Katsokaa tätä säälittävää pelkosektion puolustajaa!
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1685158
Käykäähän kirjoittamassa suorat sanat!
Kommentit (23)
Toki ymmärrettävää sieltä uimarenkaan päältä.
pelkoisten invaasio!
Taitaa harmittaa kun ei ole synnyttänyt niinkuin luoja on asian luonut. Pillu ei palaudu, mahassa oksettavan ruma haava eikä tunne itseään äidiksi ja suhde lapseen onneton... ei ihme että harmittaa.
lupaa kysymättä eikä alapää näytä siltä kuin siellä olisi tapahtunut junaonnettomuus :D.
lupaa kysymättä eikä alapää näytä siltä kuin siellä olisi tapahtunut junaonnettomuus :D.
ja nyt sua harmittaa kun teit noin heppoisin luuloin sektion...
No, ainakaan sektioäidillä ei tule pierut ja paskat housuun
Ahkeralle kakkoseen ottavalle näin voi ajan mittaan alkaa käydäkin.
raukalla revennyt tosi pahasti, mieskin varmaan taas sanonut rumasti alapäästä kun pitää täällä purkaa... On se muuten jännä, että sektiovastustajat aina huutavat vihaansa, mutta sektioidut ei koskaan hyökkäile...
sektioidut ei koskaan hyökkäile...
2, 3, 4, 7 - ja jo tässä vaiheessa ja vain tässä ketjussa...
näitten alatievouhkaajien miehet. Salaa ne toivoo, että olisivat säästyneet näyltä joissa heidän seksiobjektinsa karjuu naama punaisena ja verisuonet silmistä pullistuen, pöydälle kusten ja paskaten, kakaraansa ulos. Vaikka he kuinka muuta väittäisivät (ja pakkohan se on jos aikoo saada edes vähän sitä mitä pillusta on jäljellä), mutta näky EI unohdu, ja petipuuhiin ilmestyy uusi fantasiaosanottaja - naapurin teini.
En ole koskaan tajunnut. Tätä paremmuuskamppailua. On äärimmäisen harvinaista, että sektiosta tai alatiesynnytyksestä tulee vakavia seurauksia. Koittakaa edes hetki miettiä, miten ihanalta tuntuisi, kun voisi kertoa omista toiveistaan ja heikkouksistaan toiselle äidille, vaikka hänellä olisi erilaiset heikkoudet tai pelot.
Minua ei ole ikinä häirinnyt se, että joku toinen on päässyt helpommalla synnytyksessä. Enkä voi käsittää, miksi jotakuta muuta voisi häiritä!
näitten alatievouhkaajien miehet. Salaa ne toivoo, että olisivat säästyneet näyltä joissa heidän seksiobjektinsa karjuu naama punaisena ja verisuonet silmistä pullistuen, pöydälle kusten ja paskaten, kakaraansa ulos. Vaikka he kuinka muuta väittäisivät (ja pakkohan se on jos aikoo saada edes vähän sitä mitä pillusta on jäljellä), mutta näky EI unohdu, ja petipuuhiin ilmestyy uusi fantasiaosanottaja - naapurin teini.
Parisuhteesi on varmaan sen vuoksi ollut aika vaikea?
Luulin jo, että täällä on tänään pelkkiä häiriintyneitä tai häiriköitä.
Terve vain sulle!
T: sektioäiti
En ole koskaan tajunnut. Tätä paremmuuskamppailua. On äärimmäisen harvinaista, että sektiosta tai alatiesynnytyksestä tulee vakavia seurauksia. Koittakaa edes hetki miettiä, miten ihanalta tuntuisi, kun voisi kertoa omista toiveistaan ja heikkouksistaan toiselle äidille, vaikka hänellä olisi erilaiset heikkoudet tai pelot.
Minua ei ole ikinä häirinnyt se, että joku toinen on päässyt helpommalla synnytyksessä. Enkä voi käsittää, miksi jotakuta muuta voisi häiritä!
Uskokaa jo, että sektion saa. eli sitä ei ainakaan tarvii pelätä, että pakotetaan johonkin
kaameeta kivitystä taas, puolin ja toisin.
Mulle on aivan sama, vaikka vauva syntyisi nenänreiän kautta, kunhan äiti ja lapsi selviävät toimituksesta mahdollisimman vähin vaurioin.
t:alatiesynnyttänyt, sektiomyönteinen äiti
En ole koskaan tajunnut. Tätä paremmuuskamppailua. On äärimmäisen harvinaista, että sektiosta tai alatiesynnytyksestä tulee vakavia seurauksia. Koittakaa edes hetki miettiä, miten ihanalta tuntuisi, kun voisi kertoa omista toiveistaan ja heikkouksistaan toiselle äidille, vaikka hänellä olisi erilaiset heikkoudet tai pelot. Minua ei ole ikinä häirinnyt se, että joku toinen on päässyt helpommalla synnytyksessä. Enkä voi käsittää, miksi jotakuta muuta voisi häiritä!
harvemmin edes avaan aiheesta kertovia ketjuja, ei tullut mieleenkään että toisen sektio/alatiesynnytys voi olla toisille noin kova pala.
ihana ja eheyttävä kokemus ja blaa blaa, mitä tekee ne joilla on riittävästi massia? Hankkii sektion.
Olen suorastaan typertynyt. Itse olen kokenut sektion ja alatie synnytyksen ja kumpikin on kova kokemus, jos sitä sektiota kadehdit.
Valittavana on vaan kivut ennen synntystä ja synnytyksen aikana ja sektiossa järkyt kivut vauvan syntymän jälkeeen.
On mulla alapää sohjona ja kiinnikkeitä leikkaushaavassa, joten kaiken olen saanut.
Kirjoittajan pelko on aivan aiheellinen ja välttämättä siitä ei eroon pääse.
Käykäähän kirjoittamassa suorat sanat!
Enpä tosiaan näe mitääm tarvetta käydä haukkumassa tätä alkuperäistä kirjoittajaa, vaan tunnen enemmmän sympatiaa häntä kohtaan.
Sinulle, ketjun aloittaja, taas voisin sanoa ihan henkilökohtaisestikin naamatusten että on tosi lapsellista tällainen keskustelu. Mitä ihmettä se sinulle kuuluu kuinka muut saavat lapsensa? Mieti sitä ja ehkä tällaiset aloitukset pikku hiljaa loppuvat täältä, muiden kannattaisi tehdä sama.
Miksi ette kannusta toisia äitejä ratkaisuissa, joissa ei ole oikeaa ja väärää vaan erilaisia valintoja ja mielipiteitä? Aivan uskomatonta haukkua ja mollata ihmisiä joista ei tiedä yhtään mitään!
repesitkö pahastikin synnytyksessä?