Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahallinen loukkaus näennäisesti fiksulta ihmiseltä

Vierailija
19.04.2026 |

Elämäni ikävin työpäivä takana. Työtehtävä oli varsin mukava ja kohtaamiset lähtökohtaisesti, kunnes tapahtui jotain. Eräiden innostavien keskustelujen johdosta ajauduimme ikään. 
 Ei kysymään kenenkään ikää vaan pohtimaan mitä tekisi jos olisi töistä vapaa tekemään mitä vain. 
Sain sellaisen kommentin joka loukkasi niin syvältä että en tiedä pääsenkö ikinä yli. Voin yrittää unohtaa mutta olen varma että se pulpahtaa aina mieleen. Minua selvästi vanhempi ihminen (15-20v) antoi minun ymmärtää että luuli minua noin hänen ikäisekseen. Tämä ei kuitenkaan voi olla oikein mahdollista koska vasta 2 vuotta sitten kysyttiin papereita eli luultiin alle 30 vuotiaaksi. Minulle olisi tällä perusteella tullut ulkonäöllisesti ikää lisää noin 35 vuotta kahdessa vuodessa. Olen niin järkyttynyt että en tiedä miten pääsen asiasta sivistyneesti yli. 
Mietittyäni tätä asiaa nyt muutaman tunnin, olen tullut siihen tulokseen että hän halusi tökkäistä minua pahimmalla mahdollisella tavalla. En vain tiedä miksi. En tehnyt mitään pahaa. En sanonut mitään pahaa. En käyttäytynyt huonosti. Mitenkään hän ei voinut oikeasti kuvitella että olen lähelläkään hänen ikäänsä. En vain pysty tavoittamaan sitä että mistä oli kyse. Yhteys katkesi siihen. Meidän ei onneksi -luultavasti- koskaan tarvitse enää tavata. En ainakaan haluaisi tavata. Niin paljon järkytyin että olen menossa todella kalliisiin toimenpiteisiin etten koskaan enää lähivuosina kuule mitään tuon suuntaista edes. Haluaisin oikeastaan pois koko elämästä. Koska jos kahdessa vuodessa olen vanhentunut 35 vuotta niin se on todella huolestuttavaa. Ja joo. Ei ole paino muuttunut eikä mikään tyyli sen kummemmin. Mitään sellaista sairautta ei ole että olisin noin monta vuotta vanhentunut aivan pienessä ajassa. Silti sisälläni on tunne. Mitä jos olenkin? Mitä jos en näekään itse kuinka kamalaksi olen mennyt? Aivan työtätekevä, aktiivinen ha liikuntaa säännöllisesti harrastava energinen ihminen olen. Mutta näytänkö kuitenkin huomaamattani niin kamalalta? Näenkö itseni ihan väärin peilistä? En enää tiedä. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, helvetti nyt. Eikö sellä Porvoossa ole taaskaan muuta puuhaa kuin provoilla?

Vierailija
2/4 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulin tuoreeksi isäksi vasta 40 vuotiaana niin eräs naispuolinen viisikymppinen työkaveri ihmetteli miten minusta on voinut tulla isä kun hänestä itsestään oli tullut samoihin aikoihin mummo!

Hän ei itse tajunnut että kommentti vähän kirpaisi tai sitten hän ei tiennyt ikääni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, helvetti nyt. Eikö sellä Porvoossa ole taaskaan muuta puuhaa kuin provoilla?

Vaadimme ytimekkäämpiä provoja! 

Vierailija
4/4 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun itsetuntosi roikkuu muiden ihmisten varassa? Koita nyt löytää se omanarvontuntosi takaisin. Jotkut ei nyt vaan osaa arvioida muiden ikää oikein. Moni on kokenut sitä, että on ikä päin prinkkalaa arvioitu muitten toimesta. Minua on aina luultu paljon nuoremmaksi mitä olen. Ei sekään mitään kivaa ole, että keski-ikäisenä nimitetään kakaraksi. Mutta niin van on tehty, kun kerran olen mm. "lapsenkasvoinen" joittenkin silmissä. Jopa yksi poliisi kohteli minua joskus kuin teiniä. Semmoista tämä elämä toisinaan on. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä