Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tunne takaisin seksiin?

Vierailija
10.03.2010 |

Olen 33-vuotias mies jota nainen petti 8 kk sitten. Yhdessä ollaan oltu yli 10 vuotta. Julkituloon saakka seksissä oli "sitä jotain" jota on ollut vaikea saada takaisin. Seksiä kyllä on ainakin pari kertaa viikossa ja seisokin saan yleensä ihan helposti, mutta joka kerta siitä jää puuttumaan jotain. Melko usein tulee vähän typerä olo jälkeenpäin, ei mitenkään tyydyttynyt. Tuntuu kuin runkkaisi ja vaimo on siinä vain välineenä. Tuntuu myös että ryhdyn seksiin "ihan vääristä syistä". Miten muut miehet ovat kokeneet tällaisen, siis seksin pettämisen jälkeen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko selvittäneet tapahtumaa, tai peräti päässeet jonkinlaiseen sovintoon?

Vaikeapa sitä on ihan täysillä heittäytyä rakasteluun, kun on joutunut pohtimaan, että puoliso pitää jotensakin kakkosena. Pettymys palaa helposti mieleen ja sen jälkeen on kyllä vaikea innostua.

Superlohdullista: itse kunkin suhteen seksuaalinen puoli pakkaa jossakin vaiheessa menemään jotenkin vinoon. Samaa paskaa se on kuin muukin elämä. Haaveet kaatuvat, maailma osoittautuu paskaksi ja lopulta saa huomata, ettei edes itse ole sitä mitä luuli.

Tää ei varmaan auttanut tai lohduttanut. Tarkoitukseni olikin yhdistää asia suurempiin asiakokonaisuuksiin. Mun arvaukseni - joka tuskin on kovin valistunut - kuuluu, että seksi vaimosi kanssa voisi alkaa maistua, jos pystyt tuntemaan itsesi todella halutuksi. Jos vaimosi petti, hänellä kai on jonkinmoinen vastuu tilanteesta. Minusta tuntemuksesi ovat perin ymmärrettäviä. Tarkoitukseni ei ole ehdottaa kostoa, mutta kysäisen, kannattaako sellainen seksi, josta lopulta jää paha maku.

Vierailija
2/2 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selvittänyt tapahtumaa ihan yksityiskohtia myöten. En tiedä voiko mistään sovinnosta puhua, mutta on kyllä päätetty että periksi ei anneta. Jatkuvasti asia kuitenkin hiertää vaikka tapauksesta on jo 8 kk. Seksuaalinen itsetunto jotensakin nollissa ja se vaikuttaa elämänhaluun ihan muutenkin. Ei nyt sentään mitään itsetuhoisia ajatuksia, ei lähellekään sitä. Lapset ovat elämän ilo ja joskus on vaimonkin kanssa ihan hauskaa. Jotain silti puuttuu. Ehkä arvostus ja kunnioitus vaimoa kohtaan puuttuu, hänen "osakkeensa" laskeneet todella syvälle.

Aluksi syytin tapahtuneesta itseäni ja vaimokin minua syyllisti heti kun jäi kiinni. Valehteli ja muunteli totuutta viikkokausia ja kaikki asiat piti lypsää ja puhui itseään pussiin jatkuvasti. vaikutti kuin olisi pitänyt minua tyhmänä, vaikka rivien välissä oli paljon loogisesti pääteltäviä asioita.

Olet varmaan ihan oikeassa siinä, että minun olisi tunnettava itseni todella halutuksi. Itsetunto tarvisi kohotusta. Mutta miten se tapahtuu, jos en voi olla varma siitä, että pystyn tarjoamaan lähellekään sellaista intohimoa ja kiihkoa kuin se vieras mies. Vaimo on tälle miehelle ilmoittanut sähköpostitse, ettei ole kokenut mitään vastaavaa kenenkään muun kanssa. Minulle tyydytys seksissä on tullut aina siitä, että olen saanut toisen nauttimaan orgasmiin saakka ja kunnolla. Näin on todellakin tapahtunut vuosikausia alusta lähtien, sitä ei ole syytä epäillä ja niistä jutuista on aina saanut kiihoketta mielelle myös huonompina kausina. Niitäkin on ollut. Käytännössä se on tarkoittanut innokkuuden vähentymistä ja huomionosoitusten puuttumista omien murheiden ja kriisien keskellä. Jotenkin sitä vain kuvitteli, että toiseen voi luottaa vaikka tilanne olisi mikä eikä erosta oltu koskaan puhuttu. Nyt kuitenkin tuntuu että kaikki nuo hyvät hetket on kuin vedetty vessanpöntöstä alas.

Kyllä tämä vaikeaa on. Välillä tuntuu siltä, että meillä on yhteistä vain lapsi, toinen ei herätä mitään tunteita. Välillä taas ihan oikeasti haluaa pitää toista lähellään ja hyvänä. Jatkuvasti käy mielessä, mitä tässä pitäisi tehdä ja mitä käytännön toimia aiheuttaa ero asumisessa, lasten suhteen yms.

Ei millään haluaisi edes ajatella eroa.

Ja siitä seksistä. Ei siitä jää paha maku. Ihan neutraali. Henkistä tyydystä en ole siitä saanut sen jälkeen, kun petos selvisi. Aika erikoista oli myös se, että viimeinen hyvä seksikerta oli vain viikko sen jälkeen, kun vaimo oli nussinut vieraan kanssa. Sitten koko homma selvisi.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla