Naiset: annatteko yhden yön jutun laueta paljaalla sisääsi?
Tämä on enemmän kysymys niille joilla on pillerit tai muu ehkäisy. Kun olet yhden yön jutussa miehen kanssa paljaalla, annatko hänen tulla lopuksi sisääsi?
Jos et, niin tiedätkö tekeekö joku tuntemasi nainen näin?
Kiinnostaa tietää kuinka yleistä tämä on, koska omien kokemusten mukaan tämä on yleistä ja mietinkin onko tämä ihan normaalia…
Kommentit (263)
Minulla oli ikävuosina 19-29 välillä reilust yli sata yhden yön juttua, yhtä kertaa lukuunottamatta aina käytettiin kortsua kun naitiin, mutta kertaakaan en halunnut kortsua kun otin suihin. Suihin otin suurimmalta osalta, ja aina annoin laueta suuhun, kun se kiihotti (ja kiihottaa edelleen) minua. Oliko sitten hyvä tuuri vai mitä, mutta mitää tauteja ei ikinä tullut.
Riippuu tuloista,köyhän kanssa ei nouse niin kiimaan että ois mahdollista
Olen M43 ja sinkkuaikoinani kyllä pyrin käyttämään melkein aina kumia ja herrasmiesmäisesti pyrin olemaan aina suojausta ehdottava osapuoli. Näitä oli ehkä 75% tapauksista. Mulla oli myös aina omat kumit mukana, kun halusin custom kokoa. Naiset eivät koskaan torjuneet kumin käyttöä.
25% seksikerroista taas olivat sellaisia, joiden kohdalla en ehdottanut kumia syystä tai toisesta. Silloin joko nainen ehdotti ja kumia käytettiin tai sitten pantiin paljaalla. Ehkä jopa useammin paljaalla ja jäikin fiilis, että yllättävän usein olisi ollut mahdollista panna paljaalla. Vain yksi kerta paljaalla pannessa muistan kun nainen ei halunnut mun laukeavan sisään. Oli kieltämättä kiihottavaa heittää sinkkumiehen iso lasti jonkun vieraan naisen sisään.
Vaikka yleensä kumi olikin käytössä, niin silti yksi klamydia ja yksi tippuri tarttui mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ikävuosina 19-29 välillä reilust yli sata yhden yön juttua, yhtä kertaa lukuunottamatta aina käytettiin kortsua kun naitiin, mutta kertaakaan en halunnut kortsua kun otin suihin. Suihin otin suurimmalta osalta, ja aina annoin laueta suuhun, kun se kiihotti (ja kiihottaa edelleen) minua. Oliko sitten hyvä tuuri vai mitä, mutta mitää tauteja ei ikinä tullut.
Olisit ollut minulle noissa samoissa ikävuosissa juuri optimi yhden yön juttu (ehkä olitkin, kuka tietää). Halusin aina käyttää kumia pannessa, mutta parasta oli saada laueta paljaalla naisen suuhun. Se teki siitä vieläkin kiihottavampaa kun aina ei edes tiennyt naisen nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit ollut minulle noissa samoissa ikävuosissa juuri optimi yhden yön juttu (ehkä olitkin, kuka tietää). Halusin aina käyttää kumia pannessa, mutta parasta oli saada laueta paljaalla naisen suuhun. Se teki siitä vieläkin kiihottavampaa kun aina ei edes tiennyt naisen nimeä.
Osin samaa mieltä. Itsestäni kaikkein kiihottavinta on kokea vieraan, kaksi sormusta vasemman käden nimettömässä omistavan naisen loppuun asti tehty suihin otto
Tuntuuhan se toki hyvältä, jos nainen haluaa omat siemenet sisään. Mutta tuo suuhun laukeaminen olisi toki vielä parempi kun ei tarttis miettiä mitä 9kk jälkeen tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän saisi laueta sisään. Jotta turvattaisiin nykytyössäkäyvien eläkkeet.
Tuskin tulisi yhden yön raskauksta kovin paljon työkykyisiä yksilöitä. Lähinnä mt-ongelmaisia taakkoja yhteiskuntaan lisää.
Suurin osa antaa paljaalla. Ja nekin jotka haluaa kortsun, antaa parin viikon sisään kuitenkin paljasta. Mikähän pointti siinäkin sitten on? :D
Aina olen paljalla pannut, kerran elämässä klamydian saanut. Yks tabletti ja menoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osin samaa mieltä. Itsestäni kaikkein kiihottavinta on kokea vieraan, kaksi sormusta vasemman käden nimettömässä omistavan naisen loppuun asti tehty suihin otto
Jotain alkukantaista alfamiesjuttua siinä on kun nainen nielee lastin. Spermat vatsassa ja hengityksen tuoksahduksessa hän on selkeästi alfamiehen merkkaama, ja aviomies tietää viimeistään silloin oman aisuriasemansa.
Jos mies on ihana niin olen antanut
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tuloista,köyhän kanssa ei nouse niin kiimaan että ois mahdollista
aivottomat harakat tunnetusti pitävät kaikesta kiiltävästä
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa antaa paljaalla. Ja nekin jotka haluaa kortsun, antaa parin viikon sisään kuitenkin paljasta. Mikähän pointti siinäkin sitten on? :D
Aina olen paljalla pannut, kerran elämässä klamydian saanut. Yks tabletti ja menoksi.
Sitten kun herpeksen saat niin se jääkin sun kehoon ja pysyy. Vetäytyy ja itää aina välillä rakkuloiden kera ja kunnon lääkitystä ei ole. Sitten vielä parempi laittaa menoksi ja naiset tykkää ! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suihinotto kumin kanssa on kyllä niin fiiliksiä vievää että melkein on mielummin ilman. Kertokaa miten noita varattuja sormukset kädessä saa antamaan suuhoitoa ?
Vierailija kirjoitti:
Annan mennä ilman kondomia..... En edes käytä e-pillereitä. Jos raskauden tuntua niin äkkiä kusta tikkuun, ja siitä sitten abortit jos plussaa pukkaa.
Baarista pokasin naisen ja kondomista ei ollut puhetta, joten luomuna mentiin. Kysäsin sopiiko tulla sisään ja nainen sanoi "mulla ei sitten ole pillereitä" "anna tulla vain". Hetken päästä muna alkoikin nykimään pillussa....
Naurettavaa kirjoitti:
Sitten heräsin
Ilmeisesti et ole koskaan ollut nuori ja tyhmä? Onko viisasta harrastaa seksiä ilman ehkäisyä? Ei. Olenko joskus tehnyt niin? Kyllä. Minä ainakin olin nuorena niin kuolematon että en osannut turhia stressata.
Paljaalla panen ja päästän sisälle aina kun mahdollista, eli silloin jos nainen ei ala vaatimaan.
Poikkeuksia tuohon on, eli kysyn hyvissä ajoin ennenkuin mitään seksikästä ehtii tapahtumaan että käyttääkö nainen pillereitä. Ellei käytä, niin sitten viettelen ja yritän saada naisen unohtamaan aiheen ja nain paljaalla ja päästän sisään. Koska nainen joka ei käytä pillereitä, ei ole myöskään aktiivinen seksissä ja on suuri todennäköisyys sille ettei hänellä ole myöskään tauteja.
Jos nainen käyttää pillereitä, niin silloin minä käytän kondomia koska nainen on aktiivinen seksissä ja on suurempi todennäköisyys sille että naisella on tautejakin.
Jos nainen pyytää kondomia, kysyn heti hämmästyneenä että onko hänellä tauteja. Jos hän kieltäytyy, vastaan itsekin hämmästyneenä ja lievästi loukkaantuneena ettei minullakaan ole jonka jälkeen hymyilen ja valloitan hänet uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina olen paljalla pannut, kerran elämässä klamydian saanut. Yks tabletti ja menoksi.Sitten kun herpeksen saat niin se jääkin sun kehoon ja pysyy. Vetäytyy ja itää aina välillä rakkuloiden kera ja kunnon lääkitystä ei ole. Sitten vielä parempi laittaa menoksi ja naiset tykkää ! :)
Alkaa pitää herpeksellä kiirettä kun oon kohta 60 ja onnellisessa liitossa. Ehkä sit seuraavassa elämässä?
Yllättävän moni täällä antaa peppua ja ottaa lastitkin pyllyyn?? itseä ällöttää satunnaispanossa se että tuskin on persettä pesty ja huuhdeltu panoa varten