Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: annatteko yhden yön jutun laueta paljaalla sisääsi?

Vierailija
24.09.2014 |

Tämä on enemmän kysymys niille joilla on pillerit tai muu ehkäisy. Kun olet yhden yön jutussa miehen kanssa paljaalla, annatko hänen tulla lopuksi sisääsi?

Jos et, niin tiedätkö tekeekö joku tuntemasi nainen näin?

Kiinnostaa tietää kuinka yleistä tämä on, koska omien kokemusten mukaan tämä on yleistä ja mietinkin onko tämä ihan normaalia…

Kommentit (263)

Vierailija
241/263 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisitpa mullekkin, 0451136575 mauno.

Vierailija
242/263 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en. Olisi aika likainen olo sen jälkeen. Ja muutenkaan en kyllä välitä yhden illan jutuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/263 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jollekin tutulle miehelle tulee annettua. Jos satutaan olemaan molemmat ihan kiimoissamme, niin siitä vain esim. invavessaan ja takaapäin.

Vierailija
244/263 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en todellakaan

Vierailija
245/263 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, siinä leikitään kalliisti terveydellä. Tätä ei kaikki aikuiset ihmisetkään ymmärrä.

Vierailija
246/263 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Jollekin tutulle miehelle tulee annettua. Jos satutaan olemaan molemmat ihan kiimoissamme, niin siitä vain esim. invavessaan ja takaapäin.

Missä viimeksi pidit kivaa noin? Miten tilanne eteni?

Vierailija
247/263 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa pantua tanssikaveria kun suostui lähtemään yökahville luokseni. Kahvun jälkeen kumi kulliin ja panemaan. Kohta tuli ja oltiin sängyllä. Otti edelleen eteen ja kortsuja ei ollut kuin se yksi. Nainen jo 50 v täyttänyt niin ei tarvii ehkäisyä. Kysäisin saanko paljaalla ja sanoi että tuu vaan ja levitti jalat. En enää kyselly vaan laskin sisään. Siisti rouva oli ja ei tarvinnu pelätä raskautta. Molemmilla oli hieman aikaa edellisestä kerrasta.

Olipas rempseä nainen.. Osasiko ottaa suihin??

Vierailija
248/263 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli hirveä meteli aamulla. Mulla pillu ja pillukarvat ihan liisterissä, kun tulin aamuyöllä taksilla himaan. Sen verran kännissä, kun nukahdin avopuolison viereen, etten huomannut käydä pesulla. Nyt mökötösvaihe miehellä menossa. Mitenkähän päivä jatkuu. N27

Kuka vieras laukesi sisääsi?

Vierailija
249/263 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuma täällä kehräilee onnellisena,viime yön puumanpoikanen laski kaikki sisään..On se niin herttasta kun nuorimies työntää ja ähkyy voimiensa tunnossa kaikki syvimpään rakkauden pesään,kostuu uudestaan kun vaan ajattelenki tuota nuorta ja naimisissa olevaa urosta....grrr

Se onkin paras tunne kun pillu alkaa lypsää pehmeänä ja tuntee kuinka oma kalu kovenee ja kuuma lasti voitelee sen ja tuntuu entistä liukkaammalta

Vierailija
250/263 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on minipillerit enkä todellakaan anna yhden illan jutun työntää penistään sisälleni ilman kortsua. Kortsu pitää olla alusta asti. Varattu vakipano saa sitten paljaalla. En halua mitään tauteja jotka sitten tartuttaisin vakipanoon ja hän sitä kautta avovaimoonsa. En toki muutenkaan halua mitään tauteja. Alkuun kyllä piti vakipanonkin kanssa käyttää kortsua kun mulla ei vielä ollut pillereitä.

Vierailija
251/263 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teette jos monta vakipanoa ja rakastajaa panetteko vaan kaikkia paljaalla vai otatteko kumin jos on epäilys että se vakkari on pannut toisen kanssa. Siitähän tulee valtava riita ja epäluulo kun haluatkin kumin. Se viestii että et luota toiseen tai sitten sulla on tauti

Vierailija
252/263 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans mies joka panee paljaalla vaan suhteessa tai tuttua vakkaria. Miksi naiset ottaa itseensä siitä että en halua paljaalla koska heillä pillerit??

Vierailija
253/263 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi yhden illan juttuja, niin en antaisi ollenkaan paljaalla. Kortsu pitää olla alusta loppuun vaikka mulla on pillerit. Yksi Tinder-pano oli syksyllä ja miehen nurinoista huolimatta vaadiin kortsun. 

Vakkaripano saa paljaalla. 

Vierailija
254/263 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä kysytään vain naisilta?

Vierailija
255/263 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan anna seksiä ilman kortsua vieraalle ihmiselle. En tosin välitä nykyään muutenkaan mistään yhdenillanjutuista.

Vierailija
256/263 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi yhden illan juttuja, niin en antaisi ollenkaan paljaalla. Kortsu pitää olla alusta loppuun vaikka mulla on pillerit. Yksi Tinder-pano oli syksyllä ja miehen nurinoista huolimatta vaadiin kortsun. 

Montakohan vakkaria sillä vakkarilla on.

Vierailija
257/263 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo antoi lassauttaa lastit sisään kolme tuntia ensi kohtaamisen jälkeen. Ei jäänyt yhteen iltaan.

Kuinka monen lastit sisään oli lentänyt ennen minua? Aika monet. Edelliset edellisenä viikonloppuna. Avioliiton aikanakin useamman.

Vierailija
258/263 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan, mikäli kalu on esteettisesti vastustamaton ja sopivankokoinen...

Vierailija
259/263 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhahhaa.... vakkaripanolle paljaalla. Ja vakkaripano seilaa missä milloinkin. 

Vierailija
260/263 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tänä vuonna nussinut kahdeksaa eri naista, jotka olen saanut matkaani. Näistä 1 vaati käyttämään kumia. Muita ei tuntunut kiinnostavan, enkä itsekään kännissä viittinyt alkaa kumia virittelemään, koska ilman kumia nussiminen tuntuu paljon paremmalta.

Mitä olen puhunut miespuolisten kavereideni kanssa asiasta, niin tämä on hyvin yleistä. Hyvin harva nainen kuulemma vaatii kumia. Tauteja toki hieman pelkään, mutta olen luottanut siihen ettei 20-30v yliopistopiireissä ole niitä kaikkein tautisimpia katuhuoria.

Mene testiin  hiv myös! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme