Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä raskaana olevissa kiihottaa?

Vierailija
08.01.2010 |

Yhdessä ketjussa sanottiin että miehiä kiihottaa se vatsa ja he haluavat tulla sille. Minä kun olen aina luullut että raskaana olevat naiset sytyttää miehen suojeluvaiston tms. Ja siitä olen olettanut että miehet haluaisivat raskaana olevien kanssa seksiä hyvinkin perinteisin roolein ja "naarastaan suojelevalla" asenteella.

Onko raskaana olevissa naisissa juttuna iso vatsa, oletus naisen kiimaisuudesta, miehistä suojaasi kaipaavan herkän naisen tunne vai mikä?

Jos harrastat seksiä/fantasioit raskaana olevasta naisesta, mitä haluat tämän kanssa tehdä? Eroaako jotenkin seksistä ei raskaana olevan naisen kanssa?

Jos vain raskaana olevista naisista pitävät vaivautuisivat vastaamaan...

Kommentit (294)

Vierailija
221/294 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ihania,pyöreitä muotoja

-pimppi ainakin minusta oli jotenkin "imevä, kuuma, märkä.."

-Kun sai aina useamman kerran, kai se sperma teki siitä "samettisen"

-kun sitä harrasti koko ajan, endorfiinin määrä oli huikea

- ja jännittihän ne uudet muodot, ihana pylly, ihanat tissit, ne muodot on niin erilaiset (sanoo mies)

-täysin huoleton spermankäyttö, siitä johtuva rentous (enkä tarkoita löysyyttä=)

ikävä niitä hetkiä, oisinpa lestadiolainen =D

Vierailija
222/294 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen esikoista (vko 37) ja meillä on kyllä seksiä enemmän kuin ennen raskautta. Mies vakuuttelee, että olen hänen mielestään ihana ja kaunis ja vaikka mitä. Uskon kyllä häntä - kulta suorastaan palvoo minua. Auttaa huushollissa, tuo kahvia, hieroo hartioita, pitää kainalossa kun olen alla päin ja antaa seksiä aina kun haluan. Voiko enempää toivoa - ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/294 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa se, että nuoren naisen vartalo on tiukkana hänen ollessaan raskaana. Vatsa, takapuoli, reidet, kaikki ovat valmistautumassa johonkin suurempaan.

Vierailija
224/294 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa sanoa; kai se joku psykologinen juttu on. Kyllä meidän "paksukainen" (siis odottava vaimoni) on oikein ihana ilmestys. Hän haluaa oman kertomansa mukaan seksiä melkein koko ajan ja mullehan se sopii. Aviomies 27 v.

Vierailija
225/294 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimoni odottaa ensimmäistä lastamme. Hän on aivan tavallinen, vähän ujo nainen, mutta minulle rakas. Himoitsen häntä koko ajan ja hän minua. Olemme toistemme kimpussa jatkuvasti. Hänen ulkomuotonsa on vaan niin täydellinen ja ...seksikäs.

Vierailija
226/294 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpea pillu on upea. Muistan joskus, kun oltiin kavereitten kanssa juhannuksena mökillä ja avovaimo oli sopivasti raskaana. Saunottiin miehet ja naiset yhdessä. Salaa tunsin mielihyvää, kun muijan ajeltu pimppi pullotti usein näkösällä ja kavereiden silmät sinne hakeutuivat. Toinen peseytyy kumarassa ja kundit tuijottelee jalkovälistä paistavaa namia.

Vierailija
227/294 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen aivan taivaassa, kun näen raskaana olevan naisen, mutta syytä en osaa sanoa. Kai se on niin, että oma seksuaalisuus määräytyy tiedostamattomasti - ei sitä itse voi mitenkään säädellä. Onneksi kiinnostus sentään kohdistuu edes jotenkin hyväksyttävään kohteen - odottaviin naisiin. Olisi kamalaa, jos seksuaalisuus kohdistuisi lapsiin.

Vierailija
228/294 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa tuosta juhannussauna-viestistä mieleen oma kultani pari vuotta sitten kesällä, kun hän odotti esikoistamme. Muistan elävästi miten mökillä hän saunan jälkeen meni uimaan. Ilta oli aivan tyyni ja valoisa. Kyllä hän oli ihastuttava näky!

Vierailija
229/294 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksielämä on ollut aina vilkasta, mutta nyt se on - miten sanoisin - kiihkeää ja jatkuvaa. Kulta on raskaana ja hänen tekee kuulemma koko ajan mieli. Yritän kyllä sanan mukaisesti "panna parastani", mutta en minäkään mikään kone ole. Onneksi kieleni sentään vielä pelaa silloin, kun en enää muuten jaksa. Kaiken lisäksi kulta haluaa enemmän kuin ennen raskautta peppuseksiä, josta minä en nyt niin hirveästi perusta. Tokihan se minulle sopii silloin tällöin, kun näen hänen siitä nauttivan. Huhuh tätä seksin määrää - enpä olisi uskonut että joudun joskus sanomaan että en nyt juuri jaksa. Miksikö on seksikäs tuo raskaana oleva kultani. Edellä kerrottu valaissee asiaa. M 34

Vierailija
230/294 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa tuosta juhannussauna-viestistä mieleen oma kultani pari vuotta sitten kesällä, kun hän odotti esikoistamme. Muistan elävästi miten mökillä hän saunan jälkeen meni uimaan. Ilta oli aivan tyyni ja valoisa. Kyllä hän oli ihastuttava näky!

Man the harpoons!

Vierailija
231/294 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pyrkii aina stondaamaan, kun näen raskaana olevan.

Olen joskus saanut hieroa raskaanaolevia naisia . Vatsaa ja joiltain myös pillua.

Rinnat ovat muhkeat ja pillu turpea pehmoinen.

Vatsan hyväily ja pillun sormeilu ja nuoleminen

ovat aivan fantastista.

Siihen turpeaan pilluun naiminenkin on aivan kertakaikkiaan fantastista.

Kerran sairaalaan synnytysosastolla lepohuoneessa

naimme vaimon kanssa hiukan ennen synnytys-saliin

pääsyä. . . Hyvä ettei kätilö yllättänyt meitä . . . Vaik huomasi kyllä sperman valuvan vaimon pillusta, kun teki tutkimusta.

" Tämähän edesauttaa asiaa " hän mainitsi hymyillen. . .

Vierailija
232/294 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana oleva nainen saa minut välittömästi kiinnostumaan. Kulta kun odotti niin seksiä oli ihan koko ajan.

Vierailija
233/294 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin pari vuotta sitten harrastukseni yhteydessä raskaana olevan naisen, jonka mies oli jättänyt jossain raskauden puolessa välissä. Olin itse eronnut vuosi ennen tätä tapaamista. Hän kertoi vähitellen tilanteestaan minulle ja lähennyimme sitä kautta vähitellen. Tunsin voimakkaita hellyyden ja suojelun tunteita häntä kohtaan. Aloimme käymään konserteissa ja ulkoilemassa yhdessä ja eräänä iltana hän pyysi minut luokseen kyläilemään. Kun olin lähdössä hän puhkesi itkemään ja pyysi minua jäämään yöksi ja niin jäinkin. Nukuimme tuon yön sylikkäin. Myöhemmin hän pyysi, että rakastelisimme. Olin aika epävarma, mutta suostuin ja sehän oli aivan taivaallista. Minulla oli kyllä päällimmäisenä tunteena suojelunhalu, mutta samalla seksikäskin. Tunteeni olivat aikamoinen sekamelska. Tuin häntä vauvan syntymään saakka ja rakastelimme aika usein. Emme kuitenkaan seurustelleet ja nyt hän on löytänyt mukavan miehen. Hän soittelee vielä nykyäänkin joskus minulle. Että onko raskaana oleva seksuaalisesti kiinnostava? Minussa herää sekä seksuaalista kiinnostusta että suojelunhalua. En osaa sitä sen paremmin ilmaista. Mies 31

Vierailija
234/294 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä (olen siis nro 35) taas kertoa yhdestä "raskausbongauksesta". Näin pakkasella vaatteet peittävät ikävästi näkymät, mutta uimahallissa sentään joskus näkee näitä ihanuuksia. Viime viikolla ihailin pitkään (siis huomaamattomasti) eräsät kaunista odottajaa vauvauinnissa. Oli kerta kaikkiaan upea ilmestys!

Vierailija
235/294 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa raskaudessa tuntuma pilluun on kadonnut lähes täysin. Aivan kuin pullataikinaan painelisi...

Raskaana olevan pillu on paljon paremman tuntuinen.

Vierailija
236/294 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan esikoistamme ja mieheni ei halua koskeakaan minuun. Tai halaa kyllä välillä (enemmän se on kyllä sellaista tyyliin olalle taputtelua) ja pussailee, mutta seksistä ei tule yhtään mitään. Yritämme, mutta miehellä ei edes seiso. Hän ei koe minua seksikkääksi eikä haluttavaksi. Sanoo minua kauniiksi, mutta viimeksi kun yritimme (itse rukoilin ja anelin) seksiä, sanoi lopulta että jotenkin tuo maha vaan ei sytytä. Tunnen itseni rumaksi ja pelkään, että mieheni näkee minut vain odottavana, tulevana äitinä, ei hänen vaimonaan. Ulkonäöllisesti olen yvännäköinen, tiedän sen, olen hoikka, nytkin raskauden edetessä, vain vatsa on pöyristynyt. Liikun säännöllisesti ja pidän itsestäni muutenkin hyvää huolta. Ennen raskautta mieheni kuolasi perääni, eikä voinut pitää näppejään erossa. Hti, kun raskaustesti näytti plussaa, joku muuttui. Pelkään kuollakseni, että mieheni ei halua enää ikinä seksiä kanssani, ei nyt eikä synnytyksen jälkeen. Itken usein yksikseni, kaipaan mieheni läheisyyttä aivan järkyttävän paljon. Olen tämän hänelle kertonut moneen kertaan. Hän vain kommentoi, että totta kai hän haluaa minua. Kuitenkin sängyssä kääntää heti kyljen ja sammuttaa valon. En edes enää viitsi yrittää, koska pettymys on niin kamala, kun sitten siitä seksistä ei tule yhtään mitään. Sitä vaan tuntee itsensä niin vastenmieliseksi, kun ei käyrä lähde nousemaan, vaikka mitä kikkoja kokeilen. Itselläni ovat seksihalut vaan nousseet raskauden myötä, olenkin tyydyttänyt itseäni useammin kuin laki sallii. Pakko, muuten räjähdän. Sen jälkeen usein itken, kaipaan vaan niin kovasti mieheni kosketusta. En oikein osaa iloita vauvastakaan, alitajuisesti ajattelen vauvan aiheuttaneen tämän tilanteen. Vaikka vauvahan on toki viaton, en minä häntä suoranaisesti syytä, ainakaan tietoisesti. Joskus vaan ajattelen peilin ohi kävellessäni, että tuota mahaa kun ei olisi, mieheni rakastaisi minua jälleen. Tunteet ovat hyvin ristiriitaiset. Raskausaikana muutenkin tunteet ja mieliala heittelee ihan miten sattuu ja sitä kaipaa ektra paljon hellyyttä ja hyvänä pitämistä. Sanoin miehelleni, että minua ei nykyään kukaan edes halaa (tarkoitin häntä) ja hän vastasi, että kyllähän sinun äitisi sinua halaa, aina kun tapaatte. Että tällä lailla meillä. Olen niiiiiin kateellinen kaikille niille naisille, joiden miehet himoitsevat heitä raskausaikana. Onko jollain tällaisella miehellä vinkkejä, mitä ihmettä voin tehdä??

MULA OLI SAMA JUTTU!OLISIN HALUNNUT KOKO AJAN MUT MIES EI...OLI SIIS NIIIIN SEXY OLO JA PAKSUT LUONNONKIHARAT OLI VALTAVAT JA KERTAKAIKKIAAN TEKI MIELI NÄYTTÄÄ VIHREETÄ VANHALLE HOIDOLLENI JOKA EHDOTTELI MULLE 6,KK ET MITEN OLIS =)MUT,MIES PELKÄS ET VAUVAA SATTUU TAI JOTAIN JA HÄN EI PYSTYNY!KYLLÄ SE SUSTA TYKKÄÄ!UKOT ON NIIIIN SÖPÖJÄ KU NE HERKISTYY!OOTAPPA KU VAUVA SYNTYY!AI JAI SIT TAAS =)

Vierailija
237/294 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta naisen tulo raskaaksi on hyvin kiihottavaa ja naisen raskaus on hyvin kiihottavaa ja herkkää aikaa. Pikkuvauvavaihe on hyvin läheistä ja herkkää, muttei seksuaalista. On hienoa tulla isäksi ja saada lapsia, mutta parisuhteessa pitkään olo ei. Minulla on neljä lasta neljän naisen kanssa ja mieluusti vielä yhden tekisin, jos sopiva nainen sattuisi tulemaan vastaan.

Vierailija
238/294 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakun näen jossain raskaana olevan naisen kiihtotun valtavasti, suojeluvaisto siinä kai herää, mikään ei ole niin ihanaa kuin työntää kyrpää raskaana olevaan naiseen ja hinkata sen kohdunkaulaa tietäen, että siellä takana on ihan oikea vauva, olen miettinyt, että minunkin pitäisi ehkä hankkia nainen joka ei ole raskaana mutta ne eivät sytytä samalla laila kun maitoa pullollaan olevat tissit, nykyään onneksi kaverit saavat lapsia ja heidän naiset ovat raskaana olen täysin kiimoissa jatkuvasti ja välillä pääsenkin hoitelemaan heidän naisiaan kun heitä ei kiinosta.

Suojeluvaisto on se joka kiihottaa.

Vierailija
239/294 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojeluvaisto on se joka kiihottaa.

Sama juttu ainakun näen, että jollain naisella on vauva mahassa herää mussa valtava suojeluvaisto ja kiihotun on pakko päästä työntämään kyrpä siihen naiseen kun vain näkeekin, että se on raskaana. Olen kai tavallista empaattisempi ihminen kun suojeluvaisto on näin voimakas

Vierailija
240/294 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai tavallista empaattisempi ihminen kun suojeluvaisto on näin voimakas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan