Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä tehdään aloite seksiin?

Vierailija
19.03.2010 |

meillä mies tulee ja käy suoraan tissehin kiinni, kun haluttaa.

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkaa puhua eräästä meidän yhteisestä seksifantasiasta (joka on kerran myös tosielämässä toteutettu), kyselee esim. mitä mä tekisin, jos... Siihen yhdistettynä suutelua ja rintojen hivelemistä, niin johan ollaan kohta kumpikin valmiina.

Joskus myös niin, että mies soittaa esim. työmatkaltaan, että voitaisko tänään "leikkiä", jolloin mä kiskaisen korsetit ja sukkanauhat päälleni odottamaan miehen kotiinpaluuta.

Mun tekemä aloite menee yleensä niin, että sängyssä nukkumaan mennessä alan hivelemään ta suutelemaan miehen vatsaa, rintaa ja reisiä ja siitä sitten kriittisemmille alueille.

Vierailija
42/137 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan saa kun omia sormiani tänään,kiva olisi saada viereeni mies joka suutelisi kiihoittavan pehmeästi ja tehtäisiin kaikkia temppuja mitä ennen ton rutjakkeen kanssa..

Meillä ei suudella,halita,olla lähellä yms muuta mitkä tekee parisuhteen..itse olen jo luovuttanut,kieltämättä vieras mies houkuttaa..tai nainen :)

t.nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä: mies vaikkapa tulee taakse ja sivelee pakaroita, suukottaa niskaa, korvaa tai suuta. Halaa tiiviisti, silittelee selkää, kiusoittelee nännejä paidan läpi... mitä milloinkin. Saattaa samalla kuiskuttaa korvaani, että mulla on maailman parhaat perät, rinnat, upean tiukka pimppi tms.... Yleensä ssängyssä hän nuoleskelee ja silittelee ja sitten hän menee vähän kriittisemmälle alueelle. Minä veteen miestä hellästi pippelistä ja nuoleskelen.

Vierailija
44/137 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan.

Vierailija
45/137 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies yleensä esittelee munaansa

Vierailija
46/137 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2010 klo 22:32"]Minä en ainakaan saa kun omia sormiani tänään,kiva olisi saada viereeni mies joka suutelisi kiihoittavan pehmeästi ja tehtäisiin kaikkia temppuja mitä ennen ton rutjakkeen kanssa..

Meillä ei suudella,halita,olla lähellä yms muuta mitkä tekee parisuhteen..itse olen jo luovuttanut,kieltämättä vieras mies houkuttaa..tai nainen :)

t.nainen

Mie voen tulla hölläyttämmään sinnuu. Sennii narttu.

Vierailija
47/137 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho siinähän mies

Vierailija
48/137 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin seksata mut oon vasta 11.v nii en voi

Vierailija
49/137 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sama mies, jonka kanssa teit lapset?

lapsia on kuusi, osa jo aikuisia, ja mies on edelleen se sama.

Vierailija
50/137 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ruvettiin kiehnäämään ja siitä sitten edettiin.

Nykyään tilanteet ovat niin kortilla että on pakko ihan sanoa heti suoraan haluavansa seksiä, muuten menee tilaisuus ohi.

Vierailija
51/137 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tehdä enää aloitteita. Ennen minä tein ne useammin kuin yhdeksällä kerralla kymmenestä. Sitten aloin ajatella, että haluaisin tuntea itseni halutuksi, joten lopetin. Vaimoa ei seksin puute pänni. Minua nyppii kyllä, mutta jos joskus jotakin seksiin viittaavaa tapahtuu, alan epäillä hänen halujaan. Olen oppinut minimaalisimmastakin vihjeestä tulkitsemaan, että hän vain haluaa äkkiä lopun sille puuhalle tai enintään miellyttää minua.

Seksin loppumisen jälkeen ajattelin pitkään, että panen ketä tahansa, joka minut kelpuuttaa. Nyttemmin on alkanut tuntua, että ensimmäinen kerta uuden sänkykaverin kanssa olisi pelkkää sähläämistä. Niinpä olen vain luovuttanut. Pääsen vähemmällä kun en tavoittele olemattomia. Lisäksi olen alkanut ajatella, etten sittenkään kelpuuta ketä tai mitä tahansa. Hyvä runkku voittaa kuitenkin huonon panon.

Vierailija
52/137 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee läpsimään minua peniksellä, tai hän menee sängylle makaamaan ja odottaa penis pystyssä kunnes huomaan missä hän on, tai jos illalla/aamulla ollaan jo sängyssä niin alkaa hieromaan ja sujauttaa housunsa pois ja nykii minun housujani, tai hän sanoo suoraan että nyt seksiä ja heti, tai minä sujautan käden hänen pöksyihinsä, tai minä otan housut pois ja menen kiusaamaan miestä alapää paljaana

Enpä muista kaikkia tapoja, niitä on paljon

Vierailija
53/137 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson viettelevästi. Kumarrun vahingossa, menen ohi ja hipaisen selkää.. Mulla on hyvä mies kun rakastaa sitä, että saan aina kun haluan. Ja todella hyvä nuolemaan. Vastavuoroisesti lämpenen todella äkkiä. Olemme hyvin seksuaalisia ihmisiä.

Vierailija
54/137 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan saa kun omia sormiani tänään,kiva olisi saada viereeni mies joka suutelisi kiihoittavan pehmeästi ja tehtäisiin kaikkia temppuja mitä ennen ton rutjakkeen kanssa..

t.nainen

Vierailija
55/137 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on jotain sellaista mitä en vain yksinkertaisesti osaa. Ollaan sata kertaa juteltu asiasta ja sanonut että vois tulla sanomaan että tekis mieli/haluais rakastella tms. Mutta hän ei ilmeisesti osaa sit taas tätä. Itse teen mielelläni aloitteen näin, enkä ole valituksia kuullut... :)

Mies tulee usein illalla hiplaamaan peiton alle mikä saa mut vaan ärtymään, koska olen tosi herkkä kutiamaan ja se sellainen hiplailu vaan ärsyttää tosi rankasti. Olen neuvonut ottamaan kunnolla kiinni, mutta hiplailu on hänen mielestään ilmeisesti romanttisempaa tai jotain...

Muutenkin ollaan törmäyskurssilla jatkuvasti seksin suhteen. Miehellä on älyttömän ruusunpunaisia ajatuksia siitä mitä seksi parisuhteessa pitäis olla, mä olen enemmän arkipäiväisempi. Pitäis kuulemma RAKASTELLA tuntitolkulla, ihanasti ja hellästi, musta parasta on pikaseksi. Eikä mies oikein osaa hellästi ja ihanasti ja kaikki opetukset on unohtunut seuraavana päivänä. Enkä jaksa joka kerta opettaa samoja asioita uudelleen, vaikka mies on aina pyytänyt opettamaan ja kertomaan mikä mun mielestä on parasta.

Todella rasittavaa hakata päätään seinään jatkuvasti näinkin tärkeän asian kanssa.

Vierailija
56/137 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies totesi äsken sohvalla telkkaria töllöttäessään: "Mä katon tän Irwinin loppuun, niin sit ois hyvä hetki paritella." Ja täällä minä nyt av:lla oottelen, että se Irwini loppuu :D

Vierailija
57/137 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä se sitten lähtee.

Vierailija
58/137 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä eri kiihotuksen merkit on.

Vierailija
59/137 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä  mieheni tulee yleensä joskus aamusta kun olen pukemassa niin takaa ja laittaa kädet pimpin kohdalle ja työntää sänkyyn ja kysyy: Alotetaan jo oon odottanut jo koko yön että saan kattella sun suloisia kohtia ja sitte se vaan niinku alkaa se ihana ja tuttu SEKSI❤

Vierailija
60/137 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten siitä aloitteesta kun mies vain tulee taakseni ja ottaa minut sanomatta sanaakaan.

mies läpsäisee pepulla ja painautuu selkääni vasten ja sitten tehdään temput. mitään sen enempää kysymättä ja suunnittelematta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme