Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuinka usein itse haluat seksiä?

Vierailija
10.05.2012 |

Olen nainen ja kärsin ainakin jonkin verran parisuhteessani siitä, että seksuaaliset tarpeeni eivät täysin kohtaa. Lähinnä kyse on siitä, että haluan huomattavasti harvemmin kuin mieheni.

Tiedustelisin muilta naisilta, mikä teillä on luontainen rytmi - eli kuinka usein teillä luontaisesti (ilman miehen vihjailuja tms) herää tarve tai halu rakastella?

Itselläni tämä tarve herää ehkä kerran joka toinen viikko. Miehelläni tämä rytmi on kerran päivässä, joten tilanne on vähän hankala.

Ja sanomattakin lienee selvää, että "miten voit haluta noin vähän" ym. kommentteja ei tarvitse esittää.

N33

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kerran kuukauteen, välillä harvemmin. Mies otti asian puheeksi, että häntä ahdistaa seksin määrä. Kun kysyin häneltä, hän sanoi haluavansa 2-3 kertaa viikossa. Olen järkyttynyt. En tiedä aikooko mieheni nyt jättää minut tai pettääkö hän minua, kun en riitä. Onko tässä jotain tehtävissä? Voiko miehen haluja hillitä jotenkin? En halua päätyä eroon tämän takia. N28

Vielä järkyttävämpää on tuo asenteesi. Et edes halua vaikuttaa itseesi tai etsiä kompromissia vaan haluat hillitä miehen haluja.

Vierailija
82/123 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei seksihaluja toisella ole niin ei mikään ihme että toinen hommaa vakipanon tai menee vieraisiin kun ei kotona kosketusta saa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kierron vaiheesta - juuri ennen kuukautisia ja niiden aikana ei tee mieli, mutta jos mies lähestyy, halut herää kyllä.

Ovulaation aikaan monta kertaa päivässä, näiden kahden välimuodon välillä yleensä kerran päivässä.

Mies haluaa harvemmin kuin minä, joten seksiä on 2-4x/kk, itse haluaisin keskimäärin 3x/vk.

Vierailija
84/123 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäivä, aina vaan.

Vierailija
85/123 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näissä suhteissa aina tämä erillainen seksi rytmi päättyy naisen eduksi ? Jos nainen pihtaa, mies ei seksiä saa vaikka tekisi kärrynpyöriä. Jos taas mies pihtaa, nainen pystyy houkuttelemaan miehen seksiin... kertokaa naiset minulle tämä ??

Vierailija
86/123 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies edes tyytyisi seksittömyyteen. Ei tuolle kannata antaa parisuhteessa edes mahdollisuutta. Peli selväksi heti, ettei tule elämään ilman seksiä, joten jotenkin asia pitää  ratkaista. Ei tule naisellekaan yllätyksenä, ettei pysty kiristämään tai luulemaan, että mies jäisi vain kärsimään puutteesta. Ei jää. 

Mutta ihan sama toisinkinpäin, jos mies kuvittelee määräävänsä ja luulee, että nainenkin olisi ilman seksiä.

Minusta nämä asiat kannattaa keskustella selviksi jo suhteen alussa, joten molemmilla on tiedossa, että parisuhdeseksiin kannattaa panostaa, jos haluaa puolisonsa pitää.  Silloin molemmat tietää, että  jos lopettaa haluamasta  toinen lähtee.  En olisi edes kahta viikkoa ilman seksiä. Kädet ja suu on sitä varten, jos muuten ei onnistu jostain pätevästä syystä. Jos taas ei kiinnosta ollenkaan toisen tyydyttäminen, niin parisuhde on ohi.  Turha jäädä kitumaan. Elämä on liian lyhyt viettääkseen itsekkäiden toisia määräävien  ihmisten kanssa.

Vierailija
87/123 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten näissä suhteissa aina tämä erillainen seksi rytmi päättyy naisen eduksi ? Jos nainen pihtaa, mies ei seksiä saa vaikka tekisi kärrynpyöriä. Jos taas mies pihtaa, nainen pystyy houkuttelemaan miehen seksiin... kertokaa naiset minulle tämä ??

Oon nainen, mutta en mä saa houkuteltua miestäni seksiin jos häntä ei kiinnosta. Hänellä menee halut herkästi jos on väsynyt / stressaantunut tai jos meillä on ollut riitaa.

Vierailija
88/123 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla hinupetterin vikaa silloin. 

Vierailija
89/123 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin kuin kerran kuukaudessa, ehkä kerran 2-4 kuukaudessa. On sanomattakin selvää etten voisi olla suhteessa kenenkään viikoittain haluavan kanssa. 

Vierailija
90/123 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhuumassa vaikka monta kertaa päivässä. Ei seksi ole mulle sellainen tarve kuin esim. syöminen tai wc-käynti, että se pitää tehdä niin ja niin usein. 

Riippuu siitä, olenko ihastunut.

En etsi parisuhdetta juuri tämän vuoksi. Epäilen jopa olevani joku aseksuaali, vaikka enhän voi olla kun olen seksiä, jopa yhden illan juttuja harrastanut ja nauttinut.

Edellinen pitkä suhde loppui mun haluttomuuteen, vaikka toisaalta, ne muut ongelmat varmaan aiheuttivat haluttomuuden mutta mieshän ei huomaa kuin sen haluttomuuden..

Vierailija
91/123 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut hyvin seksuaalinen, mutta elin yli 20 vuotta suhteessa, Jossa seksiä oli hyvin vähän ja kumppani jonkinlaisena vallan välineenä ja lopetti oikeastaan jo aika aikaisin suhteen alussa. Silti hän lupaili ties mitä ja sai minut jäämään pitämään hänestä huolta ja odottelemaan häntä. Olin siis ihan omasta päätöksestäni uskollinen koko suhteen ajan. 

Nyt erosta on jo  vuosia. Minulle on käynyt niin kuin niin monelle naiselle tässä iässä: Halumi ovat ehkä koko elämääni ajatellen huipussaan. Haluaisin vaikka joka päivä ja vaikka useamman kerran päivässä sopivan kumppanin kanssa. Mutta kurjaa kyllä ketään sopivaa kumppania ei elämässäni edelleenkään ole. Taidan kohta alkaa kasvaa sammalta. Elämä sujuu jäitä poltellen

lapsetkin asuvat jo pois kotoa, eikä Raskauttakaan enää tarvitse pelätä.

Vierailija
92/123 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

91 unohti ikänsä

eli olen N 56

Vierailija
93/123 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koajan, ja haluan siis omaa miestänu 61.

Vierailija
94/123 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan / tarvitsen päivittäin. Yksikin orgasmi riittää pitämään minut tyydytettynä. Joko mieheni kanssa tai sitten soolona. 

Nykyään tahti on 30x soolo 1x mieheni kanssa. No liukkari on hyvä kun on sitten heti liukas ja valmis. Itselle ja dildoille tai miehelle. 

Vierailija
95/123 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan päivittäin. Myös suuseksiä joka päivä.

Vierailija
96/123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen postaus on yli 10v vanha ja ap tuskin on linjoilla.

Mitä muuta tuohon voisi lopulta sanoa kuin; Miten voit haluta noin vähän ? Nainen on ollut 33 ja haluaa seksiä EhKÄ kerran kuussa. Siinä perheessä jossa jo kerta kuussa on noin hankalaa kolmikymppisenä, on seksin hautajaisia takulla vietetty kun hän on täyttänyt 40. 

Edes nelikymppisenä alle 2 - 3krt/vk on aika kestämätön ajatus. Miten kukaan jaksaa olla kiukkuinen päivästä toiseen ? Sillä sitähän se seksittömyys viimeistään kolmannen päivän kohdalla normaaleille aiheuttaa. Viikon seksittömyyden jälkeen ymmärrän jo uskottomuudenkin. 

Suosittelisin miehellesi vaihtamaan naista. 

Vierailija
97/123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten näissä seksiä vähän haluavissa ihmetyttää se, että MINÄ en halua seksiä eikä tarvitse haluta? Entäs se kumppani? Miksi ei ollla vastuussa kumppanin tyydyttämisestä vaan ajatellaan vain itseä. Mikä se sellainen parisuhde on. Itsekkäänä tuhoon tuomittu jo heti suhteen alusta lähtien, jos toisen tyydyttäminen ja tyytyväisenä pitäminen ei kiinnosta, ainoastaan oma napa. En olisi jäänyt parisuhteeseen naisen kanssa, joka ei haluaisi tyydyttää ja huolehtia minun tyydyttämisestä ja kaikesta muustakin. Ihan samoin itse vastannut hänen tarpeistaan. 

Vierailija
98/123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen postaus on yli 10v vanha ja ap tuskin on linjoilla.

Mitä muuta tuohon voisi lopulta sanoa kuin; Miten voit haluta noin vähän ? Nainen on ollut 33 ja haluaa seksiä EhKÄ kerran kuussa. Siinä perheessä jossa jo kerta kuussa on noin hankalaa kolmikymppisenä, on seksin hautajaisia takulla vietetty kun hän on täyttänyt 40. 

Edes nelikymppisenä alle 2 - 3krt/vk on aika kestämätön ajatus. Miten kukaan jaksaa olla kiukkuinen päivästä toiseen ? Sillä sitähän se seksittömyys viimeistään kolmannen päivän kohdalla normaaleille aiheuttaa. Viikon seksittömyyden jälkeen ymmärrän jo uskottomuudenkin. 

Suosittelisin miehellesi vaihtamaan naista. 

Voi kuule! On yleisempää kuin uskotkaan. Täällä seksipalstalla "kuuluu" hehkuttaa omia haluamisiaan jokapäiväihanaaseksiä- tarinoillaan, vielä kuusikymppisenä säännöllisinä tulevilla kuukautisilla, mulkkunsa koolla ja erektion kovuudella seitsemänkymppisenä....  Tarinat on tarinoita ja jutut on juttuja, ja Porvoossa tapahtuu vaikka sun mitä. Se mikä on isossa kuvassa totta tai yleistä tai keskivertoa onkin sitten ihan eri juttu.

Siinä suhteessa olen kanssasi täysin samaa mieltä että jos seksi on tyyliä kerran kuukaudessa kolmikymppisenä niin seksi on ( ainakin siinä suhteessa) ohi nelikymppisenä. Tämä on totisinta totta erittäin monissa parisuhteissa, vaikka vakiojankkaajat kyllä rientävät tätäkin kommentoimaan että " niin mutta meillä kun...." Niin, niin, teillä. Minä puhun asiasta isossa mittakaavassa, sen yleisyydestä laajemmin. Vakiojankkaajat edustavat vähemmistöä, mutta koska tämä on seksipalsta, ovat määräänsä näkyvämpiä ja äänekkäämpiä täällä.

Kysyt kuinka joku jaksaa olla kiukkuinen päivästä toiseen? Aika moni jaksaa, ja se on heille täysin normaalia. Menepä joskus suureen ostoskeskukseen ja tarkkaile kaikessa rauhassa pariskuntien kommunikointia ja kehonkieltä. On aika mielenkiintoista...

Viikon seksittömyys muka sietämätöntä? Valtaosa miehistä olisi onnesta soikeina jos saisi seksiä edes kerran kahdessa viikossa, kerran viikossa olisi jo kertakaikkista luksusta.

Taidat olla aika nuori, ja suhteesi ei liene kestänyt kauaa? Malta odotella muutama vuosi, Siperia opettaa....

Vierailija
99/123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkässä parisuhteessa 30 vuotta ja loppuaikoina minä naisena olin se halukkaampi osapuoli, meillä oli seksiä 1-5 krt/kk (olisin tarvinnut enemmän). Ero tuli muista syistä, mies halusi erota.

Nyt ole 51 vuotias ja rinnalla on kohta vuoden ollut uusi mies. Emme asu yhdessä ja työkuvioiden takia voi välillä olla 2 viikkoa kun emme näe ja sitten taas välillä pystyn tekemään pitkäänkin etätöitä ja olemme yhdessä 10 päivää. Seksiä on paljon kun olemme yhdessä. Vähintään pari kertaa päivässä ja pitkän kaavan mukaan. On ihana tunne kun toisen lämpö ja läheisyys ja suutelu saa halit nousemaan heti. Seksi on kyllä ihanaa.

Vierailija
100/123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pitkässä parisuhteessa 30 vuotta ja loppuaikoina minä naisena olin se halukkaampi osapuoli, meillä oli seksiä 1-5 krt/kk (olisin tarvinnut enemmän). Ero tuli muista syistä, mies halusi erota.

Nyt ole 51 vuotias ja rinnalla on kohta vuoden ollut uusi mies. Emme asu yhdessä ja työkuvioiden takia voi välillä olla 2 viikkoa kun emme näe ja sitten taas välillä pystyn tekemään pitkäänkin etätöitä ja olemme yhdessä 10 päivää. Seksiä on paljon kun olemme yhdessä. Vähintään pari kertaa päivässä ja pitkän kaavan mukaan. On ihana tunne kun toisen lämpö ja läheisyys ja suutelu saa halit nousemaan heti. Seksi on kyllä ihanaa.

Hienoa että seksiä on ja että se on tyydyttävää. Nyt kun vain maltatte olla muuttamatta yhteen, niin on mahdollista että tuo tilanne pysyy jatkossakin.