Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä tehdään aloite seksiin?

Vierailija
19.03.2010 |

meillä mies tulee ja käy suoraan tissehin kiinni, kun haluttaa.

Kommentit (137)

Vierailija
61/137 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perinteiseen tyyliin, ei nyt mitää erityistä alotetta, se vaan tapahtuu kun siltä tuntuu.. Tosin jos pyytää toisen suihkuun niin siellä nyt aina saa ainakin suuseksiä (kummatkin) ja muita pikku juttuja mitä ei osaa ajatella :D

Tuli nyt mieleen että pari kertaa itse tehny näin, mutta ekalla kerralla vähän naurahdinkin mieheläl että sinäpä pienestä innostuit ja se kuittas et "jaa pienestä" ... oltiin just vähän hiplailtu toisiamme, olin ilman alushousuja semmonen "kotihame" päällä.. Mies oli istualtaan sängyllä ja istuin hajareisin sen eteen ja otin kädestä kiinni ja vein haaroihin ja sanoin "Koitas ny mitä sait jo aikaa" ...Sit tehnyt pari kertaa sen jälkeenkin noin jos ollu resurssit, mutta aika toimiva :D

Toinen ei nyt niin alotteen tekeminen ole mut meillä toimii, jos nyt tekee mieli ja katellaan vaikka telkkaria niin olen usein vaan pikkuhousut jalassa (tai sitten toi "kotihame" ja harvemmin siellä on alusvaattete alla, niin etenkin jos nyt mies menee käymään jossain niin ottaa hyvän asennon mahalleen että on siinä peppu hyvin "esillä" ,kun mies tulee takasin niin väkisinkin varmaan se alkaa sit kattelemaan, . Ollu ihan hauska huomata että monia kertoja toiminut, se on aina palattuaan silittelemässä ja alkaa sitten ihailemaan ja siirtyy "alemmas" ja alemmas ja kohta saan suuseksiä ja edetään siitä ;)

Vierailija
62/137 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika seksikästä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/137 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan seksiä ah ah

Vierailija
64/137 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin harrastan seksiä mun tyttöystävän kanssa

Vierailija
65/137 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten siitä aloitteesta kun mies vain tulee taakseni ja ottaa minut sanomatta sanaakaan.

Vierailija
66/137 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tulee takaa ja sanoo:sulla on niin seksikäs pimppi ja vinkkaa silmii ja joskus saunassa mies on makoillu alhaalla ja mää ylhäällä ja hierottu pimppi ja kikkeliä yhteen ja sitten mies on suudellut tisseihin ja mää halaillu ja suihkussa pesty toiset ja kikkelistä ja pimeistä huolimatta Ja illalla sängyssä suu seksiä ja taas yöllä hyväity toisia ja otettu pikkarit ja pokserit pois ja hierottu pimppiä ja kikkeliä yhteen aamulla kun puen mies tulee ja hieroo pimppiä ja mää kikkeliä ja työntää sänkyyn ja minä otin miehen alkkarit pois ja Mies mun ja hierottu pimppiä ja kikkeliä ja oltu niin seksikkäitä ja taas saunassa on taas erillainen meininki ollaan toisten päällä ja suudeltu ja Mies hieroo tissejä ja mää hieronu kikkeliä❤❤

Vierailija
67/137 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on seksiin sopiva pimppi ja oon siksi muija

Vierailija
68/137 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maataan vierekkäin, lusikassa ja mykkyrällä sängyssä, joko nukahtamassa tai heräilemässä. Mies alkaa hivellä ja hieroa mua, siitä tiedän että kyseessä on aloite. Mitään ei koskaan puhuta.

Vierailija
69/137 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kyselemättä vaan vetäisin housut alas ja tökkäisin töpselin pistorasiaan, koska seksi kuuluu parisuhteeseen.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
70/137 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään yleensä niin että mies kysyy haluanko munaa. Tai siten että minä lähestyn miestä ja alan hieroskella ympäriinsä siirtyen vähitellen pippelin seudulle.

Vierailija
71/137 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
72/137 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
73/137 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen jätkä sanoo kuten kumppaniaan kutsuukin : ANNA MAMMA PILLUU!

Vierailija
74/137 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein vaan aletaan suudella ja silitellä toisiamme, monesti on vain sanaton yhteisymmärrys että nyt mennään petiin mut ei nukkumaan. Kun itse teen aloitteen niin yleensä alan vain kosketella miestä kiihkeästi. Ensin muualta ja pikkuhiljaa siirryn alemmas. Joskus yllätän miehen pukeutumalla hepeneisiin. Peppu on mulla hyvin herkkää aluetta ja sytyn nollasta sataan sekunneissa jos mies tulee hieromaan kovaa tai kovettuvaa elintään peppuani vasten. Pienen kiehnäyksen jälkeen aina käännyn ympäri ja laskeudun polvilleni mahlaa valuen tuossa tilanteessa.

Vierailija
75/137 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tehdä alotteita.

Vierailija
76/137 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pukeutuminen. Ei mitään pitsiä vaan hurjempaa. Tietää kyllä että sekä nainen ja mies saavat.

Vierailija
77/137 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaanotan miehen kalun ja alan sitä herättämään. Eipä tuo vielä ikinä ole kättä pois ajanut, vaan siitä sitten etiäååäin.

Vierailija
78/137 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meillä mies tulee ja käy suoraan tissehin kiinni, kun haluttaa.

kiihottavaa :)

Yök, kuin elukka🤮

Vierailija
79/137 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies kysyy, että "haluutko seksiä?" Hän ei kosketa, halaa, silitä eikä suukota, ei yhtään mitään, ja minä seison siinä yleensä miettimässä, että onpahan romanttista ja herkkää. Jos vastaan, että ei oikeastaan juuri nyt huvita, mies kohauttaa olkiaan ja kääntää selkänsä, menee joko nukkumaan tai tekemään jotakin omia juttujaan. Jos vastaan jotakin myöntäväksi tulkittavaa, mies heittää housunsa pois, jyystää pari minuuttia, toteaa että "kiitti" ja lähtee pesulle. Ja minä mietin edelleen, että olipas herkkää ja romanttista.

Tätä se on! Vain miehen tyydyttämistä. Nainen hoitaa pussientyhjennysreiän ja kodinhoitoakanvirkaa!

Vierailija
80/137 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI. pieruverkarit ja salkkarit. Norminaisia....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme