Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuinka usein itse haluat seksiä?

Vierailija
10.05.2012 |

Olen nainen ja kärsin ainakin jonkin verran parisuhteessani siitä, että seksuaaliset tarpeeni eivät täysin kohtaa. Lähinnä kyse on siitä, että haluan huomattavasti harvemmin kuin mieheni.

Tiedustelisin muilta naisilta, mikä teillä on luontainen rytmi - eli kuinka usein teillä luontaisesti (ilman miehen vihjailuja tms) herää tarve tai halu rakastella?

Itselläni tämä tarve herää ehkä kerran joka toinen viikko. Miehelläni tämä rytmi on kerran päivässä, joten tilanne on vähän hankala.

Ja sanomattakin lienee selvää, että "miten voit haluta noin vähän" ym. kommentteja ei tarvitse esittää.

N33

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua seksiä jatkuvasti. Mies varmaan useammin mutta minä en. Viimeksi tullut harastettua n. 3kk:n välein, nyt vielä pidempi aika. Ehkä kerran kaksi vuodessa. Ja mie "itkee" miksen tahdo. Sehän on minun asiani. On muutakin tekemistä kuin seksi.

Onnellisesti naimisissa N50

Vierailija
22/123 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä seksipalstaa lukee ilmeisesti enimmäkseen vain naiset, joilla seksi on koko ajan mielessä. (ja siinä syy, miksi pyörivät täälläkin) Itselleni riittää kerran yhdessä/kahdessa viikossa. N31

Mee baariin ettii joku äijä ne varmaa suostuu panee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viimeisin 23 kuulostaa rehelliseltä. Ei perheissä naida joka päivä eikä joka viikko eikä joka kuukausikaan. Haloo!!!

Ei se tarkoita sitä, että jos teillä ei naida kuin juhannuksena ja jouluna, niin missään muuallakaan ei näin tapahdu.

No okei, vaimoni on juuri tuollainen, ja jos hänen aloitetta odotellaan, niin sitä seksiä olisi ehkä kerran vuodessa.

Mutta olen käynyt välillä poistamassa paineita erään tutun rouvan luona ja hän panisi vaikka koko ajan. Eli ilmeisesti vähän nymfon vikaa. Eli ihmiset ovat erilaisia ja on sitä olemassa naisia, jotka oikeasti haluavat seksiä ja paljon... No, mutta tuollaiset kokemukset pitää mielen virkeämpänä ;)

Vierailija
24/123 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaminen riippuu niin monesta asiasta. Joskus alkaa panettaan aivan sairaasti kuntosalilla, kun siellä näkee komeita ja seksikkäitä miehiä. Keväällä panettaa taatusti enemmän kuin kaamosaikana. Väliin voi olla viikkokin ilman panetusta.

Vierailija
25/123 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastimme 1-2 krt/kk jossain vaiheessa alkoi väliä olla jopa 3kk.

Katselin muita naisia silläsilmällä,joka jäi siihen.

Sovimme,että takaraja on n.2viikkoa ja kun vaimo ei halua,hoitaa asian muilla tavoin ja olen asiaan tyytyväinen.

M48

Vierailija
26/123 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisten aikana taukoa yhdynnästä, mutta päältä päin voi hoitua silloinkin.

Ja myönnän harrastavani lisäksi omaa kivaa.

Vierailija
27/123 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein ei kuitenkaan tee miestä mieli. Harrastan yksinäni sitten jos olen yksin kotona.

kerran viikkoon pitää miehelle antaa, silloinkin tulee niin nopeesti, et ei paljon taas huvita seuraavaan kertaankaan taas...

Vierailija
28/123 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli suhteen alussa ja viime aikoihin asti haluja noin 4-6krt/vk. Nyttemmin, kun miehellä on haluja noin kerran viikkoon tai harvemmin, omat haluni ovat laantuneet jo siitä syystä että torjutuksi tuleminen kerran toisensa jälkeen ei saa mua tuntemaan itseäni erityisen halutuksi..

Nykyisin tekee mieli miestäni noin kerran kuukauteen, omin käsin onneen tietty useammin.

Vierailija
29/123 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin tulee värkki niin araksi, että en voi rakastella joka päivä. Jos joka päivä rakastelisi, niin pitäisi kävellä kuin vanha cowboy.

Vierailija
30/123 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes joka päivä haluan. "haluttominmakin" päivinä sytyn helposti jos vähän viitsii yrittää :D

Vierailija
31/123 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kertonu ikääsi?kuitekin,olemme vähä vanhempia,vielä se vanhakin osaa,pari kertaa viikossa,eikä pakko yhdyntää,näin meillä menee.

Vierailija
32/123 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maara ja laatu yhta tarkeita

Vierailija
33/123 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieheni olisi voinut kirkoittaa tuon. Minun "luontainen rytmi" on noin kerran kuussa ja mies tarvitsisi ehkä kerran tai kaksi viikossa.

Meillä kuviot toimii niin että mies hoitelee paineensa ihan itsensä tai minä voin keventää antamlla käsihoidon, varmaan keskimäärin parikertaa kuussa.

Tällä mennään toistaiseksi.

Vierailija
34/123 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen 33-vuotias nainen. Haluan n. 4-6 ktr. viikossa, vähän vaihtelee kuukautiskierron mukaan. On ollut lyhyitä muutamien kuukausien kausia, että parikin kertaa viikossa riittää jos on ollut surua, stressiä, lapset valvottaneet jne. Jos en ole saanut pariin päivään, saan yleensä useita orgasmeja. Jos harrastetaan peräkkäisinä päivinä, saan yhden.

On se seksi meilläkin vähentynyt ajan mittaan silti. 15 vuotta sitten pantiin kuin kanit tämän samaisen miehen kanssa ja usein monta kertaa päivässä. Kolmen lapsen ja kiireisen elämän kanssa ei enää jaksa, ehdi tai pysty.

Miten te järjestätte noin useat seksikerrat? Minkä ikäisiä lapset on? Minkälaista työtä teette vai oletko esim. itse kotona?

Mieheni kanssa ollaan aikanaan harrastettu kans seksiä kuin kanit ja nyt vain silloin tällöin. Haluja olisi enemmänkin kuin aikaa (yhteistä siis) ja mikään pikapano ei tahdo luonnistua. Mies tykkää nykyään erikoisemmista jutuista eikä niitä harrasteta noin vain extempore. Tää vähän rassaa kun itse tykkäisin normiseksistä vähän enemmän ja vain piristyksenä noista muista tasaiseen tahtiin.

Anna vinkkejä plese!!!

Vierailija
35/123 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä kyllä haluan useammin kuin mieheni. Sopiva tahti olis mulle n.3-4 krt viikossa. Aika hyvin kuitenkin sujuu. Uein saan houkuteltua mieheni, vaikka hän ei heti niin innokas olisikaan:) Seksiä on pari kertaa viikossa vähintään ja se on ihan hyvä.

Vierailija
36/123 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä kyllä haluan useammin kuin mieheni. Sopiva tahti olis mulle n.3-4 krt viikossa. Aika hyvin kuitenkin sujuu. Uein saan houkuteltua mieheni, vaikka hän ei heti niin innokas olisikaan:) Seksiä on pari kertaa viikossa vähintään ja se on ihan hyvä.

Ainakin tällä hetkellä. Viime vuonna oli vielä nimittäin tilanne, että seksiä oli ehkä kolmen kuukauden välein...Toivottavasti tämä määrä tulee nyt sitten pysymään.

N27

Vierailija
37/123 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen 33-vuotias nainen. Haluan n. 4-6 ktr. viikossa, vähän vaihtelee kuukautiskierron mukaan. On ollut lyhyitä muutamien kuukausien kausia, että parikin kertaa viikossa riittää jos on ollut surua, stressiä, lapset valvottaneet jne. Jos en ole saanut pariin päivään, saan yleensä useita orgasmeja. Jos harrastetaan peräkkäisinä päivinä, saan yhden.

On se seksi meilläkin vähentynyt ajan mittaan silti. 15 vuotta sitten pantiin kuin kanit tämän samaisen miehen kanssa ja usein monta kertaa päivässä. Kolmen lapsen ja kiireisen elämän kanssa ei enää jaksa, ehdi tai pysty.

Vierailija
38/123 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"rytmini" olisi tällä hetkellä,jos seksiä saisi halutessaan..Olen ollut niin kauan ilman.

Mutta joskus n. 3 v. sitten,halusin n. 3 krt/vkossa.

N40++

Vierailija
39/123 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ollaan ja viikonloppuna yhdessä niin haluan 1-3 kertaa vuorokaudessa. Viikko kun oltiin yhdessä lomalla niin halusin 1-2 kertaa vuorokaudessa. Aikaisemman miehen kanssa avoliitossa halusin 6-8 kertaa viikossa (mutta en saanut).

N43

Vierailija
40/123 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän johtuu, että kaikki tänne palstalle kirjoittelevat haluavat monta kertaa päivässä jne.

No, minun luontainen rytmini on ehkä noin kerran viikossa. Tähän olen täysin tyytyväinen ja näin on ollut aina.

N35