Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 HUHTIKUU

Kommentit (214)

Vierailija
161/214 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapir.................. 2/29-31.....yk14

Tatjuska............ 4/26-29.....yk6

Suttu.................. 7/28-30.....yk8

Roma................ 10/26-29.....yk5

Ope81............... 13/28-30.....yk1

Chili................... 20/28-34.....yk1

Mammamuori.. 20/27-28.....yk2

Viiru.................... 40/30-36.....yk7

Vierailija
162/214 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut!! :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/214 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan pari viikkoa sitten laitoin viestiä että vauvakuumetta olis liikkeellä.No nyt se vauveli kaiketi on sitten saanut alkunsa =) Eipä taas tarvinnu yhtään yrittää,tää sai alkunsa aikas "vahingossa" ja olin pyörtyä kun tein testin!

Leijutaan miehen kans jo pilvissä ja ei se kyllä yhtään haittaa et syntyy tän vuoden puolella vaikka alkuun tuntu oudolta.Lapset tulee sit oleen 09 ja 10,kiva kiva!

Mut pitkä matka on vielä jäljellä tätä odotusta!

Ex-kuumeilija viikoilla 4+2

Vierailija
164/214 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä testi aamulla negaa. Masentaa...

Mites muilla? En nyt jaksa muistella kuka oli seuraavaksi piinailemassa:)

Vierailija
165/214 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut viirulle ja tapirille..

mutta onnea ellu!

tuli mieleeni että kuinka pian se plussa näkyy jos on näkyäkseen siis raskaustestissä?

Vierailija
166/214 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tiedä koska näkyy. Mulla on käsitys, että se pari viikkoa oviksesta näkyis?

Ja jos mulla oli ovis sillon kun epäilin, niin siitä ei ole vielä sitä kahta viikkoa. Eipä tässä auta kun odottaa ja varmuuden vuoksi vielä pupuilla. Mies ei ainakaan laita hanttiin:)

Mites Roman bongailut, jokos olet saanut positiivisen o-testin?

Entäs te mammamuori ja chili, jotka seuraavaksi olette piinavuorossa, onko mitään havaittavissa?

Vierailija
167/214 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ostaneet ovulaatiotestinne? Mulla vielä yksi testikerta jäljellä mun digiCB:ssäni, mutta en taida sitä raaskia ainakaan ostaa.

Viimeksi ovistesti oli nega. Siitä riemuitsin, kai se tarkoitaa ettei enää oo mitään vääriä hormoneja tai muuta kropassa, ja pääsee aloittamaan nollasta. Oletan.

Mutta olis kiva saada täti kylään ja halpoja ovistestejä.. :D

Kuulostaa pimeeltä.

Vierailija
168/214 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ovis nyt ollu jo vai ei kun mä en täysin luota noihin testeihin, mutta pupuilu jatkuu kunnes täti tulee tai pitäs tulla jolloin testaan että miten kävi.. Ärsyttää ja jännittää yhtä aikaa!!!

Vierailija
169/214 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelliseen. Tänään illalla on ollu kummallisia tuntemuksia alavattas sellasta pientä nippausta mut ei niin voimakkaita että olis menkkojen merkki. En tiedä mistä johtuu mutta voi toki olla että kuvittelen kiinnittymis oireita.. omaan aika hyvän mielikuvituksen!

Vierailija
170/214 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mea: mä olen ostanut vaan niitä cittarin halpisjuttuja, n.kympillä 10 testiä. En kyllä vaan tiedä miten luotettavia ovat kun ei ole vertailupohjaa. Olen saanut ihan selkeitä plussia ja negoja ja siltä väliltä. Mutta kunhan täti kurvaa tänne, niin käyn niitä silti ostamassa:) Ja onnittelut muuten negasta! Aika harvoin saa siitäkään onnitella. Hienoa, jos jaksat heti alkaa uuden yrityksen. Paljon tsemppiä ja onnea sulle yritykseen!

Chili: mäkin odottelin tätiä kohta 2 viikkoa sitten, mutta oireet loppui kun seinään (oksetti ja väänsi vatsaa jne). Vasta sen jälkeen aloin miettiä oisko se ollutkin vasta ovis. Testit oli loppu, joten en ollut testannut. Ja päätin, että tästä lähtien tädin tuloon asti touhuillaan ettei mene sitten vahingossa ovis ohi. Nyt sitten mietityttää, että riittääkö touhuilut kattamaan sen mahdollisen oviksen. Miten ihmisellä ei voi olla parempaa mietittävää??! Pitäs varmaan hankkia elämä:)

Vierailija
171/214 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedämitä tää nippailu on mut pupuillaan kuitenkin seuraavaan testiin joka tehdään sit vappuna.. o-testit kans loppu mut kun sain sen yhen plussan siihen testiin viime torstaina (oudon sellasen tosin)niin en ole ostanut uutta pakettia. Eli nyt odotellaan raskaustestin tekoa peittoja heilutellen!

musta ne cittarin testit on ollu ihan yhtä hyviä ku apteekistaki hankitut joten halvempia ostelen!

Vierailija
172/214 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapir.................. 4/29-31.....yk14

Tatjuska............ 6/26-29.....yk6

Suttu.................. 9/28-30.....yk8

Roma................ 12/26-29.....yk5

Ope81............... 15/28-30.....yk1

Chili................... 22/28-34.....yk1

Mammamuori.. 22/27-28.....yk2

Viiru.................... 42/30-36.....yk7

Vierailija
173/214 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellu: onnea plussasta. :)

Viiru: toivotaan kovasti että sulla oli se ovis vasta myöhemmin ja siksi testit näyttäneet negaa. Onneksi ei ole vielä tätiäkään näkynyt, joten toivoa on vielä vaikka mihin! :)

Mea: mä olen ostanut ovistestit Halpa-testi.fi sivuilta. Olen ostanut niiden liuskoja ja CB digitestejä sieltä.

ON: juu, ei tästä ota selvää oliko se ovis jo vai onko tulossa vasta. Eilen tein taas selkeän plussan noilla liuskatesteillä mutta digitesti antoi negan. Ja tänä aamuna lämmöt nousussa, ihan kuin ovis olisi siis jo ollut. Aaaaarrrggghhhh!!!

No, parin tunnin päästä teen uudet testit, sekä liuskan että digin, katsotaan mitä niillä on tänään kerrottavanaan.

Vierailija
174/214 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapir alkaa toípua tädin saapumisesta. Lyhyt kierto ja aivan liian helpot menkat (ei kipuja, ei paljon vuotoa, vaan juuri ihanteellisesti).

Roma: sullakin jo puoliväli kierrossa menossa, vaikka vasta oli alussa! Äkkiä se aika sit menee kuitenkin, kuten taisit jo jossain kommentoidakin.

Viiru77: mäkin juttelin tossa puhelinajalla lääkärille ja sekin sanoi, että varmaan kannattais miettiä välillä jotain muuta, vaikka totesi kyllä, että ei taida olla kovin helppoa! Mutta hei, juuri tätä elämäähän me ollaan etsimässä:)

Mä olen hommannut liuskatestejä 1 kerran mammaksi.fi ja nyt ajattelin seuraavaksi kokeilla niitä citymarketin versioita. Ihan sama hinta ja molemmat on varmaan kiinassa tehty, joten tuskin on laatueroja.

ON: 4 päivä kiertoa menossa ja toukokuussa saatiin aika simppanäytteelle:) mies on positiivisella tavalla kauhuissaan, mutta onneksi näytteen saa ottaa kotona ja viedä sitten mennessään labraan! Mä odottelen kunnes täti lähtee muualle ja alan kans testaileen ovista...katotaan mihin se nyt osuu tässä kierrossa.

kevättä rintaan kaikille!!!!!!!!!!!

Vierailija
175/214 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tein illalla ihan huvikseni raskaustestin. En odottanut mitään, tein sen ja heitin pöydälle. Muutaman minuutin jälkeen ajattelin, että heitän testin roskiin, mutta vilkaistuani sitä olin toista mieltä!

Kontrolliviivan viereen oli ilmestynyt hyvin vaalea haamu, mutta viiva kuitenkin! Nyt olen tehnyt 4 testiä eilen illalla & tänä aamuna, ja kaikissa on tuo maaginen toinen viiva!

Tämä on parasta, mitä vuoteen on saavutettu!:D

En voi vieläkään uskoa todeksi!

Vierailija
176/214 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapir:sun teksti sai mut nauramaan. Sulla on just oikea asenne, hienoa!

LilleLobster: onnea haamusta! Toivottavasti viiva vaan vahvistuu!!

Vierailija
177/214 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sen ClearBluen digitaalisen testin, kun halusin vielä varmistusta asialle.

Siinähän se luki: raskaana:)

Viikoista ei mitään tietoa, viime menkat tullut kuitenkin helmikuun puolella... Tää on niin ihanaa 14 kuukauden yrityksen jälkeen!

Vierailija
178/214 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussista ellu ja lillelobster!! :)

Mua jännittää viirun puolesta kamalasti!

Vierailija
179/214 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LilleLobster Plussasta!

Nyt toivoisin et menis viikko tooooosi nopeeta!

Lisää plussia vaan, eli plussatuulia kaikille!

Vierailija
180/214 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussasta!!!!!!!!!