Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsokaa tätä säälittävää pelkosektion puolustajaa!

Vierailija
25.03.2010 |

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1685158

Käykäähän kirjoittamassa suorat sanat!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävisitte töissä ja hankkisitte elämän niin loppuis tää. Hoh hoijaa, tylsä aihe.

Vierailija
22/23 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama mulle miten itse kukin synnytyksensä hoitaa. Itse synnytin alakautta, enkä voi ymmärtää mitä varten sektioon päätyneitä aina pitää haukkua? Mitä iloa te saatte siitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle ihan vilpitön kysymys. Mitä tekisit tilanteessa jossa joutuisit hätäsektioitavaksi? Kieltäytyisit varmaankin siitä, koska eihän nyt herranjestas täydelliset äidit sektiolla vauvojansa synnytä. Tai jos sinulle hätäsektio tehtäisiin ei siinä välttämättä kysellä hirveesti että haluaako vai ei, meinasitko jälkikäteen sitten vetää lääkärin oikeuteen kun ei antanut sinun synnyttää alakautta? Joopajoo.

Onneksi tässä ketjussa näyttäisi olevan ihan järkeviäkin ihmisiä. En myöskään voi ymmärtää, mitä väliä sillä kuinka sen vauvansa tähän maailmaan saattaa. Eikö se äidin ja lapsen terveys ole pääasia? Itse olen toistaiseksi yhden lapsen tähän maailmaan synnyttänyt (alateitse), ja mahdollinen seuraava, tulkoon vaikka persereiästäni, kunhan tulee terveenä kaikinpuolin. Ja kunhan persereikäni sen koettelemuksen kestää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi