Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuinka usein itse haluat seksiä?

Vierailija
10.05.2012 |

Olen nainen ja kärsin ainakin jonkin verran parisuhteessani siitä, että seksuaaliset tarpeeni eivät täysin kohtaa. Lähinnä kyse on siitä, että haluan huomattavasti harvemmin kuin mieheni.

Tiedustelisin muilta naisilta, mikä teillä on luontainen rytmi - eli kuinka usein teillä luontaisesti (ilman miehen vihjailuja tms) herää tarve tai halu rakastella?

Itselläni tämä tarve herää ehkä kerran joka toinen viikko. Miehelläni tämä rytmi on kerran päivässä, joten tilanne on vähän hankala.

Ja sanomattakin lienee selvää, että "miten voit haluta noin vähän" ym. kommentteja ei tarvitse esittää.

N33

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis totisesti jokapäivä, ja ainakin paiin otteeseen. Voimakkaat halut olleet ihan aina, onneksi miehellä samanlaiset.

Vierailija
62/123 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ideaali olisi joka toinen päivä tai ihan joka päiväkin ok, liian vähän olisi pari kertaa viikossa tai vähemmän. 32v. olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta ollenkaan. Tai omaa kivaa pidän suht usein mutta miehen kanssa ei jaksa vaivautua kuin harvoin, kun en saa siitä itse mitään.

Vierailija
64/123 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä on ideaali, joka toinenkin just ja just riittää.

N43

Vierailija
65/123 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta ollenkaan. Tai omaa kivaa pidän suht usein mutta miehen kanssa ei jaksa vaivautua kuin harvoin, kun en saa siitä itse mitään.

Kiinnnostaa, mikset tykkää miehen kanssa?

Vierailija
66/123 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kanssa ollessani halusin noin 1-5kertaa päivässä. Hänkii oli seksuaalinen tyyppi, sovittiin siinä mielessä parhaiten yhteen..pidemmän päälle varmaan parisuhteessa haluaisin 1-2 / pv.

Sinkkuna en niinkään halua...

Vierailija
67/123 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No keskimäärin kerran viikossa riittää itselle mainiosti.. Jopa kerran kahdessa Viikossa..Ehkä 2 kertaa viikossa on kuitenkin se optimi mikä pitää sekä minut että mieheni tyytyväisenä. Kerran viikossakin jopa tuntuu kummallekin riittävän.. Yhdessä oltu 8 vuotta. N32

Vierailija
68/123 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariin viime vuoteen en muista tunteneeni luontaista halua lainkaan. Seksiä on noin kerran kuussa kun ajattelen, että kai sitä täytyy joskus olla. Silloin se on ihan ok tuntuista, ei mitään mitä jäisi kaipaamaan lisää.

Vierailija
69/123 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mieheni kanssa ollenkaan. En ole miehelleni levittänyt jalkoja 12 vuoteen ollenkaan. 

Vierailija
70/123 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran kuukauteen, välillä harvemmin. Mies otti asian puheeksi, että häntä ahdistaa seksin määrä. Kun kysyin häneltä, hän sanoi haluavansa 2-3 kertaa viikossa. Olen järkyttynyt. En tiedä aikooko mieheni nyt jättää minut tai pettääkö hän minua, kun en riitä. Onko tässä jotain tehtävissä? Voiko miehen haluja hillitä jotenkin? En halua päätyä eroon tämän takia. N28

Vierailija
71/123 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kerran kuukauteen, välillä harvemmin. Mies otti asian puheeksi, että häntä ahdistaa seksin määrä. Kun kysyin häneltä, hän sanoi haluavansa 2-3 kertaa viikossa. Olen järkyttynyt. En tiedä aikooko mieheni nyt jättää minut tai pettääkö hän minua, kun en riitä. Onko tässä jotain tehtävissä? Voiko miehen haluja hillitä jotenkin? En halua päätyä eroon tämän takia. N28

Vai olet järkyttynyt!  Niin olisin minäkinjos noin harvoinsaisin. t.nainen joka  haluaa joka päivä

Vierailija
72/123 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran kuukauteen,hoitelen mieluiten kuitenkin itseni..lapset tehty jos mies valittaa puutetta ja haluaa erota uhkaan elareilla. Näin sitä mennään :D

Vierailija
73/123 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kerran kuukauteen,hoitelen mieluiten kuitenkin itseni..lapset tehty jos mies valittaa puutetta ja haluaa erota uhkaan elareilla. Näin sitä mennään :D

Mitä teet täällä, jos ei seksi kiiinnosta? nim. aina halukas nainen

Vierailija
74/123 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee… kerran viikosa- kerran kuussa.

Aik N

Vierailija
75/123 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua seksiä jatkuvasti. Mies varmaan useammin mutta minä en. Viimeksi tullut harastettua n. 3kk:n välein, nyt vielä pidempi aika. Ehkä kerran kaksi vuodessa. Ja mie "itkee" miksen tahdo. Sehän on minun asiani. On muutakin tekemistä kuin seksi.

Onnellisesti naimisissa N50

Onnellisesti naimisissa. Sinä ehkä, mutta miehesi ei taatusti. Ehkä miehesi hakee sitten seksinsä jostain muualta. Minä ainakin tekisin niin. Varsinkin asenteesi takia.

Vierailija
76/123 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua seksiä jatkuvasti. Mies varmaan useammin mutta minä en. Viimeksi tullut harastettua n. 3kk:n välein, nyt vielä pidempi aika. Ehkä kerran kaksi vuodessa. Ja mie "itkee" miksen tahdo. Sehän on minun asiani. On muutakin tekemistä kuin seksi.

Onnellisesti naimisissa N50

Onnellisesti naimisissa. Sinä ehkä, mutta miehesi ei taatusti. Ehkä miehesi hakee sitten seksinsä jostain muualta. Minä ainakin tekisin niin. Varsinkin asenteesi takia.

Näin on. Ekan kuukauden jälkeen alkaisin jo järjestelemään vierasta. Tosin asenne on niin huono, että parisuhde olisi varmasti päättynyt jo aiemmin. Haluton nainen on sellainen etten sellaisen kanssa suostuisi asumaan samassa taloudessa, saati nyt koskaan edes naimaan halutonta. Lähdin parisuhteeseen sillä ajatuksella nuorena, että se kestää niin pitkään kuin vaimo minua haluaa. No on kestänyt koko iän, joten sillä menty. Jälkiviisaana voi todeta, että ilmeisen oikea valinta. Tosin vaimo vei minut vihille, eikä toisin päin.

Vierailija
77/123 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämmöisiä kannata laskea. Silloin kun haluttaa niin toimimme.

Vierailija
78/123 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon edellisestä spontaanista halusta on nyt 6kk, enkä ole täysin varma oliko sekään täysin aitoa.

Rakasteltu on silti joka päivä edellisen viikon aikana. Läheisyyttä tarvitaan molemmat ja näinhän se käy, mutta kovin on erikoinen tilanne kun vaimo ei juuri koskaan tunnu orgasmia kaipaavan. Ei vaikka ehdottaisin mitä.

Vierailija
79/123 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin vähintään pari kertaa päivässä. Miesystävästä en tiedä. Nähdään kuitenkin vain joka toinen vkonloppu, mutta sitten niitä seksikertoja onkin 4-6 vkonlopun aikana.

Mies saa mut syttymään todella tehokkaasti.

Vierailija
80/123 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä olet noin nuori, ja teillä on jo nyt havaittava ero seksuaalisissa haluissa, niin kannattaa vakavasti harkita eroamista. 

Parisuhde tarkoittaa eri ihmisille eri asioita. Jotkut pitävät siitä seksin tuomasta hyvästä olosta, rakkaan kanssa yhdessä nauttimisesta ja sellaisesta. Muut asiat ovat merkityksellisiä sitten kun tämä on kunnossa. 

Jos teillä on noin iso ristiriita, niin te olette katkeria kohta ja sitten sen oikean löytäminen voi olla vaikeaa. Eihän sun tarvitse suhdetta lopettaa, onhan niitä vaihtoehtoja. Mies tietenkin haluaa sinua, mutta voittehan te sopia jostain järjestelystä.