En vaan nyt millään jaksa ymmärtää miten tää voi olla meillä kaikilla näin vaikeaa!!!

Oma napa: ei mitään uutta tämän auringon alla...

Lyydia 18/25-28? yk5

Vierailija
109/119 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nani: Miten ihania uutisia sinulla olikaan. Minulla niin pelotti puolestasi ja toivoin, että kaikki olisi kuitenkin hyvin. Nyt pidetään peukut pystyssä että kaikki menee hienosti loppuun saakka. =) Tule välillä kertomaan kuulumisia.

Noora: Toivotaan nyt, että teillä ahkera hommailu tuottaisi tulosta. Pidetään peukut pystyssä. =)

Lyydia: Sinulle kans nyt pidetään peukkuja, että vihdoin tärppäis ja pääsisit kaverisi kanssa yhtä aikaa nauttimaan odotuksesta. Itse olen aina haaveillut että olisi jonkun kanssa yhtä aikaa paksuna. Kerran näin olikin, mutta ystävälläni meni kesken ja se oli tosi kurjaa.

Äitix3: Jokos täti on teiltä pakannu kampsunsa ja häipännyt? Se on kurjaa kun on todella runsaat mensuunit. Itselläkin oli ennen ja on ne vieläkin mutta hieman rauhallisemmat kuin nuorempana.

Adalat: Mitäs teille kuuluu?

Ofelia: Jokos olette kotiutuneet reissusta?

Vikli80: Mitäs sulle kuuluu? Joko olet plussannu?

On: Eilen tein taas tätä mun kuuluisaa sotasuunnitelmaa tämän uuden kierron varalle. =) Ikinä niistä ei ole apua, mutta saapahan jotakin suunnitella kun ei saa suunnitella vauva juttuja niin edes vauvan teko juttuja. =) Oli kyllä mukava huomata että isäntäkin lähti suunnitteluun mukaan. Taitaa silläkin hieman ihmetyttää se ettei ole minua vielä paksuksi saanut.

Niin ja lauantaina alkaa sitten toukokuu. Muistakaa joku nyt avata toukokuulle uusi pino. Minulle riitti pinon pitoa tällä kertaa ja kun lähetään sinne reissuunkin niin en tiedä pääsenkö kuinka usein koneelle.

Nyt pitää saada tuo pieni kiukkuinen mies päikkäreille joten heissuli vei tällä erää. =)

Sirppana kp 5/27-29

Vierailija
110/119 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Tosi ihania uutisia Nani!

Toivotaan, että Nooralla ja Lyydialla tärppäisi. Onhan tämä nyt melkoinen pino kun ei plussia meinaa millään ilmaantua nyt te korjaatte sen asian ;)!

Sirppana; mitäs tässä. Lapset on intoutuneet kyselemään, että voisko meille tulla vielä uusi vauva. Mistähän ne on sekin keksineet taas? Kuopus ilmoitti, että vauva vois sitten tulla hänen viereen nukkumaan. Sanoin, että ei meille nyt mitään vauvaa ole tulossa. En todellakaan halua, että lapset höpöttelevät mitään vauvajuttuja ympäriinsä kun kerran ei ole mitään höpötettävää.

Meillä on tiedossa pieni vappureissu miehen kanssa ihan kaksin. Ei taas olla piiiitkään aikaan missään oltukaan. Laskin, että JOS kierto olisi ollut normaali, mahdolliset tärppipäivät olisi olleet silloin lähettyvillä, mutta kun meni perhana venymään niin se siitä. No aihanhan sitä voi ihan omaksi iloksikin ja harjoittelun vuoksi puuhailla. ;)

adalat kp jotain, en nyt jaksa laskea.

Vierailija
111/119 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinannut taaskaan päästä kirjautumaan!!!! Vasta 2. uusi salasana toimi!??

Oi kun hyvä, että nanilla pienellä oli kaikki kunnossa!

Tilasin juuri pari testiä, kun ollaan viihteelle vappuna lähdössä. Varuiksi siis vähän pakko tehdä. Hieman kyllä ärsyttää, kun muuten on hyvin onnistunut vaan menkkojen odottelu ja nyt täytyy kattella sitä negaa sitten. Naama ja selkä kukkii ja olis jatkuva mukanälkä (kiva laihiksella..) Ihan normaalia menkkoja ootellessa, megakierroilla monta viikkoo vielä..... Pää on särkeny tässä muutamana iltana ja mittasin lämpöjä, 35,8??!

Pikkuemäntä kp (laskee kalenterista... 46/31-96

Vierailija
112/119 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikki ennallaan. Ei ole minkään näköistä oiretta suuntaan tai toiseen. Mutta sehän ei onneksi tarkoita mitään. En oo kyllä muissakaan raskauksissa oireiden takia testiä tehnyt, joten eiköhän ne ole mulla tulleet vähän myöhemmin. Toiveet on korkealla, ei kyllä kannattais - ettei putoo liian korkeelta :( Yritän... siis painotan sanaa yritän, olla tekemättä testiä viikonlopun aikana. Ei mulla onneksi olekaan kaapissa yhtään. Jos venyttäis ens viikkoon. Tädin pitäis tulla ma 3.pv tai viimeistään ke 5.pv. Jos sitä odottelis ainakin sinne keskiviikkoon. On tullut tehtyä niin monta turhaa testiä, että nyt en viitsis.

Tuli mieleen että kerran kyselin tuolla vissiin maaliskuun ketjussa muiden arjesta, oletteko töissä ja muuta sellaista. Jäi itse vastaamatta. Nyt olis aikaa kirjoitella joten:

Mä olen kotiäiti. Meinasin kirjoittaa tohon taas että "vaan kotiäitinä" - mutta olen yrittänyt jättään sen vaan sanan pois etten itse pistäis "ammattiani" alennusmyyntiin :) Eli olen kotiäiti ja ylpeä siitä :)

Meillä on vilskettä ja vilinää kolmen tytön kanssa jotka ovat nyt siis 2v 3v ja 4v. Nuorin tytöistä on aikamoinen justiina luonteeltaan. Kauhee komentamaan ja jos muut ei tottele niin ottaa järeemmät keinot käyttöön. Uhmaa ja pienimmän puolustusta. Normaalisti sujuu aika hyvin, leikkivät kiltisti. Meillä ollaan tosi paljon ulkona, omapiha mahdollistaa sen niin hyvin. Asutaan siis omakotitalossa täällä Tuusulassa, tosi rauhallisella alueella. Meillä on iso piha jossa hiekkikset, leikkimökki, keinu ja nyt myös trampoliini. Isommat likat viihtyy kahdestaankin ulkona. Uskallan ne jättää kun ovat "perus kilttejä" eikä ole koskaan edes yrittänyt lähteä portista. Ja meidän pihatie on rauhallinen "pyörätie" jossa pihoihin ajo sallittu. On tosi iso etu että ne voi jättää kahdestaan ulos. Kun meillä nukkuu päiväunia enää tämä kaksi vuotias, niin saan tehtyä hommia vaikka niin että pienin nukkuu rattaissa kuistilla unet ja isommat leikkii ulkona :) Aika paljon yleensäkin ollaan kotosalla, ehkä noin kerran viikossa käydään jossain. Jollain kaverillani kylässä tai perhekerhossa. Meillä ei lapset ole missään säännöllisessä kerhossa, siitä tuli sellaista "aikataulu stressiä" ja kun kaikki ei pääse kumminkaan. Pienimmällä paha mieli kun isot pääsee jne. Käymme siis sellaisissa mihin pääsee kaikki. Perhekerho on täällä mukava paikka, sellainen pieni puutalo ja kerhon ohjelma on vapaata hengailua. Olen tykännyt. Ja mennään sinne kun siltä tuntuu. Koitan välttään kaikkea aikatauluttamista. Tykkään että aamulla aamupala pöydässä katsellaan ulos millainen ilma ja mitä huvittais tehdä. Sitten päätetään mihin mennään vai ollaanko kotona, ja mitä toiveita lapsilla on päivän ohjelmasta. On toiminut meillä.

Mun mies on päivät töissä, onneksi ihan 8-16 työläinen. Työpaikkakin on lähellä noin 3km päässä joten pääsee pyörällä kulkemaan niin mulla on auto päivisin. Tosin tila-autosta jouduttiin luopumaan taloudellisista syistä, vaihdettiin tavalliseen farmariin. Niin sitten neljän kanssa en kyllä pääse kulkemaan päivisin autolla. Onneksi pääsee myös kävellen kauppaan, neuvolaan puistoon ja juna-asemalle :)

Mä olen tykännyt olla kotona, enkä ole kokenut rankaksi vaikka lapset pienellä ikäerolla. ne on olleet vauvoinakin aika helppoja, ei meillä ole juurikaan öisin valvottu tai mitään. Nyt kun oikein miettii niin kaikki on sujunut paremmin kuin hyvin :) En kai muuten neljättä tähän perään uskaltisikaan. Mulla ei ole kauheesti tarvetta omalle ajalle, eikä ole varsinaisia harrastuksia. Lasten nukkumaan mennessä illalla lähden usein lenkille tai kuntosalille. Viikonloppuisin mies kyllä on lasten kanssa jos haluan jonnekin mennä mutta ei mulla ole sellaisia haluja. Lähinnä tykkään että ollaan vaikka kaikki kotona ja tehdään pihahommia. Nyt miehen kanssa sujunutkin kaikki hyvin, välillä on ollut laskusuhdanteita joiden takia vauvailutkin hyllytetty, mutta nyt kaikki tuntuu ja näyttää hyvältä.

Opiskelemaan olen vielä lähdössä. Mulla ei ole työpaikkaa "odottamassa" ja aiempi tutkinto kesken. Nyt olen keksinyt miksikä haluan isona, sairaanhoitajaksi. Ja ihan päiväopiskelijaksi meinaan vielä lähteä ammattikorkeakouluun. Olen nyt hakenutkin tänä keväänä. Jos pääsen niin paikkojen vastaanotto on heinäkuussa. Jos en ole silloin raskaana niin sitten menen kouluun. Olen tosi innoissani siitäkin joten molempi parempi. Tän kierron lisäksi vielä kaksi kiertoa aikaa... tai sitten kouluun ja vauvahaaveet jäihin. Ja ihan hyvä mieli siitäkin vaikka niinkin kävis, se on sitten tarkoitettu niin :)

HUH, JOHAN INNOSTUIN KIRJOITTAMAAN! Eli tässä vähän meidän elämästää. Olisi mukava kuulla muiltakin pidempiä juttuja.

Hyvää Wappua kaikille ja niitä ++++ tuulahduksia !!

Noora 25/30 yk5

Vierailija
113/119 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on ollut tohinaa meidän loman aikaan, joka sitten venyi viikkoa suunniteltua pidemmäksi...

Piti kommentoida monelle, mut nyt ei muista kun muutaman Nani, ihania uutisia, pelon hetken jälkeen! Koita jaksaa!

Sirppana, Adalat ja muut nyt lähdetään plussatsempillä, mä tuun teidän perään...

Mansikkaiselle, kuullostaa valtavan kuormittavalta tuo sinun tilanne, tsemppihenkeä ja virtuaalihali!!

ON: Oli tosi hyvä etten lopettanut migreenin estolääkkeitä ennen matkaa, olisi varmaan koskenut koko reissun päähän. Sai nimittäin vähän stressata vauvan maitojen, paluulentojen ym. kanssa. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin.

Migreenilääkkeiden vähennys alkoi tänään, ja ne loppuu ensi keskiviikkona silloin alkaa nelosmurun yritys! Jee!

Ostin lomalta yhden vauvan viltin, ajattelin että se olisi tulevalle murulle jos sellainen suodaan. Lisäksi ostin Espanjan kielisen digi-raskaustestin millä saan yllättää miehen, jos/kun raskaus tulee (positiivisuus kunniaan)!

Nyt kotihommiin!

Ofelia, jolle on koti nyt taas kullan kallis...

114/119 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin mukaan jos sopii :D Eli itse 32v, isä 37v,lapset -98,-01 ja -04,Uusimaa, toisen yhteisen yritys alkaa kunhan luomu käynnistyy eli toukokuu varmaan.

Vierailija
115/119 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivota pitäis, mutta tulin hetkeks huilaan tähän koneelle ;-) Yritän siivoilla jo nyt vappua varten...

Musta olis kiva esitellä itseäni enemmän, mutta "pelkään" että joku tunnistaa mut ;-) Mä kun en tosiaan halua nyt, että joku saa tietää meidän yrityksestä. Sen verran voin sanoa, että me käydään miehen kanssa molemmat töissä, omakotitalossa asutaan näiden ihanan kolmen lapsen kanssa:)

Sirppana: Mitkäs fiilikset siellä? Meinaatko tikutella ovista tässä kierrossa?

Noora: Kohta siis jännäillään sua:) Kivat suunnitelmat sulla. Mustakin olis ihana lähteä opiskelemaan uutta ammattia, mutta nuo velat on sen verran isot ettei oo mitään saumaa...

Ofelia: Toivottavasti migreenit pysyy nyt poissa kun purat lääkkeet. Mä jouduin tossa viikko sitten ottamaan täsmälääkkeet kun tuli migreeni ja oli pakko selvitä töihin. Jos en niitä ota niin saattaa mennä kolmekin päivää kohtauksen kourissa:((

Oma napa: Tänään on pitkin päivää ollut menkkajomotuksia, jotka on repineet aika napakasti molemmin puolin nivusiin. Taas sitä toivoo, että tuo olis vaikka kiinnittymiseen liittyvää kipuilua...mutta pahaa pelkään, että saan taas todeta, että tämäkin tarkoitti vaan menkkoja. Oon niin karvaasti oppinut nyt sen, että kaikki oireet tarkoittaa vaan tätiä :( Toivo on ihan mieletön...että jospa tällä kertaa olis meidän vuoro...

~~~~plussatuulia puhaltaa hän~~~~

Lyydia 20/25-28? yk5

Vierailija
116/119 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nikki sulla :D

Vierailija
117/119 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan!

Ja tervetuloa Neliapina mukaan kuumeilemaan. Lisäsin sinut tuonne listaan.=)

Lyydia: Toivotaan nyt kuitenkin, että nyt olisi niitä oikeita kipuiluja, mutta joo kyllä varmasti pelkää, että ne taas tietää tätiä. Itse varmaan saan kauheet raivo kohtaukset jos täti tulee taas toukokuussa. Mutta pidetään peukkuja nyt sulle ja viikkohan tässä pitää vielä jännätä. =)

On: Meinasin kyllä tikutella, mutta vielä ei onneksi tarvii miettiä sitä tai mitään muutakaan. =)

Sirppana kp 7/27-29

Vierailija
118/119 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotellaan vieraita kylään. Mukava ilta tiedossa:) Mukavata Vappua teille kaikille!!!

Lyydia

Vierailija
119/119 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappua juhlittu rauhallisesti kotona lasten kanssa, kivaa on ollut. Odotellaan ilman selkeentymistä jotta päästäis taas illaksi ulos.

Tasitelen itseni kanssa etten sortuis ostamaan testiä. Aamulla jo mietion että missä on lähin päivystävä apteekki, jos vaikka clearbluen hakisin. Onneksi tulin järkiini. On se niin vaikeaa. Yritän koko ajan vakuutella itselleni että enää pari päivää... äkkiä se menee. Mutta olis niiiiiiiiin kiva tietää heti, jos se näyttäis positiivista ;) Hillitsen itseni ainakin tänään.

Oireita kehittelen itselleni. Eilen illalla mulla oli kaapissa yksi vappusiideri(oikeen mun lemppari, fizz kuivaomppu) ja oli tarkoitus isemailla se kun lapset menneet nukkumaan. MUTTA ajatuskin siideristä ällötti. Myös grillatut nakit ällötti, tyydyin jogurttiin. Tänään aamulla huomaisn että kaikki meillä haisee pahalle, erityisesti mies joka oli illalla polttanut roskia ulkona. Niinpä heti aamutuimaan oli pakko siivota ja tuulettaa huolella ja sitten mentiin koko kööri saunaa. Siinäpä kaksi oiretta ainakin mihin kiinnitin huomiota ;) Myös alamasu särkee, kihelmöi tai jotain siltä väliltä, outoa.

Jospa vaikka..... ;)

Noora 28/30 yk5