Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä näyttää mielestäsi nainen, joka on 169cm ja BMI 23.8?

Vierailija
20.01.2010 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytän mielestäni muutaman kilon ylipainoiselta.. treenaan jonkun verran mutta kyllä tässä pudotettavaa on.. vaatekoko 38, painoa 67,5kg, 65kg olisi ainakin mun kropassa ihanteellinen.

Eli joo, vastaus kyssäriin, pikkuisen pyöreähköltä näyttää :P

Vierailija
2/11 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytän mielestäni muutaman kilon ylipainoiselta.. treenaan jonkun verran mutta kyllä tässä pudotettavaa on.. vaatekoko 38, painoa 67,5kg, 65kg olisi ainakin mun kropassa ihanteellinen. Eli joo, vastaus kyssäriin, pikkuisen pyöreähköltä näyttää :P

sun bmi on 23,6!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä näyttää mielestäsi nainen, joka on 169cm ja BMI 23.8?

Sellaiselta, kuin minä!

Mittani ovat 95-65-98. Minulla on rintaliiveissä DD-kuppi ja käytän S- ja M-kokoisia alkkareita.

Housu- ja hamekokoni on 38, puserokokoni on 36. Mulla on kapeahko selkä.

Takkeja minulla on kokoja 36 ja 38. Turkki on kokoa 40.

Korkokengännumeroni on 37, lenkkari 38.

Olen pyöreä, mutten häiritsevästi. Pidän itseäni erittäin seksikkäänä naisena :)

Vierailija
4/11 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
5/11 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kerro mitaan sun "koostumuksestasi" eli siita, kuinka paljon on suhteessa rasvaa/lihaksia. Eli jos ap on kovinkin lihaksikas ja "vaharasvainen" niin varmaan nayttaa oikein hyvalta (ja on myos hyvaksi hanelle). Ns. "tavallinen pulliainen" joka ei treenaa lihaskuntoa nayttaa tuolla BMI:lla jo hiukan pyorealta, tiedan kokemuksesta koska olen itse ollut ennen sellainen. Mutta siis BMI on erittain epatarkka mittari, rasvaprosentti on paljon kertovampi.

Vierailija
6/11 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehon koostumuksestahan se ulkonäkö enemmän on kiinni eikä ihmisen painosta. Jos ap treenaa salilla tosissaan, niin olet varmasti ihan timmissä kunnossa noilla mitoilla.

Vierailija
7/11 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilta kuulostaa, pitkähkö, normivartaloinen, ei mikään ruikula.

Itse oon 174 ja BMI 21, näytän hoikalta ja linnunluiselta, lihaksia ei ole ollenkaan.

Vierailija
8/11 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska itse olen yhtä pitkä mutta bmi on 18,2. (painan 52 kg)

Vierailija
9/11 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä painat 67,9 kg!

Vierailija
10/11 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolitosissaan ja terveydenhoitaja meinasi pyörtyä kun näki painon ja laski BMI:n. Kuulemma ei voi uskoa miten painan tuon verran, kun en näytä siltä. Olen myös painanut enne salitreenejä hoikimmillani 51kg ja ulkomuoto oli kyllä täysin erilainen, enkä halua siihen enää takaisin. Kaikkea sitä joutuukin pohtimaan :)

Vierailija
11/11 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kehonrakennusta harrastava armeijakaveri joutui armeijassa laihdutusryhmään bmi:nsä vuoksi. Mies oli varmasti porukan timmeimmässä kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan