Miten teillä tehdään aloite seksiin?
meillä mies tulee ja käy suoraan tissehin kiinni, kun haluttaa.
Kommentit (137)
voimme todeta toisillemme että mitä jos tänään harrastettaisiin vähän seksiä...
Äärettömän tylsää ja harvinaista, meillä on pienet lapset :D
kysellä ääneen mitään halkkuutta seksiin.
Me kyllä osataan aika hyvin lukea toistemme ajatuksia.
Meillä on 5 pientä lasta joten tosta noin vaan ei pysty alkaa hässimään. Yleensä se tapahtuu illalla sängyssä. Jompi kumpi alkaa silittelemään vähän sieltä täältä ja suukottelemaan.
Mä kyllä huomaan jos mies on väsynyt rankasta työpäivästä. silloin en edes viitti sen pidemmälle mennä. saatan vähän silittää ja toivottaa hyvät yöt.
toki meillä pidetään yllä pientä flirttiä.
Ohimennen kosketellaan. Halaillaan ja loikoillaan sohvalla lähekkäin yms.. mutta en muista koskaan kuulleeni että mies olis kysynyt esim. harrastettaisko sitä, enkä ole itsekkään kysynyt. Se vaan tulee jotenkin luonnostaan:)
Suukotellaan, ollaan lähekkäin, katsotaan silmiin....
Tuhansia tapoja! Yleensä meidän tekee mieli samaan aikaan :D Joten on helppo mennä toisen lähelle, kun tietää, että kyllä sekin haluaa nyt.
napsauttaa leikkisästi sormiaan ja huutaa "orjatar", silloin tiedän että se on menoa!
mies vaan kysyy kasteltaisko kärkeä. Pieni läpsäytys pepulle ja hommiin.
et mies raottaa peittoaan ja hymähtää et, peruutaas tänne.. Tai sit ihan "viaton" hyvänyöpusu johtaa suudelmaan ja sitä kautta vai mihin.
"vkonloppuseksi" tai siis pidemmän vapaan tai lapsettoman päivän seksiin taas on monta tapaa. Joskus suorat kysymykset, joskut kiihkeät hyväilyt, tai ihan vaan "kiimainen katse" ;0)
Joo, ja musta meillä toimii hyvin! Molemmat tyytyväisiä!
napsauttaa leikkisästi sormiaan ja huutaa "orjatar", silloin tiedän että se on menoa!
oli paras!
Oon vasta 11-vuotias . Mä haluisin yhen pojan kaa seksiä.Mut iskä ja äiti ei hyväksy sitä!
Siltä varalta että ei, tiedoksesi saatettakoon, että Suomessa alle 16v ei saa harrastaa seksiä. Jos nyt lakia vähän mukailen...
usein illalla/yöllö hiivin miehen peiton alle ja alan hyväillä häntä.
Tai sitten mies suihkusta huutaa, "tuuppa pesee mun selkä!"
toi miehen aloite :D
ihana! ^^
housut alas. Siis mun ;)
tosin joskus omansakin. eli saatamme olla päiväunilla ja jutella jotain sängyllä kun tämä yhtäkkiä avaa housunsa ja laskee ne alas. enpä minä sen kummempaa tarvitse. kiihottuakseni riittää se, että hyväilen miestä joko käsin tai suulla siinä tilanteessa.
pari kertaa mies on vain tullut eteeni seisomaan ja vaatinut ottamaan suihin.
toisinaan aloite on lähtenyt liikkeelle jo aamulla ennen töihin lähtöä, jompikumpi suuteleekin lähtiessä normaalia pitempään ja on vain todettava, että seksi täytyy kyllä siirtää iltaan, kun on töihin kiire. päivän aikana saatamme lähettää muutaman vihjailevan tekstiviestin ja illan aikana kiihotamme toisiamme koskettelemalla ohimennen tai suutelemalla välillä. sänkyyn mennessä ei enää ole tarvetta sen kummemmalle esileikille. tässä tavassa on vain se vaara, että mies tulee melko nopeasti.
joskus se alkaa siitä, että toinen tyydyttää itseään ollessamme sängyllä.
joskus saatamme vain kysäistä, josko pantaisiin, rakasteltaisiin, harrastettaisiin seksiä.
joskus riittää sängyssä toisen selkää vasten painautuminen.
sunnuntaina mies teki aloitteen tuodessaan kahvia sänkyyn. hän ojensi minulle kahvikupin, selitti aamulehden uutisia ja sukelsi peiton alle nuolemaan, välillä nostaen päätään ja vastasi johonkin mitä kommentoin noista uutisista. päivemmällä hän vain ilmoitti, että minun täytyy mennä sängyssä vatsalleni jalat suorana ja hän tulee sisääni.
ei noita tapoja ole vain yhtä ainoaa. seksiä on ainakin viitenä päivänä viikosta ja usein sekä aamuin että illoin, joten sitä on tottunut jo monenmoiseen. eikä mikään tapa tunnu väärältä.
Siksi välttelenkin näitä tilanteita ja riisun vaatteeni kylppärissä, kun ei huvita.
Onko sama mies, jonka kanssa teit lapset?
Mies jatkaa,"haluaisitko munaa".Mä sanon "ei tee nyt mieli".
Mies rupee hiplaan mua ja mä sanon ettei tosiaan tee mieli....siitä 10min niin mä yleensä luovutan ja annan sille sit et ois hiljaa ja pääsisin nukkumaan.Se ei tajua mitä tarkottaa EI seksin kohdalla.
Ei tää oo mikään lasten palsta. Luulis, et Vauva-lehden keskusteluissa käy ihmisiä, joilla joko on vauva tai sellaisesta haaveilee... Vai meinaakos 11 v. ruveta esiteiniäidiks..? ;)
no meillä minun mies sanoo "tule tänne" ja riisu mut kokonaan heittää sänkyyn ja alkaa seksiä !
Oon vasta 11-vuotias . Mä haluisin yhen pojan kaa seksiä.Mut iskä ja äiti ei hyväksy sitä!
"lets have some sexy time" : )