Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 HUHTIKUU

Kommentit (214)

Vierailija
141/214 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko testailleet??

Vierailija
142/214 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvatkaapa ollaanko me muut uteliaita:) joko testejä on tehtyinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/214 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuittaa, täällä ollaan ja aamulla testaus edessä. Negaahan se näyttää, mutta testaan silti. Ei mitään oloja.

Mites Tatjuska, oletko jo testannut? Uteliaat odottelee täällä sullekin plussaa:)

Vierailija
144/214 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko jo testaillut? Jännityksellä odotamme:)

Oma testi oli nega kuten odottaa saattoikin.

Vierailija
145/214 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatjuska............ 1/26-29.....yk6

Suttu................... 4/28-30.....yk8

Roma................. 7/26-29.....yk5

Ope81............... 10/28-30.....yk1

Chili................... 17/28-34.....yk1

Mammamuori.. 17/27-28.....yk2

Tapir.................. 23/29-31.....yk13

Ninnininnuli...... 31/33-35.....yk2.....plussa 15.04.

Viiru.................... 37/30-36.....yk7

Vierailija
146/214 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sieltähän se täti taas saapui. ketuttaa niin vietävästi, että...

olin pahimmat piinapäivät reissussa kaksin muksun kanssa eli ei ollut onneksi aikaa jännitellä.

Toivottavasti Viirun nega vielä muuttuu plussaksi. Plussatullia kaikille muillekin. Täällä harjoitukset siis jatkuvat edelleen....

Vierailija
147/214 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatjuska! Hyvä kuulla kuitenkin, että harjoitukset jatkuvat:)

Viiru sit vielä jännittelee tilannetta.

Mä hajoon ensi viikolla....

Viikonloppuja kaikille!

Vierailija
148/214 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatjuska: pahoittelut tädistä. Laitoin sulle nyt täksi päiväksi kp 1, korjaatko jos on väärin.

Viiru: pahoittelut negasta, toivottavasti muuttuu vielä plussaksi. Peukut on pystyssä!

Vierailija
149/214 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatjuska............ 2/26-29.....yk6

Suttu................... 5/28-30.....yk8

Roma................. 8/26-29.....yk5

Ope81............... 11/28-30.....yk1

Chili................... 18/28-34.....yk1

Mammamuori.. 18/27-28.....yk2

Tapir.................. 24/29-31.....yk13

Ninnininnuli...... 32/33-35.....yk2.....plussa 15.04.

Viiru.................... 38/30-36.....yk7

Vierailija
150/214 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapir.................. 1/29-31.....yk14

Tatjuska............ 3/26-29.....yk6

Suttu................... 6/28-30.....yk8

Roma................. 9/26-29.....yk5

Ope81............... 12/28-30.....yk1

Chili................... 19/28-34.....yk1

Mammamuori.. 19/27-28.....yk2

Viiru.................... 39/30-36.....yk7

Vierailija
151/214 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki on, huhuu? :)

Mikäs Viirulla on tilanne, oletko tehnyt lisää testejä?

Tapirillakin alkaa jännät päivät, plussatuulia sinne.

ON: tänään ovisplussa. Ainakin liuskatestin mukaan, täytyy vielä varmistaa digitestillä, koska en voi uskoa että ovis olisi jo nyt. Eilen tosin oli liuskassa myös jo melkein yhtä vahvat viivat että jotain tässä on selvästi tapahtumassa mutta mitä, sitä voi vain arvailla.

152/214 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, täällä ollaan edelleen epätietoisuudessa yrityksen aloittamisen suhteen. Eilen jomotteli alavatsaa siihen malliin, että varmaan on ovulaatio aika lähellä ellei jopa päällä juuri tällä hetkellä. Näyttää vaan siltä, että taitaa tämä kierto sittenkin mennä vielä suunnitellessa :(

Yritin eilen saada miehestä irti jonkinlaista kantaa siihen milloin hänen mielestään yritys kannattaisi aloittaa, mutta eipä irronnut vastausta. Ärsyttävää! Tieto työpaikasta olisi hänen mielestään hyvä saada ensin, mutta kun ei niiltä kouluiltakaan mitään kuulu... Pää hajoaa, kun oma vauvakuume on niin kova!

Vierailija
153/214 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä opelle. Miehet vaan on sellaisia, mun ainakin. Ei siitä kyllä selvää vastausta tahdo aina saada. Mä en edes uskaltanut ehdotella pikkukakkosta ekaan 3 vuoteen, tosin en itsekään sitä kakkosta ois siihen halunnut. Oli meinaan varma, että se yks riittää eikä enää yhtään lisää. Sit kun aloin kysellä, niin sainkin parin päivän päästä myöntävän vastauksen. Yhteisten vuosien (lähes 10) aikana olen nähtävästi jotain hänen käsittelystään oppinut:)

Roma: en ole testaillut ja seuraavaksi testaan ke-aamuna, tuskin silloinkaan on mitään. Sit sen jälkeen testaan vasta sunnuntaina ja jos vieläkin negaa eikä tätiä näy, niin menen yksityiselle selvittään missä vika. Olenko liian vanha tai jotain? Alkaa niiiin ahdistamaan tämä turha yrittäminen kun mitään tulosta ei synny. yrityksen puutteesta ei voi syyttää...

Mites Tapir, oletko jo testaillut? Sulla varmaan kyllä fiilikset on saman suuntaiset kun mulla eli ei jaksa enää siihen plussaan uskoa. Mun yk:t ei vaan ole vielä mitään sun lukuun verrattuna. Pidän sormet ja varpaat pystyssä täällä että sua onnistaa nyt ja saat ne kauan kaivatut kaksi viivaa tikkuun!!

Kuinka moni teistä käyttää ovistikkuja ja mitkä on parhaita/luotettavimpia? Paljonko se CB:n testi maksaa, onko tietoa?

Vierailija
154/214 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan törkeen hintaisia. Meillä (siis apteekissa jossa olen töissä ) ne maksaa muistaakseni 41 euroa! Tällä hetkellä taitaa olla menossa kamppis jossa saa digiraskaustestin kaupan päälle.

Sitä en tiedä millä hintaa niitä saa netistä, en oo katsonut. Siinä digikynässä on seitsemän testiliuskaa.

Tänään on ollu mulla taas outo päivä. Ihan niinkuin olis tullu ovislimat, mutta jos mä en kerran voi ovuloida, nii jotain outoo sitä tapahtuu mun kropassani. Sen lisäksi että olen ollut kipeänä ja kuumeessa.

Vierailija
155/214 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä nyt viirulle ja tapirille nyt ainaskin! :)

Roma, voit poistaa mut listalta, vahvat plussat on jo tullu ja tuun si uudestaan jos tästä ei mitään tuukaan. Mutta en mä täältä viä mihinkä katoo ;)

Vierailija
156/214 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohti seuraavaa kiertoa! Mä en edes ennättänyt vielä päästä piina-ajalle, kun aamulla täti jo soitteli ovikelloa:) NOH, AINUT siis todellakin ainut lohtu oli, että olen bongannut elämäni ekan oviksen liuskatesteillä TASAN 14 vrk sitten...komeat limat ja liuskassa mukavat raidat. Harmi vain, ettei tämä(kään) bongailu vielä tuonut esikoiselle sisarusta.

Onneksi tänne voi oikeasti kirjoittaa: kaikkien näiden kuukausien aikana tänään nimittäin tuli ekan kerran itku...ja taisi päästä pari v:llä alkavaakin. Tämä olis siis SUPER lyhyt kierto ja mulla ei näin lyhyttä kiertoa ole ollut ikinä.

Kiitos, kun saa välillä myös valittaa.

Tapir vetäytyy nyt kans takavasemmalle ja käsittelee tilannetta jälleen kerran....mä tulen takaisin kyllä.

Tilanne siis 1/29-31 (nyt tosin oli vain tuo 25...)

Vierailija
157/214 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenmenosta? Jos siis mulla 4. ja 8.4. niin pitäiskö 4.4. laskea kp ykköseksi? Mietin vaan että koska sitä tätiä olis lupa odotella...

Lääkäri kyllä sanoi että kuukauden kuluttua keskenmenosta. Mun pari viimeistä kiertoa olivat lyhyemmät 25 päiväisiä vain. Sitä ennen mentiin Teroluteilla katkaisemaan ylipitkiä kiertoja.

Ennustajan lahjoja ei oo ni on paha sanoa mitään... :P

Menisköhän vapun jälkeen vasta tuo tätin saapuminen... Päässä viiraa kun sitä oikein odottaa sitä tätiä... tai "vieraita" niinku meillä mies on sanonu jo vuosia ;)

Sain tänään päivähoitopäätöksen, lapsi pääsee ryhmäperhepäiväkotiin elokuun alusta, tai mikä sen nimihirviö nyt olikaan... 16 lasta 1-5 vuotiaita. Olin jo ajatellut riemuisasti ettei minun tarvitse laittaa häntä päiväkotiin, mutta toisin kävi (ei sillä etten luottaisi heidän ammattitaitoonsa... "suunnittelin" vaan toisin..). Hyvältä kuulostaa tuo suht asiallisen kokoisen päiväkodin saanti. Eikä tarvitse miettiä mitä elokuulla tapahtuu.

Vierailija
158/214 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapir: pahoittelut tädistä. Toivottavasti tämä nyt alkanut kierto tuo sen plussan!

Viiru: mä olen tilannut niitä cb digitestejä halpa-testistä, hinta on ollut 31 eur, se on halvin hinta jonka olen löytänyt. Kalliitahan ne on liuskoihin verrattuna mutta hintansa arvoisia, ei tarvitse ihmetellä viivojen vahvuuksia vaan selkeästi näkee onko plussa vai ei.

Mea: mä en osaa mitään varmaa sanoa tuohon kp-asiaan mutta ehkä itse laskisin kierron alkaneeksi 8.4. Ilmoittele kun/jos haluat itsesi tuolle kp-listalle, niin lisään sinut sinne.

ON: ovisdigitesti näytti sitten negaa mutta liuska siis selvää plussaa. Ota tästä nyt sitten selvää... mutta luotan tuohon digitestiin ja sen mukaan mennään. Onneksi aloitettiin peiton heilutukset heti tädin häivyttyä, joten jos se ovis nyt sitten olisikin, niin tulee hyödynnettyä. No, katsotaan mitä ne testit huomenna näyttää.

Vierailija
159/214 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapir, tiedän tunteen. Kyyneleet ja vitutus tulee täälläkin kunhan täti taas kurvaa paikalle.

Sen ainakin tiedän, et seuraava kierto mennään alusta loppuun joka toinen päivä-systeemillä. Huhhuh, nimittäin näillä mun kierroilla tulee jokunenkin jumppa jumpattua. Ja ei, tätiä ei vielä ole näkynyt eikä oireen oiretta ole.

Mea: mä laskisin kanssa sen jälkimmäisen mukaan, koska siihen asti olet raskaana ollut. Tsemppiä!

Roma: pihinä naisena mä taidan pysyä noissa liuskatesteissä ja mennä vielä tolla "varman päälle"-jutulla:) On mulla sitten se viikkonäytöllinen r-testi odottamassa, jos halpistesti näyttää joskus muka plussaa.

Plussatuulia teille kaikille!! t.viiru, jolla kiertopäivät taas kohta karkaa käsistä.

Vierailija
160/214 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensiksi pahoittelut ei toivotuista vierailijoista muutamille!

Mä olen nyt miettiny ja miettiny et oliko mulla ovis vai ei, kun torstaina oli kaks viivaa näkyvis mut sen toisen olis pitäny olla vahvempi niin ku ohjeessasanottiin ja sit seuraavan testin kun tein niin ei taas näkyny mitään..

Että oliko se nyt se ovis vai ei?

testiluiskat loppu eilen enkä tänään kerenny hakee lisää niin mietin vaan että joko se oli ja jos ei ollu niin kandeeko huomenna hakee lisää liuskoi ja hommailla vaan samaan tahtiin kunnes seuraavan kaerran pitäs olla toi tätin eka vierailu päivä?

Mitä sanotte mitä teen kun päähän tässä pohdinnassa hajoo ja mä kun itelleni lupasin etten ota tästä stressiä..että tulee ku on tullakseen!