PIKKU2 HUHTIKUU
Kommentit (214)
Viiru.................... 2/30-36.....yk8
Tapir.................. 5/29-31.....yk14
Tatjuska............ 7/26-29.....yk6
Suttu.................. 10/28-30.....yk8
Roma................ 13/26-29.....yk5
Ope81............... 16/28-30.....yk1
Chili................... 23/28-34.....yk1
Mammamuori.. 23/27-28.....yk2
paljon onnea plussasta! :)
Viiru: pahoittelut tädistä. Toivottavasti tämä on nyt SE kierto.
ON: eilen molemmat ovistestit negaa.... paras lähteä lukemaan lääketieteellisen pääsykokeisiin, ei tästä ota ilman tohtorinarvoa selvää mitä tässä kropassa oikein tapahtuu.
no jo oli pitkä kierto viirulla.. höh.. no mutta jos se enteilee sitä että tää on nyt se kierto.. Ainakin mulla oli vähä kummallisen pitkä edellinen ja sitten seuraavassa kierrossa tuli plussa jo viikkoo ennen ku normaalistikaan pitäs menkat alkaa!
Vai meinaa roma lääkikseen, vau.. sulla onkin puuhaa sitten joka saralla! :)
Tajusin vasta eilen mitä "ON" tarkoittaa :D hehee.. joskus mietin että kukahan se ON on kun ei oo listallakaan.. xD hohhoijaa.. ja aatelkaa että raskauskin tyhmentää viä entisestään.. Ainakin mulle on käyny niin..
Piti varata tänää neuvola mutta meni soittoaika ohi joten ens viikolla sit..
Viiru................... 3/30-36.....yk8
Tapir.................. 6/29-31.....yk14
Tatjuska............ 8/26-29.....yk6
Suttu.................. 11/28-30.....yk8
Roma................ 14/26-29.....yk5
Ope81............... 17/28-30.....yk1
Chili................... 24/28-34.....yk1
Mammamuori.. 24/27-28.....yk2
ON lyhyesti: sekä liuskassa että digitestissä tänään ovisplussa, hurraa!!!
Moikka!
Ilmottautuisin mukaan, jos mahtunee? Olen 30 ja mies 30 ja ensimmäinen meillä 06/08 ja nyt siis toista kuumeillaan välillä enemmän ja välillä vähemmän;) Mulla on ajatus jo ihan varma, mutta mies ei aivan 100% vielä ole...mutta pillerit joka tapauksessa jäi ja pikkukakkoselle on näytetty jo vihertävää valoa!
Tosiaan eletään ekaa kiertoa pillereiden jälkeen ja vielä ei menkkoja oo tullu, luulisin et kierto on aluksi ainakin se n. 28päivää kun pillerit on just lopettanu ja huomenna olis siis kp.14 ja ovis...vatsaa on koskenu siihen malliin, et pitää varmaan paikkansa;) Kauhean tosissaan ei yritys vielä ole, koska ei taimailla noita petipuuhia. Enemmän niin että tulee jos on tullakseen...mut toki mä oon hyvin tietoinen et millon se mahdollisuus olis;)
Onnea kaikille plussanneille ja jatketaan me muut odottelua;)
Viiru................... 4/30-36.....yk8
Tapir.................. 7/29-31.....yk14
Tatjuska............ 9/26-29.....yk6
Suttu.................. 12/28-30.....yk8
Taide80............ 14/28.....yk1
Roma................ 15/26-29.....yk5
Ope81............... 18/28-30.....yk1
Chili................... 25/28-34.....yk1
Mammamuori.. 25/27-28.....yk2
Taide80: tervetuloa joukkoon! :)
Siirryn nyt pikkuhiljaa tämän TammiTähden kanssa tuonne odotuspuolelle:)
Oikein kovasti plussatuulia teille kaikille!
Viiru................... 5/30-36.....yk8
Tapir.................. 8/29-31.....yk14
Tatjuska........... 10/26-29.....yk6
Suttu................. 13/28-30.....yk8
Taide80............ 15/28.....yk1
Roma................ 16/26-29.....yk5
Ope81............... 19/28-30.....yk1
Chili................... 26/28-34.....yk1
Mammamuori.. 26/27-28.....yk2
Mites Mammamuori ja Chili, teillä on piinapäivät menossa. Onko oireita ilmaantunut tai testejä jo tehty? Plussatuulia molemmille!!
ON: ovis bongattu eilen, hirveät vatsakivut n. tunnin verran oikealla puolella. Peittoja heiluteltiin sekä lauantaina että sunnuntaina, joten ajoituksesta sen ei ainakaan tällä kertaa pitäisi olla kiinni. Huomenna alkaa lugejen laitto jälleen, toivottavasti toimivat yhtä hyvin kuin viime kierrossa.
Aurinkoista maanantaita kaikille ja paljon plussatuulia!!
todellakin, mammamuori ja Chili --> joko on testauksia. Ei sillä että meitä muita mitenkään kiinnostaisi, mutta kuitenkin:) plussia matkaan molemmille!
Roma, hienoa, että ovis on löytynyt. Mä olen taas kans aloittanut testailun ja katsellaan kuinka monta liuskaa tässä kierrossa saan kulumaan:)
Iloa maanantaihin kaikille.
Testiä en ole uskaltanut vielä tehdä kun takaraivossa joku huutelee että nega se on, mutta Joitakin pieniä oirehtimisia olen jo saanut aikaan kun oikeen kuvittelen. pientä huimausta ja ällötystä samoin ku vatsasta nippailua. mut testin teen vasta perjantaina. Olettaen että jaksan odottaa sinne asti!
Mulla on menny viimeset 4 päivää ihan muissa asioissa ja en ole onneksi juuri miettinyt tulosta, mut vielä hetki kestetään tätä piinaa ja sitte nähdään kuinka kävi... ei sillä että teitä kiinnostais, mutta kuitenkin. ;)
Täällä olisi uusi kuumeilija listalle lisättäväksi. Olemme mieheni kanssa kumpikin 35 v ja esikoinen syntyi 07/09. Olen lukenut jonkin aikaa teidän viestejänne, mutta aiemmin en ole tohtinut liittyä mukaan. Hetki meni, ennenkuin tajusin aiheen sanaston, mutta nytpä tiedän minäkin jo jotain :-)
Olen kuumeisesti yrittänyt etsiä tietoa imetyksestä ja sen aikana raskaaksi tulemisesta, sillä meidän neiti imuttelee vielä ahkerasti. Viime kuussa tuli ekat menkat raskauden jälkeen ja nyt eka kierto oli 39 vrk. Kääk! Ensimmäinen lapsemme sai alkunsa helposti heti kun pillerit oli jätetty pois. Nyt mua alkaa jännittää, että mitenkähän käy, kun en ole enää ihan nuori. Minkälaisia kokemuksia teillä on imetyksen aikaisesta hormonitoimminnasta ja kierroista? Kannattaako ovulaatiota alkaa tikuttaa vai odotella, että kierto lyhenee? Nyt olis siis 9/39 meneillään ja eka yritys 8-D
käyn siis vieläkin seuraamassa kuulumisianne :) ja nyt oli Julialle pakko kommentoida. Ilmeisesti imetys vaikuttaa hyvin eri tavalla eri henkilöiden hormoneihin. Minulla alkoi menkat 7 viikkoa synnytyksen jälkeen, ja oireiden perusteella myös ovuloin. Raskaaksi tulin heti kun yöimetyksen lopetin eli toimi meillä näemmä ehkäisynä. Edelleen imetin päivät läpeensä. Poika oli siis tällöin 9 kuukautta. Nyt 10,5 kk ja viimeinenkin imetys tehty.. :'(.
Timantti 6+4
Täällä hulluja alavatsa kipuja;) Tuntuu ettäjo ainakin kolme päivää ennen ovulaatiot luulin että on ovulaatiokipuja ja nyt vielä kaks päivää ovulaation jälkeenkin?? Ihan kun olis Menkat koko ajan alkamassa;) Liekö nyt sitten sitä hormonitoiminnan muutosta vaik kun eka pillereiden jälkeinen kierto menossa...
Peittoja heiluteltiin viikonloppuna sillai puol tosissaan, eli ajallisesti vois olla kohdallaan, mut en vaan jaksa oikein uskoa että olis muka heti tärpännyt...varsinkin kun tossa hommassa vain osa kavereista pääs sisään asti;)
Mieheni ei oikein osaa päättää antaisko sille pikkukakkoselle oikeesti luvan tulla vai vieläkö ootelis:) Se on niitä miehiä, joiden on vaikea tehdä mitään päätöksiä, koski ne sit päivän ruokaa tai vauvojen tekemistä! Parasta olis kun joku "luontoäiti" vaan päättäs ;) Kyllä se siihen sit suostuis:)
Viiru................... 7/30-36.....yk8
Julia74............. 10/39.....yk1
Tapir................. 10/29-31.....yk14
Tatjuska........... 12/26-29.....yk6
Suttu................. 15/28-30.....yk8
Taide80............ 17/28.....yk1
Roma................ 18/26-29.....yk5
Ope81............... 21/28-30.....yk1
Chili................... 28/28-34.....yk1
Mammamuori.. 28/27-28.....yk2
Julia74: tervetuloa! Jos teet itsestäsi esittelyn, niin lisään sinut sinne vielä. :)
Kiitos Roma! Tässä esittelyni:
Nimimerkki: Julia74
iät: minä 35, mies 35
Esikoinen: tyttö 07/2009
Yritys aloitettu: 04/2010
Timantti76: kiitos kommenteista! Olen itsekin nyt yrittänyt lopettaa yöimetyksiä, koska olen lukenut yöimetyksen mahdollisesta vaikutuksesta raskaaksi tulemiseen. Mutta ennen kaikkea syy lopettamiseen on yöunen pituudessa ja faktassa, että vauva pärjää hyvin ilman imetystäkin. Tärkeintä mulle on kuitenkin pikkuneidin turvattu kasvu. Ja kaikesta huolimatta herään lähes joka aamu klo viisi imettämään, kun neiti roikkuu sängyn laidalla ja huutelee kainosti.
MUTTA minusta olisi ihanaa tulla nyt jo uudestaan raskaaksi ja saada neidille leikkikaveri. Olen näitä 'heti mulle kaikki' -ihmisiä, joille ei odottaminen (vaan ei odotusaika) sovi ollenkaan. Siksi ajattelin, että vertaistuki voisi olla tarpeen, kun eihän näiden tilausten toimitusajoista ole mitään taetta ;-)
Olen tutustunut kaikenlaisiin ovulaatiolaskureihin jne. ja todennut mm., että jos kierto on yli 35 vrk, niin pitäisi ottaa lääkäriin yhteyttä. Vaan enpä tiedä kehtaanko vielä. Vai meniskö tässä välissä käymään gynellä, jotta tietäisi, että onko kaikki jees. Niinpä niin, kuulostanpa hätähousulta, mutta uskon, että ainakin joku tunnistaa tunteen.
Onnittelut LilleLobsterille plussasta!!
ON: mulla tänään kp2 ja yk8, eikun sotasuunnitelmaa punomaan ja ovistestiostoksille. Onneksi kierto ei ton pitemmäksi tällä kertaa venynyt:)
Muille plussatuulia!!!!