Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: annatteko yhden yön jutun laueta paljaalla sisääsi?

Vierailija
24.09.2014 |

Tämä on enemmän kysymys niille joilla on pillerit tai muu ehkäisy. Kun olet yhden yön jutussa miehen kanssa paljaalla, annatko hänen tulla lopuksi sisääsi?

Jos et, niin tiedätkö tekeekö joku tuntemasi nainen näin?

Kiinnostaa tietää kuinka yleistä tämä on, koska omien kokemusten mukaan tämä on yleistä ja mietinkin onko tämä ihan normaalia…

Kommentit (263)

Vierailija
201/263 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuma täällä kehräilee onnellisena,viime yön puumanpoikanen laski kaikki sisään..On se niin herttasta kun nuorimies työntää ja ähkyy voimiensa tunnossa kaikki syvimpään rakkauden pesään,kostuu uudestaan kun vaan ajattelenki tuota nuorta ja naimisissa olevaa urosta....grrrrr

Vierailija
202/263 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/263 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sitten yhden yön tai kahden tai 100 yön niin spermat pitää saada sisälle. Sen ihanampaa ei olekaan (jos ei sitä aktia lasketa mukaan) kuin tuntea miten spermat valuu pikkareihin kun panon jälkeen lähtee likkeelle.

On ihanan irstas olo.

T: n51

Vierailija
204/263 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se sitten yhden yön tai kahden tai 100 yön niin spermat pitää saada sisälle. Sen ihanampaa ei olekaan (jos ei sitä aktia lasketa mukaan) kuin tuntea miten spermat valuu pikkareihin kun panon jälkeen lähtee likkeelle.

On ihanan irstas olo.

T: n51

Komppaan ihan täysillä, jotenkin se "kuuluu" siihen kuvioon. Saada sperma sisälle tai nähdä miten se tulee, minua kiihottaa eniten ehkä juurikin se kun mies laukeaa minulle

205/263 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on puhdas niin miksi ei 🤔

Vierailija
206/263 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milli120 kirjoitti:

Itse olen luotettavien miesten antanut tulla sisään.

Vierailija
207/263 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milli120 kirjoitti:

Puhdas siinä mielessä että osaa käyttää suihkua vai siinä mielessä että on juuri saanut puhtaat testitulokset?

Vierailija
208/263 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on miellyttävä niin olen antanut

Vierailija
209/263 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on miellyttävä niin olen antanut

sitten voi nakata kolikkoa että tuliko tauti vai ei

Vierailija
210/263 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin jotenkin "järkyttyny" kun parikymppisenä harrastin enemmän irtosuhteita ja useampi mies ehdotti/huomautti, että että ilman kondomia yleensä hoitavat hommat. Itse en ikinä ole harrastanut penetraatiota ilman kortsua, ennen kuin suhde on vakiintunut (pari kk).

Eikä ole aina iästä kiinni: ensimmäisellä kerrallani, yhden yön juttu tuntemattoman pojan kanssa 17v:nä, samanikäinen poika itse aloitteellisesti varmisti, haluanko kondomin MYÖS suuseksiin. Yhdyntään laittoi kortsun päälleen erikseen kysymättä.

Nykyinen miehenikin olisi halunnut heti ekasta yöstä lähtien mennä ilman koska "on aina tiennyt, mihin itsensä tökkää". En voinut olla sanomatta, että eihän hän minuakaan tunne...

Eli vastauksena kysymykseesi: en.

T. n 32

Vierailija
211/263 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kitkat kirjoitti:

Mä olin jotenkin "järkyttyny" kun parikymppisenä harrastin enemmän irtosuhteita ja useampi mies ehdotti/huomautti, että että ilman kondomia yleensä hoitavat hommat. Itse en ikinä ole harrastanut penetraatiota ilman kortsua, ennen kuin suhde on vakiintunut (pari kk).

Eikä ole aina iästä kiinni: ensimmäisellä kerrallani, yhden yön juttu tuntemattoman pojan kanssa 17v:nä, samanikäinen poika itse aloitteellisesti varmisti, haluanko kondomin MYÖS suuseksiin. Yhdyntään laittoi kortsun päälleen erikseen kysymättä.

Nykyinen miehenikin olisi halunnut heti ekasta yöstä lähtien mennä ilman koska "on aina tiennyt, mihin itsensä tökkää". En voinut olla sanomatta, että eihän hän minuakaan tunne...

T. n 32

Kyllä ne hommat yleensä ilman kumeja hoidetaan aikuisten kesken.

Vierailija
212/263 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kitkat kirjoitti:

T. n 32

Aika estynyttä.

Vierailija
213/263 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussikaa vaan paljaalla niin palkaksi saatte herpeksen ja varmaan pari muutakin. Itselle herpes tuli nuorena kun poikaystävä oli käynyt vieraissa. Aktivoituu 2-5krt vuodessa ja aiheuttaa hirveää hermosärkyä pakaraan ja siihen jalkaan missä rakkula sijaitsee. En ole ikinä kehdannut hakea estolääkettä pienellä paikkakunnalla kun asun. Käytän buranaa ja rakkulaa voitelen Bebanthenilla.

Monet sanoo että herpes ei juuri aiheuta hankaluuksia, mutta itsellä on sitten varmaan helvetin huono tuuri käynyt.

Vierailija
214/263 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa vaimoa panin heti tapaamisiltana ilman kumia ja loppuun asti mentiin. Vaimo sanoi ettei ole ennen antanut heti ilman kumia. Jututin vaimon tuttuja ja selvisi että kaikki tietää vaimoni antavan helposti ja aina ilman kumia.

Vierailija
215/263 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut niinä kertoina, kun kyseessä on ollut tuollainen juttu ja niin miellyttävä mies, että olen seksiä hänen kanssaan halunnut. Järkevää se olisi kondomin kanssa toki, mutta siinä huumassa jää pois mielestä ja tuntuu mielestäni niin paljon paremmalta ilman. Minua myös kiihottaa se kun mies laukeaa ja se sperma tulee vapaasti. 

Vierailija
216/263 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se nyt vaan tosiasia on että kun pillerit on käytössä niin ei se humalassa hairahtaessa käynyt ikinä varmaan edes mielessä kumia pyytää, enkä tietenkään itse kantanut mukana kun ei se pettäminen ikinä niin tarkoituksellista ole ollut

Vierailija
217/263 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaa vaimoa panin heti tapaamisiltana ilman kumia ja loppuun asti mentiin. Vaimo sanoi ettei ole ennen antanut heti ilman kumia. Jututin vaimon tuttuja ja selvisi että kaikki tietää vaimoni antavan helposti ja aina ilman kumia.

Jotenkin tuollaiset naiset vaikuttavat lutkilta, mutta kyllä ne on kivempia naisia jotka baari-illan jälkeen antavat paljaalla laskea sisään. Vaikka tuntuu hölmöltä niin ne on sitä vaimomateriaalia ja kumin vinkujat saa nirpottaa vanhoina piikoina,

Vierailija
218/263 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sanoo vaimokin. Nyt sitä harmittaa kun ei antanut pillua helpommin ja useammin nuorempana. Olen sanonut että ehtii sitä saada vanhempanakin useammalta ja nyt ainakin pihtaaminen on loppunut. Vieraat saa vain helpommin kuin minä.

Vierailija
219/263 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä varmaanjoo mut ei mun tarvii tollasee suhtautua. Ei mitenkään. Kun se seksikumppani löytyy mulle jos on löytyäkseen, ei mun ihan yksin tarvii olla ku on rakas koira joka tuo iloa mun elämään. Mistäämulkuista ja "niideongelmista" viisveisaan!

Vierailija
220/263 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kondomilla mennään tai mies voi lähteä saman tien ja seksiä ei harrasteta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä