Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä tehdään aloite seksiin?

Vierailija
19.03.2010 |

meillä mies tulee ja käy suoraan tissehin kiinni, kun haluttaa.

Kommentit (137)

Vierailija
81/137 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei tehdä enää aloitteita. Ennen minä tein ne useammin kuin yhdeksällä kerralla kymmenestä. Sitten aloin ajatella, että haluaisin tuntea itseni halutuksi, joten lopetin. Vaimoa ei seksin puute pänni. Minua nyppii kyllä, mutta jos joskus jotakin seksiin viittaavaa tapahtuu, alan epäillä hänen halujaan. Olen oppinut minimaalisimmastakin vihjeestä tulkitsemaan, että hän vain haluaa äkkiä lopun sille puuhalle tai enintään miellyttää minua.

Seksin loppumisen jälkeen ajattelin pitkään, että panen ketä tahansa, joka minut kelpuuttaa. Nyttemmin on alkanut tuntua, että ensimmäinen kerta uuden sänkykaverin kanssa olisi pelkkää sähläämistä. Niinpä olen vain luovuttanut. Pääsen vähemmällä kun en tavoittele olemattomia. Lisäksi olen alkanut ajatella, etten sittenkään kelpuuta ketä tai mitä tahansa. Hyvä runkku voittaa kuitenkin huonon panon.

Oletko koskaan miettiny miksi vaimo ei halua? Pikanussija a 2 min? Et tee mitään, että huomioisit vaimoasi, mut flirttailet kyllä muille muijille? Nainen huomaa kaiken tuollaisen vastenmielisen, joten ei ihme ettei halua sun reikänä olla!

Ja tuskin kukaan muukaan uusi nainen, ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
82/137 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä sanoo et panettaa. Ja 3 minsan päästä se menee pesulle. Siinä se koko nautinto: hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/137 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussitaanko tänään??

Vierailija
84/137 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussitaanko tänään??

Hyvin vastenmielinen sana, joka viittaa vain ja ainoastaan miehen tyydytykseen.

Vierailija
85/137 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijä sanoo et panettaa. Ja 3 minsan päästä se menee pesulle. Siinä se koko nautinto: hänelle.

Ja sinä suostut aina vaan, kunnes olet se miehen haukkuma pihtari-lahna. Sitten mies tulee tänne vinkumaan kun ei saa sitä seksiä. Näin se menee.

Vierailija
86/137 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies kysyy, että "haluutko seksiä?" Hän ei kosketa, halaa, silitä eikä suukota, ei yhtään mitään, ja minä seison siinä yleensä miettimässä, että onpahan romanttista ja herkkää. Jos vastaan, että ei oikeastaan juuri nyt huvita, mies kohauttaa olkiaan ja kääntää selkänsä, menee joko nukkumaan tai tekemään jotakin omia juttujaan. Jos vastaan jotakin myöntäväksi tulkittavaa, mies heittää housunsa pois, jyystää pari minuuttia, toteaa että "kiitti" ja lähtee pesulle. Ja minä mietin edelleen, että olipas herkkää ja romanttista.

Ja olet hänen kanssaan yhdessä, koska?

Vierailija
87/137 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei tehdä enää aloitteita. Ennen minä tein ne useammin kuin yhdeksällä kerralla kymmenestä. Sitten aloin ajatella, että haluaisin tuntea itseni halutuksi, joten lopetin. Vaimoa ei seksin puute pänni. Minua nyppii kyllä, mutta jos joskus jotakin seksiin viittaavaa tapahtuu, alan epäillä hänen halujaan. Olen oppinut minimaalisimmastakin vihjeestä tulkitsemaan, että hän vain haluaa äkkiä lopun sille puuhalle tai enintään miellyttää minua.

Seksin loppumisen jälkeen ajattelin pitkään, että panen ketä tahansa, joka minut kelpuuttaa. Nyttemmin on alkanut tuntua, että ensimmäinen kerta uuden sänkykaverin kanssa olisi pelkkää sähläämistä. Niinpä olen vain luovuttanut. Pääsen vähemmällä kun en tavoittele olemattomia. Lisäksi olen alkanut ajatella, etten sittenkään kelpuuta ketä tai mitä tahansa. Hyvä runkku voittaa kuitenkin huonon panon.

Oletko koskaan miettiny miksi vaimo ei halua? Pikanussija a 2 min? Et tee mitään, että huomioisit vaimoasi, mut flirttailet kyllä muille muijille? Nainen huomaa kaiken tuollaisen vastenmielisen, joten ei ihme ettei halua sun reikänä olla!

Lääkkeet, KH!!!

Vierailija
88/137 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ilmoittaa tuntia kahta ennen, että ota nappisi. Siitä tietää, että vaimo haluaa seksiä.. Ensin nuolemalla ja sormettamalla orgasmi ja sitten kalua sisään. En valita, koska rakastan pillun ja orgasmin nuolemista yhtä paljon kuin naimista. Sormia epätoivoisesti ennen orgasmia ahmiva pillu nyt vain on jotain maagista. Ja sen jälkeiset pillun  värähtelyt kuin kalun työntää yhä kiimaiseen pilluun. 

Vierailija
89/137 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies kysyy, että "haluutko seksiä?" Hän ei kosketa, halaa, silitä eikä suukota, ei yhtään mitään, ja minä seison siinä yleensä miettimässä, että onpahan romanttista ja herkkää. Jos vastaan, että ei oikeastaan juuri nyt huvita, mies kohauttaa olkiaan ja kääntää selkänsä, menee joko nukkumaan tai tekemään jotakin omia juttujaan. Jos vastaan jotakin myöntäväksi tulkittavaa, mies heittää housunsa pois, jyystää pari minuuttia, toteaa että "kiitti" ja lähtee pesulle. Ja minä mietin edelleen, että olipas herkkää ja romanttista.

Ja olet hänen kanssaan yhdessä, koska?

Tämä juuri on hassua - kuka aikuinen ihminen on noin tossukka ettei saa suutaan auki. Ja miksei ole lähtenyt, ihme uhriutumista... Tämä on pelottavaa että ihmiset itse haluavat olla noin alisteisessa asemassa. Ja parasta että tämäkin kirjoittaja on tuossa tilanteessa, kirjoittaa siitä ja on selkeän tyytymätön. Miksei puhu miehelleen tai lähde jos ei homma toimi? 

Ei se mies mitään täältä lue... 

Vierailija
90/137 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet, KH!!!

Mikä tää KH-huutelija on? Pitäiskö sun hakea apua tai vaan siirtyä johonki toiseen ketjuun välillä mesoamaan? Mikä palstapoliisi sinä olet, sun sekopäistä hillumistako pitäis peukuttaa.

Vierailija
91/137 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä yleensä jompi kumpi alkaa suukottelemaan ja hyväilemään. Saatetaan toki sanoa suoraankin, että nyt kyllä panettaa. Mies kourii usein persettä ohikävellessään, mutta sitten kun kouraisee pimpin puolelta tai suutelee niskaa, hyväillen samalla rintojani, on se merkki, että seksiä täytyy saada ja pian.

Vierailija
92/137 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet, KH!!!

Mikä tää KH-huutelija on? Pitäiskö sun hakea apua tai vaan siirtyä johonki toiseen ketjuun välillä mesoamaan? Mikä palstapoliisi sinä olet, sun sekopäistä hillumistako pitäis peukuttaa.

Ole palstaa silloin tällöin seuraava lukija. En koe tarvitsevani apua, ja toisiakin ketjuja olen lukenut, sekä myös välillä kommentoinutkin. Mesonnut en mielestäni ole. En ole palsta-, enkä muukaan poliisi. Peukuttaa ei tarvitse, toki voi jos siltä tuntuu. Sekopäisyydestä en osaa sanoa.

Vierailija
93/137 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussitaanko tänään??

Eikös naiset nussi koskaan??

Vierailija
94/137 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussitaanko tänään??

Jotkut naiset tosiaan nusivat. eli panevat miestä strap-onilla...Ja mies nussii naista, eli nainen on vain objekti, jossa mies nauttii.

Useimmat naiset rakastelevat...tai ainakin haluavat.  Sanojen sävyillä on eroja!

Vierailija
95/137 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussitaanko tänään??

Jotkut naiset tosiaan nusivat. eli panevat miestä strap-onilla...Ja mies nussii naista, eli nainen on vain objekti, jossa mies nauttii.

Useimmat naiset rakastelevat...tai ainakin haluavat.  Sanojen sävyillä on eroja!

Pitäisköhän siitä laatia säännöt, että suoritus menisi kaikkien sääntöjen mukaan??

Vierailija
96/137 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussitaanko tänään??

Mitenköhän tämä  menee, kun nainen on päällä ja mies alla liikkumatta. Nainen siinä nussii mihen kalulla ja ottaa itselleen orgasmia. Näin ainakin oma vaimo tehnyt monesti. Toki olen nauttinut vaimon nussimisesta ja orgasmeista, mutta pääpaino ollut kyllä vaimon nautinto, ei omani.  Meillä toki harrastetaan vain rakastelua, mutta yhdyntänautinnot on ihan molempia varten, olleet aina. Suikkareita lukuunottamatta vaimo ei seksiin ilman yhdyntöjä ole suostunut. 

Vierailija
97/137 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiänny.

Vierailija
98/137 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussitaanko tänään??

Mitenköhän tämä  menee, kun nainen on päällä ja mies alla liikkumatta. Nainen siinä nussii mihen kalulla ja ottaa itselleen orgasmia. Näin ainakin oma vaimo tehnyt monesti. Toki olen nauttinut vaimon nussimisesta ja orgasmeista, mutta pääpaino ollut kyllä vaimon nautinto, ei omani.  Meillä toki harrastetaan vain rakastelua, mutta yhdyntänautinnot on ihan molempia varten, olleet aina. Suikkareita lukuunottamatta vaimo ei seksiin ilman yhdyntöjä ole suostunut. 

Niin, ottaa jos saa sen orgasmin. Muutoin tekee miehelle hyvää.

Vierailija
99/137 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan kutsuvasti kukkopillillä Piippolan vaarilla oli talo, ja siitä rouva tietää että pian jörnitään.

Vierailija
100/137 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan vaimolle ja pyydän häntä pesemään pillunsa ja käymään Alkossa... siitä vaimo sitten tietää että illalla pannan.

M.47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän