Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: annatteko yhden yön jutun laueta paljaalla sisääsi?

Vierailija
24.09.2014 |

Tämä on enemmän kysymys niille joilla on pillerit tai muu ehkäisy. Kun olet yhden yön jutussa miehen kanssa paljaalla, annatko hänen tulla lopuksi sisääsi?

Jos et, niin tiedätkö tekeekö joku tuntemasi nainen näin?

Kiinnostaa tietää kuinka yleistä tämä on, koska omien kokemusten mukaan tämä on yleistä ja mietinkin onko tämä ihan normaalia…

Kommentit (263)

Vierailija
221/263 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli pikkujoulujen jatkoilla annettua ilman kumia.

Vierailija
222/263 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli hirveä meteli aamulla. Mulla pillu ja pillukarvat ihan liisterissä, kun tulin aamuyöllä taksilla himaan. Sen verran kännissä, kun nukahdin avopuolison viereen, etten huomannut käydä pesulla. Nyt mökötösvaihe miehellä menossa. Mitenkähän päivä jatkuu. N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/263 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussikaa vaan paljaalla niin palkaksi saatte herpeksen ja varmaan pari muutakin. Itselle herpes tuli nuorena kun poikaystävä oli käynyt vieraissa. Aktivoituu 2-5krt vuodessa ja aiheuttaa hirveää hermosärkyä pakaraan ja siihen jalkaan missä rakkula sijaitsee. En ole ikinä kehdannut hakea estolääkettä pienellä paikkakunnalla kun asun. Käytän buranaa ja rakkulaa voitelen Bebanthenilla.

Monet sanoo että herpes ei juuri aiheuta hankaluuksia, mutta itsellä on sitten varmaan helvetin huono tuuri käynyt.

Ei jumalaude, oot tehny ite diagnoosin?oleyko varma että on herpes

Vierailija
224/263 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli hirveä meteli aamulla. Mulla pillu ja pillukarvat ihan liisterissä, kun tulin aamuyöllä taksilla himaan. Sen verran kännissä, kun nukahdin avopuolison viereen, etten huomannut käydä pesulla. Nyt mökötösvaihe miehellä menossa. Mitenkähän päivä jatkuu. N27

Pääsikö mies liukkaille?

Vierailija
225/263 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesnäkökulma: täällä on pauhauttu naisista, jotka huijaavat ja valehtelevat käyttävänsä ehkäisyä, mutta eivät käytä, koska haluavat sen lapsen. Miesparka uskoo valeen ja vielä ehkä senkin, kun nainen sanoo, että se ehkäisy vain petti.

Miehen pitäisi oman oikeusturvansa takia käyttää kortsua niin kauan, kunnes voi olla todella varma, että nainen todella hoitaa ehkäisynsä, jos kerran niin väittää. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että joko hyväksyy raskauden tai käyttää sitä kortsua ja olla sen kanssa vielä huolellinen. Viisainta on toki pitää naiset puutteessa.

Ymmärrän mitä tarkotat. Oon siis myös mies. Ongelma tuossa on kuitenkin luonto itse. Minä en ymmärrä ilmiötä, mutta miehenä tiedän ilmiön olevan. Miehenä minullakin saattaa naksahtaa päässä jokin mystinen lisääntymisvietti. On ollut tilanne, missä uppo outo yhdenyön suhde sanoi selvästi, että saat tulla paljaalla eikä käytä mitään pillereitä. No taas viisas ja vastuullinen ihminen olisi sanonut että joo ei mullakaan kortsua ole, että annetaan tällä kertaa olla. Paskanmarjat ei toimi mun kanssa. Päässä oikeasti pyörii noh käy mitä käy mutta nyt... vik vik vik vik. Sitä asiaa jopa ajattelee koko antin ajan, että tää nyt on todella tyhmästi tehty mutta mmmhhhhh. Jopa juuri ennen tuloa miettii, että nyt tarttee kyl jo vetäytyä ja mitä tapahtuu. Huomaa, että kullinreikä on kiinni kohdunsuussa ja nestettä tulee kuin hanasta. Järki jää ihan selväksi kakkoseksi. Noh onhan ilmiöllä nimikin. Vahinkolapsi... näin ne syntyy ja niitä on puolet ihmiskunnasta. Enemmän vahinkoja on kuin etukäteen suunniteltuja. En siis tunne olevani mitenkään yksin tyhmyyteni kanssa.

Ei se ole vahinko jos tietoisesti panet paljaalla ja laukeat naisen sisään . Eri asia jos ehkäisy pettää .

Vierailija
226/263 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesnäkökulma: täällä on pauhauttu naisista, jotka huijaavat ja valehtelevat käyttävänsä ehkäisyä, mutta eivät käytä, koska haluavat sen lapsen. Miesparka uskoo valeen ja vielä ehkä senkin, kun nainen sanoo, että se ehkäisy vain petti.

Miehen pitäisi oman oikeusturvansa takia käyttää kortsua niin kauan, kunnes voi olla todella varma, että nainen todella hoitaa ehkäisynsä, jos kerran niin väittää. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että joko hyväksyy raskauden tai käyttää sitä kortsua ja olla sen kanssa vielä huolellinen. Viisainta on toki pitää naiset puutteessa.

Ymmärrän mitä tarkotat. Oon siis myös mies. Ongelma tuossa on kuitenkin luonto itse. Minä en ymmärrä ilmiötä, mutta miehenä tiedän ilmiön olevan. Miehenä minullakin saattaa naksahtaa päässä jokin mystinen lisääntymisvietti. On ollut tilanne, missä uppo outo yhdenyön suhde sanoi selvästi, että saat tulla paljaalla eikä käytä mitään pillereitä. No taas viisas ja vastuullinen ihminen olisi sanonut että joo ei mullakaan kortsua ole, että annetaan tällä kertaa olla. Paskanmarjat ei toimi mun kanssa. Päässä oikeasti pyörii noh käy mitä käy mutta nyt... vik vik vik vik. Sitä asiaa jopa ajattelee koko antin ajan, että tää nyt on todella tyhmästi tehty mutta mmmhhhhh. Jopa juuri ennen tuloa miettii, että nyt tarttee kyl jo vetäytyä ja mitä tapahtuu. Huomaa, että kullinreikä on kiinni kohdunsuussa ja nestettä tulee kuin hanasta. Järki jää ihan selväksi kakkoseksi. Noh onhan ilmiöllä nimikin. Vahinkolapsi... näin ne syntyy ja niitä on puolet ihmiskunnasta. Enemmän vahinkoja on kuin etukäteen suunniteltuja. En siis tunne olevani mitenkään yksin tyhmyyteni kanssa.

Ei se ole vahinko jos tietoisesti panet paljaalla ja laukeat naisen sisään . Eri asia jos ehkäisy pettää .

Jos meni vahingossa pillun puolelle, vaikkei ollut tarkoitus?

Vierailija
227/263 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12, ei kai sun sinne tk:n tarvi sen miehen kanssa mennä? :D Kyllä mustakin olis outoa, jos yhdessä aina uuden miehen kanssa sinne menisi! Voihan sinne erikseenkin mennä.

Tuli kerran pariskunta yhdessä eikä jäänyt kenellekään epäselväksi miksi tulivat. Kuului kailotus varmaan ulos asti.

Vierailija
228/263 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten virallinen mielipide palstalle kirjoittaessa eriää aika paljon siitä totuudesta, kun mäti kiehuu kiimasta. Eikä vaikuta koulutus: on nimittäin tapailtu yhden yön merkeissä niin professoreita kuin lähihoitajiakin.

Aloite kumittomuuteen on liki aina tullut naisilta.

Tasan yhden kerran muistan itse olleeni todella humalassa jääräpää asian suhteen, enkä siitä todellakaan ylpeä. Hän vaati kondomia ja itse otin koko ajan pois. Älkää tehkö niin kuin minä silloin tein, se oli tyhmää ja väärin, eikä vahva humalatila yökerhon jälkeen ole mikään puolustus.

Vierailija
229/263 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pikkujouluhölmöily, kun joku tuossa aiemmin kommentoi..... Lipsahti vähän kaiken sen flirtin ja viinittelyn jäljiltä herran hotellihuoneeseen ja ihanaan panoon tai oikeammin panoihin, Aamuyöstä kotiin, nukahdin vaikka piti sitä ja tätä tehdä, nyt kamala kankkunen ja mies mököttää kun oli äkännyt spermaiset pikkarit kodinhotohuoneen lattialta.  Tuli räyhäämään ja sen päälle kiukkupano.... Haukku lutkaksi. Ihanaa launataita kaikille, meillä menee selvittelyyn.

Vierailija
230/263 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna. Jos ei kumilla halua niin ehkä se nyrkkikyllikki on hyvä. Minulla kuitenkin kumeja mukana sitä varten.

Vierailija
231/263 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna ilman kortsua kellekkään

Vierailija
232/263 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni antaa ilman kumia, ainakin päätellen seksitautien tilastoista viime vuosilta.

https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/ttr/shp/fact_shp

Vierailija
233/263 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 03:12"]

Annan peppuun, mutta pilluun en.

Mikäs logiikka se tässä on? Luuletko, ettei taudit tartu perseen kautta?

Tai luulo, ettei touhutipasta voi tulla raskaaksi.

Vierailija
234/263 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakos siitä tuomion, jos kumin käytöstä sovittu, mutta vetää kesken kaiken pois ja nainen menee tutkimuksiin, jossa otetaan DNA testi. Tietenkin tätä voi yrittää välttää sillä että vetäisee kullin ulos juuri ennen laukeamista. Kiihottuneelta naiseltahan on tässä vaiheessa jo taju kankaalla, joten jää miehen vastuulle.

Vierailija
235/263 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu antas?

Vierailija
236/263 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin. tuttu mies.

Vierailija
237/263 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tämän ketjun läpi ja mitenköhän tuli vahva vaikutelma, että yksi ja sama mies on kirjoittanut suurimman osan viesteistä joissa paljaalla pannaan lähes aina. No täällä palstalla noita feikkikirjoittajia löytyykin, jotka laittavat ketjun pystyyn ja sitten itse siihen vastailevat.

Vierailija
238/263 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussikaa vaan paljaalla niin palkaksi saatte herpeksen ja varmaan pari muutakin. Itselle herpes tuli nuorena kun poikaystävä oli käynyt vieraissa. Aktivoituu 2-5krt vuodessa ja aiheuttaa hirveää hermosärkyä pakaraan ja siihen jalkaan missä rakkula sijaitsee. En ole ikinä kehdannut hakea estolääkettä pienellä paikkakunnalla kun asun. Käytän buranaa ja rakkulaa voitelen Bebanthenilla.

Monet sanoo että herpes ei juuri aiheuta hankaluuksia, mutta itsellä on sitten varmaan helvetin huono tuuri käynyt.

Minulla tuli herpes suuseksin yhteydessä vaikka toisella ei näkynyt että olisi ollut aktiivisena mitään ( mies siis yläpäästään tartutti sen minulle alapäähän), eli suuseksi kannattaa myös unohtaa sekä antavana että ottavansa jos haluaa olla varma ettei saa herpestä.

Vierailija
239/263 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus annan ja joskus en, riippuu miehen siisteystasosta ja kuinka himokas olen

Vierailija
240/263 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saakos siitä tuomion, jos kumin käytöstä sovittu, mutta vetää kesken kaiken pois ja nainen menee tutkimuksiin, jossa otetaan DNA testi. Tietenkin tätä voi yrittää välttää sillä että vetäisee kullin ulos juuri ennen laukeamista. Kiihottuneelta naiseltahan on tässä vaiheessa jo taju kankaalla, joten jää miehen vastuulle.

Aika varmasti saa tuomion jos siis uskottavasti pärjää sana sanaa vastaan tilanteessa. Tuolle teolle kun ei ollut suostumusta ja laki nimenomaan edellyttää että seksuaalisille teoille on suostumus.

Suostumus yhdyntään kumin kanssa nimenomaan EI ole suostumus yhdyntään ilman kumia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän