Nainen, kuinka usein itse haluat seksiä?
Olen nainen ja kärsin ainakin jonkin verran parisuhteessani siitä, että seksuaaliset tarpeeni eivät täysin kohtaa. Lähinnä kyse on siitä, että haluan huomattavasti harvemmin kuin mieheni.
Tiedustelisin muilta naisilta, mikä teillä on luontainen rytmi - eli kuinka usein teillä luontaisesti (ilman miehen vihjailuja tms) herää tarve tai halu rakastella?
Itselläni tämä tarve herää ehkä kerran joka toinen viikko. Miehelläni tämä rytmi on kerran päivässä, joten tilanne on vähän hankala.
Ja sanomattakin lienee selvää, että "miten voit haluta noin vähän" ym. kommentteja ei tarvitse esittää.
N33
Kommentit (123)
Meillä mies haluaa joka päivä, minulle riittäisi joka toinen päivä. Meillä on seksiä jotain näiden kahden rytmin väliltä.
kompromissi. Ranskassa avuksi tulisi pikku ystävätär, mutta meillä päin sitä ei pidetä sopivana. Pystytkö "hoitelemaan" miehen vaikka ei itseä himota? Esim. mies makaamaan selälleeen - itse nelinkonti päälle niin että näkymät pipariosastolle hyvät - hierontaöljyä käteen ja 2 minuutin lypsy.
Meillä mies haluaa joka päivä, minulle riittäisi joka toinen päivä. Meillä on seksiä jotain näiden kahden rytmin väliltä.
Minä olen innokasmies ja haluan jokapäivä, ja usein aamulla heräänkin siihen että kalu seisoo, ja vaimo vetää esinahkaa edestakaisin.
Vierailija kirjoitti:
Muuten heitän äijän ulos, ei sitä mankumista ja vonkaamista jaksa kukaan. Ellei se ymmärrä vetää käteen itsekseen vessassa kun tuntuu siltä niin sitten saa olla. Eikä mitään S/M/GoldeShower/ATM tms perverssiä, ihan perus saarnaaja tai koira-asenta ja kerran kvartterissa voinen ratsastaa. Jouluksi ja uudeksi vuodeksi annan luvan laskea sisään tai laueta suuhun mutta silloin jätkä saa itte niellä lastinsa.
selkeesti seksi on sulle joku biöjätteen synonyymi. Toivottavasti miehes lähtee parempiin naisiin eikä tuhlaa elämäänsä tuollaisen rajoittuneen tiukkapipon kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten heitän äijän ulos, ei sitä mankumista ja vonkaamista jaksa kukaan. Ellei se ymmärrä vetää käteen itsekseen vessassa kun tuntuu siltä niin sitten saa olla. Eikä mitään S/M/GoldeShower/ATM tms perverssiä, ihan perus saarnaaja tai koira-asenta ja kerran kvartterissa voinen ratsastaa. Jouluksi ja uudeksi vuodeksi annan luvan laskea sisään tai laueta suuhun mutta silloin jätkä saa itte niellä lastinsa.
selkeesti seksi on sulle joku biöjätteen synonyymi. Toivottavasti miehes lähtee parempiin naisiin eikä tuhlaa elämäänsä tuollaisen rajoittuneen tiukkapipon kanssa
Tässä taas yksi todellinen viisas.
Meillä jokapäivä, ja mulle aina parit ainakin. Mies tykkää nuolla myös, kuten tänäänkin. Ai niin, eihän se olekkaan totta, vaan trolli.
Hmm, nuorena parisuhteessa noin viisi kertaa viikossa oli ihan sopiva määrä meillä. Nyt olen ollut aika kauan yksin, ja tahtoisin seksiä niin usein, kuin mies vain mitenkään pitää mukavana. Mutta siis, ilman ollaan.
3- 4 kertaa ja mies vain 1-2 kertaa . Surettaa tavallaan se, että "minä suostun" aina kun mies haluaa, mies ei oikeastaan enää koskaan kun minä haluan. Mutta jos ei näin niin sitte en sais ollenkaan. N39
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä muka tule pillu kipeäksi, jos naitte enemmän kuin kaksi kertaa viikossa. Itselläni tulee niin araksi jo parista kerrasta, että on senkin takia pidettävä taukoa. Miehelläni on tosin luullakseni poikkeuksellisen paksu elin.
Ei todellakaan. Kestää naimista vaikka yli 5 kertaa päivässä. Halusta se vaan on kiinni. Kun haluttaa niin sit vaan pannaan. Pieni arkuus ei siinä menossa tunnu missään.
Meillä vaimo innostuu noin kahden viikon välein. Itse haluaisin pari kertaa viikossa. Ei voi mitään. Pitkä suhde ja stressiä vaimolla. Seksi olisi hyvää jos sitä olisi mutta kerran viikossa tai kahdessa viikosss tapahtuvana seksielämä on surkeaa.
Seksiä kerran kuukaudessa ja jos sattuu olemaan vaimolla huono päivä juuri sillon tai itse olen työ reissulla menee seuraavalle kuukaudelle. Vuodessa ehkä 8-10 kertaa. Itse haluaisin 3-4 kertaa viikossa silloin kun olen kotona joten ei halut kohtaa. Onneksi on olemassa naisia joille maila kelpaa vaikka on varattu.
Pitäkäähän naiset miehenne piparin saannista huolta, muuten se ramppaa vieraissa. Ja ne jotka toteavat, että ei meidän Viljo... Niin jos Viljo saa vähemmän kuin kerran viikossa niin kyllä... Viljo nussii naapurin tätiä kun sille kelpaa mela.
Vaihtelu virkistää. Vaimo on hoikka ja pieni rintainen ja n 165 cm. Vakio panoni on reitevä ja isotissinen 155 pitkä. Tiukkoja on molemmat mutta alahuulissa on melkoinen koko ero. Vakkarilla on tosi rivon näköiset. Seksiä on siis sekä kotona että kylässä.
Mulla vaihtelee aika paljon, mutta vähintään kerran viikkoon haluan ja aika usein päivittäinkin. Miehelle riittää pari kertaa viikossa joten omaan kivaan täytyy tyytyä viikoittain.
Vierailija kirjoitti:
että mieheni olisi voinut kirkoittaa tuon. Minun "luontainen rytmi" on noin kerran kuussa ja mies tarvitsisi ehkä kerran tai kaksi viikossa.
Meillä kuviot toimii niin että mies hoitelee paineensa ihan itsensä tai minä voin keventää antamlla käsihoidon, varmaan keskimäärin parikertaa kuussa.
Tällä mennään toistaiseksi.
Ootteko harkinneet, että miehellä olisi joku vakipano, jonka luona kävisi pari kertaa viikossa?
Mitä iloa siitä on kummalekkaan vaikka naisen näkökulmaa ajatellen. Ukko nai saa spermat pilluun ajattelematta sitä saiko nainen oikeasti orgasmin, ja on itseensä tyytyväinen. Minusta isekästä.