Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 HUHTIKUU

Kommentit (214)

Vierailija
121/214 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainio sana! Tein tänä aamuna vielä sen CB: viikkonäyttö-testin, ja plussaa sekin näytti ja viikkoja 1-2 eli menkkojen mukaan laskettuna taitaa olla 3+6.

Nyt taidan pikkuhiljaa siirtyillä tuonne odotuspuolelle.

Plussatuulia kaikille!!!

Vierailija
122/214 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Mindylle iloisista uutisista!!

Monella on nyt jännät paikat, voi niin toivon teillekin plussauutisia :)!

Timantti rv4+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/214 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma................. 4/26-29.....yk5

Ope81................ 7/28-30.....yk1

Chili................... 14/28-34.....yk1

Mammamuori.. 14/27-28.....yk2

Tapir.................. 20/29-31.....yk13

Tatjuska............ 26/26-29.....yk5

Ninnininnuli...... 28/33-35.....yk2

Suttu................... 29/28-30.....yk7

Viiru.................... 34/30-36.....yk7

Vierailija
124/214 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs meidän piinailijat, Tatjuska, Ninnininnuli, Suttu ja Viiru, oletteko testailleet, entä onko oireita? Jännittää teidän puolesta! :)

Mea: itse päättelin että mulla saattaisi olla jotain häikkää keltarauhastoiminnassa koska mun luteaalivaiheet olivat järjestään vain 9 päivää. Seurasin tilannetta kolme kiertoa, mittasin lämmöt ja tein ovistestit ja sitten menin lääkäriin. Hän oli samaa mieltä että luteaalivaihe ei ole riittävä ja sain lääkkeeksi luget, pienellä annostuksella näin alkuun.

Kun aloin esikoista odottamaan, mullahan tuli ihan kunnon menkat vielä kerran, siksi havahduin raskauden mahdollisuuteen vasta rv 5+6 kun oli koko ajan niin paha olo ja vaikka menkat olivat juuri loppuneet, niin tuli yhtäkkiä ihme tuhrua. Laskeskelin tässä jälkikäteen että siinä kierrossa jossa raskauduin, luteaalivaihe oli ollut max 10 päivää mutta todennäköisemmin 8 tai 9 päivää. Että ne menkat ovat todennäköisesti johtuneet tuosta liian lyhyestä luteaalista mutta jotenkin ihmeen kaupalla tuo meidän sissityttö oli vuodosta huolimatta matkassa pysynyt. :)

Amppu: tervetuloa! Jos haluat noille listoille mukaan, laitathan mulle tiedot niin lisäilen sut niille.

Vierailija
125/214 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin vaan että mitä mä teen sen ehdotuksen suhteen kun lääkäri kehotti odottamaan ekat menkat ja niiden jälkeen käyttämään 14kp-eteenpäin 10 päivää teroluteja. Niidenhän jälkeen yleensä tulee vuoto, mutta voiko terojen aikana raskautua...ja jääkö vuoto sitten pois jos niin kävisi.

Mä harrastan niin vähän paheita, etten pistäisi pahakseni vaikka hoksaisin raskautuneeni vasta lähempänä vaikka 10+ viikkoja... :P Pääsisin yli tuon kaksoisraskauden keskenmenoviikon huomaamattani...

Onhan tämä. Enkä ole näin innokkaasti odottanut kuukautisia koko elinikänäni... Täällä puhutaan tädistä, me ollaan miehen kanssa todettu että silloin on "vieraita"... :D

Vierailija
126/214 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Kyllä mun mielestä Terojen kanssa voi raskautua, muistaakseni kysyin sitä aikanaan, kun sain ensimmäisen kuurin niitä. Kiertoahan ne vissiin vaan tasaa, ei kai niillä varsinaisesti ole mitään "ehkäisevää" vaikutusta.

Tai jos olisi, niin kyllä suuttuisin ihan todella paljon, kun tässä olen niitä tosissaan puoli vuotta jo syönyt!

Täällä odotellaan pienessä paniikissa perjantain gynekäyntiä..niin kovasti haluaisin jo kuulla edes jonkinlaisia positiivisia uutisia.

Vierailija
127/214 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että taas aloitettiin alusta tämä laskeminen :( Jotenkin jo arvasin. Epäilen, että viime kierrossa oli kohdun ulkopuolinen kaveri sillä kivut olivat kovat. Mutta nyt ei siis mitään kipuja eikä ahdistuksia. Jännää miten vaihtelee.

Mutta taidan jäädä kevättä laittamaan ja nauttia pikku neidin seurasta tuolla ulkona joten älkää ihmetelkö jos minusta mitään vähään aikaan ei kuulu.

Plussatuulia kaikille, meillä tuulet olivat kovin heikot.

Suttu

Vierailija
128/214 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas koneella:)

plussanneille kovasti onnea ja uusille tervetuloa!

itse en ole pitkään aikaan ehtinyt koneelle tai sitten peittoja heiluttamaan, on ollut työ kiireitä ja/tai sitten mies matkoilla. tämän kierron hyödyntäminen on siis hyvin minimissä.

mutta onneksi sentään aurinko on ollut ihanana piristyksenä ja vaikka raskautumismahdollisuus tässä kierrossa ei olekaan niin hyvä niin kevään voimalla eteenpäin :)

Vierailija
129/214 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma, en vielä viitsi testailla kun pieni epäilys että ovis oli vasta viime viikonloppuna.. Tosin tilasin netistä testejä ja aattelin lauantai aamuna testata kun oon lähdössä kaverin luo helsinkiin viikonlopuks ja tarkoitus on kuitenkin varmaan vähä viiniäkin maistella jne. niin ei sitten tarvi stressata sen juomisen kans sillai jos viä negaa näyttää..

Suttu, ikävää että tuulet ei puhallellu siä vieläkään :(

Mä kärsin vieläkin kamalasta räkätaudista ja tänään ollu jatkuvasti etova olo, mä niiiiiin toivon että se johtuis jostain muusta ku tosta räästä rööreissä.. ;)

Vierailija
130/214 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koko pitkä teksti äskö katos joten nyt tiivistettynä sama uudestaan: Teinkin testin jo tänään ja plussa tuli! :) Ei vahva mut ei ihan pelkkä haamukaan! Lauantaina testailen uudestaan.. Ihanaa..

Tarrasukkiakos tässä nyt tarvittasii si!?

Viiru, mitäs sinne?? Joko?

Vierailija
131/214 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusista plussista!!!

Mulla on paha aavistus, että liityn sutun seuraan. Ei millään pahalla suttu:) Mut ei siis tätiä vielä eikä mitään muutakaan ja eilinen aamutesti nega. Elättelen toiveita, et ovis ois tosiaan ollut sillon viime viikolla, jolloin ei vielä testissä näkyis, mutta mutta...

Tulis jo täti, niin pääsis ovistestien ostoon, jos ei kerran plussaakaan pukkaa. Plääh.

Vierailija
132/214 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suttu................... 2/28-30.....yk8

Roma................. 5/26-29.....yk5

Ope81................ 8/28-30.....yk1

Chili................... 15/28-34.....yk1

Mammamuori.. 15/27-28.....yk2

Tapir.................. 21/29-31.....yk13

Tatjuska............ 27/26-29.....yk5

Ninnininnuli...... 29/33-35.....yk2.....plussa 15.04.

Viiru.................... 35/30-36.....yk7

Vierailija
133/214 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea ninnininnuli plussasta!!! :)

Viiru: peukut on pystyssä että se plussa sieltä nyt tulee! Niin kauan kun ei tätiä näy, niin on toivoa!! :)

Suttu: isot pahoittelut tädistä. :( Toivottavasti voimakkaammat plussatuulet puhaltelevat siellä tässä kierrossa.

ON: täti pakkaa kamojaan ja on jo toinen jalka ulkona ovesta. Tervemenoa vaan, eikä tartte palata pitkään aikaan. Odotan jotenkin (ehkä liian optimistisesti) että tämä olisi nyt SE kierto, ehkä johtuen siitä haamuplussasta jonka viime kuussa sain aikaiseksi. Jotenkin ihmeen toiveikas olo.... tai ehkä se vain on tämä auringonpaiste ja lämpiävä sää joka saa olon niin positiiviseksi.

Joka tapauksessa, plussatuulia kaikille paaaaljon!!!!

Vierailija
134/214 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuo plussa tuli niin aikaisin jo että toivottavasti pysyy mukana matkassa.. Mä kävin kyl kurkkimassa tua odotus puolella mut kai mä täällä ny saan niin kauan olla että hommaan tulee joku varmuus?

Vierailija
135/214 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovis bongattu marketti testillä tosin luulen et huomenna ku tikuttaa niin viiva on vahvempi ku testi viiva. ite en ole palstalla ollu muutamaan päivään kun poika on keksiny miten voi kävellä vähän ilman tukea ja se kaaparoottoo joka paikkaan.

pihalla ollaan tehty puutarhatöitä ja siellä on niin virkistävää. On saanu ajatuksensa pois turhasta stressistä.

Tädit ajetaan ny hornan kuuseen ja plussatuulet puhaltamaan! :)

Vierailija
136/214 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kateellisena täällä huokailen, kyllä se voi käydä toisille helposti:) Toivottavasti pysyy matkassa mukana!

Mulla kävi niin, että huomisesta tuli sitten vapaapäivä PAM:n lakon takia, vaikka en olekaan palvelualalla töissä...vaikuttaa kuitenkin meidänkin alalle sen verran.

Niin että kun muutekin stressaan huomista gyneä ihan tarpeeksi (minkä varmaan jo tiesittekin) niin nyt mulla on koko päivä aikaa miettiä ja pohtia mitä siellä tulee käymään!

Että sinällään pahimpaan mahdolliseen aikaan sattui tämäkin lakko:D

Vierailija
137/214 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin se gyne käynti menee!

Mekin mennään tänään kauppaan kun huomenna on ainaki puolet myyjistä lakos niin on hirveet ruuhkat.

Vierailija
138/214 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paaaaaljon iloa ja onnea odotukseen! Loistavaa.

Roma, tosiaankin väki vähenee, mutta voitte luottaa siihen, että mä olen varmaan tappiin saakka. Mulla kun ei ole yhtään tunne, että tämä kiertokaan on SE....Musta on ihanaa, kun joillan plussa vaan tolleen suitsaitsukkelaan tulee. Onnea vielä kerran.

ON: kamala päivä töissä ja mies työmatkalla, joten tän kierron peitonheilutukset on siirretty seuraavalle, vaikka mä vannotin, että jaksetaan pelata ja puuhata seuraavaan tätiin asti.

Vierailija
139/214 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy koko aika käydä katsomassa niitä viivoja ja siellä ne on! Ja ihan järkyttävä väsymys ollu pari päivää (tosin onhan mulla räkätautikin) mut tämähän sen selittää.. Mut yriän nyt pitää pään kylmänä, niin pelkään et käy niinku viime raskaudes et onki pahasti sairas tai että menee kesken.. Katsotaan..

Viirulle nyt ensteks täältä lähettelen plussapöpöjä ja sitten tietysti kaikille muille kans!!

Vierailija
140/214 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suttu................... 3/28-30.....yk8

Roma................. 6/26-29.....yk5

Ope81................ 9/28-30.....yk1

Chili................... 16/28-34.....yk1

Mammamuori.. 16/27-28.....yk2

Tapir.................. 22/29-31.....yk13

Tatjuska............ 28/26-29.....yk5

Ninnininnuli...... 30/33-35.....yk2.....plussa 15.04.

Viiru.................... 36/30-36.....yk7