Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuinka usein itse haluat seksiä?

Vierailija
10.05.2012 |

Olen nainen ja kärsin ainakin jonkin verran parisuhteessani siitä, että seksuaaliset tarpeeni eivät täysin kohtaa. Lähinnä kyse on siitä, että haluan huomattavasti harvemmin kuin mieheni.

Tiedustelisin muilta naisilta, mikä teillä on luontainen rytmi - eli kuinka usein teillä luontaisesti (ilman miehen vihjailuja tms) herää tarve tai halu rakastella?

Itselläni tämä tarve herää ehkä kerran joka toinen viikko. Miehelläni tämä rytmi on kerran päivässä, joten tilanne on vähän hankala.

Ja sanomattakin lienee selvää, että "miten voit haluta noin vähän" ym. kommentteja ei tarvitse esittää.

N33

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin joka päivä vaikka useamman kerran. Miehelle riittää 5-6 kertaa viikossa vaikka joskus onnistaa ja saa sitä joka päivä.

Vierailija
2/123 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse haluan seksiä joka päivä. ja nainen olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ja viitisen kertaa viikossa. Olen 46-vuotiasa ja mieheni on 55. Hän ei panisi kuin kahta kertaa enempää viikossa, mutta antaa minulle kyllä puuttuvalta osalta suuseksiä, joten olen aika tyytyväinen.

Vierailija
4/123 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskimääräistä av-mammaa aikalailla heikompi libido, tai sitten tällaisiin kysymyksiin vastaavat helpommin halukkaat naiset.

2 kertaa viikossa taitaisi olla vastaukseni.

Vierailija
5/123 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin riippuu vähän vuodenajasta ja kierrosta, mutta jos viikkoon ei saa miestä, niin tulen kiukkuiseksi.

Nyt lomalla ollaan tosin nussittu suunilleen jokatoinen päivä ja lomalla olessa tää tuntuu oikealle rytmille.

N 34v.

Vierailija
6/123 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa yllä joku urheasti väittää, että laatu korvaa määrän. Haluaisinpa vain kokea niin hyvää seksiä, että se tyydyttäisi pitkäksi aikaa. Pikemminkin käy niin, että kun oikein hyvää saa, sitä haluaa kohta lisää. Sen sijaan oikein epäonnistunut rävellys kyllä saa minunkin haluni hyytymään. Joten jos määrä ei ole pääasia, varmaan kannattaa tavoitella myös huonoa laatua.

Minä kuitenkin haluaisin hyvää ja usein.

Vierailija
7/123 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halukkuuteen vaikuttaa myös paljon stressi, riidat ym. Reilusti yli viikon mittainen tauko tuntuu jo pahalta. N32

Vierailija
8/123 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä seksipalstaa lukee ilmeisesti enimmäkseen vain naiset, joilla seksi on koko ajan mielessä. (ja siinä syy, miksi pyörivät täälläkin) Itselleni riittää kerran yhdessä/kahdessa viikossa. N31

Vierailija
9/123 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisimme miehen kanssa juuri rakastelleet, olisin ihan valmis uusintaan. Muutenkin haaveilen seksistä monta kertaa päivässä ja haaveiden kohteena on aina oma mies. Seksiä on vaihtelevasti 3 - 5 kertaa viikossa ja olen meillä ehdottomasti se aktiivisempi osapuoli. Meillä seksi on molemmat osapuolet huomiovaa, peiton alla pimeässä ollaan harvoin ja yritetään muutenkin aina piristää jo valmiiksi pirteää seksielämää. Tai siis minä voisin piristää sitä seksikertojen määrällä, vaikka ei tuossa nykytahdissakaan taida kovin paljoa valittamista olla.

Vierailija
10/123 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainahan tuo ei onnistu. Meillä on kuitenkin puolihuumorilla tehty sopimus, että seksiä annataan ja saadaan niin usein kuin tarvetta on jommalla kummalla. Ja aika hyvin nuo tarpeet kohtaavat eli toinen lähtee hommaan mukaan ihan mielellään.

Ja seksi on paljon muutakin kuin yhdyntä. Joskus otan dildon esille ja mies katselee tai ihan mitä vaan.

Vierailija
11/123 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka joka päivä kelpaisi.

n27.

Vierailija
12/123 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tunnissa, tai itse asiassa kerran minuutissa tekisi mieli. Itse asiassa panettaa koko ajan niin vitusti, että pitäisi teipata dildo pilluun, kun miehestä ei riitä näille haluille. Olen oikea panopuu, minua saa höylätä vaikka koko päivän joka reikään, niin halukas olen. Olen pelkkää halua, ja mitä enemmän haluan, sitä enemmän muut naiset minua ja tätä seksuaalista halukkuuttani kadehtivat (ainakin kuvittelen niin).

Ja vaikken oikeasti haluaisikaan näin paljon, niin kerron kuitenkin tänne haluavani, vaikkei kukaan tiedäkään oikeaa henkilöllisyyttäni, niin saan silti tyydytystä siitä, että voin tänne valehdella näistä jättimäisistä haluistani ja saada siten muut naiset tuntemaan itsensä tylsiksi, kun he eivät halua yhtä paljon!

Vierailija
13/123 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viimeisin 23 kuulostaa rehelliseltä. Ei perheissä naida joka päivä eikä joka viikko eikä joka kuukausikaan. Haloo!!!

Vierailija
14/123 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä seksipalstaa lukee ilmeisesti enimmäkseen vain naiset, joilla seksi on koko ajan mielessä. (ja siinä syy, miksi pyörivät täälläkin) Itselleni riittää kerran yhdessä/kahdessa viikossa. N31

sinä sitten pyörit tällä palstalla, jos ei kerran seksi ole mielessä. Tässähän jokainen vastaa alussa esitettyyn kysymykseen ja sillä selvä.

Vierailija
15/123 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten heitän äijän ulos, ei sitä mankumista ja vonkaamista jaksa kukaan. Ellei se ymmärrä vetää käteen itsekseen vessassa kun tuntuu siltä niin sitten saa olla. Eikä mitään S/M/GoldeShower/ATM tms perverssiä, ihan perus saarnaaja tai koira-asenta ja kerran kvartterissa voinen ratsastaa. Jouluksi ja uudeksi vuodeksi annan luvan laskea sisään tai laueta suuhun mutta silloin jätkä saa itte niellä lastinsa.

Vierailija
16/123 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä muka tule pillu kipeäksi, jos naitte enemmän kuin kaksi kertaa viikossa. Itselläni tulee niin araksi jo parista kerrasta, että on senkin takia pidettävä taukoa. Miehelläni on tosin luullakseni poikkeuksellisen paksu elin.

Vierailija
17/123 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viimeisin 23 kuulostaa rehelliseltä. Ei perheissä naida joka päivä eikä joka viikko eikä joka kuukausikaan. Haloo!!!

No eipä naidakaan välttämättä, eikä myöskään sinkkuna. Mutta ei se silti poista sitä, että kyllä niitä haluja vain toisilla on enemmän kuin toisilla ja enempään kuin mitä saa.

Vai olisiko tässä sitten pitänyt alkaa valehtelemaan, että joo kerta puoleen vuoteen riittää...ihan vain siitä kohteliaisuudesta, ettei kenellekään tule paha mieli.

terveisin jo aikaisemmin ketjuun vastannut, jolla riittäisi haluja joka päivälle. Mutta muutankin vastaukseni, KORKEINTAAN kerran puolessa vuodessa...niin ei sitten kenellekään tule sitä mielipahaa. ;>

Vierailija
18/123 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että kaikissa perheissä ei naida niin kovin usein? Useimmissa kuitenkin naidaan 1-2 krt/viikko. Jos seksiä on merkittävästi tätä vähemmän, niin todennäköisesti on jotain vialla.

Vierailija
19/123 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ap ei tätä kysynytkään haluaisin kuitenkin tähän oman tarinani kertoa.

Vaimo ei halua vastata kun hänen mielestään tällainen vatvominen on turhaa ja tyhjän päiväistä. Hän sanoi että voisi tulla hyvin toimeen ilman seksiä koko loppuelämän. Sanomattakin on selvää että tämä oli asia joka vihlaisi sydäntä erittäin pahasti. Olen aavistellut tätä jo pidemmän aikaa. Täytyy kyllä sanoa että koville ottaa nyt kun tietää vaimon suhtautumisen. Jokainen seksikerta tämän jälkeen tulee tuntumaan erittäin vastenmieliseltä kun tietää että toiselle on saman tekevää harrastetaanko seksiä vai ei.

Pettämään en ala. Moraalini ei anna sille periksi. Erota en halua. Kaikki muu on hyvin ja rakkautta löytyy. Vaikka seksi onkin tärkeä asia parisuhteessa ei se ole ainoa. Kyllä se "talo" pysyy pystyssä kolmellakin nurkalla.

Jos olen ymmärtänyt oikein on naisia jotka eivät tarvitse seksiä. Tätä ei pidä sotkea naisiin jotka kieltäytyvät seksistä. On siis myös naisia jotka käyttävät seksiä apuvälineenä miestä vastaan. Kiristämistarkoituksena seksin pihtaaminen on mielestäni pahempi kuin sen tarpeettomuus. Paremmin ymmärrän naisia jotka eivät tarvitse seksiä. Koville se kyllä ottaa.

Vierailija
20/123 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan erossa viikot ja viikonloppuisin nähdään jos edes joka viikonloppu nii tahti on keskimäärin 2-3 kertaa päivässä. Molemmat saa orgasmin ja näin on hyvä. Ehkä tahti pienenee kun nähdään 24/7 :D