Miksi jotkut miehet vastustavat kohteliaita tapoja naisia kohtaan?
Kommentit (76)
Eivät ole kohteliaita kenellekään ja ihmettelevät miksi jäävät yksin.
Vierailija kirjoitti:
No ei ihme sillä hehän käyttävät naisista nimitystä vi**nkantoteline.
Olen nähnyt vastaavan ilmauksen miehistä ensimmäisen kerran Anja Kaurasen kirjassa Sonja O kävi täällä. Joskus 80-luvulla. Aika kauan ovat siis huonot tavat olleet muodissa.
Koska ovat kyvyttömiä ottamaan vastuuta itse elämästään ja tekemisestään, etsivät syntipukin. Eiväthän nuo mieleltään sairaat pysty näkemään itseään. Onneksi on vielä hyviå miehiä.
Vain kauniille ollaan kohteliaita, rumille ei tarvitse olla
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset ovat vasureita.
Aika monta oikeakätistä naista kyllä tunnen.
Vierailija kirjoitti:
Feminismi sai mitä ansaitsi.
Miten feminismi liittyy kohteliaisuuteen? Ajatteletko, että ainoastaan alistamallesi naiselle olisit kohtelias?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten feminismi liittyy kohteliaisuuteen? Ajatteletko, että ainoastaan alistamallesi naiselle olisit kohtelias?
En ole kohtelias vihaideologian aivopesemille ihmishirviöille jotka pitävät minua vihollisenaan sukupuoleni johdosta. Feministit tarttuivat vihaan ja siihen heidät hukutetaan.
Aukokaa itse ovenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kohtelias vihaideologian aivopesemille ihmishirviöille jotka pitävät minua vihollisenaan sukupuoleni johdosta. Feministit tarttuivat vihaan ja siihen heidät hukutetaan.
Aukokaa itse ovenne.
Niin, että ainoastaan, jos saa alistaa naista, voi olla kohtelias. Ensin avataan ovi, sitten vedetään naista turpaan ja rai s k a taan.
Vierailija kirjoitti:
Vain kauniille ollaan kohteliaita, rumille ei tarvitse olla
Meillä on erilainen tapa lähestyä maailmaa. Itse koitan olla ihmisille kohtelias. Ei merkitystä onko kohtaamani ihminen mies, nainen, nuori, vanha jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aukokaa itse ovenne.
Näetkö näitä feministejä useinkin ja uhkaavatko ne sinua jatkuvasti? Hiukan kuulostaa, että onko pilleripurkki patterin takana jumissa vai resepti ehtinyt loppumaan.
Miesten pitäisi varmistaa silti mitä nainen haluaa. Jos joku kaatuu, nainen ei halua että mies repii ylös yhdellä kädellä kuten tekisi kaverille, vaan otetaan rauhallisemmin. Nainen haluaa nousta rauhassa tai tokenee hetken paikoillaan. Tai onko tarve avata ovea, onko kantamuksia vai ei. Onko sairas nainen joka kantaa painavaa. Pihalla älä aja naista kohti, kierrä jos on kiire vaikka eri kautta.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Kun nainen tai mies käyttäytyy huonosti, niin pitääkö siitä huolimatta itse käyttäytyä samalla tavalla?
Eihän se ole kovinkaan miellyttävää, kun meikattu nainen, joka deodoranteilla ja parfyymeilla yrittää peitellä sitä, että ei aamulla ehtinyt tai viitsinyt käydä suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aukokaa itse ovenne.
Mistä tunnistat vieraan naisen feministiksi? Kysytkö asiaa, ennen kuin avaat oven esim. jonnekin liikkeeseen?
Muutama vuosi sitten osui silmiin lehtijuttu, jossa nuorimies sanoi että "hyvät tavathan on teeskentelyä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aukokaa itse ovenne.
Näetkö näitä feministejä useinkin ja uhkaavatko ne sinua jatkuvasti? Hiukan kuulostaa, että onko pilleripurkki patterin takana jumissa vai resepti ehtinyt loppumaan.
Kyllä, kyllä näen. Päivittäin vaikken haluaisi, tämän päivän voimaantumisripuli on tässä: https://www.iltalehti.fi/mieli/a/12fcc0af-8a80-4ac2-b060-6c2ad8e54221
ei naiset tykkää kohteliaistakaan miehistä, heistä tulee vaivaantunut olo. tää kilttimiesten itku perustuu osittain totuuteen
miehellä pitäs olla tilannetajua, tietää millon nainen haluaa huonoa käytöstä ja milloin hyvää
No ei ihme sillä hehän käyttävät naisista nimitystä vi**nkantoteline.