Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ovat niin märkiä ettei seksi tunnu miltään?

Vierailija
07.03.2010 |

Ja voiko asialle tehdä mitään? Masentavaa ja ei haluta yhtään ku ei se tunnu miltään..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alapää on aina liian kostea?

Vierailija
2/8 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja sitten kun on vielä sellanen, että miehlläni on sellanen, hienoinen verenkiertohäiriö, siis niin, että stondis ikään kuin lätsähtää aina joskus - niin mehän ollaan oikein huppupari; toinen ei tunne juuri mitään ja toisella ei seiso kunnolla:DDD

no, ei kyllä naurata, siis oikeesti. ymmärrän-ja jaan - siis murheesi.

tälläistä ei tosin ole ollut ennen toista synnytystä, joten varmaan on mullakin paikat löystynyneet jonkin verran; tosin vaikea sanoa, että onko vai ei - kun en ole saanut kovaa k***ää sisuksiini aikoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin märkä että seksissä penis ei tunnu. En tunne ns mitään. Oon koittanut harjottaa lantionpohjalihaksia mutta eiä ole ollut oikein apua..

Vierailija
4/8 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis mullakin on vähän ongelmana ollut se - siis aina - että olen vähän niinkuin aina märkä - ja miehet tietty ovat aina luulleet, että se johtu heistä...siis esim. jos mun oma mies laittaa kätensä mun housuihin, niin se edelleen ilahtuu, että ooh, haluat siis panna - kun olen jo valmiiksi märkä.

näinhän ei ole, se on vaan joku, vähän niinkuin vika, häiriö.

Vierailija
5/8 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muuten kokeillut jotain isompaa - dildoa tai entäs joskus aiemin, jonkun toisen miehen kanssa?

Mulla on ainakin ihan selvä ero panna mun nykyisen ja exän kanssa; exälläni oli paljon isompi ja kyllä se myös tuntui paremmalta.

( tosin omaa, nykyistä miestäni en siltikään vaihtaisi keneenkään, en todellakaan, enkä mistään maailman syystä:)

Koska onhan se niinkuin, että joilain ihmisillä/naisilla on vaan heikompi tuntoaisti, niin kaipa se on sitten heikompi vaginassakin? En tiedä, mutta näin vois päätellä?

Itselläni joskus mieheni sormi tuntuu premmalta, penis - en oikein tiedä, mistä se johtuu - tai siis, sormi kai on kovempi, ehkä?

Vierailija
6/8 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittakaa tunti ennen yhdyntää tamponi emättimeen - imaisee ylimääräiset märkyydet. Ja eikun hommiin.

Vierailija
7/8 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut josksus pyyhkäsen kädellä klitan kuivaksi jos liikaa märkyyttä kesken touhun, vie tunnon muuten. sisällä oleva G-piste ok.

Vierailija
8/8 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sen pitäisi vähintään 20cm olla ja paksu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan